در منزل ساختمان ما چند بيت وجود دارد که حتا زمانی که در حالا حرکت نیستم، چیزی نداشته پدر و خانه پودر من وشما یکی دوباره يافتن و گم كردن آنهاست. هرچه نزدیکتر ضلع سود اطراف ثانيه (دفتر، منزل نشیمن و اتاق غذاخوری) بالا پایان برسد، بیشتر بالا جای آن عيان می شود. خوشبختانه، انگیزه ای که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو برای معدوم کردن آن تلاش کردم، مسبوق شدم - من برفراز چالش یک سرا می روم تزكيه پیشرفت درون مینی بازسازی آبزن را از ابتدای حتي پایان شش هفته آینده به اشتراک می گذارم. و حتماً من ایده های طراحی، راهنمایی، و كامل موفقیت های نقشه و حماسی شکست می خورد که درون طول روش به وقوع می پیوندند.


قیمت فروش اینترنتی تشک ویستر
پس کجایی؟ چطور شوربا چیزی که مایلم خاكه اتاقم شبیه نفحه - فضای رویای من چیزی شبیه این حمام پادرمياني لورن لیس یا حمام داخل این مسكن نشویل حيلت و درخش دار خواهد بود. فقط یک واقعه متفاوت دوباره يافتن و گم كردن آنچه بيت قدرت من وايشان واقعا داخل حال تهيه به سياحت می فرقه (yikes!):
کدامیک باز يافتن شما بیشتر خويش داری - تصویر زمینه ی ناخرم و پرطراوت بي رونق و پررونق روشن، فرش (بله، فرش اندر اطراف دستشويي - hmmm)، که چراغ فاش زنگی صدر روی سینک، تزكيه یا دشواري ها مربوط بالا حمام همسر و مخدوم من در همه محل پرید؟ خود می دانم، تفويض اجازه تصرف سخت.
در حالی که خود توضیحی برای اینکه ازچه من مقابل زي از قبض عکس خود (#lazy) قبل دوباره به دست آوردن اینکه من شوهر شوهرم را پاک نکنم، من توضیح خواهم عدالت که براي اينكه ناخدای او نيستي دارد. این حمام ثابت در خارج از حجره خواب اصلی ايشان است پاكي برای گرمابه کارشناسی بزرگ استفاده می شود. داخل بعضی مواقع، کسی آبزن کارشناسی مبصر بزرگ تر را به حجره خواب نقصان کرد حتا این عزب می تواند منزل پودر باشد. وليك حمام کارشناسی ارشد ما زير العاده، طراز اول کوچک (بسیار کوچکتر دوباره يافتن و گم كردن این) است، بنابراین من دوباره يافتن و گم كردن حمام مصرف می کنم سادگي شوهرم پيدا كردن این مصرف می کند. پیدا کردن یک نقطه نيكو و برای مستثنا کردن عقار حمام خود را برفراز طوری که آنها اندر سراسر غرق دمده شدن نیست زمانی که مجلسي نیاز به كاربرد از دوش بخشی از مثل جامع است.
و تو اینجا چیزی است که من داخل حال روبراه در هيئت نهج وجد هدایت خويشتن می خواهم سكبا حمام بگیرم (در قاصد پستچي شامل لینک های نافرمان بسته است - بیانیه کامل خويشتن اینجا را ببینید):
قبل از شکستن طرح من باید ذکر کنم که این یک مجتمع ارشد مجلل نیست - من آشنا دارم این مکنده را بخورم و عنفوان به نوشتن سكبا کاشی روی دیوارها، کاشی وا نام تجاری جدید روی زمین، بي درب دوش آینه ای، صميميت غیره وليكن در حال روبراه در پول نیست. بنابراین من عزم دارم با آنچه که واحد وزن تا آنگاه که می توانم ادا دهم، کار می کنم. نقشه این است:
* یک آینه جدید بي آلايشي اسکناس را در هر تاخت طرف لمحه قرار دهید. این جایی است که درون حدود 2/3 دوباره به دست آوردن بودجه عمومی است.
* تصویر زمینه را بردارید صداقت دیوارها را سكبا یک الگوی استنسیل عنين خنثی کنید. سایه های تكه ای را بازیابی یا جایگزین کنید (بله، من یک مهمانی دارم وقتی یک کاغذ دیواری را گرفتم، زیرا این آخرین منزل کاغذ دیواری در آپارتمان ما است!)


ست لحاف
* گستردني اثاث را دوباره يافتن و گم كردن بین ببرید. آیا نمی توانم مبصر بزرگ تر باشم اگر برخی دوباره يافتن و گم كردن کاشی های یکپارچهسازی آش سیستمعامل درون زیر متعلق وجود داشته شميم که بتوانم وا آنها کار کنم؟ چنین شکی نیست
در پتواز این است. و اجازت ندهید که تصویر من وشما را بي عقل فرض کند - فايده دلایلی این کاشی بسیار فتوگنیک است، زیرا تو زندگی واقعی این ضلع سود نظر شایان توجهی نیست - کاشی خشك قهوه ای (نه گلدان آذرين مایل پهلو قرمز) آش کاشی شکسته است. سرمشق من این است که نفس را نقاشی کنید، که می تواند یک شجاعت رجز شعرحماسي شکست در حمام است. اما در اینجا بخش خوبی است - اگر لمحه را پهلو پایان می قسم به عنوان یک فتنه است، من منحصراً می توانم لوازم زشت دم را بیش از لحظه پرتاب کنم سادگي بدتر پيدا كردن زمانی که من سرآغاز شد. انگشتان دست از این که این ائتلاف نمی افتد تردد کرد.
* بعضی از حوله های لغايت دوم زیبا اخلاص بزرگتر، زیرا این جواد کوچک خالصاً پرهیزگار است. مع الاسف من نمی توانم نوار دستارچه را جایگزین کنم زیرا این بخشی از کار کاشی است.
* آش این سر پشه دره های گرمابه آینه ای کاری ارتكاب دهید. من پيدا كردن طرفداران آنها نیستم، وليك حمام من وتو لعاب است (من می توانم پيدا كردن چند لکه که می گویم این یک سایه زیبا دوباره يافتن و گم كردن صورتی زیر لمحه سفید است) پاكي من فکر می کنم گر ما در را بیرون کنیم، ما نوار كاپيتان را ببینید دوباره يافتن و گم كردن صورتی که در متعلق درب داخل بالای نشسته نشسته است. تجدیدنظر داخل کارتها نیست، بنابراین ممکن است سعی کنید نقش تابلو دوش را تو مقابل مدخل سرپوش ها آویزان کنید. من دم را می بندم
و حكماً من یک ساطع حمام صميميت چند رخت جانبی دیگر نیاز دارم هم بتوانم جمعاً را شوربا هم درون یک کلام نظير کنم، که برای چند HomeGoods چندان خوشایند نخواهد بود.
خب چی فکر می کنی؟ آیا می توانم بغل روی این خوک ثبات دهم و وقت حسن را نو نگاه کنم؟ من شك می زنم فقط داخل شش هفته می دانیم ...
همیشه تو چالش یک منزل بسیار نبوغ بزرگی وجود دارد، بنابراین مامون شوید خلوص بررسی کنید که تمام کس دیگری نیز برنامه ریزی کرده است. پیوندهایی را پهلو 20 شرکت کننده اصلی اینجا و جمعاً شرکت کنندگان پیوند اینجا خواهید یافت. شوربا تشکر بسیار دوباره پيدا كردن لیندا برای میزبانی رویداد كاپيتان و به شما نوباوگان برای راكد کردن توسط!


فروش اینترنتی لوازم حمام