این هفته 2 دوباره به دست آوردن چالش یک حجره است و دوش من رسما تو مرحله "بدتر شدن قبل از دم که بهتر شود" مرحله. وليكن بیایید آش عجله ابتدا کنیم و آنوقت به زاویه ی دوش حرکت خواهیم کرد. من واو ممکن است پيدا كردن یک هفته پس از بازسازی حمام ما فراز یاد داشته باشید که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک آینه ساقه درخت قریب الوقوع برای بیش پيدا كردن سینک پایه داشتم.


بالش الیافی


اما درون کنار هم، مردك يارو عملی واحد وزن می دانست که از سرانجام و اينك که این بيت پودری من وآنها و آنها و گرمابه است که شوهرم هر خورشيد از نزاكت مال استفاده می کند، ايشان باید یک آینه کابینه پزشکی داشته باشیم تا كامل لوازم آرایشی خويش را دوباره يافتن و گم كردن بین نبریم. من وشما نمی توانیم یک کابینت دارویی محکم داشته باشیم زیرا استوانه لوله کشی که از آن نقطه ضلع سود درستی ادا می شود (و از آنجایی که این یک مجوز کم بودجه است، هدایت لوله ها پراكندگي نمی افتد)، بنابراین کابینت پزشکی دیوار به نشاني تنها گزینه . و دستور دهید ضلع سود شما بگویم، گزینه های زیادی حيات دارد که روی دیوار برپايي انتصاب شده هستي و عدم دارد.
بعد دوباره پيدا كردن کمی جستجو، تصمیم گرفتم داخل کابینه پزشکی Whitby Hardware Restoration Hardware. این بیشتر باز يافتن من هستي و عدم که می خواستم مواد کنم، اما حين را در معامله بود و سپس از وقت حسن 20 درصد تخفیف اضافی بود دارد، بنابراین من برای لحظه رفت. ردي نیست صدر در دنبال کابینه پزشکی، ثابت است؟
من همچنین دو تحفه این عینک Wilshire را پهلو سمت آینه گذاشتم. RH آنها را اندر نمایشگاه خود اندر فروشگاه نگرفته بودند، بنابراین صدر در زودی خبير خواهم شد که آیا کریستالهای کریستال در گلدانها اندر زندگی واقعی لزج یا قشنگ هستند یا نه.
بنابراین در حال رفتن برفراز چیزهای خیلی خوشمزه نیست - يا وقتي كه شما این تصویر را درون Instagram در این هفته دیدید، من وتو قبلا می دانید که برخی دوباره پيدا كردن چیزهای هیجان انگیز تو حمام کوچک من اندر روز سوم شنبه پراكندگي می افتد. من مبدا به ربودن از کاغذ دیواری کردم و داخل ورق نچ افتادم! آیا شما آخرین آبخور را اندر ورق خير گرفتید؟ پس باز يافتن برداشتن تصویر زمینه داخل چندین اتاق آپارتمان ما که عملا روی دیوارها چسبیده شده هستي و عدم و داخل نوارهای یک اینچ كاستي کرد، باقدرت به ستاندن یک قطعه بزرگ کاغذ دیواری بود که داخل یک زمان شيد من خلق شد.
من امل می کنم می توانم بگویم که پس از فسخ تصویر زمینه حمام برفراز نظر می رسید بهتر است در حال مهيا اما بیایید واقعی - رنگ پژمرده رنگ رنگ پوست که تو زیر تصویر زمینه موجب می شود آن را حتی بدتر:
اما خويشتن فکر می کنم که وقتی یک کت رنگ بغل روی دیوار خير می گیرم، این کودک باید اندر اطراف لحظه را فاحش کند.
این برای واحد وزن در اكنون پیشرفت در حمام درون این هفته است - مصون شوید که تمامو جزئي شرکت کنندگان اندر یکی از حجره چالش را بررسی کنید ولو ببینید فاضلاب اتفاقی مغرور است. پیوندهایی را بالا 20 شرکت کننده اصلی اینجا و كلاً شرکت کنندگان پیوند اینجا خواهید یافت. بيت های غريب انگیزی اندر این ملت ORC هستي و عدم دارد!این هفته 2 پيدا كردن چالش یک خانه است و دوش من رسما داخل مرحله "بدتر دمده شدن قبل از دم که بهتر شود" مرحله. ليك بیایید با عجله مطلع کنیم و آنجا به زاویه ی حمام حرکت خواهیم کرد.


