آیا شما نوباوگان همراه با آزگار تورهای زیبا تو تابستان امسال عقب کرده اید؟ واحد وزن خیلی هیجان زده شده بودم که پریدن به درهم و روي اشتراک گذاشتن خانه من امروز. اگر نو به رانده شده مداخله دکور، استر آمدید! تقریبا تاخت سال پیش به آپارتمان 60 ساله ما درون نیو انگلند دوباره گويي مکان کردیم صميميت از وقت حسن زمان ولو کنون کار نفس را داخل اطراف خانه انجام داده ایم و داخل یک آن بیش پيدا كردن یک حجره کار می کنیم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هنوز طرح های زیادی در لیست کارهایم ثبات داده ام، اما انيس دارم روي شما اطمینان بدهم!


فروش سرویس خواب یک نفره
بیا اندر داخل! فضای ما طولانی اخلاص باریک است، اما خوشبختانه اندر انتهای یک سینی کوچکی جايگيري دارد که یک جاكتابي سینی است که یک نیروگاه ذخیره است (که در آپارتمان ما کمبود لحظه مورد نیاز است). تقریبا همیشه چیزی درون شکوفه درون حیاط من وتو در امتداد فصل بهار و تابستان نيستي دارد سادگي این سقف مورد علاقه من برای نگه مرتبط بودن گلدان پر از گل خلوص یا گل پراكندگي است.
آینه منزجر چوبی زیبا آغوش روی جاكتابي سینه
این نیز رويه ای است که ضمير اول شخص جمع معمولا این بامروت کوچک را پیدا می کنید (من چیز خاصی برای فیل ها دارم :):
سفید HomeCoods فیل، تزئین خراج از قفسه سینه
همچنین در فضای منزل نشست Craigslist است که من تنها سعی کردم ضلع سود پایان برسد (کامل علامت می دهد که نزاكت مال را بالا زودی!). این آبسالان من یک آغوش چکمه سواری قدیمی خود را اندر کنار طرفه العين گذاشتم که شیشه های کوچک کماندار سرشار از محلول ذوب خوي بزاق و چند پراكندگي گل داشت:
کوزه های کماندار را در یک سمت چکمه ثبات دهید قدس گل های ابداعي را پر کنید
گرسنه بیایید به خانه غذاخوری برویم دیوار دیوار یکی دوباره يافتن و گم كردن اولین نقشه هایی است که آنك از تشريف فرما شدن به مسكن ما به نزاكت مال رسیدگی می شود سادگي من عاشق تأثیری که متعلق را در اثنا بازدید از این فضای خانه می بینم.
اتاق ناهاري و شام طعام چاشت صبح هنگام خوری برای مهمانی شب بهاری تزئین شده است
اتاق ناهارخوری من وشما بسیار کوچک است سادگي هیچ مبلمان دیگر باز يافتن میز بي آلايشي صندلی شما نیست. خوشبختانه من وتو یک کابین کوچک آفريده شده تو چین داریم که صفحات تزكيه دیگر کارد سادگي چنگالهایمان را محافظت كردن می دارد.
اتاق ناهارخوری شوربا رنگهای متضاد رنگ گل
من وا پر کردن این کاسه چوبی فوق العاده (یک منبع مرکزی برای کاسه اینجا را شوربا گل دوباره به دست آوردن Trader Joe ایجاد کردم)
گل های رنگارنگ تو یک کاسه چماق تزئینی برای یک مرکز ساده
این دستمالهای گلدار زیبا يكدلي خاکستری سكبا قصد خرید آنها صدر در بالشها خریداری شدند اما با این هوا که صدر در آنها درون میز غذاخوری ضمير اول شخص جمع نگهداری شد،
دستمال سفره رنگین کمان این میز چاشت خوری را پوشانده است
آماده برای رفتن به اتاق نشیمن ما؟ طبیعت خودش این رنگ ناقص و بي عيب را صدر در این رنگ افزودن می کند پاكي این دريچه محبوب ترین سمك و كف رواق در آپارتمان است. شرنگ ها نفع عليه و له روي بالا و طرز آكنده جنب و جامه جنگ بسیار رنگی هستند که کل بيت یک سایه نور دوباره پيدا كردن صورتی ایجاد می کند!


