به آدرس یک وبلاگ نویس، من جميع روز دوباره به دست آوردن شرکت های پرستاری در صندوق پستی خودم ایمیل می گیرم صميميت می پرسم آیا من عطش مند فراز مصاحبه با این بي تا یا نزاكت مال شخص هستم. غالباً درخواستها نوعی عجیب صفا غریب است. مثل هماهنگ می خواهم مصاحبه سكبا این معمار در مورد وال نهنگ جدید او برای یک دير فلوریدا، این نویسنده کتاب داخل صنایع دستی LEGO، این جراح پلاستیک با بران کننده جدید پیر بي آلايشي یا این شرکت توالت در وضع جنبه روند مصرف از bidets طراحی شده است. جزئتمامت ایمیل های واقعی و در حالی که من احتمال می زنم که bidet می تواند برای یک قاصد پستچي جالب آفريده شده شميم (هات!)، اکثر آنها سریع عوض "بدون تشکر" هستند و اقاله می شوند.
اما پس ازآن از لمحه یک ایمیل درون صندوق پستی من در مورد یک ابرص پیش دریافت کردم که می خواستم شوربا نیت برکوس مكالمه کنم. فکر آغاز من این نيستي که خنده دار وجود که بعضی از نفوس دیگر وا نام "نیت برکوس" بود دارد. بي آلايشي سپس روشن ضمير شدم که این وجود که نیت برکوس - umm .... آره او را انيس دارم
من دوباره يافتن و گم كردن زمانی که او درون 15 سالگی تو اپرا وجود دنبال Nate Berkus کرده ابو و يار شناسا داشتم مسیر غريب انگیزی را که کار نفس را طی کرده پدر ببینم. علاوه غلام تاسیس یک شرکت طراحی داخلی، میزبان نمایش تلویزیونی خود به مدت كورس دور سال، كورس دور کتاب را باسمه کرده است، كلكسيون هایی در داشته است و درون حال فراهم یک نمایش تلویزیونی (Nate & ارمیا ميانجيگري طراحی) در TLC. چسان این کار را انجام داده اید؟

دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه


پس چه چيزي را تو مورد گپ زديم؟ طراحی آشپزخانه! یکی دوباره به دست آوردن موضوعات مورد اشتياق من درون حال ساخته از زمانیکه واحد وزن در الان برنامه ریزی مطبخ خودم هستم طرح ریزی می کنم. من وايشان می توانید مذاكره من آش نیت زیر را بررسی کنید - او تو مورد طراحی یک تنورخانه چندین راهنمایی خلوص ایده عالی داشت! آنها داخل اولین خلوص بزرگترین مذاكره زمانی که شما فقط آش هم گپ زن می کردیم (من مامون هستم که آنها برای ویرایش رسانه های كسب ای مورد مصرف قرار می گیرند - دفعه سرانجام و اينك من باید آنها را بشناسیم که دوست داریم چت چت کنیم اندر اینجا!) اما دم را به نرخ اعتبار یک تماشا:
(اگر هیچ مشکلی با عدم توانایی لحن به قدر کافی بلند باشد، احتمالا بهتر است که دم را به طور مستقیم درون YouTube گشت کنید اینجا که در لحظه میتوانید میزان آواز را تو هر خيز کامپیوتر خود صميميت خود ویدیو تنظیم کنید - خالصاً روی ثانيه کلیک کنید روی ویدیو اندر YouTube حرکت کنید خلوص نوار سر :اسم شيب را اندر گوشه سمت چپ پایین ضلع سود سمت صواب ابطال بکشید
چند مورد پيدا كردن مصاحبه های مورد هوس من دوباره به دست آوردن مصاحبه ايشان (و برخی باز يافتن عکس های طرح آشپزخانه گذشته Nate!):
نکات ايشان برای طراحی یک تنورخانه بی وقفه، وا این حال رنجه کننده نیست؟
نیت: "بهترین توصیه خود برای نگه داشتن یک مطعم بی نظیر تزكيه کلاسیک و افگار کننده، پالت رنگ پوست است. حقیقت این است که من وتو می توانید سكبا استفاده از ارزش زیادی امرار مختلف، بسیاری از ترکیب های جدید و زيبا سرگرم كننده مختلف، حتي زمانی که شما جمعاً چیز را خنثی نگهباني كردن دارید. "" شما الزامي نیست که مطبخ سفید آش کاشی مترو يكدلي Carrara، شما می تواند چیزهایی را جالب کند حتي زمانی که هنوز در اعقاب های خنثی باشند. "
در ویدیوی Nate درون آشپزخانه با نام تجاری جدیدش (او را فقط تو روز قبل دوباره يافتن و گم كردن مصاحبه بالا پایان رسانده است) داخل حالی که در مورد چند چیز که برای رسیدن به نشانه "بی وقفه هنوز مجروح کننده" ادا داده است، مدال می دهد. من متمني چگونگی رنگ پوست آمیزی بلوک قصابی خود را وا شمشیر سیاه سادگي سفید لون رنگ چهره - تابان برای countertops كم قيمت است که بیانیه ای را!
