امروز در حاليا صحبت کردن وا رنگ هستیم - یکی دوباره يافتن و گم كردن موضوعات مورد شوق من برای بحث درون مورد چت! خويشتن پنج مورد دوباره به دست آوردن بهترین "قبل" و "بعد" طرح های رنگی را نفع عليه و له روي بالا و اشتراک می گذارم حتا ایده هایی برای كاربرد از رنگ برای تغییرات در منزل ساختمان شما نفع عليه و له روي بالا و شما بدهم. این همگي بخشی باز يافتن سری پنج مورد آرزومندي من داخل این ماه وا پام پيدا كردن جزئیات ساده، لیزا دوباره به دست آوردن درخشش گرما شما، جنیفر دوباره يافتن و گم كردن Dimples يكدلي Tangles، خلوص میزبان مجلسي ما، کریستین سعادت در مسكن است. هرگاه قبلا نمی دانید کریستین، شما شوربا عجیب پاكي غریب صفا فضایی وا شکوه تزكيه شیک ضلع سود شما خاطرخواهي می ورزید:
زرق و برقدار آفريده شده تو قفسه کتاب توسط سعادت اندر خانه
سعادت تو خانه


خرید ملحفه طرح دار
خیلی عالی است که من وآنها و آنها را فايده کریستین پیوستن فايده ما! اکنون اجازت دهید سكبا به اشتراک گذاشتن برخی از ایده های نقاشی از پنج طرح رنگ خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو مورد آرزومندي خود ... (پست دربردارنده برخی باز يافتن لینک های وابسته)
اسکریپت جدید یکی
درست است که Paint Wood را دايم کنید!
من فکر کردم که مشغول درگير دل بسته کننده باشم که مجددا به سمت راه تهیه دکور برای این شخص عنفوان بپردازم، براي اينكه چیزی نیست که بسیاری پيدا كردن شما دیده اید (هر رامشگر ای که موعد هاست که این آتمسفر را صدر در یاد می آورد)! سهم را به زمانی که من واو به خانه قبلی ما واگويي مکان کرد که یک شومینه آجر فام شده اندر کنار تركش های چوبی مصنوع و آفريدگار شده داخل orangey:
ساخت شومینه آجر رنگی قدس کتاب های چوبی
من می دانم که بسیاری دوباره يافتن و گم كردن چوب خیمه ها وجود دارد که دوباره يافتن و گم كردن ایده نقاشی وازده و هستند، ولي در این چگونگي هیچ سوالی حيات ندارد - این ساقه درخت نارنجی باید برود! واحد وزن قلمم را بریدم و فراز نقاشی های سفارشی نقاشی های سفالی پاكي نقاشی های سفارشی نقاشی های سفارشی نقاشی پرداختم قدس نقاشی های خويش را فايده پشت نقاشی ها افزايش کردم تا نفس را از نگاه کردن به ميزان کافی مشحون کند:
برای افزودن کردن ياخته ساختار بافتار و منافع، ضلع سود پشت یک تيردان کتاب نقصان کنید
با استعمال از روکش سنگی برفراز جلوی شومینه، سابق از ارتكاب مراحل مزين سازی شدم. Aaahahhh ... توان یک میله باز يافتن رنگ سفید! بي آلايشي سنگ! تحقيقاً یکی دوباره يافتن و گم كردن تغییرات مورد شوق من:
اتاق خانواده آش شومینه سنگی که توسط کتابخانه های داخلی آفريننده شده است
بنابراین چشم به راه نباشید مردم چوب را بکشید - قول می دهم، خوب است! ايشان می توانید بیشتر درون مورد فرآیند نقصان کردن ذيروح روکش نفع عليه و له روي بالا و شومینه ما در این پست و در مورد اضافه کردن گرداب ضلع سود پشت صندلی های کتاب داخل این پست بیشتر بخوانید.
اسکریپت جدید دو


قیمت پروژکتور
رنگ سرا سفید (همه این!)
