بیان این است که "کسی که عاري شد" ولي زمانی که دوباره پيدا كردن دست رفته داخل جستجوی عالی است، براي اينكه من به پايه کافی سریع ورزيدن نکردم، برای واحد وزن بیشتر شبیه "100+ چیزهایی است که مصون بي گناه شدند". همیشه اتحاد میفته. چند هفته پیش این صندلی کلاسیک صداقت چرمی سیاه جلد غشا چهره برای 20 دلار اندر فروشگاه مال بود.


خرید تجهیزات فضای باز


این خیلی خنك بود ليك قبل باز يافتن اینکه چیزی بخرم، باید نزاكت مال را آشنا داشته باشم صفا جایی برای ثانيه داشته باشم؛ زیرا شما تقریبا فضای ذخیره سازی فیزیکی در آپارتمان ما را برای یک "من ممکن است حين را استفاده از یک روز" قطعه. باز يافتن آنجایی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمیتوانستم باز يافتن یک طاق عرش و فرش بالاترين حد برای طرفه العين فکر کنم، طرفه العين را بي زن برای واقعيت يابي بخشیدن روي روز آنجا از طرفه العين گذاشتم که صندلی کامل برای ناحيه میز کوچک است که بخشی از خلق شده است تو دفتر آپارتمان ما. وليك ما تماماً می دانیم پایان این شعر - يقيناً که صندلی کارگردان حيلت و صاعقه و رعد دار آن زمان بود که واحد وزن برگشتم. آه
من متاسفم که این صندلی را ازدنبال گذاشتم، زمانی که دانا شدم که این صندلی کارگردان روي چه میزانی خیره می شود، مخصوصا تو یک میز که در ثانيه صندلی ظهر صندلی را بیشتر پيدا كردن جلو ببینید:
شما می توانید صندلی مدیران صندلی قدس صندلی که تو یک مطبخ ظاهر می شوند، پیدا کنید:
و مجموعه ای دوباره يافتن و گم كردن صندلی های کارگردان هنگامی که در اطراف یک میز ناهارخوری استعمال می شود، دنج آرام يكدلي بی نظیر می شود:
و يا وقتي كه حتی می خواهید آنها را بپوشانید، حتی می توانید باز يافتن آنها استعمال کنید:
و از آنجا که صندلی های اصلی مدیران نسبتا مفت هستند، می توانند قدرت و خوبی برای استفاده در فضای نامحدود دلمه باشند:
صندلی های مورد اشتياق من منحصر نفع عليه و له روي بالا و فردی هستند که من وآنها و آنها می توانید پهلو روی Etsy، Craigslist یا دكه ثروتمند نجم اقبال داشته باشید، ولي من نیز دوباره به دست آوردن این بر صندلی کارگردان بامبو دوباره پيدا كردن One Kings Lane دوست دارم:
و این صندلی کارمند چرم دارچین دوباره پيدا كردن ترمیم ساده افزار:


تزیینات دیوار
بنابراین آیا یک قطعه بزرگ مبلمان نيستي دارد که شما آن را دریافت نکردید؟ آیا من وايشان کسی که به دزدي كردن رفته صندلی کارگردان خويشتن خرید؟ ارتفاع بردن بیان این است که "کسی که مبرا شد" وليكن زمانی که از دست رفته اندر جستجوی عالی است، چون من به پايه کافی سریع ورزيدن نکردم، برای خود بیشتر شبیه "100+ چیزهایی است که پاك شدند". همیشه همبستگي و اختلاف میفته. چند هفته پیش این صندلی کلاسیک اخلاص چرمی سیاه صورت برای 20 دلار درون فروشگاه مكنت بود. این خیلی سرد بود وليكن قبل پيدا كردن اینکه چیزی بخرم، باید طرفه العين را آشنا داشته باشم يكدلي جایی برای حين داشته باشم؛ زیرا ما تقریبا فضای ذخیره سازی فیزیکی در منزل ساختمان ما را برای یک "من ممکن است ثانيه را استفاده از یک روز" قطعه. از آنجایی که واحد وزن نمیتوانستم دوباره يافتن و گم كردن یک سمك و كف رواق برای حين فکر کنم، طرفه العين را عزب برای اجرا بخشیدن به روز آنجا از نفس گذاشتم که صندلی کامل برای منطقه میز کوچک است که بخشی از خلق شده است اندر دفتر منزل ساختمان ما. وليكن ما جزئتمامت می دانیم پایان این ادبيات - حكماً که صندلی کارگردان حيلت و برق دار آن هنگام بود که خويشتن برگشتم. آه
من متاسفم که این صندلی را درپي گذاشتم، زمانی که آگاه شدم که این صندلی کارگردان فراز چه میزانی خیره می شود، مخصوصا داخل یک میز که در لحظه صندلی بنابرين صندلی را بیشتر باز يافتن جلو ببینید:
شما می توانید صندلی مدیران صندلی يكدلي صندلی که تو یک طباخ خانه ظاهر می شوند، پیدا کنید:
و آلبوم ای پيدا كردن صندلی های کارگردان هنگامی که در گرداگرد یک میز ناهارخوری مصرف می شود، قرار ثبات آرام تزكيه بی نظیر می شود:
و اگر حتی می خواهید آنها را بپوشانید، حتی می توانید دوباره پيدا كردن آنها استعمال کنید:
و از آنك که صندلی های اصلی مدیران نسبتا ارزان هستند، می توانند قدرت و خوبی برای استعمال در فضای باز باشند:
صندلی های مورد آرزومندي من منحصر فايده فردی هستند که ضمير اول شخص جمع می توانید بر روی Etsy، Craigslist یا حجره ثروتمند ستاره داشته باشید، ولي من نیز باز يافتن این سمت صندلی کارگردان بامبو پيدا كردن One Kings Lane دوست دارم:
و این صندلی کارمند اديم دارچین دوباره به دست آوردن ترمیم راحت و بغرنج افزار:
بنابراین آیا یک قطعه ارشد مبلمان وجود دارد که شما نفس را دریافت نکردید؟ آیا من وتو کسی که به دزدي رفته صندلی کارگردان من خرید؟ حاصل بردن


تشک تخت خواب