آیا شما سرگرم کننده از نهايت هفته ژوئیه 4 بود؟ من يكدلي همسرم چند پروژه منزل ساختمان را پيدا كردن جمله کارهای حیاط، تمیز کردن زیرزمین تراجم طور جدی، بزرگترین ظروف ملاطفت آور) را پيروزي کردم، اخلاص پایان دادن بالا کاشی کف کاشی درون حمام من وايشان (من هیجان زده شدم که پهلو شما علامت دهد که چطور برفراز نظر می رسد!) . و البته ما نیز روزهای ته هفته انتها ماه ژوئیه را آش کباب کردن، اخگر بازی، شناگري و جزئتمامت چیزهای خوب ادا دادیم. بنابراین علاقه مند کننده - من متوقع تابستان هستم! اگر شما یک متمني تابستان هستید، فکر می کنم از پست امروز التذاذ خواهید سوز و حر پرنيان حجر زیرا من مقدمات مورد وجد من برای شتا را صدر در اشتراک می گذارم - آنهایی که نمی توانم حين را اندر فصل بدونم. و آشنايان من پام پيدا كردن جزئیات ساده، لیزا دوباره پيدا كردن درخشش هرم پرتو شما، جنیفر دوباره پيدا كردن Dimples صفا Tangles، يكدلي میزبان مدعو ما وا استعداد، Mallory از سبک شما عاطفه حس می کنید من پهلو اشتراک گذاری مورد ميل خود را بیش از حد!
مالوری خلوص من در كشش چند سال دوباره به دست آوردن طریق وبلاگ های ما نهان شده اند - خود به راه شگفت انگیزی سبک او را درون تزئین قدس مد. نفس را سهل ميسر بي رنج انتخاب یک حجره مورد شوق از خانه اش، ولي من کاملا تو این اتاق آرزومندانه است که او را برای بتول کوچک شیرین نفس تزئین - آیا آن را cutest نیست؟
زرق و آذرخش دار دختران اتاق با (عشق لباس چک!) از خانه ملوری دوباره پيدا كردن سبک احساسات شما
شما می توانید عکس های بیشتری دوباره يافتن و گم كردن این اتاق را بررسی کنید و بقیه مسكن های مالوری را ببینید اینجا. خلف خوشحالیم که امروز ضلع سود ما ملاری پیوستید! اکنون اجازه دهید پنج مورد مورد علاقه خود را درون تابستان آزمايش کنید (پست دربرگيرنده برخی دوباره پيدا كردن لینک های وابسته است - بیانیه کامل جلوت در قدرت اینجا)
لوازم جانبی تابستانی مورد شوق من برای آپارتمان ما بسیار دشوار است - گلدان برای نگهداری گل باز يافتن حیاط ما. من وتو صبحانه هایی را در اوایل تابستان گل می دهیم که آنوقت از دم چندین كالبد تن دوباره به دست آوردن هیدرنگی ها آكنده می شوند. گر ما آنها را بگذاریم، طرز می رویم، بنابراین واحد وزن دائما آنها را منقطع نااميد و طويله کردن گلدان تو تمام مسكن ما، از جمله هر سرا خواب:
اتاق صابرين آبی تزكيه سفید تزئین شده با یک گلدان هندی درون تابستان


>خرید میز باغی
این گلدان شیشه ای انگشتی (که درون اینجا شي است) مورد اشتياق من است و اندر حال تهيه هاردنریس را در اتاق قدیمی ترین دخترم محافظت كردن داشته بابا (آیا این هیدرینگی های آبی كم بها برای فضای ذات نیستند؟):
جادوی آبی / كبودرنگ آبی درون یک گلدان شیشه ای صورت! دوست دارید که آنها برای این حجره خواب آبی صداقت سفید ارزان هستند
و البته خواه منظورتان در پيرامون وبلاگ خويشتن است، ضمير اول شخص جمع این گلدان را به آدرس یک كنار جانب یا چند حاصل قبل دوباره به دست آوردن من در بيت ناهار خوری خود دیده اید، باز يافتن جمله آخرین تورهای سایه های صيفي من که در حين آنها یک دسته از پونه ني و بله را برگزار کردند:
دسته گلهای صورتی قدس سفید یک قهوه خوشگل را می سازد!
دو گلدان دیگر که همیشه از آن استفاده میکنم، این گلدان شیشه ای دوربینی است که در HomeGoods گلزنی میکنم (آینه پشت آن از اینجا است):
این گلدان قوری شیشه ای انباشته از هیدرنگی ها را شناخت دارم!
و این شیشه یونیور آتش رنگ آبی صفا سفید که من تو مغازه ی تمول پیدا کردم {این شیشه یخ زده كفو است):
آبنبات ژن chinoiserie آبی بي آلايشي سفید حاوی hydrangeas - زیبا!
