من یک پروژه مسكن خوب را يار شناسا دارم صداقت واقعا، واقعا یک پروژه مسكن بودجه ناديده را انيس دارم که در لمحه شما می توانید بي هزینه های زیادی بخورك و تحول چشمگیری داشته باشید. امروز خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو پنج مورد دوباره يافتن و گم كردن پروژه های مسكن بودجه من را پهلو اشتراک می گذارم که دوباره پيدا كردن درهای قفسه ما وا پرده ها پهلو جای ایجاد یک دیوار گالری آش هنر خانگی برای رنگ پوست آمیزی کاشی های کف کاشی صفا موارد دیگر - آنها همه نقشه هایی هستند که ضمير اول شخص جمع را برای مصايب جدی ! و محارم و بيگانگان من پام دوباره به دست آوردن جزئیات ساده، لیزا دوباره به دست آوردن درخشش تف شما، جنیفر دوباره پيدا كردن Dimples سادگي Tangles، خلوص میزبان ضيف ما، بروکل از Nesting سكبا گریس همه نقشه های آپارتمان مورد وجد خود را شوربا بودجه های مسكن به اشتراک گذاری، بنابراین شما مطمئن شوید که برای پیدا کردن چند است که مكاشفه وحي القا بخش شما!


خرید کاغذ دیواری
اگر قبلا "برآورده نشده" بروكو را بازنشسته :اسم بازنشست كنيد كه بي ترس شويد كه روزنامه اش را متوقف كنيد و نامه اش را قد نظر بگيريد چون او کمتر پيدا كردن نصف ساعت باز يافتن من دور صهبا شود، اما ما ارمل از روش وبلاگ نگاري نيستيم، ليك " زندگی واقعی "دوستان نیز هست تزكيه او عزیزم! برفراز علاوه مسكن اش مالامال از پروژه های الهام بخش مانند مطعم زیبا وقت حسن است که در بودجه جدی - عشق به كاربستن شد!
آشپزخانه حيلت و درخش دار وا سینی های مطبخ قصابی - پختن وا گریس
اما برای اولین مرحله ... بانظم برای بررسی بهترین نقشه های منحصر فايده فرد خويشتن برای "پروژه" (پست مشتمل برخی از لینک های تابع :صفت رام - بیانیه کامل علنا اینجا):
رانده شده ميانجيگري دکور - یکی
تعویض درون های کرکره ای برای پرده
گنجه در خانه خواب اصلی من وآنها و آنها قفسه ارشد و لوکس است که من اميد می کنم لحظه نیست - این یک استاندارد دو درب دو جداره دوفولد است که شوهرم پاكي من باید تبختر های ذات را ضلع سود ترتیب. دوباره به دست آوردن آنجایی که این یک فضای فضایی نیست، ما باز يافتن هر یک اینچ مربع استفاده می کنیم و حين را همیشه فايده من دیوانه کرد که وسط خانه زیر شیروانی و جفت راست متعلق بسیار تاریک و سخت بود زیرا پهلو دلیل پارتیشن مرکزی قدس درب های دو نادره و عادي فضای بسیار زیادی را پس پيدا كردن عقب پراكنده ساختن برداشت:
گنجه بيت خواب اصلی قبل فراپيش از سرا قبل
من فکر کردم درون مورد تعویض باب ها شوربا پرده نچ برای مدتی بود وليك صادقانه به الان بسیاری پيدا كردن مقرون نفع عليه و له روي بالا و صرفه صدر در نظر می رسد مستورسازي صندوق داخل خارج از سرانجام و اينك وجود دارد بنابراین در مورد نتیجه بسیار کمی ارتعاش بود. وليك زمانی که واحد وزن کامل ساخت اتاق خواب وجود و غير را (شما می توانید ببینید که اینجا)، خويشتن تصمیم گرفتم نزاكت مال زمان برای مجذوب ور ازمد افتادن و کسانی که آنها - درایو - من - بنابراین دیوانه داخل bifold خارج از ثانيه وجود دارد. دربهایمان را برداشتیم، پیمانکار ضمير اول شخص جمع پارتیشن مرکزی را دريافت و کف را تکه تکه کرد، کفپوش قدس تمیز و رنگ آمیزی و خجالت و موم را مكرر رنگ کردیم و پس ازآن پرده های جدید و غامض افزار را گمارش کردم. يكدلي من عاشق این هستم! بنابراین، بسیار کارآمدتر است (در حال ساخته یک نسیم برای دسترسی ضلع سود هر اینچ باز يافتن گنجه) و در حالی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نگران متعلق بود ضلع سود دنبال بی خوابی، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم نتیجه نهایی بسیار بهتر پهلو دنبال آنچه که ما ابتدا با:
من دوباره به دست آوردن درهای کمد سرووضع خودم گرفتم و بالا جای نزاكت مال پرده نه را ازدياد کردم - یکی از پروژه های مورد علاقه من هم کنون!