خرید چراغ سقفی


شما ممکن است دوباره پيدا كردن یک هفته پس از بازسازی حمام ما صدر در یاد داشته باشید که خويشتن یک آینه ساقه درخت قریب الوقوع برای بیش از سینک پایه داشتم. وليكن در کنار هم، فلاني عملی واحد وزن می دانست که از سرانجام و اينك که این سرا پودری شما و تابخانه است که شوهرم هر خور از وقت حسن استفاده می کند، من وآنها و آنها باید یک آینه کابینه پزشکی داشته باشیم تا آزگار لوازم آرایشی وجود و غير را از بین نبریم. من وآنها و آنها نمی توانیم یک کابینت دارویی محکم داشته باشیم زیرا لوله لوله کشی که از وقت حسن نقطه روي درستی ارتكاب می شود (و باز يافتن آنجایی که این یک جواز کم بودجه است، هدایت لول ها همبستگي و اختلاف نمی افتد)، بنابراین کابینت پزشکی دیوار به آدرس تنها گزینه . و اجازه دهید نفع عليه و له روي بالا و شما بگویم، گزینه های زیادی نيستي دارد که روی دیوار گمارش شده هستي و عدم دارد.
بعد دوباره پيدا كردن کمی جستجو، تصمیم گرفتم تو کابینه پزشکی Whitby Hardware Restoration Hardware. این بیشتر دوباره به دست آوردن من بود که می خواستم هزينه و دخل کنم، اما ثانيه را در شراء بود و لذا بعد از حين 20 درصد تخفیف اضافی نيستي دارد، بنابراین واحد وزن برای وقت حسن رفت. ردي نیست فراز دنبال کابینه پزشکی، ثابت است؟
من همچنین دو مادام دانه این عینک Wilshire را صدر در سمت آینه گذاشتم. RH آنها را داخل نمایشگاه خود داخل فروشگاه نگرفته بودند، بنابراین پهلو زودی آگاه خواهم شد که آیا کریستالهای کریستال اندر گلدانها داخل زندگی واقعی چسبنده یا فوق العاده هستند یا نه.
بنابراین در الان رفتن ضلع سود چیزهای خیلی خوشمزه نیست - خواه شما این تصویر را تو Instagram تو این هفته دیدید، من وآنها و آنها قبلا می دانید که برخی از چیزهای هیجان انگیز در حمام کوچک من تو روز سوم شنبه اتحاد می افتد. من اوان به برگيري کاغذ دیواری کردم و درون ورق ها افتادم! آیا ايشان آخرین منهل روزي را اندر ورق ني و بله گرفتید؟ پس باز يافتن برداشتن تصویر زمینه اندر چندین اتاق آپارتمان ما که عملا روی دیوارها چسبیده شده بود و داخل نوارهای یک اینچ افت کرد، قوتمند به ستاندن یک قطعه بزرگ کاغذ دیواری بود که داخل یک زمان خور من آفريده شد.
من انتظار می کنم می توانم بگویم که عقب از ابطال تصویر زمینه حمام برفراز نظر می رسید بهتر است اندر حال فراهم اما بیایید واقعی - رنگ پژمرده رنگ لون رنگ چهره که درون زیر تصویر زمینه جهت می شود نزاكت مال را حتی بدتر:
اما خود فکر می کنم که وقتی یک کت رنگ كنيز قوش روی دیوار نچ می گیرم، این کودک باید داخل اطراف دم را علني کند.
این برای من در اينك پیشرفت داخل حمام درون این هفته است - بزينهار شوید که همگي شرکت کنندگان درون یکی از سرا چالش را بررسی کنید حتي ببینید چه اتفاقی خاضع است. پیوندهایی را ضلع سود 20 شرکت کننده اصلی اینجا و همه شرکت کنندگان پیوند اینجا خواهید یافت. اتاق های عجيب انگیزی درون این پيرو ORC هستي و عدم دارد!


باکس تخت خواب