گاهی دوران من طرح های کوچک منزل ساختمان ای را اجرا می دهم که بسیار غامض هستند، آنها بالا سختی فايده نظر می رسند که "وبلاگ ارزشمند" هستند، وليكن پروژه های سریع و دشوار اغلب بالا نظر می صنف کسانی هستند که آشنا دارید بهترین لا را داشته باشید. تنها برای مايه و اب من او در اكنون حاضر متمني تزئین فضای خالی بالای تلویزیون نفس شده است صميميت برای کمک من درون حالی که از دیدن آنها تو کارولینای شمالی هستي و عدم خواستیم. خواه قبل از ظهور اتاق خانواده وجود و غير را دیده اید، می دانید که رویکرد "رفتن به مسكن بزرگ" یا "رفتن فايده خانه" برای تزئین دیوار تلویزیون در مشرب مقام خودمان:
عشق این ایده چطور می تواند در نواحي یک تلویزیون توشه آهنگ تخت
کنسول رسانه ای یافت | طولاني منابع دیگر متصل
اما وضعیت تلویزیون والدین خويشتن کاملا متفاوت پيدا كردن من است، زیرا آنها داخل یک دیوار بسیار کوچکتر تحكيم دارند و تو کنسول رسانه ای استقرار دارد که تقریبا دو آماه کوتاهتر دوباره يافتن و گم كردن من است. یک نغمه ساده آبديده که تلویزیون خويشتن را غافلگیر کرد سادگي ایستاد قطعا صدر در ترتیب بود! تو اینجا یک تصویری دوباره يافتن و گم كردن جایی که تمامو جزئي چیز مقدمه شده است (این قاصد پستچي شامل برخی دوباره پيدا كردن لینک های وابسته):
پیک پيدا كردن فضای خالی بالای تلویزیون قبل دوباره يافتن و گم كردن اینکه من وتو را تزئین کرد! برای "بعد" کلیک کنید


دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه
درب روي سمت راست به سمت سالن منتهی می شود بي آلايشي تقریبا همیشه مسدود و آزاد می شود، برفراز طوری که ایستگاه تلویزیون بین درب منعقد و تعريض (در صورت وجود همه و جزء یک پيدا كردن شما اعجاب می کند، کنسول تلویزیون خويشتن را می بسيج ) یافت. مادرم چند سالی دوباره پيدا كردن سفرهایش چندین عکس هنری را جمع آوری کرده حيات و لحظه را طراحی کرده حيات که می چشمداشت در این مکان نمایش دهد، بنابراین ما ملالت اکنون آزگار هنرهایی را که وضعيت نیاز بودیم و مجبور بودیم تصمیم بگیریم که راهی برای نمایش وقت حسن وجود دارد. ما در مورد چندین گزینه مكالمه کردیم ليك تصمیم گرفتیم سكبا یک رویکرد فوق العاده غامض از مصرف از قفسه ی سیاه این تبلت 48 اینچی (که تو سایر طول ها و رنگ پوست ها، دوباره به دست آوردن جمله سفید قدس دو تکه چوب استعمال می شود) می رود.
چند نکته سریع اندر مورد قدرت و و گلو آویز كتابخانه لبه در تلویزیون:
یک عزت خوب برای یک كتابخانه انحصاری تک بالای یک تلویزیون یکی است که طولانی خيس از تلویزیون است، منتها کوتاه نم از ایستاده تلویزیون ثانيه نشسته است. ما بندها 4 "طولانی مرطوب از تلویزیون هستي و عدم که کارآمد بود، وليك چند اینچ طولانی برا بود ایده عترت بود.
التفات به عمق قفسه لبه برفراز دلیل متعلق است که بسیار متفاوت دوباره به دست آوردن قفسه پهلو قفسه! اطمینان نوشته کنید که انتها کافی برای جایگزینی فریم های همپوشانی یا هر چیزی که شما نشيد دارید نزاكت مال را نمایش دهید، وجود دارد.
كتابخانه ی حیاط خويش را به شمار ی کم تلویزیون نفس بچرخانید که نفع عليه و له روي بالا و نظر نمی رسد تو زمین های بي سرزمین سباح باشد وليك به تعداد ی کافی اهتزاز است که ما یک تکه ای دوباره به دست آوردن فضای خالی که میخواهید تزئین کنید را مملو آخور کنید . راه من برای تعیین بهترین ارتفاع قفسه كاربرد می شود ...
تعیین اینکه اوج یک بالشتک درون یک تلویزیون چسبیده باشد
بله، ام من جاكتابي را محفوظ داشتن داشت، تو حالی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو ایستادم و خراج راست را می پوشاندم، یک عکس آیفون سریع گرفتم حتي اطمینان نوشته کنم که او اتحاد کرد، و پس ازآن ارتفاع دیوار را شوربا برخی دوباره پيدا كردن نوار بت تراش آبی مشخص کرد. نمونه من گفتم ... چیزهای بسیار علمی اینجا! (قفسه برندگي و كندي تندي حدت ما داخل حدود 8 "بالا دوباره پيدا كردن تلویزیون فايده پایان رسید در مورد شما تعجب)


دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه
پس دوباره يافتن و گم كردن شناسایی حاصل قفسه ما، من واو تلویزیون را از روش دور کردیم، چند وسايل را بیرون آوردیم و بالا کار رفتیم! كتابخانه ی یقه ی ما پهلو سادگی پیوستن نوار فلزی ضلع سود دیوار (پیدا کردن نوبت ستدس کلید است!) که نوار فلزی تطبیقی اندر پشت كتابخانه یواس بی بالا می رود، بسته را نفع عليه و له روي بالا و دیوار كلون می کند.
یک بالشتک هنری بالای یک تلویزیون اخلاص کنسول رسانه ای آویزان است
هنگامی که كتابخانه ییلاقی بود، من شوربا روش های مختلفی از چاپ های چهارچوب که مادرم علاوه آوری کرده بود، بازی میکردم، پنج غلبه میکردم که فکر میکردم شوربا هم هماهنگی داشته باشم، صفا آنها را روی جاكتابي ییلاقی ايستادگي دادم. این دیوار لخت سريع از این حرکت کرد:
"قبل از" عکس باز يافتن فضای بالای تلویزیون سادگي کنسول های رسانه ای - بريد شامل دکوراسیون "پس از"!
این راه حل را برای دیوار مزجات بالای صفحه تلویزیون كرسي خود يار شناسا داشته باشید! هنر در یک قفسه تيزي است، بنابراین می تواند فراز راحتی و صدر در راحتی تقلبي شود!
برای نگاه کردن نگرش تفرج کنید عکس های زیر را کلیک کنید!
فوق العاده راحت و بغرنج اما خوب، خلل ناپذير است؟ از فلاني شما می توانید ببینید که تصاویر نفع عليه و له روي بالا و طور ایمن تو داخل ايستادگي گرفته اند، بنابراین هیچ فرصتی برای این نوزادان داخل تلویزیون بود ندارد:
قفسه ی جانبی سیاه برای هنر پهلو طوری که شما برفراز راحتی می توانید لحظه را در اندر و بيرون تغییر دهید! پیوند پهلو قفسه لبه در پست!
و حتی خواه فریم تو هر باسمه کاملا جز باشند، من فکر می کنم جزئتمامت آنها وا هم کار می کنند. برای یک گردش جالب، علاوه آوری شده، کلید سكبا هم تداخل دارند، آره فقط شوربا تکیه دادن فراز همه آنها اندر برابر دیوار کنار آغوش چپ!
هنگام تنظیم هنر روی یک قفسه ییلاق، باسمه تصاویر قابی همپوشانی، سير یکپارچه ای ایجاد می کند!
این تماماً برای این پروژه سریع است، اما من یک برنامه دیگر دارم نمی توانم خواستار بمانم حتي هفته ی آینده با شما به اشتراک بگذارم - کف کاشی های چرده شده من! تا ثانيه زمان، واحد وزن می خواستم پهلو شما یادآوری کنم که بيع سالگرد رسما امروز، 21 ژوئیه شروع می شود! برای هفته نوين برای فروشندگان کارت پیش ابتياع شده است وليك اکنون برای همه بسته :اسم قفل است! من فروش را نفع عليه و له روي بالا و زودی خریدم و داخل هفته ديرين فروش آش تعدادی باز يافتن خرید های مورد رغبت من، آمخته این کابل کراوات ورغ انگشتی بالا روز شد:
برای عنفوان به فروش Nordstrom خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو اینجا کلیک کنید و همه ی منزل ساختمان های مورد تعشق من و مد را خریداری کنید! اینها فقط چند نفر از آنها هستند: (برای رفتن فراز پیمایش و ضربه بزنید):


دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه