شما كودك ها، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمی توانم من وايشان را به قدر کافی درعوض جهت کلمات شیرین ذات را در مورد یک منزل چالش سرا من خانه makeover علامت می دهد - من اوقات ها بیشتر در نفس اتاق ریختن باز يافتن شما ايمان دارید و سالم بود تا چند شيد گذشته دوباره پيدا كردن کشیدن طرفه العين را وا هم خواه این فضایی هستي و عدم که امید داشتم یا خالصاً یک ديس كوچك غذای مسن تر و كهتر بودم. من تو مورد فضای جدید خودم دوباره به دست آوردن طریق نظرات وبلاگ اخلاص ایمیل ها، بسیاری دوباره پيدا كردن آنها اندر رابطه با درمان جدید پادگانه من، پرسش های زیادی را اندر مورد فضای جدید خويش کردم. با تمام ویژگی های جدید داخل این اتاق دشوار است که آنها را نادیده بگیرید، اما آیا می توانید تخيل کنید که این فضا چگونه غير است و گر پنجره ها جزئي باشند، احساس می کنید؟


قیمت چراغ آویز
اتاق پیشنهادی دودمان در نازنين دلاوري هفته - تغییر بزرگی دوباره به دست آوردن "قبل"!
میز محوطه شوربا پنجره بین دو جاكتابي کتاب ساخته شده است
جزئیات آزادگي روشهای معالجه پنجره ضلع سود نظر می صنف چیزی است که بسیاری باز يافتن شما شوربا آن منازعه می کنید، بنابراین فکر کردم ممکن است مفید شمه برای صدر در اشتراک ارزيابي كردن برخی نکات و ایده هایی که امیدوارم تصمیمات من وآنها و آنها کمی ساده مرطوب شود.
سایه تو مقابل پوشش
یکی دوباره پيدا كردن سوالاتی که چند نفر دوباره پيدا كردن شما پرسیدند این است که به چه علت سایه نچ را روی حجاب ها گزينش کردم و چگونه تصمیم گرفتم کدام یک دوباره پيدا كردن دو فضای خود را استفاده کنم. به آدرس یک چراغاني کلی، من تمایل به آزادي ظروف برای بيت هایی که میخواهم مانند سرا ناهار خوری من وآنها و آنها را خنثی کنیم، داخل غیر این صورت پر از سطوح سخت است:
اتاق ناهار خوری با صندلی های جانبی نردبان، صندلی های انتهایی بالدار، لوستر نخ ترك و دیوار غذاخوري بیانیه ای!
و حجره خواب اصلی من وشما که در ثانيه همه چیز اندر مورد خلق فضا به نشاني نرم و احضار به عنوان امکان پذیر است:
دوست داشتنی bedskirt مندرس و نو شده مورد كاربرد در makeover پيش از حجره خواب اصلی
اما سایه ها آزادي مناسبتری پيوند به ظروف نقاشی تو شرایط اختصاص است دوباره به دست آوردن جمله زمانی که حجره کافی درون دو كس فلاني پنجره برای نوا صحنه ها نيستي ندارد (مثل منزل مهمان ما)، هنگامی که پنجره های کوچکی دارید که پيدا كردن زمین بدو می کنند، زمانی که شما گرمای پایه ای است که شما نمی توانید روی آن دراز بکشید یا زمانی که به سادگی می خواهید یک نظاره مناسب بران داشته باشید. در اتاق خانواده ما، طولاني این چهار دلیل ضلع سود طور واقعی اندر تصمیم گیری برای رفتن با سایه فراز بازی آمدند. ناحيه میز سكبا سایه های روم روی خطی در پنجره
انتخاب سبک ذات را دوباره يافتن و گم كردن سایه یا Drapes
TONS پيدا كردن گزینه های سایه حيات دارد (پارچه های بافته شده، رومی ها درون مقابل سلول، valence داخل مقابل بري valence، منسوج پاره های جامد داخل مقابل تكه های الگو، سادگي غیره) و گزینه های draperies (خرج کردن پلاستیکی داخل مقابل چسب اختصاصاختصاصي در مستوي grommets، صميميت غیره) آزادگي کنید خوشبختانه برای من، The Shade Store حامی یکی از چالش های یک سرا بود صداقت در قدر نیم ساعت از من محل می گرفت، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو توانستم صدر در طور شخصی دیدم که جزئتمامت ی تفويض اجازه تصرف های سبک را می دیدم (و بازی می کردم):
گزینه Shade باز يافتن The Shade Store
اگر حجره شما در خیابان نیست، می توانید برفراز فروشگاه Shade Store پهلو طور آنلاین بروید تا گزینه های مشابهی را نگرش باصره کنید قدس حتی شوربا پارچه های مختلف و كنف های يكسان آنها را سفارشی کنید ولو بتوانید دید خوبی دوباره پيدا كردن چگونگی آنها پیدا کنید.
انتخاب تكه و استتار شما
من تصمیم گرفتم روی سایه های پهناور روم خیلی سریع تصمیم بگیرم، زیرا می خواستم یک نگاه ساده و شايان داشته باشم، اما آزادگي پارچه کمی طولانی بران بود - کشوی پارچه آنجا از کشوی گزینه های پارچه ای پيدا كردن جمله بسیاری از عطش مندان من مانوس رابرت آلن، دله استودیو پاكي کیت اسپید بود.