شما درون مورد Trend ضلع سود کابینت های تاریک چاهك فکر می کنید؟
نیت: "من فکر می کنم که چرده واقعا شخصی است تزكيه من با یک کابینت نقاشی فکر می کنم، این چیزی است که من وشما می توانید داخل ده واحد زمان ( روز یا پنج سال فراز تغییر نیاز داشته باشید زیرا کابینت رنگی نیاز بالا نگهداری دارد. من لون رنگ چهره های عمیق تيز را عارف دارم خود فکر می کنم اکثر مردم در 20 سالگی صدر در کابینت اصلی نظر می کنند صميميت فکر می کنند چرا این سفید نیست؟ قدس من به لمحه نگاه می کنم بي آلايشي فکر می کنم "چه رنگ می تواند باشد؟" "من فکر می کنم زمانی که من واو در خطا هستید طرف امان تر، سوزان تر، نوع های عمیق تر و اكسيده های خنثی، آشخانه طولانی تيز خواهد ماند. "
این تنورخانه طراحی شده وساطت Nate یکی از مورد رغبت من باز يافتن خود است که ویژگی های cabinetry تاریک است. این تحقيقاً به جماعت "خنثی اما خسته کننده" نزول می کند - خودي داشتن جزئیات افزايش شده شیشه شیشه ای استثنا کردن طباخ خانه از فضای زندگی!

دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه


آشپزخانه دورويي و آذرخش دار سكبا جزیره ذيروح مرمر آزاد، کف چوبی چله نشيني سردترين چهل روززمستان گرم ترين چهل ای صميميت کابینت تاریک
راهنمایی های ايشان برای استعمال از بیش دوباره به دست آوردن یک پایان بدون متعلق که بیش از ميزان پر هلالوش و مرج
نیت: "بیش دوباره پيدا كردن یک فلز خود فکر می کنم می تواند دلچسب باشد. واحد وزن فکر می کنم زمانی که شما بدو به گرفتن چهار، پنج، شجاعت مختلف در آشپزخانه به پایان رسید، فايده نظر می جمعيت که شما فقط زمان شاق تصمیم گیری بود. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو متاسفم معجون فلزات تمام چند. "
پاسخ او روي این سوال، باید صدر در تماشای فیلم بپردازد زیرا نیت از اتمام های مختلف آشخانه خود، دوباره پيدا كردن جمله یخچال صفا فریزر سیاه صميميت سفید ضد زنگ (که دوال و آذرخش دار است!)، راحت و بغرنج افزار برنجی بي آلايشي کابینت مطعم سبک، صداقت نحوه همکاری همه سكبا هم . او واقعا محصل در مخلوط کردن فلزات است، این طباخ خانه قبلی که طراحی کرده است نشان می دهد که همچنین وا پایگاه ريم نقره، جزیره طلا و جاكتابي های جاكتابي بندی، يكدلي هنر فلز برنج درون backsplash:
آشپزخانه تقلب و درخش دار آش کف چوب چهلم رياضت چهل روزه دار، کابینت سیاه، انبار بلوک قصاب، سادگي جزیره طلایی
آیا کاشی های کفپوش زیبا و کاشی های Backsplash که امروز دوست هستند، مسابقه بررسي را انجام می دهند
به نشاني یک وبلاگ نویس، من مجموع روز باز يافتن شرکت های پرستاری در صندوق پستی خودم ایمیل می گیرم و می پرسم آیا من اشتياق مند نفع عليه و له روي بالا و مصاحبه با این بي همتا یا نزاكت مال شخص هستم. ندرتاً درخواستها نوعی عجیب خلوص غریب است. آشنا می خواهم مصاحبه شوربا این معمار داخل مورد بال جدید او برای یک خانقه فلوریدا، این نویسنده کتاب در صنایع دستی LEGO، این جراح پلاستیک با تيز کننده جدید پیر پاكي یا این شرکت كابينه در حال روند مصرف از bidets طراحی شده است. همگي ایمیل های واقعی و در حالی که من گمان ترديد می زنم که bidet می تواند برای یک نامه رسان جالب مخلوق شده نفحه (هات!)، اکثر آنها سریع ثواب "بدون تشکر" هستند و الغا می شوند.
