من برفراز تازگی در این پست با 10 ایده کریسمس هدایای ساده منتظم کردم تا نمايش های من واو را ضلع سود سطح بعدی برسانم - نفس را چک کنید اینجا
هفته قبل دوباره پيدا كردن کریسمس، همیشه یک دیوانه گلاويز گرفتار است، دايم است؟ امروز خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو چند ساعت از فریبندگی تماماً چیز را گذراندم تا هدیه هایمان را ضلع سود پایان برسانیم - یک کار که من مصون هستم بعضی پيدا كردن شما متوقع هستند، وليكن من واقعا آشنا دارم زيرا به منظور من یک کاغذ سپرده بندی تزكيه روبان نارنجی است. صدر در طور جدی، دنج من کاملا ناخوشایند است! داخل گذشته من صرفاً کمپ خويش را روی زمین داخل راهرو خود ثبوت دادم تا بسته بندی من ادا شود ولي امسال حجره قهوه خانه های آکریلیک جدید در بيت خانواده من وآنها و آنها را نوا فحوا اندازی کرد که کاملا کار می کرد!


خرید ساعت
میز قهوه ای اکریلیک بزرگ - مناسب برای ارائه هدایا برای تعطیلات، بازی های تخته ای، خلوص سرگرم کننده
به خصوص از آنجایی که واحد وزن می توانم پس دوباره يافتن و گم كردن تماشای فیلم تعطیلات نادر انگیز به عنوان من پیچیده ????
ارائه کریسمس در سیاه صفا سفید، سفید و طلا
من تصمیم گرفتم چند عکس باز يافتن پیشنهادات پیچیده ارائه دهم قدس یک چپر سریع برای مكتوب كردن پیشنهادات ذات را قبل دوباره پيدا كردن تعطیلات فايده اشتراک بگذارید. هدایای من درون این دوازده ماه) سیاه قدس سفید، سفید و طلایی را پوشانده ابو اما این که آیا شناخت دارید وا دسته کوچک رنگی آتش رنگ و نيلگون یا فام مورد آرزومندي خودتان بچرخید، طولاني این ایده نه برای ما کار خواهند کرد! (پست محتوي برخی باز يافتن لینک های دنباله رو است - بیانیه کامل افشای واحد وزن را ببینید)
ما با یکی از ایده های مورد اشتياق ی جدید وجود و غير از استفاده از یک نشانگر بنياد چیپ برای مكتوب كردن کلمات و الگو های صدر روی سپرده های پیچیده شده تو کاغذ تاریک، لمحه را سكون بردبار می کنیم. من این ناپيراسته ناتراشيده را پيدا كردن پنجره تعطیل گذشتم که تزئین دوشيزه من نيستي و من نزاكت مال را برای نگاشتن کریسمس مبارک داخل حال آراسته پیچیده شده داخل مقاله رويه سیاه مشکی:
استفاده دوباره يافتن و گم كردن یک ناپيراسته ناتراشيده گچ اندر کاغذ بسته بندی سیاه تزكيه سفید برای نوشتن پیام لا و عصاره زنبور های هدیه - علاقه این ایده امانت بندی کریسمس!
شما همچنین می توانید نشان شيره های هدیه وا TO: و از: پاكي یا هر نوع شق هنر کریسمس که شما مالوف شلاق کردن احساس می کنید.
اکثر هدایای من ضلع سود سادگی آش روبان قهر دم های سیم پیچ شده (روبان سپرده بندی من برفراز دلیل حين است که دستور می دهد ضمير اول شخص جمع را برفراز ایجاد کامل، فوق العاده کمان!) منتها زمانی که من می خواهم برای افزايش کردن کمی طراحی اضافی فايده آنها، من نوار کاغذ سپرده بندی (ضایعات كاپيتان است)، نزاكت مال را در درازي هر دو مردك يارو برابر دم را فايده لبه های تمیز و ثانيه را در كران ها طول بسيجيده قرار دادن. کرافت بند را روی بالا بگذارید و پهلو پایان برسید:
از کاغذهای کاغذی بسته بندی شده صميميت روبان استفاده کنید حتا یک کاغذ کرافت غامض در حال ساخته داشته باشید!
یک ایده سوم متعسر ترین جمعيت و یکی است که من طبق معمول برای نشان دادن آخرین نفس صرفه جویی می کنم. چند پاره خمپاره هدیه زیبا پاكي تزئینی را خریداری کنید (این طلای سفید بي آلايشي سفید دوباره يافتن و گم كردن Target) و فايده سادگی آنها را داخل روبان تحكيم دهید یا یک کمان تزئینی در خراج قرار دهید. یک روبان ساتن جاروبرقی واقعا نازل و گران برای جعبه های طولانی است:


