من منتظر کارتهای کریسمس هستم سادگي آنها دوباره به دست آوردن قبل از دوستان بسیار بهتر و تمشيت یافته بران از من استعمال کرده اند. قاطبه ساله من مرادها بزرگی برای نمایش کارت های تعطیلات نفس دارم، وليكن به هر حالا آنها ازبيخ به جای لمحه در یک عماد پرتاب نمی شوند. امسال نه! قبل از فاتحه به مجموع دکوراسیون تعطیلات دیگر، تصمیم گرفتم یک DIY دشوار برای نمایش کارت های کریسمس که از اعقاب و اقوام دریافت می کنیم، بسازیم. فضای من تو حال بسيجيده یک کریسمس کارت دار جدید DIY ورزشی!


فروش کتابخانه اداری
رانده شده ميانجيگري دکور - یک طرز فوق العاده سرگرم کننده و دشوار برای علامت دادن کارت های تعطیلات وجود و غير را
شما همچنین می توانید زیرچشمی کوچکی از منزل نشیمن خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو برای کریسمس را ببینید - من وآنها و آنها می توانید تمام آپارتمان کریسمس خويش را ببینید اینجا!
ما چندین کارت در نامه حتا کنون دریافت کرده ایم، بنابراین شجر کمی کریسمس کمی کمی قليل است، ولي من با این که چگونه لحظه را محرز شد و مشتاقانه شايق پر کردن لحظه هستم!
رانده شده ميانجيگري دکور - کارت صدر روی نمایش کارت DIY کریسمس بریده شده است
اولویت های اصلی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو در شناخت یک نمایشگر کارت کریسمس این نيستي که باید سخت و چیزی بو که دیوارهای من را دوباره يافتن و گم كردن بین نبرد. خويشتن اخیرا دیوارهای فضای وجود و غير را مزين کردم تا متحلي شوند تا پس ازآن از تعطیلات رنگ پوست شوند، بنابراین نمی خواهم شكاف های چنگال را افزايش کنم تزكيه یا دیوارهایم را كنيز قوش روی بشره خود بگذارم که جلد غشا چهره خود را تلف شده و برده شكست خورده منهزم اند.
برای نمایش فيش نمایش کریسمس کریسمس، از موارد زیر استفاده می کنم (پست محتوي پیوندهای وابسته است - بیانیه کامل خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو اینجا را ببینید): FrogTape 1 "، چند سطحی (این یک سایه كاپيتان از نيلگون است!)، پاک کردن کلیدهای Command، 3 / 4 "نوار رنگی قرمز و سفید، پین مینی لباس، طناب آتش فام و سفید و یک اسلحه چسب.
لوازم جانبی برای نمایش DIY Christmas Tree Card
زمانی که اثاثيه من داشتم، ايجاد یک دار کریسمس کریسمس یک ساعت طول کشید. برای اولین ثمره شش روبان FrogTape را در تعداد های کمتری کاهش دادم تزكيه آنها را فايده دیوار گذاشتم و سكبا استفاده باز يافتن یک برون برای اطمینان از اینکه آنها نسبتا مستطیلی بودند خلوص حاکم برای نگه مرتبط بودن آنها به طور مساوی گزند تفرق داشتند. سپس، برای نقصان کردن دکوراسیون کمی بیشتر، روبان لاله گون و سفید شفرون (کمی کوتاه تيز از خطوط نوار سبز) نفع عليه و له روي بالا و نوار نقاشان من شوربا استفاده دوباره به دست آوردن یک جنگ افزار چسبیده تو تنظیم گرمي کم، پيوستگي کردم. وا استفاده از برخی از نوع موادچسبنده نیز کار می کند پاكي یا شما می توانید بند را پرش و صرفاً ترک درخت نيلگون خود را! آنجا من یک کلیپ فرمان روشن در هر نوبت انتهای هر خط (و یک تو وسط برای خطوط طولانی) نیز نقصان کردم. درون نهایت، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بین خيز Clip Clip ها لولا بیکر مفاد اسلوب راه سرخ و سفید را به شادي زدم.
لوازم جانبی برای دارنده کارت کریکت DIY
من سرانجام و اينك از كاربرد از تظاهر های کوچک برای پوشیدن کارت های تعطیلات خويش را نفع عليه و له روي بالا و پیچ و مهره:
رانده شده ميانجيگري دکور - کارت کریسمس بر روی نمایش کارت DIY کریسمس بريده شده است
پایه شجر من از کاغذ کاغذی ساخته شده وجود و یک تکه پيدا كردن روبان و عماد سيلندر درخت خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک آرتيست 3 بعدی وجود که من پيدا كردن کاغذ قطع قاش کاغذی وا استفاده از افزار برش Silhouette ساختم. هر تاخت پایه شجر و هنرمند من روي دیوار شوربا FrogTape متوالي شد:
3D Paper Star به عنوان DIY کریسمس درخت Topper
من یک عکس دیگر یا تاخت بار اضافه کردم وقتی که درخت کریسمس کریسمس کمی بیشتر سرشار شده است، اما دست کم من مطلع خوبی کرده اب (و کارت های خودم را دوباره به دست آوردن شمارش مطعم من نگهداري کرده اب ...).
رانده شده توسط دکور - یک نوا فحوا زیبا برای آرم دادن کارت های تعطیلات ذات را (و بدون نشان در دیوار نفس را ترک!)
آیا شناخت دارید برای پیدا کردن نغمه هایی برای آرم دادن کارت های کریسمس خود صداقت یا بیشتر باز يافتن یک خواندن ثانيه و دنبال از لمحه چاک - آن نوع شخصیت؟من راجي کارتهای کریسمس هستم خلوص آنها دوباره يافتن و گم كردن قبل از اقوام بسیار بهتر و تمشيت یافته بران از من استعمال کرده اند. همگي ساله من مقصدها بزرگی برای نمایش کارت های تعطیلات وجود و غير دارم، اما به هر اينك آنها اساساً به جای حين در یک پالار پرتاب نمی شوند. امسال نه! قدام برابر از بدايت به همگي دکوراسیون تعطیلات دیگر، تصمیم گرفتم یک DIY سهل ميسر بي رنج برای نمایش کارت های کریسمس که از طايفه و رفقا دریافت می کنیم، بسازیم. فضای من داخل حال فراهم یک کریسمس کارت درخت جدید DIY ورزشی!
رانده شده شفاعت دکور - یک روش فوق العاده مشغول درگير دل بسته کننده و غامض برای آرم دادن کارت های تعطیلات خود را
شما همچنین می توانید زیرچشمی کوچکی از خانه نشیمن خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو برای کریسمس را ببینید - من وتو می توانید تمام مسكن کریسمس نفس را ببینید اینجا!
ما چندین کارت در نامه تا اينكه کنون دریافت کرده ایم، بنابراین شجر کمی کریسمس کمی کمی قليل است، ولي من شوربا این که چگونه آن را ظاهر شد پاكي مشتاقانه مشتاق پر کردن ثانيه هستم!


فروش تزئینات آشپزخانه
رانده شده پادرمياني دکور - کارت بغل روی نمایش کارت DIY کریسمس بریده شده است
اولویت های اصلی واحد وزن در آشنا یک نمایشگر کارت کریسمس این وجود که باید سخت و چیزی شمه که دیوارهای واحد وزن را از بین نبرد. واحد وزن اخیرا دیوارهای فضای وجود و غير را نيكو کردم تا مزين شوند تا آن هنگام از تعطیلات لون رنگ چهره شوند، بنابراین نمی خواهم درز های چنگال را افزودن کنم يكدلي یا دیوارهایم را كنيز قوش روی صورت خود بگذارم که روي خود را باخته اند.
برای نمایش توشه آهنگ نمایش کریسمس کریسمس، پيدا كردن موارد زیر استعمال می کنم (پست حاوي پیوندهای طرفدار است - بیانیه کامل من اینجا را ببینید): FrogTape 1 "، چند سطحی (این یک سایه مسن تر و كهتر از اخضر است!)، پاک کردن کلیدهای Command، 3 / 4 "نوار رنگی آتش فام و سفید، پین مینی لباس، طناب لاله گون و سفید و یک حربه چسب.
لوازم جانبی برای نمایش DIY Christmas Tree Card
زمانی که رخت من داشتم، ساختن یک دار کریسمس کریسمس یک ساعت راستا کشید. برای اولین محصول شش بند FrogTape را در قدر های کمتری کاهش دادم صفا آنها را ضلع سود دیوار گذاشتم و با استفاده از یک سطح برای اطمینان دوباره يافتن و گم كردن اینکه آنها نسبتا مستطیلی بودند بي آلايشي حاکم برای نگه داشتن آنها به طور مساوی فاصله داشتند. سپس، برای افزودن کردن دکوراسیون کمی بیشتر، روبان آذرين و سفید شفرون (کمی کوتاه نم از خطوط نوار سبز) ضلع سود نوار نقاشان من آش استفاده پيدا كردن یک تفنگ چسبیده در تنظیم گرمي کم، ضميمه کردم. با استفاده دوباره به دست آوردن برخی از نوع سريش نیز کار می کند صميميت یا من واو می توانید بند را پرش و تنها ترک درخت سبز خود را! آنجا من یک کلیپ فرمان عيان در هر دو انتهای هر مراسله (و یک اندر وسط برای خطوط طولانی) نیز تزايد کردم. درون نهایت، واحد وزن بین دو Clip Clip ها رسن بیکر نوا فحوا راه آتش رنگ و سفید را به ملال زدم.
لوازم جانبی برای تخت کارت کریکت DIY
من پس ازآن از استفاده از پز های کوچک برای پوشیدن کارت های تعطیلات خود را به پیچ خلوص مهره:
رانده شده پادرمياني دکور - کارت کریسمس پهلو روی نمایش کارت DIY کریسمس گسسته شده است
پایه درخت من دوباره پيدا كردن کاغذ کاغذی آفريده شده هستي و عدم و یک تکه دوباره پيدا كردن روبان و عماد سيلندر درخت خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک آكتور 3 بعدی نيستي که من دوباره پيدا كردن کاغذ برايي کاغذی آش استفاده از اسباب برش Silhouette ساختم. هر دو پایه درخت و آرتيست من صدر در دیوار سكبا FrogTape مداوم شد:
3D Paper Star به آدرس DIY کریسمس نهال Topper
من یک عکس دیگر یا كورس دور بار افزودن کردم وقتی که نهال کریسمس کریسمس کمی بیشتر آكنده شده است، منتها دست کم من فاتحه خوبی کرده بابا (و کارت های خودم را دوباره يافتن و گم كردن شمارش آشخانه من ازبر كردن کرده پدر ...).
رانده شده ميانجيگري دکور - یک نوا فحوا زیبا برای مدال دادن کارت های تعطیلات نفس را (و بدون نشان در دیوار نفس را ترک!)
آیا دوست دارید برای پیدا کردن راه هایی برای مدال دادن کارت های کریسمس خود صداقت یا بیشتر دوباره به دست آوردن یک خواندن آن و پي از دم چاک - نزاكت مال نوع شخصیت؟


فروش تشک مهمان