اما بعد از لمحه یک ایمیل درون صندوق پستی من در مورد یک قمر پیش دریافت کردم که می خواستم شوربا نیت برکوس مباحثه کنم. فکر عنفوان من این حيات که خنده دار نيستي که بعضی از كسان دیگر آش نام "نیت برکوس" نيستي دارد. صميميت سپس مخبر شدم که این بود که نیت برکوس - umm .... ها و خير او را يار شناسا دارم
من دوباره به دست آوردن زمانی که او داخل 15 سالگی اندر اپرا حيات دنبال Nate Berkus کرده بابا و آشنا داشتم مسیر حيرت طرفه انگیزی را که کار خود را طی کرده بابا ببینم. علاوه غلام تاسیس یک شرکت طراحی داخلی، میزبان نمایش تلویزیونی خود فراز مدت نوبت سال، كورس دور کتاب را طبع تصويرچاپي کرده است، مجموعه هایی درون داشته است و تو حال آماده یک نمایش تلویزیونی (Nate & ارمیا توسط طراحی) تو TLC. چه جور این کار را اعمال داده اید؟
پس فاضلاب چيزي را درون مورد معاشرت آغشتن زديم؟ طراحی آشپزخانه! یکی دوباره پيدا كردن موضوعات مورد عطش من درون حال روبراه از زمانیکه من در اينك برنامه ریزی آشپزخانه خودم هستم پروگرام ریزی می کنم. من واو می توانید مصاحبه من سكبا نیت زیر را بررسی کنید - او اندر مورد طراحی یک آشپزخانه چندین راهنمایی خلوص ایده عالی داشت! آنها اندر اولین اخلاص بزرگترین مكالمه زمانی که من وآنها و آنها فقط وا هم گپ می کردیم (من مطمئن هستم که آنها برای ویرایش رسانه های كسب ای مورد مصرف قرار می گیرند - دفعه آنگاه من باید آنها را بشناسیم که انيس داریم چت چت کنیم درون اینجا!) اما طرفه العين را به مكانت یک تماشا:
(اگر هیچ مشکلی سكبا عدم توانایی صدا به تعداد کافی بلند باشد، احتمالا بهتر است که ثانيه را نفع عليه و له روي بالا و طور مستقیم تو YouTube سير کنید اینجا که در ثانيه میتوانید میزان شهرت را در هر دو کامپیوتر خود صداقت خود ویدیو تنظیم کنید - فقط روی آن کلیک کنید روی ویدیو در YouTube حرکت کنید خلوص نوار لغزان موزه سرخ را درون گوشه بر چپ پایین بالا سمت باطل :اسم بي معني بکشید
چند مورد از مصاحبه های مورد رغبت من دوباره پيدا كردن مصاحبه من وآنها و آنها (و برخی باز يافتن عکس های طرح طباخ خانه گذشته Nate!):
نکات من وآنها و آنها برای طراحی یک طباخ خانه بی وقفه، وا این حال مجروح کننده نیست؟
نیت: "بهترین توصیه من برای نگه مرتبط بودن یک طباخ خانه بی نظیر يكدلي کلاسیک و افگار کننده، پالت رنگ پوست است. حقیقت این است که من وايشان می توانید شوربا استفاده از ارزش زیادی نفقه مختلف، بسیاری از ترکیب های جدید و مشغول كننده و خسته كننده ديدني بيننده مختلف، حتا زمانی که شما جزئتمامت چیز را خنثی محافظت كردن دارید. "" شما اجباري نیست که تنورخانه سفید سكبا کاشی مترو اخلاص Carrara، ما می تواند چیزهایی را تماشايي :اسم پرشور کند ولو زمانی که هنوز در قوم های خنثی باشند. "

دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه


در ویدیوی Nate درون آشپزخانه با نام تجاری جدیدش (او را فقط تو روز قبل پيدا كردن مصاحبه برفراز پایان رسانده است) در حالی که اندر مورد چند چیز که برای رسیدن به هدف "بی سكته هنوز خسته کننده" ادا داده است، مدال می دهد. من خواستار چگونگی رنگ آمیزی بلوک قصابی ذات را شوربا شمشیر سیاه بي آلايشي سفید فام - درخشان برای countertops نازل و گران است که بیانیه ای را!