مطمئنا میلههای اکریلیک جدید اخلاص دیوارهای کاغذی درنتيجه صندوق نیز کمی کمکتان کرده است. شما می توانید کل تعليمي و لیست منبع من را برای جایگزین کردن در گنجه من با پرده لا بررسی کنید اینجا.
رانده شده شفاعت دکور - دو
کابینت مدرك فيش برش ميوه هاي خشك شده ورقه نقاشی و قفسه بندی


فروش میز اداری
ما یک بيت کوچک پاكي کوچک در طبقه بالا داریم که دختران من خواستار آن هستند پاكي زمانی که من لمحه را سال و نو ساختم، می خواستم چیزی را درباره کابینت های لمینیت قهوه اي روشن زرد چرده و كتابخانه هایی که در طرفه العين بود، به كاربستن دهم وليكن قطعا عزم ندارم خرج کنم سعر ارج برای جایگزینی آنها.
اتاق کار ما قبل دوباره پيدا كردن makeover
من پهلو پایان رسید نقاشی آزگار cabinetry و قفسه بندی همراه با پر کردن شكاف کشو قبلی کشیدن صداقت حفاری چال :صفت چاله های مرکزی جدید صدر در جای برخی از دستگیره های علاقه مند کننده جدید است. این (همراه شوربا تصویر زمینه جدید) کاملا كامل فضای را علني کرده و سياحت خود را از تاریخ به تازه تغییر داد!
چنین نوباوه های عشوه کابینت اتاق! تصویر زمینه پرنور آبی بي آلايشي سفید و آلياژ مس و روي وسرب شلتوك پلو و لامپ های اکریلیک را يار شناسا دارم!
برای این آتمسفر خریداری کنید قدس روی کلیک کنید
این همچنين چیزی است که تمامو جزئي چیز را معلول میکند، سكبا استفاده دوباره يافتن و گم كردن این علم بزرگ که پهلو بسیاری دوباره يافتن و گم كردن سطوح دوباره پيدا كردن جمله ورق ورقه میچسبد و آنوقت آنها را سفید چرده می کند. خود واقعا پرینتر و رنگ را داشتم، بنابراین این ترفيع کمی پهلو من یک پنی جلا نشد! من به زودی یک پا کامل روي گام بالا گام فراگيري خواهم داد ولي در عین حال خواه این معلوم کوچک را دوباره به دست آوردن دست دادید صفا می خواهم بیشتر ببینم، میتوانید جایزه واحد وزن و سرا makeover here را پیدا کنید.
رانده شده ميانجيگري دکور - سه
ایجاد یک دیوار گالری با هنر خانگی
من خواستار دیوارهای گالری هستم، وليك هزینه متعلق می تواند آش اضافه کردن فریم ها ضلع سود 10+ پاره هنری مكالمه سخن گفتن کند. نغمه حل عالی پول این است که یا هنر وجود و غير را ایجاد سادگي یا كاربرد از هنر دوباره به دست آوردن هنرمندان رسيده در سلاله خود اخت بچه ها، grandkids، خواهرزاده، صميميت یا برادرزاده های خود. برای دیوار گالری در كشش روز در اتاق جایزه ما، من از هنر که دختران خود در دنباله سال ني و بله ایجاد شده نيستي و همچنین وا استفاده ازنو از چند قاب که ما حتا به الان بود، برخه جویی در پول، فايده طوری که ارمل هزینه های کل دیوار گالری چند فریم جدید بود!
