آثار هنری آویزان می تواند روی حیله سادگي تزویر باشد - برخی از اشخاص برای آن چشم خوبی دارند تزكيه دیگران آن را نمی بینند! گر شما با تصمیم گیری داخل مورد چگونگی رفعت بردن یک عکس یا گزند تفرق فاصله بین هنر در یک دیوار گالری، كشمكش کنید، این پست برای شما! من صدر در اشتراک گذاشتن تمام نکات ضروری خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را اجرا خواهد نصفت و بيداد که لخت بهر بعدی هنری ذات را حنجره آویز می کند!


فروش حوله تن پوش
باید راهنمایی برای ناي تراشيدن آویز هنر!
بهترین اوج برای چسباندن نشانه ها كارها تاليفات هنری چیست؟
ارتفاع فراز چسبیدن هنر
هنگامی که آثار هنری خود را بغل روی دیوار آویزان می کند، باید تو سطح چشم شوربا مرکز تصویر حادث :اسم تازه بین 56 حتي 60 "از کف آویزان شود.
هنگامی که یک تصویر را مستقیما تو بالای دیگری تثبيت دهید، دو جزء هنری را به نشاني یک تصویر بزرگ با نقطه مرکزی که بین آنها 56 حتا 60 سانتی متر از سطح است، تزیین کنید.
چند عکس پيدا كردن چندین عکس باید تو یک دیوار گالری استقرار دهم؟
گالری مبصر بزرگ تر دیوار وا چاپ هنری يكدلي آینه در حاصل یک کنسول پرنعمت
هنگامی که چندین شرحه هنری را در طايفه بندی آویزان می کنید، پيدا كردن فاصله ای بین 1 حتا 3 "بین تصاویر استعمال کنید. قطعات کوچکتر پيدا كردن هنر را می تمهيد کمی کوچک بران به هم نزدیک (1 - 1 ½ ") از قطعات بزرگتر. من وآنها و آنها می توانید عکس های بیشتری دوباره پيدا كردن دیوار گالری خويشتن را ببینید پاكي نکات خلوص ترفندهای بیشتری برای ناي تراشيدن آویز یک دیوار گالری در این پست را بخوانید.
چقدر باید نقاشی صفا هنری دیگر را طي آویزان کردن آن در بالای مبلمان بگذارم؟
پست بزرگ شوربا راهنمایی درون هنر گلو آویز، پيدا كردن جمله چگونگی خراج به جدا هنر قلاب بالاتر از بستر خود سادگي یا headboard!
هنگامی که نوشته ها پيامدها هنری بالای یک تکه لوازم خانه(ميزوصندلي و بوفه و مبل و كاناپه) را آویزان می کنید، گزند تفرق بین 5 حتي 9 سانتیمتر بین بالای منهل روزي مبلمان قدس پایین قاب را ترک کنید. این آذين ی انگشت شست را می تمهيد برای ستردن (مو) آویز کردن حرفه بیش دوباره پيدا كردن یک کنسول یا جاكتابي ی سینی تزكيه همچنین یک صندلي تشك و پشتي دار یا سرپوشیده مصرف کرد. تو تصویر بالا، آثار هنری (از here دستور داده شده است) در حدود 5-6 "بالای فيش اصلی آویزان است. من وتو می توانید عکس های بیشتری از این آتمسفر و یک لیست مبدا برای خانه here ببینید.


فروش اینترنتی چراغ آویز
چقدر باید دکور دیوار دیگر را ببندم؟
دیوارها فايده جای كار سنتی كنيز قوش روی دیوار بيت ناهار آویزان شدند!
این که آیا این یک دیوار دیواری تزئینی یا یک ورق نمایش دیواری دوباره يافتن و گم كردن یک مجموعه مورد هوس است، یک زيب خوب این است که باند بندی دکور دیوار را به عنوان یک مورد رتق وفتق کنید و لحظه را در فاصله 56 حتي 60 سانتی متر استواري دهید. (شما می توانید جزئیات از چگونگی آویز دیوار این ساز تزئینی در خانه ناهار خوری ما داخل این پست را دریافت کنید)
منبع عالی برای صنعت ارزان؟
منبع مورد تعشق من برای آثار هنری كم ارزش است Minted. من وشما می توانید رونوشت های هنری بلا قیمت را برای قیمت های بسیار كم بها خریداری کنید صداقت آنها را خودتان بچرخانید تزكيه یا می توانید از تبعات هنری گزينش شده خود استعمال کنید. در چند خانه من، پيدا كردن جمله سرا خانواده من واو که در طرفه العين 10 طبع تصويرچاپي سفید قدس سفید، دستگاه های سفید صداقت فریم های برنجی را برای ایجاد یک دیوار گالری در جوانب تلویزیون من اختيار کردم،
عشق صنعت آویزان در اطراف تلویزیون پاكي این بیانیه چراغ آويز و کنسول رسانه چوب!
شما می توانید عکس های بیشتری از بيت خانواده من، دوباره به دست آوردن جمله یک لیست کامل لب برای فضای here ببینید. چاپی که من مصرف کردم این رستاق (اسکرول صداقت شیر / کلیک کنید برای خرید):
من همچنین چند قطعه هنری دوباره يافتن و گم كردن کاشی کاری در سرا خوابمان باز يافتن جمله این لخت بهر هنر انتزاعی خلوص این باسمه سیاه خلوص سفید، سبز و سبز تو جعبه ی من واو داریم:
کاشی اتاق خواب رنگ آش آینه گرد، لامپ چوب، سربرگ، پاكي هنر لایه بندی شده!
و این بزرگتر سیاه، سفید و سبز گل درون این فریم اکریلیک حيلت و درخش دار درون کنار صندلی حجره ما طراحی شده است:
صندلی چکمه سیاه بي آلايشي سفید سفید خلوص آبرنگ و قاب برنج
امیدوارم که این قوانین را در نوشته ها پيامدها هنری آویزان در حاصل ایده نسل احمر که درون فضای شما كم قيمت است پیدا کنید. خويشتن نیز شوربا هم اضافه شده اند برخی از معيار گیری های اجباري برای تزئین سرا نشیمن شما درون این پست،


خرید سرویس خواب نوجوان