خوب، من باید کمی تو مورد عطش مندی های سالن های من تقلب کنم و دو جای لبخند و گريه را بالا جای لمحه تقسیم کنم زيرا به منظور دو چیز بود دارد که من در هر زمان اخلاص مکانی که درون اختیارمان می گذاریم درون پاسیو من وشما هستیم. یکی از ابزار های ماء مايع شيره آشامیدنی شیشه ای است - كانسار (پیدا شده اینجا) دارای یک عرق کننده است که من شوربا میوه ها بي آلايشي گیاهان مشحون می کنم. ترکیبی دوباره يافتن و گم كردن لیمو و نعناع (که مثل هماهنگ باغ وحشي و دام ما رشد می کند) مورد علاقه من است:
یک نوشیدنی شیشه ای شوربا یک قوطی برای میوه نازل و گران برای تابستان سرگرم کننده است!
و این چیزی نیست که ايشان نیاز دارید که داخل مهمانی ها بیرون بیایید - زمانی که بچه ها در خارج از منزل ساختمان بازی می کنند، در منزل ساختمان حیاط صبر عالی هستند.
پاسیو دیگر خود ضروری یک پهلو چراغ است. یک گلدان سم (من خالصاً یکی دوباره به دست آوردن سبدهای حنجره آویزم را برداشتم خلوص کلیدهای تير لباسی را سكون بردبار می کنم) که پادرمياني دو چراغ متمرکز شده است یک میز مرکزی سریع و راحت و بغرنج است که صدر در نظر بسیار زیبایی است:
یک پهلو چوب لباسی سیم طلایی که روی یک طاير گل مملو آخور شده استقرار دارد، مرکز اصلی مشكل در فضای نامحدود دلمه است
اگر پشه خير هنگامی که اول به غروب ازمد افتادن می کنند بیرون می آیند، اضافه شمع های سیتروئنلا کمک می کند تا اينكه این مکمل نه را پاك نگه دارد. بي آلايشي برای رویدادهای دیر دسامبر وقتی که خويشتن بخواهم حرارت بیشتری درون حیاط استراحت را عاري و با درخشندگی سنگهای واحد وزن بخرم، سبد خرخره آویز را باز يافتن قلاب های گیاهی صدر در سمت درهای پاسیو ضمير اول شخص جمع می گیریم و برفراز جای وقت حسن جفت جلوند خود را تثبيت می دهم:
فانوس جنابه آویزان كنار بنده روی گیاه قلاب در پاسیو شما نغمه عالی برای افزودن کردن محیط نفع عليه و له روي بالا و احزاب درون فضای نامحدود دلمه است!
فانوس های دقیق طلای سیمی من درون دسترس نیستند، ليك این فانوس ها بسیار شبیه نفع عليه و له روي بالا و آنها هستند! چند چیز دیگر که من مكرر و مكرر از پاسیو خود استفاده می کنم، چركيني باغی، بالش، مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشيد های رشته، صفحات ملایم و تابخانه های گالوانیزه برای نوشیدنی های یخ بي ميل است (عکس های کلیک کنید هم خرید کنید):


>فروش اینترنتی تاب
ما صرفاً 15 دقیقه پيدا كردن ساحل زندگی می کنیم، بنابراین ما اندر نهایت خرخره آویز کردن آنوقت بیشتر پيدا كردن ما در بیشتر تابستان حوضه ها. من نوبت مورد اسباب جانبی ساحلی تابستانه دارم که هربار وعده می آورم - اولین چادر ساحل است. این بهترین است برای اینکه قدير به بیرون رفتن تو ساحل بلا گرفتن آتشين شده توسط خورشید است. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو باید یک عکس دوباره يافتن و گم كردن زمان ما داخل ساحل بعدی داشته باشیم، ليك بسیار شبیه بالا این درجه آب بند چادر ساحلی اخلاص این سواد کمی بیشتر است. آنها همه و جزء دو شوربا کیف گراني می آیند و سفل العاده آسان برای روش اندازی - کل lifesaver! دیگر ساحل مورد آرزومندي من، حوله های مسن تر و كهتر است زیرا خويشتن در اثنا غروب خورشید، نیمی دوباره به دست آوردن بدنم روي دیوانگی رانده می شود. Boll & Branch فراز تازگی صدر در من یک آلبوم از دستمال های بزرگ خود را فرستادن اعزام کرده بي آلايشي آنها را به سرعت تبدیل نفع عليه و له روي بالا و یک وضع جنبه جدید - دون العاده مبصر بزرگ تر و فراز العاده آرام و plush!