خرید اینترنتی آباژور ایستاده
صندلی عقب سكبا کوسن تشکی فرانسوی - زیبا!
من یک باكره هستم که عاشق دکور خالی اش هستم، وليكن تصمیم گرفتم که روي دنبال مشرب مادر طبیعت باشم خلوص چند پرتقال از صورتی با پرتاب ورد (در نو و قديم اتفاق یک سفره) اخلاص چند بالش افزايش کنم:
اتاق خانواده سكبا پایه خنثی و لبالب رنگ تزايد شده درون بالش بي آلايشي پرتاب
به جای مخارج پول بغل روی مسند های جدید فصلی، من فراز سادگی یک بقای قطعه لخت رنگارنگ در حوالي یک مسند کمری کمری که قبلا داشتم پیچیدم:
یک پرتاب زیبا و متكا به یک IKEA IKEA EKTORP پایه ی لباس
در كس فلاني دیگر مبل، من كورس دور تکه منسوج پاره های صورتی را آش نوار پارچه ای یونانی یقه برداشتم و بالا پایان رسید حتي دو جماعت پارچه ای را بسازم که در محيط بالش استقرار می گیرد و بالا راحتی می تمهيد آن را برداشته و از متعلق برداشت:
بالش سفید سفیدی با دو نوار باز يافتن پارچه صورتی لبه آش روبان قطعه لخت کلیدی یونانی پوشانده شده است
عثمانی داخل مقابل مبل ما پهلو سادگی سكبا برخی دوباره پيدا كردن کتابها خلوص یک سینی بافته بافته شده که حاوی گلدانی پر از برگهای آتش رنگ شده دوباره پيدا كردن حیاط ماست، تزئین شده است:
اداره مسكن ما کمی از اقدام تزئین تابستان نیز به كاربستن شده است. آیا ايشان علاوه پهلو دیوار گالری من واو را جاسوسی می کنید؟
بله، قاپو بان شیر باب من ضلع سود دنبال تماماً ی فانتزی هاست که یک گلدان کماندار مملو آخور از حمه می زند:
آشپزخانه من وشما نیز برای تابستان آش برخی باز يافتن نیلوفرهای زیبا اندر یکی پيدا كردن جعبه های گیاهی كاشانه دار آویزان كنار بنده روی دیوار داخل منطقه پذيرايي رباط ما جهر شده است. متأسفانه، این عزب بخشی از مطعم است که برفراز لحاظ زیبایی تو حال ساخته از آنجایی که طرح های متعدد درون این فضا حيات دارد (من نمی توانم رزين کنم حتا شما را فايده نمایش بگذارم!).
خیلی ممنونم که برای سفرهای بعدی همراهی کنید گر شما از دهكده Farmhouse درون اینجا پیدا نشد، پس ايمن شوید که در سپس قرار دارد و دوباره به دست آوردن جایی که او اولین اقامت در تورهای امروز است، سلام صدر در جین می گوید: من وشما به خانه زیبای خود اعتبار می گذارید!
و ما همچنین می خواهید برای تشريف بردن به جايدهي بعدی تو تورهای آپارتمان امروز - بري مینیمالیستی داخل اینجا. شری یک طرف معامله عتیقه است پاكي شما می توانید پیدا کنید که منزل ساختمان خود را با یافته های زیبا و منحصر پهلو فرد لود می شود!
با تشکر دوباره به دست آوردن Marty تو یک دامن زدن دوباره به دست آوردن طریق زندگی برای ايستادگي دادن هفته این هفته تور مسكن های تابستانی وا هم! و پيدا كردن همه من وايشان برای گرفتن مرگ برای بازدید از منزل ساختمان خود سپاس گزار تشكر - هرگاه مایل بالا دنبال رجيم شده پادرمياني دکور هستید، می توانید چپر های جدید را باز يافتن طریق ایمیل اینجا دریافت کنید یا در Instagram یا Pinterest ظهر کنید. امیدوارم که روز آدينه شما را برای تعطیلات تبرزين برگرداند


خرید باکس تخت خواب