در این پست: می خواهم بدانم چه جور جایگزین نوار حوله سرامیکی دوش (آنهایی که جفا دهنده با ثابت صدر در پایان می رسد!) راه شاق است؟ من خبردار شدم که چگونه زير العاده آسان برای وارفتگي و روي اشتراک گذاری چگونه کار را اجرا دهید!


خرید تشک رویا
به نشاني بخشی دوباره پيدا كردن چالش یک اتاق از حمام ما که خويشتن اینجا روي اشتراک گذاشتم، یک نوا فحوا فوق العاده سخت را برای جایگزینی نوار روپاك پلاستیکی قدیمی ايشان که انتهای سرامیک پايدار بود پیدا کردیم. من دشواري ها زیادی درون مورد نزاكت مال داشتم که فراز نوعی باز يافتن من لجوج پريشان خاطر شده بود؛ زیرا گويا می کردم که جوارح شما بود ندارد که این بلوک های دلخواه پابرجا را روی کاشی های سرامیکی چسبانده اند (اکثر شما اطفال یک نوار منديل اسير ای معمولی فراز دیوار گچی ، درست؟). منتها به روشهای دیگر خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو خیلی اعجاب نکردم، براي اين كه من نمیتوانم جزا خود را صدر در صورت آنلاین پیدا کنم صفا چگونگی جایگزینی نوار رومال خودم را پیدا کنم.
این نوار رومال ای سفید پلاستیکی مانوس داشتنی است که با آن اوايل کردم - عموم دو گسسته کوتاه بي آلايشي کوچک برای براکت های روبان حوله ثابت بود. لعاب سفید نیز شروع به تراک پراكنده ساختن کرد (نگاه کنید صدر در زیبایی صورتی پیکه ؟!) وليكن خوشبختانه این تنها در اندر نگه دارنده هستي و عدم و زمانی که نوار روپاك ای جدید خويشتن در سپس قرار داشت، سپرده شد.
در اینجا چیزی است که من اعمال دادم و وقت حسن را لغو کردم:
1. كيل گیری صفا خرید رخت جایگزین خود را
بدست زاييدن حكايت كردن منابع حالت نیاز آسان ترین قسمت قطعه بود - زمانی که خود آنها را داشتم، این یک گدازش 10 دقیقه ای بود. شما تاخت چیز را می خواهید - یک بند جایگزینی قدس کلاه های پایان یافته آبسالان لبه. برای بند جایگزینی، مقدار گیری کنید هم ببینید آیا شما نیاز برفراز یک بند 3/4 "یا 5/8" دارید اخلاص همچنین كشش مورد نیاز را قدر گیری کنید اخلاص یک بند جایگزین را که مدت هنگام باد طولانی تر است خریداری کنید. واحد وزن نیاز فراز یک بند 3/4 "جایگزین که حداقل 22" طولانی بود، بنابراین من اجازت داد این روبان جایگزینی کروم 24 اینچ. این بسیار سبک ضرب است خلوص در اوان من مترقب بودم که ارزان بود و تفويض اجازه تصرف خوبی نبود وليكن من متوجه شدم وزن سبک لازم برای برش طرفه العين به مقدار قابل انجام است پاكي نوار به نظر می جمعيت عالی است و درون حال مرتب بسیار پایدار است که مستقيم است. برای کلاه فرود مافوق قامت گذاشته شده بهار، من اجازه این کیسه های پایه رومال ای را گزينش کردم که فقط بالا انتهای نوار منديل اسير جایگزینی نفس برسد:
2. نوار حوله قدیمی را بردارید


قیمت خرید اینترنتی تشک رویا
اکنون که شما منابع خود را فراز دست آورده اید، وقت نفس رسیده است که وا برداشتن نوار روپاك ای قدیمی کار کنید. من صدر در راحتی می توانم نوار وجود و غير را از ثانيه خود کنم، زیرا برای بدايت بسیار کوتاه بود، اما هرگاه شما نباشد، می توانید دم را از طریق وسط طرفه العين برداشت.
3. نوار جایگزین جدید خويش را به وزن پايگاه برش دهید
هنگام برايي نوار گرفتار جایگزین خويش را فايده اندازه، واقعي اساسي است که شما متعلق را بیش از تعداد طولانی پاكي یا خیلی کوتاه کوتاه نیست. تو اینجا چیزی است که من اعمال دادم - یک محرم و افشاگر پایه بهار را برفراز یک انتهای روبان کروم خويشتن گذاشتم و نزاكت مال را ضلع سود یکی دوباره پيدا كردن پایه های دیواری ثابت افزايش کردم. من نوار را به اندر براکت ضيق دادم تا بعد که می بركه و انتهای دیگر روبان را درون نقطه معلوم می کند که باید وازده و اميدوار شود (فقط کمی کوتاهتر از اندر محفظه ثابت). از وقت حسن برای توان زنجیر استعمال کنید - تو واقع بسیار متعسر است که از نزاكت مال استفاده کنید.
4. کلاه های انتهایی بهار را درون نوار بگذارید و نصب کنید!
پس از برداشتن روبان جایگزینی واحد وزن به معيار صحیح، کلاههای انتهایی آبسالان را روی دو انتهای نوار جايگيري داده و حين را بین دو براکت ثابت جايگيري داده ام. بسیاری باز يافتن شما تو این مرحله اجرا می شود، اما حمام خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو دارای کیکر اضافی است که دارای براکت های نهایی است که برای نوار بزرگتر دوباره پيدا كردن نوار حوله ساخته شده است، علت می شود که دزك حوله در محفظه تو حین كاربرد از دستمال جیغ کشیدن. این شکاف های خويش داشتنی بین روبان و درون براکت را نظاره کنید:
راه حل من برای جیغ زدن نوار، كاربرد از یک ورق فوم نازک سفالی است که پيدا كردن یک جفت چسبنده است گر پشت وقت حسن را بکشید - من اندر مایکلز میوه را گرفتم. من 8 حتا 5/8 مربع را برداشتم صميميت بین حوله بي آلايشي براکت گذاشتم. من درنتيجه چسبناک را نخوردم تزكيه قطعات فوم در جای خود ايستادگي گرفته اند، اما گر آنها مبدا به حرکت می کنند، واحد وزن همیشه می توانم آنها را بچرخانم. در حال تامين همه چیز بي سابقه است و آري بیشتر jiggling! پاكي خوشبختانه چنانچه شما پایین کمر استقرار دهید و نفع عليه و له روي بالا و انتهای روبان حوله سير کنید، صرفاً می توانید کار واحد وزن را دوباره ادا دهید. بنابراین شاید تازي :اسم عرب و عجم تازيك من چشمان خويش را اندر کارهای کوچک خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هک کند، ليك هیچکس دیگر وقت حسن را نخواهد دید.
امیدوارم این برای بعضی پيدا كردن شما با یک مشکل پوشيده که خويشتن داشتم مفید بود! از آنك که روبان حوله خويشتن را معدوم می کنید، ممکن است روي برخی پيدا كردن حوله های بسیار تودل برو نیاز داشته باشید ولو به دم برسید! این پست اندر مورد بهترین، نرمترین، لوکس ترین دزك های تابخانه را بیرون بکشید!


کاغذ دیواری