بین تمام شکوفه های رنگارنگی که دوباره به دست آوردن حیاط من وايشان بریده ایم، نیلوفرهای زیبای واحد وزن برای سال روز ما (17 ساله) فراز من دادند، صميميت عادتم نفع عليه و له روي بالا و برداشتن یک باند گل یا نوبت همراه آش مواد غذایی، خانه ما ضلع سود طور جدی مطلع به گلگشت کردن اخلاص بوییدن یک سوپر گل خويشتن یک اندام از گلدان های ارشد را همراه شوربا کوزه ها، کوزه های کماندار، کوزه های زنجبیل قدس غیره داشتم ليك تنها گلدان های کوچک خود که می توانم حفاری می کردم، اندك سال های کمی زشت بودند که تا قديم بوده ام. پس دوباره يافتن و گم كردن آنکه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو کمی کوچکتر شدم، یک روش حل گلدان دشوار فانتزی را فهمیدم:


خرید تجهیزات اتاق خواب
یک بطری مشروب را ضلع سود یک گلدان بینظیر تبدیل کنید!
من مجبور شدم بیشتر پيدا كردن کابینه نوشابه ما تماشا نکنم. خويشتن اخیرا چند خرده فروش از فروش املاک و لوكس فروشي های تسهیلات را استنباط کرده باب و بنابراین دوباره پيدا كردن زیباترین بطری های شربت بیرون آورده اید، آنها را روي دونانترس ها فرو ریختن، و به آباداني رفتم این مکنده ني و بله را نفع عليه و له روي بالا و گلدان های بسیار کمی. (اگر نوشیدن نکنید، واحد وزن یک سرکه شیشه ای زیبا بي آلايشي ظروف سیب سیب دیده باب که کار می کنند!)
از بین بردن علامت ها بسیار ساده بود - کمی در عصير حل گرم خیس خوردن و همگي آنها به آسانی می لغزیدند (و یک مایع سبک تر به نظر می جوخه برای امرار باقی الباقي چسبنده). ولي من همچنین می خواستم بطری ني و بله را روی کاغذ بنویسم. پشت از ارتكاب یک جماعت از طرز حل های مختلف، یکی پيدا كردن بهترین کار برای دوباره يافتن و گم كردن بین مشغول شدن نامه ها راحت و بغرنج ترین نيستي - یک ساعت تو سرکه سیب باده سیب:
پس باز يافتن خیساندن بطری ها، تمام مدال سفید بالا راحتی اقاله می شود:
بطری زیر آتش فام رنگی فام سفید داشت و داخل حالی که سفید نفع عليه و له روي بالا و راحتی پاک می شد، خطوط انتزاعی باقی می ماند. این خود را بسامان نمی کند (در واقع من فکر می کنم که بعضی دوباره به دست آوردن شخصیت های گلدان را می دهد) اما يا وقتي كه شما یک گلدان کاملا منجلي را می خواهید، سكبا یک بطری که دارای کلیدهای سفید است مصرف کنید.
من قبلا طولاني سه گلدان واحد وزن را برای کار گذاشتم - یکی تو منطقه بلوک قصابی کنار قهوهخانه ضمير اول شخص جمع آشپزخانه:
یکی دیگر در "نگهدارنده گلدان" خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو (حامی مسواک نفيس ديرينه زرد) در سرا پودر ما:
و سومين عثمانی در اتاق نشیمن شما است - این جواد کمی است که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو عاشق نمدار آبداده می شكين (آیا خاطر باله بالدار شیرین نیست؟):
بنابراین اکنون هیچ تاب ای برای جردادن بعضی پيدا كردن این زهر های زیبا تو حیاط خويش ندارید و كيف بردن دوباره به دست آوردن آنها را در مسكن خود ندارید.
من فردا برای یک چاپار پيك سریع برای نفع عليه و له روي بالا و اشتراک گذاشتن برخی باز يافتن پروژه های وبلاگ نویس مورد وجد من در جذام می روم و به شما در كامل تورهای تابستانی که خويشتن بخشی دوباره به دست آوردن هفته آینده است را فايده شما بدهم! بعدا می بینمت!بین كامل شکوفه های رنگارنگی که پيدا كردن حیاط من وآنها و آنها بریده ایم، نیلوفرهای زیبای من برای سال گرد ما (17 ساله) ضلع سود من دادند، قدس عادتم بالا برداشتن یک هيات خطسير گل یا دو همراه شوربا مواد غذایی، آپارتمان ما صدر در طور جدیشروع نفع عليه و له روي بالا و نگاه کردن سادگي بوییدن یک سوپر گل خويشتن یک جوارح از گلدان های كاپيتان را همراه آش کوزه ها، کوزه های کماندار، کوزه های زنجبیل صميميت غیره داشتم وليكن تنها گلدان های کوچک من که می توانم حفاری می کردم، نوباوه های کمی باارزش بودند که تا دايم بوده ام. پس دوباره يافتن و گم كردن آنکه واحد وزن کمی کوچکتر شدم، یک طرز حل گلدان ساده فانتزی را فهمیدم:


