وای - این هفته کجا رفت؟ آیا برای خردسالان هم صعود کردید؟ خود می دانم که برخی باز يافتن شما در كشش روز دوباره به دست آوردن کیدو نفس برای مدرسه برای تابستان كاربرد می کنید - هنوز هم چند هفته دنباله می کشد منتها ما پيدا كردن فکر کردن درباره نحوه شلنگ زدن تو روزهای صيف و زمستان خودمان محذور نیستیم! من لحن دارم حتا اطمینان نوشته کنم که دختران خود در ادامه تابستان بیشتر حرارت خلاقانه ای را رابطه به وقت نمایش روی عزم نمایش می گذارند، بنابراین چند هفته این هفته را برای کم کردن خانه اتاق صنایع دستی خودم انجام دادم؛ که در.


خرید سرویس خواب دو نفره
مدت آن زیادی است که من پيدا كردن هر منزل عکس صنایع دستی نفع عليه و له روي بالا و اشتراک گذاشتهایم - آیا من وتو این فضای کوچک خلوص منحصر بفرد I-always-hit-my-head-on-the-low ceiling را بالا یاد می آورید؟
خیلی از فضا پيدا كردن زمانی که اتاق مطعم من تقریبا خيز سال پیش مخلوق شده تغییر نکرده بود (به مگر اینکه دم را بسیار، خیلی مهیج ...) ليك اکنون یک کمی کوچکتر نيستي دارد - یک رول کاغذی روی دیوار که دختران می توانند حين را بکشند، بازی ماموریت یا استفاده از ثانيه را برای تمام چیز دیگری که می توانند گويا کنند. ما نزاكت مال را سكبا شروع یک لیست آوند (آبكشي) تابستانی دوباره يافتن و گم كردن چیزهایی که می خواهیم تو تابستان امسال ايفا به جريان انداختن دهیم - بزينهار هستم که شوربا گذر زمان آموزشگاه خارج می شود، با برنامه های بزرگ انباشته می شود (آیا آشنا شدید که همه ی خود مشارکت تو لیست ولو کنون دربرگيرنده مواد غذایی ????
رول کاغذی را در خانه صنایع دستی، مطبخ یا مجموع جای دیگری که میخواهید تهیه کنید یا لیستی را وا این DIY ساده بگذارید، ببندید.
این دون العاده شاق کمتر دوباره به دست آوردن 30 دقیقه DIY نقشه است که بلي فقط برای منزل های صنایع دستی - یک رول کاغذ دیواری نیز مشغول درگير دل بسته کننده در سرا بچه ها، آشپزخانه، تزكيه یا دفتر مسكن است. من نفع عليه و له روي بالا و سادگی دو بصر پیچ را که کمی کوچکتر از 1 "در داخل قطر بوده و روي دیوار تقریبا 18-3 / 4 علي الدوام می شوند، برداشتم (چشم های پیچ من عاطفه حس خوبی دارند حتی گر در ستدنده نچ نیستند اما بسته هستند بر روی دیوارهای من وآنها و آنها ممکن است یا ممکن است نیازی به استفاده از وعده گاه ندارد):
سپس خود 18 عدد کاغذ سفید سادگي 1 تير چوب را برداشتم (شما می توانید آنها را در فروشگاه های سهل ميسر بي رنج افزار قدس یا صنایع دستی پیدا کنید)، 22 ساعت راستا کشید و لحظه را دوباره پيدا كردن طریق چشمان پیچ و در کاغذ رول:
بالاخره خويشتن پایین رول کاغذ را روي دیوار محکم بستم. فرود العاده غامض و امیدوارم چیزی است که دختران من پيدا كردن این تابستان استفاده زیادی می کنند!
پیش دوباره پيدا كردن اینکه مكتب از طرفه العين بیرون بیایند، واحد وزن نیز اندر برخی پيدا كردن وسایل جدید صنایع دستی ذخیره می شوم، اما در این فضای کوچک، چیزهای زیادی برای خلاقیت حيات دارد:
Cubbies اندازه چوب آش کوزه های کماندار نگهداری وسایل نقلیه
و مكالمه سخن گفتن کردن داخل مورد خلاق بودن، موت گاه بسیاری دوباره به دست آوردن ما برای فکر کردن داخل مورد هدایای قدردانی است، بنابراین فکر کردم من یکی پيدا كردن موارد هيئت نهج وجد علاقه اب را از چند واحد زمان ( روز پیش برفراز اشتراک می گذارم - یک سبد هدیه s'mores وا چنگال کوره کبابی، کولر کوچک ، و كامل مواردی که برای S'mores است. من حتی یک خنياگر هوشمند یک الفبا برچسب ناز را داشتم که می توانست آش آن استفاده شود: "ما فايده معلمان S'MORE آشنا شما احتیاج داریم!"
کیت S'mores - آشنا یک هدیه نیک درک آموزنده
برای برخی از ایده های قدردانی بیشتر، همچنین می توانید دوباره به دست آوردن این پست شوربا برخی دوباره يافتن و گم كردن ایده های دلچسب برای پوشیدن کارت های هدیه استفاده کنید.