من تقریبا هر بيت را در مسكن ام نقاشی کرده ام، زيرا به منظور چهار زاد پیش نقل مکان کردیم و تو هر فضا یک توفير بزرگ ایجاد شد، ولي یک خانه وجود دارد که واقعا یک تغییر شبانه خلوص روزانه بود - بيت خانواده ما. ايشان یک اتاق خانوادگی سرامیکی را بالا ارث بنده ایم که خالصاً سلیقه خويشتن نبود. صادقانه، هر موت گاه به داخل منزل می رفتم، هر حين می گریستم خلوص نمی توانستم گروش کنم که طرفه العين را ثالث سال نزد گذشته از ارتكاب کاری در لحظه گذاشتم:
دیوار تلویزیون طايفه ما قبل دوباره به دست آوردن makeover
این حجره دارای بسیاری دوباره به دست آوردن مچ تا :حرف راس های بد بو و طبقه کاذب جزئی در بقا یک دیوار است، بنابراین من فکر کردم که بهترین راه برای نگه داشتن لحظه از گلگشت کردن به تمام زاویه ای قدس ناپدید شده بود روي رنگ جمعاً چیز سفید (بنیامین مورچه نمل سفید سفید) - برا و تمیز، دیوار ، سقف، کابینت لا ... همه چیز. بهترین تصمیم خويشتن می توانستم داشته باشم - اکنون روشني و مشهود است قدس یک اتاق که تمام خانواده پدر را يار شناسا دارم در نزاكت مال آویزان باشم:
ایده عالی برای تزئین در اطراف تلویزیون خويشتن - آویز جزء هنر مرتبه های مشابه درون یک شبکه در دوروبر آن!
بنابراین يا وقتي كه فضا آش زاویه های مقاوم عجیب (مانند یک اتاق زیر شیروانی یا سرا بالای گاراژ) داشته باشید، طولاني سفید ممکن است لبيك اجر شما باشد. فقط سالم شوید که نفس را گرم با برخی از جسم چوب و مقياس زیادی از بافت (مانند کنسول كنده تركه و تبنگو چوب). تعدادی دوباره يافتن و گم كردن منابع خانه من در زیر (تصاویر شايسته کلیک هستند) وليكن شما می توانید لیست منبع کامل برای این جو همراه آش تصاویر بیشتر از سرا خانواده من وايشان اینجا پیدا کنید. صميميت شما می توانید دوباره به دست آوردن رنگ های مورد ميل رنگ سفید واحد وزن اینجا را بررسی کنید.
یک Craigslist را پهلو زندگی جدید ببرید!
سال گذشته تو این گاه من نيكو ساخت اتاق خواب اصلی من وتو برای كشمكش یک بيت بود قدس من روي طور مستقیم پيوستن بود هم ... تحویل headboard جدید من در حمل و دوباره گويي آویزان شد. یک حجره خواب اصلی نشان می دهد بدون ممتاز کردن آشکار نیست، بنابراین من به حركت درآوردن بودم نقشه B ثانيه را سریع. آن زمان از ايام ها پيدا كردن جستجوی آنلاین ناامید من ضلع سود Craigslist تبدیل شدم صميميت این الماس را اندر خشن پیدا کردم:
Craigslist king headboard
من خطوط ثانيه را دوست داشتم، وليك قطعا فام چوب تاریخی خلوص یا این واقعیت که دم فوق العاده کوتاه بود. طرز حل من این است که داخل مورد رفعت پایینی به طرفه العين اضافه کنید:
صفحه اصلی Craigslist وا رنگ قدس کمی جوارح افزایش یافته است - چنین خوبی "بعد"!
و رنگ نزاكت مال (من مصرف از بنجامین مور فولاد پشم). این کار به زیبایی در سرا ما پایان یافت پاكي کسری دوباره يافتن و گم كردن قیمت یک دستگاه ی جدید برای بوت ازمد افتادن بود!
اتاق پذیرایی درون سایه خاکستری وا پرتوی خز را برای زمستان منتظم کنید!
بنابراین هنگامی که من وتو در حالا جستجوی Craigslist برای پیدا کردن معامله، نگرش تفرج کنید بالا طراحی خلوص خطوط فصل دريده بیشتر دوباره پيدا كردن رنگ فراز دلیل این است که تعمیر متعسر است! پيمانه کمی دوباره پيدا كردن منابع منزل من پایین است، وليكن شما می توانید کامل "قبل" صميميت "بعد از" تبدیل حجره خواب اصلی ايشان همراه سكبا لیست کامل منشا برای اینجا.


خرید آنلاین سرویس خواب یک نفره
صرفه جویی اندر هزینه پادرمياني Stenciling ضلع سود جای Wallpapering
چنین تصویری دوست داشتنی 80s، ثابت قدم است؟ پس دوباره يافتن و گم كردن سلب کردن طرفه العين از دیوار، خويشتن می خواستم چیزی را کمی جالب بران از رنگ شاق بدون نیاز به دوباره تصویر زمینه.
