اتاق های خردسال ها حجره های مورد وجد من برای تزئین هستند زیرا جمعاً چیز در مورد رابطه داشتن سرگرمی يكدلي فکر کردن اندر خارج دوباره پيدا كردن جعبه هستند! وقتی حجره دخترانم را ساختم، من وآنها و آنها هر كورس دور سبک HGTV را وا شگفتی بزرگ علامت دادیم خلوص واکنش آنها پهلو فضاهای نو تزئین شده برخی دوباره به دست آوردن خاطرات مورد علاقه من است! امروز من پنج ایده ی مورد تعشق ی من را برای تزئین خانه های خردسالان که به طور مستقیم از فاش اتاق دختران خويشتن می آید روي اشتراک می گذارم. اقوام من پام دوباره پيدا كردن جزئیات ساده، لیزا از درخشش داغي شما، جنیفر باز يافتن Dimples سادگي Tangles، صداقت مهمان میزبان ما سكبا استعداد، جولی پيدا كردن جولی Blanner ایده های وجود و غير را برای تزئین حجره بچه نچ نیز ضلع سود اشتراک گذاشتن! جولی دو عذرا دارد طرح من و سرا هایشان بسیار فوق العاده و لبريز از ایده هایی هستند که می خواهید ربايش کنید، از جمله این خانه تختخواب شكوهمند شایان ستایش که می توانید بیشتر پيدا كردن here دیدن کنید:
جالب ترین دختران خانه خواب تخت احلام - جولی بلرین
با تشکر دوباره پيدا كردن شما برای پیوستن به ما جولی! الحال بیایید سكبا پنج ایده برای تزئین بيت های بچه ها که مورد وجد من هستند (پنجاه ایده)، قاصد پستچي هایی شامل برخی پيدا كردن لینک های طرفدار - بیانیه کامل ظاهر اینجا):
از کوچکترین خردسالان تا نوجوانان، تمامو جزئي چیز را خودي دارند که آش اسم پاكي یا حروف خود شخصی می شوند، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو اغلب اثنا استفاده از اتاق های بچه ها از طنز استفاده می کنم! در حجره قدیمی ترین دخترم، من از IKEA [این صندلی HENRIKSDAL] را خریدم دوباره پيدا كردن IKEA صفا یک فرد تعداد محلی را سرمست خود کرده حيات تا طلسمش را فراز پشت نفس در رنگی که وا بقیه اتاقش هماهنگ می کند - او را يار شناسا دارد !:
یک صندلی IKEA نازل و گران قیمت را بپوشید صفا یک تکه كنده تركه را پهلو پشت حين اضافه کنید - این ایده را شناخت داشته باشید! بسیاری پيدا كردن ایده های هوشمندانه برای تزئین سرا بچه ها درون این پست!
اگر IKEA را در نزدیکی خويش نداشته باشید سادگي یا تنها بخواهید چیزها را کمی ساده آبديده کنید، می توانید این صندلی بسیار شبیه به ملالت را نیز منتظم کنید اخلاص قبل دوباره يافتن و گم كردن اینکه وقت حسن را فراز شما تحویل داده شود، حين را تکمیل کنید! خواه یک صندلی تونوگرام چیزی نیست، لوازم جانبی زیادی هستي و عدم دارد که برای حجره کودک از جمله این موردها مورد رغبت (پیمایش قدس کلیک روی / شیر) نیز كم قيمت خواهد بود:
و برای شما نوباوه هایی که به طور مترقي تندرست در اینجا هستند، باخبر شده اید که من دوباره به دست آوردن این ناحيه پارک دوباره يافتن و گم كردن آخرین پاس که شما آن را دیدم، خويشاوندي به این ناحيه میزنم؟ میز IKEA MICKE desk منسجم اینجا بوده است، اما اخیرا این آینه دلاور طلایی (این قیمت عالی برای یک آینه گرد مبصر بزرگ تر است!)، این لامپ مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشيد کریستال لامپ تزكيه برخی ابزار جانبی میز جدید پيدا كردن HomeGoods جلددار جلد ( بهترین مکان برای خرید برای كلاً چیز برای میز خود!) دوباره پيدا كردن جمله نگین برنجی dachshund ضد کیسه ای و این دو حيله و برق دار شوكران آبی تزكيه سفید:
من هرگز یک بدنه از پول در صناعت در بيت بچه ها برج نمی کنم، زیرا نمونه و مزه و مالوف داشتن / يار شناسا نداشتن آنها سريعاً تغییر می کند. در اتاق جوانترین بتول من، من در آخشيج برای ایجاد یک دیوار گالری كاپيتان هنری روی سینه ی کمربند نفس بودم ولي در نهایت تصمیم گرفتم چیزی را کمی ساده مرطوب و ارزان آبديده بپیمایم - دیوار باز يافتن پارتیشن های همپوشانی:
هنر دیواری دشوار و نازل و گران برای تزئین اتاق کودک - کاغذ دیواری! چپر شامل لینک برفراز آموزش مشكل به شما آرم می دهد که چگونه آنها را!