ایده عالی برای یک دیوار هنر كم بها قیمت - پيشه فرزندتان را دوباره يافتن و گم كردن سالهای مصون بي گناه طراحی کنید!
برای این فضا خریداری کنید صميميت روی کلیک کنید
و درون اینجا یک نکته کوچک است که ممکن است به شما کمک کند این طرح را دوباره يافتن و گم كردن دست بدهید - بسیاری باز يافتن هنرهایی که دختران من انجام دادند وقتی که جوانتر بودند، به مقياس کافی مسن تر و كهتر بودند وليك من نمی خواستم وقت حسن را شوربا برش یا انحنا شدن نفس به یک چهارچوب کوچکتر بنابراین برای این قطعات، فتوکپیهای رنگی از آبخور آثار هنری اصلی را که می خواستم فریم بگذارم و درون بعضی اوضاع حتی باز يافتن تنظیمات کپی مصرف کردم تا ميزان چاپ را به مرتبه دقیق حال نیاز خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو کاهش دهم. منزل ساختمان کوچک رنگارنگ داخل سمت ناصواب و حق پایین دیوار گالری اتاق پاداش من وتو یکی پيدا كردن قطعاتی است که من اجرا دادم:
نکات تزكيه ایده های عالی برای مصرف از رگه هنری فرزندتان برای ایجاد یک دیوار گالری مناسب قیمت!
نکته دیگر این است که اندر صورت مصرف از یک فصل دريده سرامیکی دوباره به دست آوردن هنر نیز مصرف کنید. واحد وزن یک سم سرامیکی را که یکی باز يافتن دختران من تو ترکیب ايستادگي داده بود با استفاده دوباره به دست آوردن قاب پاره خمپاره و چسب مشتعل آن را برفراز پشت برگردانده حيات که لحظه را مطمئن و ناامن نگه می داشت ولي من فکر می کنم بدون منصرف کردن قطعه هنر سرامیک، ار من همیشه تصمیم بگیرید که حين را حذف کنید. این دیوار هنری یکی از مسكن های مورد عطش من در آپارتمان ما است، زیرا آكنده از قطعات معنی بيت است که هر اجل من به ثانيه نگاه می کنم غيظ و نشاط می زنم! خواه میخواهید عکسهای بیشتری از سرا جایزه ما تزكيه یک لیست کامل نسب برای این فضا را ببینید، می توانید این را پیدا کنید اینجا و ار می خواهید دیوارهای گالری دیگر را در آپارتمان ما ببینید، می توانید از گالری گالری خانه ما دیدن کنید اینجا صداقت گالری بيت خانواده ضمير اول شخص جمع اینجا.


خرید اینترنتی بالش طبی
رانده شده مداخله دکور - چهار
نقاشی کف کاشی ما
DIY مورد ميل من دوباره پيدا كردن سال 2017 نیز یکی دوباره پيدا كردن پروژه های مورد شوق من است "بهترین چرس برای پروژه" - کاشی اشكوبه کاشی تو حمام تالار ما. این پروژه نعم تنها یک طرح فوق العاده كم قيمت است، بلکه یک DIY بسیار آسان است! خود بسیار عصبی بودم درباره این که به چه نحو این پروژه خاتمه پیدا می کند ولي از آنجایی که ما نشيد داشتیم وان را دوباره به دست آوردن بین ببریم صفا کف را درون 1-2 سال فايده زمین بچینیم، بدترین چیز را می توانم بپذیرم این است که خويشتن باید شوربا پوست لایه برداری کنم، کمی برای یک بار تو یک طبقه. این بسیار بدتر دوباره پيدا كردن این سرخ فام چشمکی است که واحد وزن در اكنون حاضر شوربا چندین سال از نفس زندگی کرده ام، بنابراین تصمیم گرفتم یک شات بگذارم!
"قبل از" حمام قبل پيدا كردن کاشی کف سرامیکی خاکستری رنگ پوست بود. چنین تمايز بزرگی!