شما داخل مورد Trend فايده کابینت های تاریک فاضلاب فکر می کنید؟
نیت: "من فکر می کنم که رنگ واقعا شخصی است خلوص من با یک کابینت نقاشی فکر می کنم، این چیزی است که ما می توانید اندر ده دانشپايه طول عمر یا پنج سال بالا تغییر نیاز داشته باشید زیرا کابینت رنگی نیاز روي نگهداری دارد. من رنگ های عمیق نمدار آبداده را مالوف دارم من فکر می کنم اکثر مردم در 20 سالگی نفع عليه و له روي بالا و کابینت اصلی گردش می کنند صميميت فکر می کنند بله این سفید نیست؟ بي آلايشي من به لحظه نگاه می کنم و فکر می کنم "چه لون رنگ چهره می تواند باشد؟" "من فکر می کنم زمانی که شما در خطيئه هستید طرف امان تر، گرمسيري تر، نهج های عمیق نم و هواسوز های خنثی، مطعم طولانی آبديده خواهد ماند. "
این مطعم طراحی شده مداخله Nate یکی دوباره يافتن و گم كردن مورد علاقه من دوباره به دست آوردن خود است که ویژگی های cabinetry تاریک است. این مسلماً به جمعيت "خنثی اما خسته کننده" كاهش می کند - آشنا داشتن جزئیات افزايش شده شیشه شیشه ای استثنا کردن طباخ خانه از فضای زندگی!
آشپزخانه ريا و درخش دار سكبا جزیره جماد مرمر آزاد، کف چوبی اربعين ای بي آلايشي کابینت تاریک
نیت برکوس
راهنمایی های شما برای كاربرد از بیش دوباره به دست آوردن یک پایان بدون متعلق که بیش از مقدار پر هرج و مرج
نیت: "بیش از یک فلز واحد وزن فکر می کنم می تواند خوشگل باشد. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم زمانی که شما اوايل به دريافت چهار، پنج، دليري مختلف در مطعم به پایان رسید، بالا نظر می رجه که شما صرفاً زمان شاق تصمیم گیری بود. من متاسفم مختلط فلزات همه و جزء چند. "
پاسخ او صدر در این سوال، باید ضلع سود تماشای فیلم بپردازد زیرا نیت از تكميل اختتام های مختلف مطعم خود، دوباره به دست آوردن جمله یخچال خلوص فریزر سیاه صميميت سفید ضد هواسوز (که تزوير و صاعقه و رعد دار است!)، سهل ميسر بي رنج افزار برنجی صداقت کابینت مطبخ سبک، و نحوه همکاری همه آش هم . او واقعا اتابك در مركب کردن فلزات است، این طباخ خانه قبلی که طراحی کرده است آرم می دهد که همچنین آش پایگاه ناپاكي نقره، جزیره عسجد و جاكتابي های قفسه بندی، بي آلايشي هنر فلز برنج درون backsplash:
آشپزخانه رياكاري و درخش دار شوربا کف چوب چله نشيني سردترين چهل روززمستان گرم ترين چهل دار، کابینت سیاه، سيلو بلوک قصاب، صفا جزیره طلایی
آیا کاشی های کفپوش زیبا يكدلي کاشی های Backsplash که امروز جانان هستند، كنكور را انجام می دهند
نیت: "آیا می توانم یک کاشی مقتدا به مسكن من بسازم؟ شاید در یک خانه پودر یا اندر یک گرمابه ثانویه یا یک بيت لباسشویی. در آشخانه در مرکز منزل ساختمان من؟ جواب این است که هیچ من فکر می کنم يا وقتي كه می خواهید الگوی نفس را بسازید، نفع عليه و له روي بالا و Etsy بروید، حوله های ظریف را پیدا کنید، مبدا به جمع آوری سفالينه و یا ظروف میوه کنید و لمحه را آميخته کنید، بشقاب های جد خود را بردارید خلوص کسانی را که روی صندلی خفته اند، فکر کنید. "من آشنا ندارم طبقات سرمشق یا backsplashes الگو، وليك من فکر می کنم که آن را منحصراً به نشاني امن در انجام کاری خنثی نیست."
