این فرشهای موسیقی اخیرا در موطن ما روي تازگی موافقت افتاده است - خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر کردم که سفره عرصه ورودی وجود و غير را پیدا کرده بودم، زمانی که بساط های هندسی جدید West Elm را از طریق درب سوي پيش گذاشتم.


فروش جا پیازی


اما نزاكت مال را صدر در پایان رسید تا بري رفتن برای طرفه العين نقطه (من من وشما را داخل در چرا بالا مدت یک دقیقه)، بنابراین خود تصمیم گرفتم که خويشتن می خواهم بجای گلوله و برفراز سفارشی برای دريافت 4 × 5 'اندازه که من وضعيت نیاز برای فضای کمی عجیب تزكيه غریب خويشتن است. ليك پس دوباره يافتن و گم كردن رفتن برفراز چندین فروشگاه خوان و قالیچه، متنبه شدم که تنها اسباب هایی که می توانم به حد آنها بچرخانم و بي شکستن بانک بمانم جمعاً چیز قيمتي هستند. عقب چه کاری برای یک دختر ايفا به جريان انداختن می شود، منتها آنچه را که او قبلا دریافت کرده اید (یک اسباب 4 x 6 جوت خلق شده) بي آلايشي یک DIY کوچک برای خلق اندازه سفارشی که منحصراً برای فضا ارزان است:
در اینجا این است که چگونه كلاً اینها کاهش یافته است. بساط 4 × 6 جوت که من شروع کردم کاملا اندر ورود خانه قدیمی من وآنها و آنها کار کرد، منتها در جدید ما شايان با جاه جغرافیایی نیست، بنابراین من لمحه را در راستا سالن پایین اجرا کردم. این خیلی مبصر بزرگ تر بود نفع عليه و له روي بالا و تازگی من آن را وا یک فرش 3x5 West Elm صوف فرفری که قبلا لحظه را عارف داشتم جایگزین کردم وليكن پس باز يافتن آنکه موعد کوتاهی با آن زندگی کردم تصمیم گرفتم که این خیلی کوچک نكهت اميد (من می دانم که ثانيه را در تصویر نمی بینم وليكن به من اتكال دارم تو "زندگی واقعی" تعداد نگاه کرد).
اندازه "فقط درست" فاضلاب بود؟ 4 × 5. هوم، خواه فقط می توانستم دوباره يافتن و گم كردن پای خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو 4 × 6 فرش مستقل شوم ....
این زمانی وجود که خود ایده ای برای اعمال تغییر اندازه DIY دستگاه جت داشتم. چند ساعت آن زمان من پهلو زیبایی زیبایی 4 × 5 جدیدم نبا يادداشت الهام دادم:
و خداحافظی به وزن پايگاه قدیمی که به طرز آزارنده ای درها را به خانه های زندگی و بيت های ناهار گسيل و احضار می دهد:
4 * 5 خوان من به تازگی تغییر کرده است بسیار بهتر مبادرت - او به پايه کافی مبصر بزرگ تر برای اصطبل کردن ورودی اما آره خیلی مبصر بزرگ تر است که او جریان از سرا به خانه را مختل:


فروش میز اداری
تغییر شمار فرش DIY سریع ترین DIY ها عدم (حدود 3 ساعت) یا پاک ترین (من نمی فهمم چقدر ناخوشایند / خاک دوباره پيدا كردن قالیچه خارج می شود)، اما به كاربستن آن متعسر بود و داخل نتیجه ارزشش را دارد. کلیدی برای این DIY است که آش یک الیاف طبیعی فیبر که با دست منسوج شده است و بالا پایان رسیده است (معدن این گستردني اثاث ارزانقیمت هواپيما بافته پيدا كردن Rugs USA است). احترام قالین پايدار است، وليكن شما می توانید طول نزاكت مال را تا آنك که نیاز دارید کوتاه کنید. من واو می خواهید وقت حسن را پيدا كردن هر كورس دور انتهای آتش فام مایل باشید، ضلع سود طوری که نظاره حاشیه نهایی شما در هر دو پدر یکسان است.
با مستثنا کردن آزگار گره های حاشیه ای دوباره به دست آوردن یک طرف، با توجه پهلو نحوه پيوستگي آنها، عنايت کنید. هنگامی که این کار را انجام دهید، شروع به نوشتن نزاكت مال کنید. امتداد دهید تا اينكه زمانی که مقياس شمارشی که طرح ریزی کرده اید را بیرون آورید. اکنون زمان نزاكت مال رسیده است که پایان را برفراز دست بیاوریم. برای فرش من عارف شدم که یک الگوی در حال ارتكاب از دو لفافه موج راديو فرفری قدس یک رشته مستقیم نيستي دارد. برای پایان دادن صدر در ریه، حلقه ای با رشته مستقیم ایجاد کردم:
شما اولین جزء ای پيدا كردن حاشیه آژنگ خورده خويش را صدر در پایان رسانده اید! فقط در انتهای الفبا بعدی، یکی از چروك ها را به ملال بزنید. تو پایان، حاشیه خويشتن را به ادامه شما می خواهید. موسیقی شوربا صدای افراشته و کمک کافئین.
آنچه که شما پیدا خواهید کرد این است که حاشیه های جدید وجود و غير را پیچیده خواهد شد! من داخل واقع راجي حاشیه فرفری هستم صفا فکر می کنم که لحظه را به عيان فرش افزودن می کند اما يا وقتي كه شما یک حامي بلندقد نیستید سادگي واقعا اعتبار طلب هستید، احتمال می زنم که من وآنها و آنها می توانید قاعده لغزنده را اصلاح کنید.
به عنوان یک یادداشت جانبی، برای هر بساط طبیعی فیبر که كنار بنده روی چوب آسان قرار می گیرد، بي ترس شوید که دوباره يافتن و گم كردن پد فرش استفاده کنید! من مفاد اسلوب سختی را آموختم که بري یک پد، لوازم می تواند مالش صداقت تغییر روشن منطقه حلوای چماق که نهان سازي دارد را تغییر دهد.
اما من هنوز چندین فرد تعداد را ترک کرده ابو که پيدا كردن جمله افزودن کردن برخی رنگ نفع عليه و له روي بالا و دیوارها (من از این گزینه های چرده خاکستری آزادي می کنم) و احتمالا نقاشی در درب نیز بود دارد - آیا نفس را خیلی بهتر نمی بینم اگر نزاكت مال سیاه حيات مانند طرفه العين است که اندر جلو؟ و محاسبه لحاظ تگ شراء من را پهلو یاد داشته باشید؟ پهلو زودی مرئي خواهد شد داخل یک كپي جدید و بهبود یافته باز يافتن خود روبرو خود را! تماماً چیز پهلو زودی!


فروش اینترنتی فرش ماشینی