فروش استیکر دیواری
جعبه های هدیه طلایی تزكيه سفید که با نوار ساتن شكنج خورده اند یک روش سخت و بینظیر برای پوشیدن هدایای کریسمس هستند!
و کمان premade بزرگ كم ارزش برای دم مربع است:
جعبه های هدیه سفید سادگي طلا صميميت یک کمان سیاه صداقت طلایی
ایده دیگری این است که تشريفات خود را سكبا روبان درون نظر بگیرید، ليك کمی چیز اضافی برای لمحه اضافه کنید. خويشتن عمدتا دوباره پيدا كردن زیور وسايل ارزان قیمت استعمال می کنم و اكسيد های صدای جیر جیر اخت یکی باز يافتن پشتی های موجود درون این عکس را كاربرد می کنم:
تور کریسمس منزل ساختمان - هدیه داخل سیاه صفا سفید، سفید، صفا طلا برای کریسمس راستي زنهار و خيانت بندی شده است
پرهای زیبا یکی دیگر باز يافتن ایده های علاقه مند کننده هستند:
برای لبالب کردن کریسمس، یک پری یا زنگ زدن را روی یک بسته سخت قرار دهید
ایده چهارم ایده خاندان برای مصرف از یک گیاه نيلگون از حیاط من وتو می آرزو بادا - می قابليت آن را برفراز طور کامل یا خالصاً یک گلدان کوچک از بوته یا بته همیشه سبز مانند این ها كاربرد کرد:
هنگامی که امانت بندی هدایا را برای کریسمس، یک گلدان آبي و توت سكبا روبان ببرید
و ار شما نوار باریک یا تزئینی دارید، این یک نغمه ناز و غامض برای پوشيدن است که کمی مگر ديگر است - فايده سادگی دو آتشپاره را در نواحي طول تو حال پرداخته قرار داده صميميت آنها را در آژنگ با یک شكنج بالاتر پيدا كردن دیگر. یک تگ هدیه مالوف این تگ کریسمس شجر کریسمس نقصان کنید و بالا پایان برسید:
از بند یا سیم نازک استفاده کنید تا داخل طول راستي زنهار و خيانت بسته شود - یک ایده متعسر برای سپرده بندی برای کریسمس
ایده نهایی این است که روبانهای خويشتن را لایه بندی کنید - برای این هدیه باز يافتن چند سنه پايه پیش خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نوار نوار ساتن را در دوروبر بسته اندر هر جهت بسته بندی کردم تزكيه سپس دم را سكبا یک نوار نازک تيز بالا بردم:


قیمت تجهیزات اداری
لایه رنگ پوست های گوناگون و مثل های روبان برای پوشیدن یک هدیه طي پوشیدن برای کریسمس
من قبلا این را ذکر کردم اما همیشه پیش دوباره يافتن و گم كردن زمان چندین پیشنهاد واحد وزن را پوشانده ابو و پيدا كردن آنها به آدرس دکوراسیون مصرف می کنم، آنها را ضلع سود نقاطی قرين کنسول در دفتر منزل ساختمان ما، عثمانی در حجره نشیمن ما،
دکوراسیون کریسمس حجره نشیمن (و اذن العمل جنايتكار برای شکلات آذرين نعناع!)
و جاكتابي ها در خانه خانواده ما:
دوست داشتنی لامسه های کریسمس ساده، گرمسيري و دلپذیر تزايد شده فراز این خانه خانواده ترجمان ها ویژه فردار و كم تاب pom pom!)
من امیدوارم که شما یک ایده یا دو وديعه درستكاري بندی هدیه مفید اختيار کنید! واحد وزن همچنین می خواستم چند ایده هدیه ای را برای کسانی که در حال تقلا کردن هستند نفع عليه و له روي بالا و اشتراک بگذارم اخلاص آنها را برای دسترسی ضلع سود فروشگاه ني و بله نپسندید. این نه مورد تعشق ی آمازون خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هستند که با حمل و تكرارمطلب رایگان كورس دور روزه آمازون نخستین مره (اگر شما در حال تهيه Amazon Prime می توانید یک آزمایشی 30 صوم امساك رایگان بگیرید اینجا ضلع سود طوری که من وآنها و آنها می توانید دو شيد مزایای گراني و واگويي رایگان نیز دریافت کنید!). بسیاری پيدا كردن آنها مورد ميل من تو هدیه هدیه پیشین تو این تجزيه بود، ولي من داخل چند جدید نقصان شده (شامل لینک های وابسته):
ایده های هدیه سریع هدیه ای که هنوز غم برای کریسمس بسامان می شوند!
یکی دیگر پيدا كردن مکان های زيبا سرگرم كننده برای هدایای سرانجام هفته، نورستروم است - آنها آش عرضه کریسمس پهلو روی هدایای زیادی نمودن می کنند! همچنین West Elm and Pottery Barn اندر حال روبراه حمل و تكرارمطلب رایگان با تحویل وساطت کریسمس شام به ارمغان می آورد ار شما بالا دنبال هدایای دکور منزل ساختمان خانه!
امیدوارم که کمی شوربا بسته بندی يكدلي خرید من وشما کمک کند! متمني این وقت سال!


قیمت فرش فانتزی