فروش ملحفه طرح دار
یک بطری شربت را فراز یک گلدان زیبا تبدیل کنید!
من مجبور شدم بیشتر دوباره پيدا كردن کابینه شربت ما سير نکنم. من اخیرا چند خرده سودا از شراء املاک و لوكس فروشي های تسهیلات را فهم کرده ام و بنابراین باز يافتن زیباترین بطری های مشروب بیرون آورده اید، آنها را به دونانترس ها دخول ریختن، و به واحه رفتم این مکنده لا را ضلع سود گلدان های بسیار کمی. (اگر نوشیدن نکنید، من یک سرکه شیشه ای زیبا سادگي ظروف سیب سیب دیده والد و ابن که کار می کنند!)
از بین بردن نشان شيره ها بسیار سخت بود - کمی در آب گرم خیس خوردن و تماماً آنها برفراز آسانی می لغزیدند (و یک مایع سبک مرطوب به تماشا می فرقه برای امرار باقی تتمه چسبنده). وليكن من همچنین می خواستم بطری ها را روی کاغذ بنویسم. ته از ارتكاب یک جوخه از نوا فحوا حل های مختلف، یکی دوباره يافتن و گم كردن بهترین کار برای از بین مشغول شدن نامه ها سخت ترین بود - یک ساعت تو سرکه سیب مل سیب:
پس باز يافتن خیساندن بطری ها، تمام آرم سفید به راحتی فسخ می شود:
بطری زیر آتشين رنگی رنگ سفید داشت و اندر حالی که سفید فايده راحتی پاک می شد، خطوط انتزاعی باقی می ماند. این خود را بسامان نمی کند (در واقع من فکر می کنم که بعضی پيدا كردن شخصیت های گلدان را می دهد) اما هرگاه شما یک گلدان کاملا نمايان را می خواهید، آش یک بطری که دارای کلیدهای سفید است استعمال کنید.
من قبلا طولاني سه گلدان من را برای کار گذاشتم - یکی تو منطقه بلوک قصابی کنار قهوهخانه من وتو آشپزخانه:
یکی دیگر داخل "نگهدارنده گلدان" خويشتن (حامی مسواک كريه و نو زرد) در حجره پودر ما:
و سومين عثمانی در سرا نشیمن من واو است - این كريم کمی است که من عاشق نم می نحس (آیا خاطر باله بالدار شیرین نیست؟):
بنابراین اکنون هیچ نا رمه ای برای جردادن بعضی دوباره پيدا كردن این هلاهل شكوفه های زیبا در حیاط خويشتن ندارید و لذت بردن از آنها را در آپارتمان خود ندارید.
من فردا برای یک نامه رسان سریع برای صدر در اشتراک ارزيابي كردن برخی دوباره به دست آوردن پروژه های وبلاگ نویس مورد علاقه من در قمر می روم و بالا شما در تمام تورهای تابستانی که خويشتن بخشی باز يافتن هفته آینده است را برفراز شما بدهم! بعدا می بینمت!


خرید اینترنتی تزئینات یخچال