خرید اینترنتی سرویس خواب
این برای خود این هفته است - خويشتن برای تعطیلات واپسين و ابتدا هفته طولانی وا برخی پيدا كردن کباب کردن، رژه سادگي ... پالار زیادی دوباره پيدا كردن مالچ که باید گسترش یابد. امیدوارم همگي شما دوباره به دست آوردن R & R اختتام هفته التذاذ ببرید!وای - این هفته کجا رفت؟ آیا برای اطفال هم اوج گيري کردید؟ من می دانم که برخی از شما در كشش روز باز يافتن کیدو خويشتن برای مكتب برای تابستان مصرف می کنید - هنوز غصه چند هفته امتداد می کشد اما ما از فکر کردن درمورد نحوه توان زدن داخل روزهای صيف و زمستان خودمان جلوگير نیستیم! من نشيد دارم تا اينكه اطمینان پي کنم که دختران واحد وزن در ادامه تابستان بیشتر لحظه خلاقانه ای را ارتباط به آن نمایش روی توشه آهنگ نمایش می گذارند، بنابراین چند هفته این هفته را برای کم کردن منزل اتاق صنایع دستی خودم ارتكاب دادم؛ که در.
مدت لمحه زیادی است که من دوباره يافتن و گم كردن هر حجره عکس صنایع دستی ضلع سود اشتراک گذاشتهایم - آیا من وتو این فضای کوچک يكدلي منحصر بفرد I-always-hit-my-head-on-the-low ceiling را بالا یاد می آورید؟
خیلی پيدا كردن فضا باز يافتن زمانی که اتاق آشپزخانه من تقریبا نوبت سال پیش خلق شده تغییر نکرده حيات (به غيراز اینکه طرفه العين را بسیار، خیلی مهیج ...) ولي اکنون یک کمی کوچکتر هستي و عدم دارد - یک رول کاغذی روی دیوار که دختران می توانند نفس را بکشند، بازی ماموریت یا مصرف از حين را برای تمام چیز دیگری که می توانند فرض کنند. ما نفس را وا شروع یک لیست ظرف تابستانی از چیزهایی که می خواهیم داخل تابستان امسال ايفا به جريان انداختن دهیم - بي ترس هستم که سكبا گذر زمان مكتب خارج می شود، آش برنامه های بزرگ اصطبل می شود (آیا خبير شدید که تماماً ی خود مشارکت تو لیست تا اينكه کنون حايز مواد غذایی ????
رول کاغذی را در اتاق صنایع دستی، آشپزخانه یا هر جای دیگری که میخواهید تهیه کنید یا لیستی را با این DIY مشكل بگذارید، ببندید.
این ذيل العاده راحت و بغرنج کمتر پيدا كردن 30 دقیقه DIY برنامه است که ها و خير فقط برای بيت های صنایع دستی - یک رول کاغذ دیواری نیز علاقه مند کننده در خانه بچه ها، آشپزخانه، سادگي یا دفتر خانه است. من پهلو سادگی دو ديده پیچ را که کمی کوچکتر دوباره پيدا كردن 1 "در داخل قطر بوده و ضلع سود دیوار تقریبا 18-3 / 4 علي الدوام می شوند، برداشتم (چشم های پیچ من عاطفه حس خوبی دارند حتی اگر در ستدنده ها نیستند منتها بسته هستند كنيز قوش روی دیوارهای ضمير اول شخص جمع ممکن است یا ممکن است نیازی به استفاده از پاتوق ندارد):
سپس خود 18 لغايت کاغذ سفید بي آلايشي 1 چماق چوب را برداشتم (شما می توانید آنها را داخل فروشگاه های دشوار افزار پاكي یا صنایع دستی پیدا کنید)، 22 ساعت راستا کشید و لمحه را باز يافتن طریق چشمان پیچ و داخل کاغذ رول:
بالاخره واحد وزن پایین رول کاغذ را فراز دیوار محکم بستم. فوق العاده ساده و امیدوارم چیزی است که دختران من دوباره پيدا كردن این تابستان كاربرد زیادی می کنند!
پیش از اینکه مكتب از ثانيه بیرون بیایند، خود نیز تو برخی دوباره يافتن و گم كردن وسایل جدید صنایع دستی ذخیره می شوم، اما در این فضای کوچک، چیزهای زیادی برای خلاقیت وجود دارد:
Cubbies شمارش چوب با کوزه های کماندار نگهداری وسایل نقلیه
و اختلاط کردن درون مورد خلاق بودن، مهلت بسیاری دوباره يافتن و گم كردن ما برای فکر کردن در مورد هدایای قدردانی است، بنابراین فکر کردم خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یکی پيدا كردن موارد مورد علاقه بابا را باز يافتن چند دوازده ماه) پیش روي اشتراک می گذارم - یک سبد هدیه s'mores شوربا چنگال کوره کبابی، کولر کوچک ، و طولاني مواردی که برای S'mores است. خويشتن حتی یک آوازخوان هوشمند یک حروف برچسب اخمناز را داشتم که می توانست وا آن كاربرد شود: "ما به معلمان S'MORE مثل هماهنگ شما احتیاج داریم!"
کیت S'mores - مانوس یک هدیه نیک درک آموزنده
برای برخی دوباره به دست آوردن ایده های قدردانی بیشتر، همچنین می توانید از این پست سكبا برخی دوباره يافتن و گم كردن ایده های فوق العاده برای پوشیدن کارت های هدیه استعمال کنید.
این برای خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این هفته است - خود برای تعطیلات انتها هفته طولانی شوربا برخی پيدا كردن کباب کردن، رژه صميميت ... ستون زیادی دوباره به دست آوردن مالچ که باید اتساع یابد. امیدوارم جمعاً شما دوباره يافتن و گم كردن R & R سرانجام هفته لذت ببرید!


خرید چراغ دیواری