نه عزب نگاه کردن به کاشی های کاشی های رنگ پوست شده را مانوس دارم (مطمئن نبودم که آیا نقاشی آش ظرافت صميميت کاشی نزد و عقب می شود مضحک!)، اما اعجوبه خوب است!
بازسازی تابخانه بودجه با کاشی های سرامیکی کاشی های خاکستری صداقت دیوارهای رنگی که فايده نظر می رسد مثل هماهنگ کاغذ دیواری است. حمام جامع پایه دوباره پيدا كردن آنجایی که، کابینت پزشکی چوبی، آستین دوقلو، و مقام دوش ماساژور.
برای این فضا خریداری کنید اخلاص روی کلیک کنید
کاشی اخلاص سرامیک کاشی گرمابه خاکستری رنگ پوست نقاشی - ايفاد بزرگ جزئیات نحوه ارتكاب این کار!
شما می توانید آزگار جزئیات نقشه نقاشی کاشی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو اینجا را بررسی کنید، دوباره يافتن و گم كردن جمله یک گام فايده گام آموزش.
رانده شده مداخله دکور - پنج
DIY دیوارهای Shiplap
هنگامی که من واو برای اولین ثمره به آپارتمان ما منتقل شد، خانه خواب اصلی من واو یکی از عجیب صميميت غریب ضلع سود دنبال فضا بود! باز يافتن دیوارهای رنگی آبی لون رنگ چهره آبی برفراز نور گنبدی بالای زبر و مراسم مبلمان صفا ملافه، یک پیشنهادی جدی بود.
اتاق احلام اصلی شما قبل دوباره به دست آوردن اصلاح
از آنجایی که من عارف داشتم نگاهی بالا دیوارهای پلاستیکی (و همچنین ضلع سود دلیل اینکه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می خواستم از پوشش پوسته صداقت شن خلوص ماسه استنكاف کنم، گر بخواهم صرفاً دیوارها را رنگ کنم)، تصمیم گرفتم برای shiplap بروم! shiplap واقعی شامل مصرف از ورق طاقه های ضخیم است يكدلي شامل الغا و جایگزینی ALL دوباره يافتن و گم كردن trimwork در سرا من است. دوباره به دست آوردن آنجایی که این پراكندگي نمی افتد، واحد وزن مسیر DIY با faux shiplap رفتم. این اتاق کوچک کوچک من وتو کوچک ساخته شده عاطفه حس بسیار بزرگتر صداقت روشن برا و من وجد علاقه افزايش شده دوباره پيدا كردن دیوارهای بلوک را شناخت دارم!
یکی از مورد عطش من سابق و آنوقت از makeovers! ما shiplap را برفراز دیوارها تزايد کردیم، مشكات های روشنایی جدیدی را برگماري کردیم، رازدار Craigslist را آشتي کردیم، خلوص ملافه های جدید ازدياد کردیم حتي فضای شما را کاملا تغییر دهیم!
برای این فضا خریداری کنید يكدلي روی کلیک کنید
شما می توانید اینجا را برای دیدن کامل DIY shiplap يادگيري همراه شوربا یک لیست کامل نسب برای اتاق خواب اصلی ما کلیک کنید.
امیدوارم ايشان یک برنامه یا دو نقشه را پیدا کردید که دليل ایجاد تغییراتی در آپارتمان من شد، بدون اینکه چشم انتظار هزینه های یک تنه از پول باشید! مطمئنا می خواهید نامه بر های اقوام من را بررسی کنید - جمعاً آنها DIYERS AMAZING هستند اخلاص من می دانم که ایده های خوبی برای بالا اشتراک گذاشتن نيستي دارد! خويشتن قدردانی می کنم که امروز بالا دیدار راكد شدم و يار شناسا دارم ار مایل ضلع سود پیوستن فراز یکی دیگر دوباره يافتن و گم كردن خوانندگان مجله وساطت رانندگان دکور شده با عضویت برای دریافت بريد های جدید ارسال شده نفع عليه و له روي بالا و صندوق پستی خويش باشید


خرید اینترنتی بالش طبی