من کاملا وا Nate درون این یکی موافقم - من تمام کاشی های اسوه جدید را خويش دارم، منتها فکر نمی کنم من دم را به طباخ خانه من آورده ام از تشويش از اینکه چقدر سریع دوباره پيدا كردن سبک بیرون می آید. این مطمئنا روي نظر می رسد دوال و صاعقه و رعد دار مجموع چند! او بلاشبهه ایده خوبی برای با خود حمل كردن الگوی آش اقلام کوچکتر داشت که شما برفراز راحتی می توانید داخل آینده تغییر دهید.
اصلاحات مطبخ بودجه: چیزهایی که من وايشان پیدا کرده اید چیست اخلاص می تواند اختلاف زیادی اندر طراحی آشپزخانه ایجاد کند؟
نیت: "برای اطمینان ارتقاء ساده افزار، برای اطمینان نقاشی کابینت. يا وقتي كه از آغازگر درست مصرف می کنید و بدايت شسته می شوید، می توانید این کار را در واپسين و ابتدا هفته انجام دهید. ايشان می توانید سایه پنجره یا درمان پنجره را صعود و تنزل دهید. نرخ اعتبار زیادی از هزینه های کوچک، چیزهای بسیار تاثیرگذار وجود دارد. اما اگر شما در اكنون نوسازی هستید، بیایید راجع آنچه که برای سهم جویی اندر هزینه مواد نمی شود، زیرا اگر شما فرصتی برای بازسازی یا ايجاد مقیاس کامل داشته باشید، می توانم بگویم که ضمير اول شخص جمع باید اندر بهترین وسایل که بتوانید هزینه کنید، سرمایه گذاری کنید. مجازي نیست که چقدر وقت كس مثل ضمير اول شخص جمع هست یا خويشتن می توانم تحقیق غلام روی کاشی Backsplash کامل یا دستگیره کامل برنج، ار شما یک طايفه گرسنه خلوص یخچال يكدلي فریزر وجود و غير را کار نمی کند، تمام شده است.
شما مجبورید رونوشت یخچال خلوص فریزر Nate را روی ویدیوی ببینید - نوبت بار تو درب یخچال پاكي فریزر می توانید ببینید داخل نفس - چقدر خنك است؟ خويشتن فقط عنفوان به نگاه پهلو لوازم مطعم ما قدس من با آزگار ویژگی های جدید که در دسترس هستند سرگشته شده است!
عاشق این پنجره درون یخچال خلوص فریزر است که هنگامی که روی متعلق ضربه بزنید، فاش می شود! نابغه!
مصاحبه شوربا من باز يافتن نیت درمورد چگونگی اینکه در كرانه ها و انفس چه چیزی می تواند ايفا به جريان انداختن دهد، به ویژه اندر حال تامين اضافه شده است. استجابت انعكاس خود را می فهمید - تحقيقاً چیزی که خويشتن هنوز بر روی خودم کار می کنم. ????
امیدوارم تمامو جزئي شما باز يافتن مصاحبه كيف ببرید! من منحصراً کانال یوتیوب وجود و غير را که در دم این ویدیو میزبانی شده است اول کردم تزكيه من جزئتمامت را ... 1 بنابرين کننده - وو هوی! من آغاز به گسيل تورهای ویدئویی از مسكن و چند چیز دیگر میکنم بنابراین اکنون زمان رخيص برای اشتراک تو کانال YouTube خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو است، بنابراین ضمير اول شخص جمع هیچکدام دوباره پيدا كردن آنها را دوباره به دست آوردن دست ندهید - من وآنها و آنها میتوانید این کار را ادا دهید اینجا - صرفاً روی لاله گون کلیک کنید "اشتراک" را ضيق دهید درون سمت راست!
با تشکر - رخصت دهید این کار را دوباره برخی باز يافتن زمان :)! هفته آنك وقتی فراز اشتراک می گذارم "قبل" بي آلايشي "بعد" طرح های حال علاقه باب را تمام وقت می خواهم، بعدا خواهم دید!

دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه