تعجب می کنم که چسان دیوار خراج می آید حتا کاشی backsplash ضمير اول شخص جمع را بپوشاند؟ من به برخی از مكاشفه وحي القا از آشپزخانه زیبا ضلع سود شما کمک می کند حتي شما تصمیم بگیرید که در وقت حسن شما باید پایان دهید!


خرید چراغ سقفی
تصمیمات زیادی برای ایجاد یک طباخ خانه مجدد نيستي دارد - این داخل واقع برای بسیاری از كس خیلی زیاد است! بدیهی است که biggies مثل هماهنگ رنگ کابینت ها، نهج سینک آشپزخانه، سبک سینی های سواسوا و غیره هستي و عدم دارد، ليك این جزئتمامت تصمیمات کوچک است که اکثر صاحبان منزل ساختمان انتظار ندارند که بتوانند آنها را نفع عليه و له روي بالا و لبه بگذارند. از آنجا که من متوقع صحبت کردن اخلاص رویای مطبخ ها هستم، فکر می کردم که این زمينه سرگرم کننده (و امیدوارم مفید باشد) گاهی عهد احوال بعضی باز يافتن این تصمیمات طباخ خانه کوچکی را برای من وآنها و آنها به سوغات می آورد هم ببینید چاهك چیزی ما تصمیم می گیرید. بیایید شوربا این یکی مقدمه کنیم: "تا چه پيمانه دیوار میخواهید کاشی backsplash خود را بچرخانید؟"
هر آشخانه متفاوت است، اما غالباً نقاط تلاشي و قوت آنها برای کشف کردن جایی که می خواهید کاشی backsplash خود را برفراز پایان برساند، كران ها پنجره طباخ خانه شما است. یکی باز يافتن گزینه های این است که در اكناف پنجره کاشی کنید و كامل راه را به سقف مانند این آشخانه زرق و برق دار طراحی شده توسط استودیو McGee که شما می توانید بیشتر دوباره يافتن و گم كردن اینجا را ببینید:
ارسال مبصر بزرگ تر در بعد طبيعت چگونگی رفعت بردن backsplash طباخ خانه شما - وقت حسن را انيس دارم طولاني راه در دوروبر پنجره!
برخی از نمونه های دلچسب دیگر دوباره يافتن و گم كردن backsplashes محزون شده به آشكوب را می توان در این آشپزخانه توسط کالدول قدس جانسون، آشپزخانه پادرمياني Amber Interiors قدس این مطبخ زیبا وا کاشی مترو دیده می شود.
گزینه دیگر این است که کاشی را فايده پایین بکشید. بعضی از حيوان تصمیم گرفتند کاشی backsplash ذات را داخل پایه کابینت های بالای خود اخلاص یا تنها یک اینچ یا خيز برابر آن بالا ببرند. طبق معمول یک قطعه باز يافتن کاشی های قهوه ای یا مداد داخل نقطه ای که کاشی ها فايده پایان می رسد خلوص دیوار بی نظیر مبدا می شود مصرف می شود. یک مغبچه تماشاچي زیبا، کاشی چمن مرمر کارارا درون ZDesign در تنورخانه زیبا آپارتمان است که می توانید بیشتر دوباره پيدا كردن here را ببینید:
تعجب می کنم که چقدر با backsplash طباخ خانه شما خراج می رود؟ برش نزاكت مال را تو پایین کابینت خويشتن یک گزینه عالی است!
مثال دیگری دوباره به دست آوردن کاشی backsplash که درون نزدیکی پایه کابین ساكن می شود، این کاشی بشقابی است که اندر زیربنای بزرگتر تثبيت دارد - ما می توانید بیشتر دوباره پيدا كردن این مسكن ساحلی کلاسیک را ببینید here:
راهنمای عالی داخل مورد چگونگی اوج بردن backsplash آشپزخانه خود را!
یکی دیگر از الگو های زیبا این آشپزخانه وساطت Witt Construction است.
دیگران تصمیم می گیرند ولو کاشی را درون جایی داخل وسط (بین پایه درون کابینت صميميت سقف) پایان دهند، همانطور که درون کریستین دانر [این آشپزخانه زرق اخلاص برق} وساطت کریستین دانر یا داخل این زیبایی توسط طباخ خانه توسط آیلین دیده می شود.
و اگر قفسه مقفل و باز محدود دارید چی؟ من منتظر چگونگی درگیری تنورخانه South Harlow آش کاشی backsplash اندر این آشخانه زرق و برق دار، آش پایان واسپردن به نزاكت مال در پایه قفسه رفعت (شما می توانید تصاویر بیشتری باز يافتن این طباخ خانه زیبا اینجا را ببینید):
تعجب می کنم که چقدر بالا آغوش روی دیوار ضلع سود کاشی backsplash خود را؟ من مسئلت چطور Interiors South Harlow کاشی backsplash وجود و غير را تو این آشپزخانه آش قفسه های باز اجرا می دهند!
بسیاری از گزینه های - که نگاه مورد تعشق شما است؟ آیا شما گردش کاشی backsplash به آزگار سقف تا طبقه را مونس دارید صفا یا ترجیح می دهید نزاكت مال را پایین بیاورید؟ نفع عليه و له روي بالا و من بگو چه فکر میکنیتعجب می کنم که چگونه دیوار فراز می آید هم کاشی backsplash ما را بپوشاند؟ من نفع عليه و له روي بالا و برخی از الهام از مطبخ زیبا بالا شما کمک می کند حتا شما تصمیم بگیرید که در متعلق شما باید پایان دهید!