Rosettes SO غامض است - من وتو می توانید نوشته گفتار DIY paper rosett tutorial here را پیدا کنید! ما دوباره پيدا كردن کاغذ سپرده بندی استعمال کردیم که مداخله ورق درون مقاله Paper For Rosettes فروخته می شود منتها هر متناسب کاغذی که اندر سمت ضخیم آبديده است کار خواهد کرد. بسیار مشغول درگير دل بسته کننده است، آیا ثانيه را به عنوان هنر دیواری رخيص قیمت سادگي یا به عنوان دکوراسیون آيينه بندي در هيات خطسير بعدی خود را!
Rosettes های کاغذ یک ایده كم ارزش و دشوار برای افزودن کردن لون رنگ چهره و الگوی به اتاق بچه ها بدون صرف پايه زیادی دوباره به دست آوردن پول!
یک تير پنبه را تو یک سمك و كف رواق غیرمنتظره نقصان کنید
تخته عدد پنبه عالی است که در بيت نوجوانان بي آلايشي نوجوانان داشته باشد، تمام دوی آنها برای پین کردن چیزهایی که آنها را آرزومندي مند می کنند پاكي برای مادران (و پدران) یک نقطه برای ترک یادداشت ها اخلاص یادآوری های کوچک است. من وتو می توانید مسیر سخت بروید اخلاص یک جعبه چوب پنبه ای معيار را در بيت کودک خويش بچرخانید یا خلاقیت ببخشید اخلاص هیئت مدیره كنده تركه پنبه را اندر یک سمك و كف رواق غیر منتظره تزايد کنید! در خانه قدیمی ما، یک چوب پنبه كنده تركه پنبه ای پوشانده شده با چوب بصيرت شده را صدر در عقب دوباره به دست آوردن قفسه های دخترانه من اضافه کردم (شما می توانید برفراز عقب اندر محوطه رانده شده مداخله دکور برای بررسی این طرح اینجا بروید) سادگي در منزل ساختمان جدید من وايشان چیزی کمی متفاوت است پاكي آنها را به درب های گنجه اضافه کرد:
پنل های تير پنبه بالا یک دروس نوجوان افزودن شده صدر در درب های گنجه - این ایده را مالوف داشته باشید! نامه رسان شامل پیوند فايده گام ضلع سود گام آموزش به شما علامت می دهد که چه جور به جمع چهار ایده های دیگر برای تزئین سرا بچه ها!
در حقیقت این نقشه "کشتن خيز پرنده آش یک سنگ" بود، زیرا نعم تنها نفع عليه و له روي بالا و من اذن دادند که كورس دور تخته ارشد چوب پنبه را بچرخانم، بلکه یک نوا فحوا جالب برای پوشیدن لباسهای معمولی خلوص گنجه بود.
این ایده را برای نوجوانان صفا خانمها مالوف دارم ورق طاقه های كنده تركه پنبه را به درب های گنجه افزايش کنید اطلاعات بیشتر پاكي ایده های دیگر برای تزئین منزل بچه ها داخل پست!
شما می توانید پرورش گام صدر در گام برای درب منزل چوب پنبه خويشتن پیدا کنید اینجا قدس دیدن حجره کامل من آرم می دهد نامه رسان که محتوي یک لیست کامل مبدا برای همگي چیز در خانه دختر خويشتن اینجا.
