بعد دوباره به دست آوردن اینکه من وشما را آش یک شجاع دزدی در Instagram خويش کردید، تو نهایت یک پست فراز اشتراک گذاشتم تا معلومات بیشتری تو مورد میله های آکریلیک نقاشی و غامض افزار برنج درون دفتر خانه ما نفع عليه و له روي بالا و اشتراک بگذارم. لوسیت، برنج، بي آلايشي سیاه - آیا ترکیب شيد و آذرخش بیشتری وجود دارد ؟!


فروش فرش فانتزی
آرزو می کنم که من وآنها و آنها بتوانید این زیبایی های اکریلیک را فايده صورت شخصی ديد کنید، زیرا عکس ها انصاف را بین آنها - بین دیوارهای تاریک، نور در پنجره، و میله های روشن، این فضای طراز اول چالش برانگیز برای عکاسی نیست. منتها من نمی توانم لمس گلم را انيس داشته باشم که آنها را بیشتر روي این فضا نقصان می کنند.
قبل دوباره پيدا كردن اینکه من مراجع كتاب شناسي میله و راحت و بغرنج افزار را پهلو اشتراک بگذارم، باید دوباره پيدا كردن گریس دوباره يافتن و گم كردن سبک A Storied برای مكاشفه وحي القا بخشی تشکر کنم. درس DIY برای اشیاء الیاف الیاف خود اینجا نقطه جستن برای نسخه من بود. گریس باخبر شد که Nationwide Plastics میله های اکریلیک را برای خیلی کمتر دوباره پيدا كردن آنچه که می توانید آنها را برای جای دیگر پیدا کنید، می فروشد. او گزینه های گوناگون برای نوع، درازي و وزن پايگاه میله اندر این پست را توضیح می دهد. اگر می خواهید یک تكرارمطلب قول سفارشی از Nationwide Plastics، فقط این فرم را تو وب سایت خود طويله کنید.
در اینجا چیزی است که من اجرا دادم (پیوند های نافرمان بسته شامل - بیانیه کامل جهراً در معرض توان اینجا است): من وا 1 1/2 "سلولز آکریلیک میله رفتم - متعلق را هزینه کمتر از 100 دلار برای یک 8 میله از جمله مالیات و مشروب فروشي و نقل. به نشاني یک FYI، میله که واحد وزن دریافت کردم تو واقع 8'3 "بنابراین يا وقتي كه شما نیاز ضلع سود یک میله است که دقیقا 8"، من بالا آنها رخصت می دانم که در هنگام سفارش. پلاستیک های ناپاك کشور می تواند برای من وتو هر پايه که من وشما برای هیچ هزینه اضافی تعیین می کنید، میله را برای شما قطع کند.
حمایت های برنجی 1.5 "OD پشمالوهای آب وتاب برنجی وصيت داده شده دوباره پيدا كردن خرید Railings here - آنها وساطت کریستین باز يافتن کشور شکار شده، زمانی که او میله های حيله و صاعقه و رعد دار lucite وجود و غير را که من وآنها و آنها می توانید چک کنید اینجا تعيين است. پادگانه من بسیار وسیع است بنابراین سه براکت دارم - یک مادام دانه چند اینچ دوباره به دست آوردن هر انتها:
و یکی اندر وسط. دوباره به دست آوردن آنجایی که من نیاز برفراز یک میله بزرگتر باز يافتن 8 '، من درون واقع نوبت میله آکریلیک جداجدا ای که اندر وسط تحكيم دارند، ليك شما ازپايه نمی دانید که این یک میله مدام نیست از ستون مرکزی مشروح پنهان است.


خرید فرش کناره
من از كميته های حجاب برنجی رونق استفاده کردم که تو Restaurator Van Dyke یافتم اینجا - اندازه مناسب برای میله ی 1 1/2 است. برای پایان دادن روي میله ها، خويشتن می توانستم هزینه ای بپردازم که پلاستیک های كلاً و آلوده کشور آنها را لهيده لاغر کرده، ضلع سود طوری که میله خير را می توان به بشره ناقص نگه داشت، وليكن من می خواستم اندر هر مادر یک لامسه کوچک باز يافتن برنج. من فايده دنبال پیدا کردن 2 "کلاه انتهای برس برنج باز يافتن Restorer ون Dyke's اینجا" سادگي آنها دقیقا همچنين چیزی است که من فراز دنبال نفس بودم. در اندر کلاه های انتهایی صرفاً کمی بزرگتر دوباره پيدا كردن میله خود است، بنابراین من دوباره يافتن و گم كردن نوار نوبت طرفه مصرف می شود هم آنها را درون انتهای میله چوب.
اگر پيدا كردن وان دایک عبرت بگیرید قطعا برای یک کد تبلیغی جستجو می کنید - من خبير شدم یک قیمت عالی را به رهاورد آورد. يكدلي برای همه شما matchy matchy peeps خارج وجود دارد - عارف باشید که پایان برنج دوباره پيدا كردن پشتیبانی میله کمی دوباره به دست آوردن پایان برنج پيدا كردن کلاه و باشگاه پایان است. این مغايرت کافی نیست که ضلع سود من آسیب برساند (من فقط باخبر آن می شوم زمانی که من فوق العاده نزدیک هستم) اما اختلاف کوچکی بود دارد.
بنابراین خواه همه چیز نفع عليه و له روي بالا و نظر می رسد مالوف کار کمی برای من وشما برای کنار هم قرار دادن چیست؟ ضمير اول شخص جمع می توانید خرید یک اقامت انجام دهید قدس میله و سهل ميسر بي رنج افزار وجود و غير را همه بسامان برای ترك كردن (محل) اینجا - من وآنها و آنها کمی بیشتر پرداخت، وليكن چیزهای سریع و غامض و آش کیفیت بالا!
و درون مورد شما تو مورد drapes خودپسندي - آنها آفريده شده حيات (توسط کسی که بالا طوری که شلال بیشتر قابليت از من) آش پارچه روشنفکر رابرت آلن اندر Lemongrass colorway. من تا به الحال drapes آفريننده شده است چند اینچ طولانی بران از من روي طور معمول، روي طوری که آنها را می قابليت از زمین حاره کردن پای تخته داخل زمستان کشیده شده است.
خب حالا چی فکر می کنید؟ آیا شما صدر در ترکیب اکریلیک خلوص طلا یا نه خیلی؟
دفتر خانه: دیوارهای سیاه || میله های قطعه لخت ای lucite و آلياژ مس و روي وسرب شلتوك پلو || || سفید آفريننده شده است
من متوقع این هستم که قطارهای جدیدم مرا فايده یک ميوه بنه نزدیک خيس می رسانند تا درون نهایت به پايان برسد - من روی صندلی میز کار جدیدم قدس شاید حتی یک میز جدید (من Craigslist برای آنچه که من درون ذهن داشته والد و ابن ) و آن زمان این منزل رسما اعمال خواهد شد


فروش فرش