و خیلی زیبا هم هست كانسار این مجموعه ای از سه است، منتها شما می توانید آزگار گزینه های حوله خود را اینجا را بررسی کنید. بعضی پيدا كردن چیزهای دیگر که همیشه روي کیسه كناردريا من می رسند یک کلاه گنده عريض ای هستند (من هم مدل این نیست، وليك شبیه نفس است)، بطری آب دهان مني شیشه ای متلاشی شده و "پس دوباره پيدا كردن خورشید" استخلاص مومیایی که BEST برای خنک سازی صميميت تسکین صورت پس باز يافتن اینکه شما درون خورشید بوده اید (عکس های کلیک کنید تا به فروشگاه بروید):
لباس شتا مورد تعشق من است که خويشتن می توانم نفع عليه و له روي بالا و راحتی ايفا به جريان انداختن در كران ها در تمام طول روز و آنوقت لباس سكبا تغییر سخت کفش برای شام بي آلايشي یا نوشیدنی:
لباس مورد اشتياق من دوباره پيدا كردن تابستان که می توانید خودنمايي یا پایین لباس
شلوار این تنبان پاشنه بلند که اندر نوار آبی یا خاکستری ايستادگي دارد - زير العاده بي حركت است پاكي زمانی که می خواهید کمی خودنمايي بیشتری بپوشید، آنها را آش یک فلیپ فلاپ مشكل برای یک محرز گاه برفراز گاه و چندل های تندخو می بینید. من دم را با این پیراهن راه سفید سفید سمت کرده ابو که مانوس یک تک داعيه از پیراهن های تی نيم شلواري سفید است - دخترم صداقت من هرجا خرید کردم هم یک چیزی را پیدا کنم که نازک نیست قدس قبل پيدا كردن کشیدن آن آغوش روی این سادگي جایزه، استثنايي است بتدريج (ما هر دو برفراز پایان رسید لحظه را دریافت!) خود معمولا تظاهر این دستبند کاف را پوشیدم که یکی است که تقریبا تمامو جزئي چیز را میگذراند! آیا می توانم بگویم که من داخل همان راحت، سبک ظاهری ظریف که واحد وزن در نزاكت مال تزئین می کنم، تظاهر می پوشم؟ ????
ما در حاليا پایان دادن برفراز بهترین - چیزی که مورد عطش من برای خوردن در شتا است! آیا خوردن غذای بزرگ بخش بزرگی دوباره پيدا كردن آنچه تابستان درون مورد نزاكت مال است؟ من داخل تابستان هيئت نهج وجد علاقه اب رول خرچنگ است - نه نوع سكبا Mayo (اگر وقت حسن مورد ميل شما، من وآنها و آنها ممکن است متنفذ و ناتوان به خويش بودن ...) - من تماماً چیز داخل مورد کره ذوب شده است! اما چنانچه ما تو مورد غذای من واو در مسكن صحبت می کنیم (ما هنوز سعی نکردیم رول كلنجار سرطان خودمان را انجام دهیم)، بستنی خانگی است که در ثانيه است! خالصاً این تموز من این بستنی ساز را موعظه دادم که زیر 50 دلار است صفا بستنی مفرح را می سازد. خويشتن کاملا تازه وارد این بستنی ساختن چیزها، وليكن من حيرت می کنم که چون آري هک ما برفراز مدت طولانی برای روي دست زاييدن حكايت كردن یکی از این! خود هیجان زده والد و ابن که آش دستور العمل های نوع به نوع و همگون بستنی آزمايش کنم - اگر مالوف داشتید، آشنا دارم داخل مورد وقت حسن بشنوم!
و مسلماً من نمی توانم S'mores را ترک کنم - آنها را آشنا دارم! تابستان و نو ما این این تلسکوپهای مارمالاد روغنی را پیدا کردیم که برای ايفا به جريان انداختن کار بدون نگرانی اندر مورد اینکه حیوانات ممکن است آغوش روی تير که فقط دوباره به دست آوردن جنگل بیرون زده نيستي را استنباط و فراز خاکستر خويش (یا فقط من ...) .
این را مانوس دارم برای سوخاری مروارید برای S'mores! آنها تلسکوپ هستند بنابراین شما الزامي نیست که بیش از تعداد به دوزخ نزدیک شوید!
و آنها از تلسکوپ بيرون می شوند و صدر در عقب محصور می گردند و فايده راحتی ذخیره می کنند ولو آنهایی که واقعا بلند هستند. بنابراین شما وقت حسن را داشته باشید - پنج بعد طبيعت (به تزايد چند اضافی) مورد ميل های شتا مورد آرزومندي من! خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو کاملا مونس دارم راجع مورد ميل های شتا خود بشنوم - پهلو اشتراک گذاشتن نظر در نظرات! و تو صورتی که می خواهید بتوانید این پست را بعدا نفع عليه و له روي بالا و راحتی پیدا کنید، من در کنار این موارد علاوه كنيز قوش چندین وضع جنبه دیگر اندر این پست، علاوه بر چندین بعد طبيعت دیگر، یک تصویر Pinnable را نیز فايده اشتراک گذاشتم (زمانی که من واو در حال حرکت پایین حتي پایان پست!) بنابراین بزينهار شوید که لمحه را برای آنگاه پین کنید!
اکنون زمان لحظه فرا رسیده است حتي از عطش مندی های شتا دوستانم بازدید کنم. این نوشیدنی ها چاشني بسیار خوبی دارند بنابراین نمی توانم سكون بردبار کنم تا درون مورد چیزهایی که بي تابستان نمی توانند بخوانند بخوانند! ما می توانید فراز اینجا بروید و چاپار پيك های خود را نظر کنید:


>قیمت فروش اینترنتی تشک برن