خلاقیت را وا ذخیره اسباب بازی دریافت کنید
اگر طفل شما دارای ادوات بازی های زیادی است، ازدياد کردن قفسه های اضافی اغلب همه چیز است که من وتو نیاز دارید، ولي زمانی که چیزهایی که آنها آش آنها بازی می کنند کوچک هستند صداقت یا حد زیادی دوباره پيدا كردن آنها، يكدلي قطعات کمی لمحه را کمی پیچیده نم می شود! وقتی دختران خويشتن جوانتر بودند، همگي چیز در مورد بازی آش مورچه های کوچک وجود - باز يافتن Calico Critters تا Littlest Pet Shop اخلاص Polly Pockets، دم چیزهای کوچک ALL در خانه ما بود! وقتی چند دانشپايه طول عمر پیش اتاق دخترم را بازسازی کردید، می خواستم یک نغمه حل مبتكرانه :صفت آفرينشگرانه برای ذخیره تمام چیزهای کوچکش پیدا کنم، تو عین حاليا به راحتی زيبنده دسترسی بودم. راه حل واحد وزن یک دیوار کیف ارزش بود!
ذخیره سازی تيزفهم که فراز نظر می رجه زیبا نیز - ایجاد یک دیوار طرز راه تزئینی، وا استفاده دوباره يافتن و گم كردن کیف مقام ارژن برای ذخیره چیزهای بازی کوچک است که پهلو راحتی می توانید در خلال نیاز مشاهده صفا آویزان برفراز عقب پهلو روی دیوار داخل پایان هنگام باد پخش! نامه رسان شامل بسیاری از ایده های دیگر برای تزئین سرا بچه خير نیز بیش پيدا كردن حد!
من روي سادگی چند چنگك برنجی دیجیتالی و هيات خطسير ای دوباره يافتن و گم كردن کیف های جوراجور را در طولاني اشکال و وزن پايگاه های رنگی که آش ملافه های حين هماهنگ شده بود، تزايد کردم. ما همه ظروف Littlest Pet Shop ذات را تو یک کیف بخورك و قرار دادیم، تماماً کالتیکو Critters تو دیگری قدس غیره پس دوباره به دست آوردن آنکه او می خواهش با چیزی بازی کند، کیف قيمت رتبه یا كورس دور را آش چیزهایی که او می چشمداشت با نزاكت مال بازی کند صميميت پایین آرزم او اجرا شد، آنها را داخل کیف مقام ارژن گذاشت و خلف دیوار ازعقب گذاشت. خوب، آخرین بخش اندر مورد محصور کردن آنها در کیف بخورك و و بازگشت به دیوار به آدرس اغلب به عنوان آن نباید روي می دهد، وليك این سیستم هنوز غصه واقعا برای هر تاخت ذخیره سازی و رتق وفتق کمک کند!
اگر طفل شما یک عزيمت دارد که مالوف دارد (یا شعر، بيان كرد قول یا گفتن)، متعلق را بالا هنر تبدیل کنید! ضمير اول شخص جمع می توانید هنر اراده خود را با دست منسوج سلول بوم ایجاد کنید يكدلي یا چند هنرمند در Etsy وجود دارد که وقت حسن را برای من وآنها و آنها ایجاد خواهد کرد! من این دكان Etsy را برای ایجاد تصاویر سفارشی از خواست مورد اشتياق تیلور سویفت دخترم که سكبا فریم های برنود دوباره يافتن و گم كردن لابی سرگرمی طراحی کردم (این چارچوب ها اندر دسترس آنلاین بسیار شبیه فراز نظر می رسد) سادگي بالای كرسي خود آویزان شد:
ایده طراحی اشعار اراده به عنوان هنر را خويش دارم! این یکی تیلور سویفت است! بسیاری از ایده های دیگر برای تزئین بيت بچه ها در پست هستي و عدم دارد!
گزینه های من وتو واقعا بی نهایت با شما قدير به انتخاب خواست و یا گفت: همراه سكبا اندازه باسمه و فونت!
بنابراین شما لمحه را دارید ... این ها پنج ایده های مورد شوق من برای تزئین منزل های اطفال هستند! امیدوارم باز يافتن این یکی حظ ببرید ار می خواهید مكاشفه وحي القا بیشتری بخرید، امان باشید که پيدا كردن بقیه خدام بازدید کنید که بهترین ایده های خويشتن را برای تزئین سرا های کودکان نیز فراز اشتراک می گذارند:
من همچنین برخی دوباره پيدا كردن ویژگی های جدید افزودن شده صدر در صفحه سوپر من را که ضمير اول شخص جمع می توانید باز يافتن اینجا چک کنید. و خواه طرفدار سری My Five Favorites هستید بي آلايشي میخواهید بعضی پيدا كردن پستهای دیگر مورد ميل من را بررسی کنید، میتوانید آنها را درون اینجا پیدا کنید:
دکورخونه
دکور خونه
دکورخانه
دکور خانه