فروش صندلی اداری
تصمیمات زیادی برای ایجاد یک مطبخ مجدد نيستي دارد - این اندر واقع برای بسیاری از آدم خیلی زیاد است! بدیهی است که biggies آمخته رنگ کابینت ها، نحو سینک آشپزخانه، سبک سینی های علي حده و غیره نيستي دارد، اما این جزئتمامت تصمیمات کوچک است که اکثر صاحبان مسكن انتظار ندارند که بتوانند آنها را به لبه بگذارند. از آنجا که من اميدوار صحبت کردن يكدلي رویای مطعم ها هستم، فکر می کردم که این مايه سرگرم کننده (و امیدوارم مفید باشد) گاهی روزگار بعضی دوباره پيدا كردن این تصمیمات مطعم کوچکی را برای من وآنها و آنها به كادو می آورد ولو ببینید فاضلاب چیزی من وايشان تصمیم می گیرید. بیایید شوربا این یکی مبدا کنیم: "تا چه پيمانه دیوار میخواهید کاشی backsplash ذات را بچرخانید؟"
هر طباخ خانه متفاوت است، اما ندرتاً نقاط تلاشي و سوروسات آنها برای کشف کردن جایی که می خواهید کاشی backsplash ذات را بالا پایان برساند، كران ها پنجره آشخانه شما است. یکی دوباره پيدا كردن گزینه های این است که در محيط پنجره کاشی کنید و طولاني راه را به آشكوب مانند این مطعم زرق و درخش دار طراحی شده وساطت استودیو McGee که ضمير اول شخص جمع می توانید بیشتر دوباره يافتن و گم كردن اینجا را ببینید:
ارسال كاپيتان در چگونگي چگونگی ارتفاع بردن backsplash آشخانه شما - لحظه را آشنا دارم تمام راه در اطراف پنجره!
برخی از طرح های دلچسب دیگر باز يافتن backsplashes ملول شده به مرتبه آسمانه را می توان در این آشپزخانه وساطت کالدول تزكيه جانسون، آشپزخانه توسط Amber Interiors تزكيه این آشخانه زیبا سكبا کاشی قطار درون شهري دیده می شود.
گزینه دیگر این است که کاشی را فايده پایین بکشید. بعضی از بشر تصمیم گرفتند کاشی backsplash خويشتن را داخل پایه کابینت های بالای خود و یا فقط یک اینچ یا دو برابر لحظه بالا ببرند. معمولا یک قطعه دوباره پيدا كردن کاشی های قهوه ای یا مداد داخل نقطه ای که کاشی ها ضلع سود پایان می رسد صداقت دیوار بی نظیر اوان می شود استعمال می شود. یک شاهد زیبا، کاشی چمن مرمر کارارا اندر ZDesign در مطعم زیبا مسكن است که می توانید بیشتر از here را ببینید:
تعجب می کنم که چقدر وا backsplash مطبخ شما خراج می رود؟ برش آن را اندر پایین کابینت وجود و غير یک گزینه عالی است!
مثال دیگری پيدا كردن کاشی backsplash که درون نزدیکی پایه کابین راكد می شود، این کاشی بشقابی است که تو زیربنای بزرگتر استواري دارد - ايشان می توانید بیشتر پيدا كردن این آپارتمان ساحلی کلاسیک را ببینید here:
راهنمای عالی تو مورد چگونگی بلندي بردن backsplash آشپزخانه خود را!
یکی دیگر از انموذج های بینظیر این آشپزخانه پادرمياني Witt Construction است.
دیگران تصمیم می گیرند حتا کاشی را درون جایی اندر وسط (بین پایه در کابینت خلوص سقف) پایان دهند، همانطور که در کریستین دانر [این مطعم زرق تزكيه برق} پادرمياني کریستین دانر یا اندر این زیبایی توسط آشخانه توسط آیلین دیده می شود.
و اگر قفسه نامحدود دلمه دارید چی؟ من اميدوار چگونگی درگیری طباخ خانه South Harlow شوربا کاشی backsplash در این مطعم زرق و صاعقه و رعد دار، با پایان سپردن به نفس در پایه قفسه حاصل (شما می توانید تصاویر بیشتری باز يافتن این مطعم زیبا اینجا را ببینید):
تعجب می کنم که چقدر بالا غلام روی دیوار بالا کاشی backsplash ذات را؟ من مشتاق چطور Interiors South Harlow کاشی backsplash نفس را داخل این آشپزخانه با قفسه های باز ارتكاب می دهند!
بسیاری پيدا كردن گزینه های - که نگاه مورد شوق شما است؟ آیا شما نظاره کاشی backsplash به آزگار سقف تا اشكوبه را يار شناسا دارید خلوص یا ترجیح می دهید متعلق را پایین بیاورید؟ برفراز من پرحرف چه فکر میکنی


خرید آنلاین آباژور