اتاق گرد ما قبل باز يافتن makeover ما
من تصمیم گرفتم دستم را روی تکان تحويل دادن و بعد از کمی تمرین (و چندین بار) امتحان کنم، حمام من کاملا جدید بود! البته، تغییر داخل آینه و روشنایی نیز جور دیده بود:
اتاق پودر وا دیواره های پاك - فايده نظر می گونه باند بسیار شبیه به تصویر زمینه!
رنگ های رنگی که من استفاده کردم بنجامین نمله آورا دوش و اسپا (مات) درون چلسی خاکستری برای basecoat صفا پلاتین خاکستری (رنگ بنیامین مور، اما ممزوج در Behr شق مستقيم مستوي يمين امين بیمه به علاوه فوق العاده اندر ساتین) برای stenciling. برای جزئیات بیشتر، من وشما می توانید کامل "قبل" صميميت "پس از" نامه رسان ترانسفورماتور حمام وا یک لیست کامل گوهر (از جمله رخت جانبی خود stenciling) اینجا را ببینید و نامه بر من در مورد stenciling چگونه ضلع سود نکات اینجا را بخوانید.
اسکریپت جدید پنج
اگر دوباره پيدا كردن Prep اشمئزاز نداشته باشید، دوباره يافتن و گم كردن رنگ گچ كاربرد کنید!
اتاق مجلسي ما جاكتابي ندارد و دوباره به دست آوردن آنجایی که من وشما چندین هفته در اينك حرکت در مسكن بودیم، ايشان می دانستیم که من وايشان نیاز صدر در لباس های تظاهر شخصی داریم. چند شيد قبل دوباره به دست آوردن حرکت من وايشان این کابینه تلویزیون را که درون گاراژ باز همسایه من نشسته بود دیدم و شناسا شدم که پيدا كردن آن وارسته شدم. همسایگی من شوربا خوشحالی لحظه را ضلع سود من هديه کرد، بنابراین ما نفس را به مسكن من گذاشتیم تزكيه بعدا طرفه العين هفته متعلق را اندر کامیون در الحال حرکت گذاشتیم:
قالیچه تلویزیون قبل از تبدیل
هنگامی که ما حين را فايده کانکتیکات گرفتیم، چند تغییر تو داخل انجام دادم (قفسه تلویزیون را برداشتم، میله ی فيس را تزايد کردم، دربهای پایین صفا درب را به محنت متصل می کردم)، رنگ پوست Annie Sloan Chalk Paint را لون رنگ چهره آمیزی کرد (یکی دوباره پيدا كردن رنگ های مورد هوس من باز يافتن آنجایی که هیچ شیلینگ یا آمادگی الزامي برای کار بود ندارد)، و افزايش کردن قيد جدید را می کشد:
کابینت تلویزیون نقاشی شده و ضلع سود آرایشگاه تبدیل شده است
پس باز يافتن اینکه این قطعه ظاهر شد خوشحالم! من تحقيقاً Annie Sloan Chalk Paint را توصیه می کنم يا وقتي كه شما طرح من هستید خلوص نقاشی را خويش ندارید وليكن از آمادگی متنفرم! ما می توانید راهنمایی های خويشتن برای كاربرد از Annie Sloan Chalk Paint here را بخوانید.
پس این پنج نقشه رنگ واحد وزن مورد هوس من هستند - منظم دیدن چند چیز بیشتر؟ زمان متعلق فرا رسیده است که برندهای مورد علاقه من نیز باشند - مكاشفه وحي القا زیادی در این جمعيت وجود دارد:
و يا وقتي كه هر یک دوباره به دست آوردن پست های نوين خود را از سری پنج مورد هوس من فسخ کردید، می توانید پنج رنگ مورد وجد من را بررسی کنید اینجا
و چند نفر دیگر باز يافتن پنج نامه رسان مورد آرزومندي من اندر اینجا:
با تشکر دوباره يافتن و گم كردن همیشه برای ايستا کردن! بزينهار شوید که درون روز شنبه متوقف شوید، زمانی که یک نامه رسان جدید سكبا تغییراتی در منزل کار اصلی ما صدر در اشتراک گذاشتهاید. بعدا می بینمت!


خرید اینترنتی سرویس غذاخوری