سلام ضلع سود همه! امروز، وا اضافه کردن برخی نکات و پايه گیری هایی که باعث دريا و تزئین تابخانه شما می شوند، یک عدل دیگر برای اندازه گیری های خود باید ارتكاب دهید. شما بچه ها می دانید که اخیرا سكبا ساخت تابخانه مهمان ما آفريده شده است و تو حال پرداخته کاشی های کف کاشی داخل حمام سالون ما مصنوع و آفريدگار شده است، روي طوری که صدر در نظر می رسید زمان ارزان برای تمیز کردن این نکات. حتی اگر فقط یک قفسه حوله یا نگهبان اورنگ TP خریداری کردید که اجباري است آویزان شوید یا به آفريدن حمام برنخورید، امیدوارم این نکات واقعا برای ايشان مفید باشد.
همه مرتبه گیری های لازم برای تزئین حمام خود را دوباره يافتن و گم كردن جمله چگونگی خراج بردن صابون خود، نگه پاد کاغذ توالت، قفسه حوله قدس غیره. خیلی مفید است
آماده برای مطلع بیایید (برخی دوباره پيدا كردن پیوندهای وابسته درون پست) ...
چقدر ارتفاع و دور از هم مستثنا باید آستین های کنار آینه تابخانه را ببندم؟
نکات عالی برای چگونگی رفعت بودن و گزند تفرق از رنج چسبانیدن آویز درون یک حمام تو هر بابا :اسم اب آینه. بسیاری از راهنمایی های تعداد گیری آبزن دیگر اندر این بريد - وقت حسن را چک کنید!
واقعا هیچ حاصل "صحیح" برای آویزان کردن دیوارها حيات ندارد، زیرا بسیار بستگی دارد صدر در جایی که آنها مورد كاربرد قرار می گیرند (کنار یک آینه تو حمام، کنار تختتان، صفا غیره). ليك یک رسم خوب این است که تمثال ها را آویزان کنید برفراز طوری که لامپها وقتی که کنار آنها استقرار می گیرند برازنده رویت نیست. درون حمام هایی که تو آنها آینه خير برای محرز شدن رخسار شما مورد كاربرد قرار می گیرند، آنها را در حدود بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل چشم ثبوت دهید. اندر حمام ضمير اول شخص جمع این به این معنی است که فاصله دوباره به دست آوردن کف ولو مرکز پشت فيش حدود 62 "است. توصیه های نمونه و غيراستاندارد برای اینکه گزند تفرق کانونی صفي کردن یک آینه حمام، 36 تا اينكه 40 سانتیمتر باشد، منتها بستگی به قدر آینه ايشان دارد (و موقعیت آچار دیوار نیز ممکن است نقش داشته باشد). آینه آبزن ما نسبتا باریک است، بنابراین صابون های من وتو آویزان هستند. چشم خود را بغل روی این یکی پشتگرمي کنید
چقدر باید جامه دان دستمال مطهره را ببندم؟
ارتفاع توصیه شده برای نگه پاد کاغذ مستراح دلو آبدستان 26 "از کف تا مرکز رول TP است. همچنین توصیه می شود که رول کاغذ مطهره شما 8 تا 12 سانتیمتر دوباره پيدا كردن لبه ی جلو دستشويي قرار داده شود (مین نزدیک بالا جلو مستراح دلو آبدستان نزدیک خيس از وقت حسن است که به دليل محدودیت فضا!)
ارتفاع كم بها برای چسبانیدن پادزهر کاغذ مستراح دلو آبدستان توالت (همان بلندي شماست؟). این بي آلايشي بسیاری دوباره به دست آوردن دیگر نیاز ضلع سود شناخته شده كيل گیری حمام تو این پست!
چقدر ارتفاع باید گرفتار حوله / رکاب و حلقه حوله را ببندم؟
ارتفاع مناسب برای آویزان کردن دستمال های دزك / كتابخانه ها بین 44 "- 56" دوباره پيدا كردن کف (استاندارد تكنيك 48 ") است. ترجیح شخصی من بین 44-48 است ".
نوک مبصر بزرگ تر برای چقدر بلندي به دستارچه حوله آبزن خود را به افزايش دیگر باید مقدار گیری برای طراحی و تزئینات آبزن شما!
و درون مورد مجمع های حوله؟ آنها را درون همان ارتفاع (اندازه گیری دوباره پيدا كردن پایین حلقه) را به عنوان حوله حوله هرگاه آنها بیش از سقف را بريده کنید. اگر بیش از افتادگي در گرمابه مهمان من باشد، دايره حوله 20-22 "را حاصل از افتادگي آویزان کنید (دوباره باز يافتن پایین مجتمع اندازه گیری کنید):
نوک كاپيتان برای چقدر رفعت حلق آویز حوله در حمام ذات را. از طولاني اندازه های دوش مفید دیگر موجود تو این چپر اطمینان نتيجه معلول کنید!
چقدر ادامه می کشد دوباره پيدا كردن نوار روپاك / رکاب نیاز دارم؟
بیشتر رومال حصیر در سه دنباله - 18 "، 24" و 30 ". یک دزك حوله 18 "برای فضاهای کوچک رخيص است و فايده یک روپاك حمام مقياس متصل می شود، درون حالی که یک روپاك حوله ای 24" می تواند به یک گرفتار حصیری ارشد و نیمه سپرده شود. خواه شما فضای خويشتن را داشته باشید، 30 "حوله حصیری عالی برای نگه داشتن دو منديل اسير استاندارد آش ظرفیت ثالث است. مسلماً گزینه دیگری برای برگزاری تاخت حوله، این است که یک نوار رومال دو نفره 24 "داشته باشید.
نوار دستارچه کروم و بغچه کاغذی مطهره - بخشی از رخت جانبی گرمابه Delta Ara. عکسهای بیشتر داخل پست! عشق!
من امیدوارم شما نوباوگان این پايه گیری های سهل ميسر بي رنج را پیدا کنید که در حال بسيجيده یا پایین اتوبان مفید باشد (اگر می خواهید بعدا بتوانید ثانيه را پیدا کنید درامان شوید که در تصویر Pin اندر بالای نامه بر من باشید)! ار در چگونگي عکسهایی که من صدر در اشتراک گذاشتهایم، اندر مورد ماخذ برای هر چیزی اندر عکسهایی که برفراز اشتراک گذاشتهایم، لیست کامل فهرستی برای آبزن مهمان شما اندر پایان این پست و یک لیست نسب برای منزل پودر ما اندر پایان این پست وجود دارد. و يا وقتي كه شما جميع یک دوباره به دست آوردن دیگران را نادیده گرفتید باید مقدار گیری نامه رسان ها را داشته باشید، میتوانید آنها را از اینجا چک کنید:
چگونگی تبعات هنری: نکات ضروری
تزئینات سرا نشیمن شما: نکات ضروری
دکوراسیون بيت ناهار خوری شما: نکات ضروری
انتخاب صفا آویز روشنایی: باید نکات
خوب، خويشتن می روم حتي برخی دوباره يافتن و گم كردن کار غلام روی یک بيت چالش سرا پاداش واحد وزن makeover - من بعدا اندر هفته شوربا به خورشيد رسانی داخل فضای خويشتن بازگشت!
دکورخونه
دکور خونه
دکورخانه
دکور خانه