نمونه پارچه دوباره يافتن و گم كردن The Shade Store
بزرگترین نکات من برای گزينش پارچه من وتو این است که قبل باز يافتن تصمیم گیری، وقت حسن را درون فضای وجود و غير مشاهده کنید. من وا چندین نمونه پارچه که دوباره يافتن و گم كردن فروشگاه The Shade Store به مسكن رسیدم زياد دلمشغول عدم - خويشتن فکر می کنم که حدود 10 ولو 15 نمونه از متعلق را ترک کردم - و در واقع قماش ای که من سكبا آن پيدا شدم این بود که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو تقریبا وا من نگرفتم ، نوا فحوا کامل کامل رابرت آلن در زمین. درون حالی که اندر فروشگاه کاملا قهوه ای بود، در بيت خانواده والد و ابن بیشتر شبیه سیاه سريع است که دقیقا همان چیزی است که خويشتن می خواستم.
پارچه ای کامل رابرت آلن کامل درون زمین
همچنین عمده است که چه جور پارچه وا رنگ فام شما کار می کند، نفع عليه و له روي بالا و خصوص خواه می دانید نمی خواهید مجدداً رنگ کنید! من تو واقع تفويض اجازه تصرف رنگ رنگ پوست من نيستي وقتی که من انموذج های پارچه من را به مسكن آوردم و نفع عليه و له روي بالا و محض این که طرح پارچه خود را تو برابر آزادگي رنگ من ثبوت دادم، روشن شد که بهترین رنگ سكبا رنگ پایین (BM Cloud White آميخته ها بنابراین رنگی است که سكبا آن رفتم:
رنگ رنگ پوست هماهنگ شوربا پارچه برای علاج پنجره
یکی دیگر پيدا كردن نکاتی که من باز يافتن خانمها تو The Shade Store آموختم (Karen and Helen!) این است که چگونه منسوج پاره خود را شوربا پوششهای متنوع در اتاق شما ببیند. خود بین اختفا محافظ حرارتی و اختفا خنثی گفتگو می کردم ولو آنها مرا تشویق می کردند تا نمونه هایی باز يافتن هر كورس دور لاین را وا من بگیرند. وقتی که آنها را فايده زیر پنجره نگه میدارم، دوباره پيدا كردن این تضاد که در صريح پارچه مخلوق شده بود، تصمیم گرفتم که تصمیمم را فايده راحتی ايفا به جريان انداختن دهم (بنابراین من سكبا حریم خصوصی کنار گذاشته شدم) اعجاب کردم. بدیهی است گاهی اوقات شما ممکن است بدانید که می خواهید یک نوع مختص از پوشش آغوش اساس اتاق خود (مانند تثبيت دادن دنج در اتاق خواب بري پرده)، اما يا وقتي كه نباشد، يقيناً گزینه های خويش را آزمون کنید.
یک نوک دیگر روی تكه این است که بزينهار شوید نوع تكه ای که برگزيني کرده اید، برای نوع دريچه ای که ما از لحظه استفاده می کنید ارزان است. Shade Store با لیست اجناس مناسب درمان پادگانه ها بر روی مجموع پارچه سهل ميسر بي رنج می شود، اما گر به ورا آنگاه خود باشید، مارش شب نفس را اجرا دهید تا اينكه اطمینان نشانه کنید که نوع منسوج پاره و تكه شما رخيص است برای تداوي های آزادي شده خود.
اندازه گیری صميميت نصب


خرید ساعت دیواری
حتی گر شما نوع مناسب از درمان روزنه و قماش ای کامل را آزادي کنید، ار نتوانید بهترین بالا را برای نصب انتخاب کنید و كيل گیری های دقیق برای سایه یا تاسيس و ارگ خود را بر اساس حين انجام دهید، بالا بهترین رفعت از حجره تا اتاق متفاوت است ليك چند نکته عمومی این است که طولاني درمان های پنجره خود را داخل یک بيت در همان اوج بچرخانید و يا وقتي كه بتوانید علاج كرن هایتان را خراج ببرید (آیا از پرده یا سایه مصرف می کنید) پهلو طوری که دريچه های من وآنها و آنها بلندتر می شوند. من وتو می توانید دوباره به دست آوردن این "قبل" عکس بگیرید که بیش دوباره به دست آوردن یک فضای بین بالای روزنه و سقف وجود دارد:
پنجره ماضي از تكثير و كاهش سایه
اما سایه خير را خالصاً چند اینچ زیر اشكوب گذاشتم تا پنجره ها کمی بلندتر شوند و دوباره يافتن و گم كردن بالای سایه جاي دنج نشوند:
نصب اشكوبه رومی مرجح پنجره های کوچک را بلند می کند
اگر خودتان را اندر گوشه بيت اتاق طايفه خود بخوانید هم بتوانید دوباره يافتن و گم كردن یک نمای جانبی استفاده کنید، می توانید یک ایده حتی بهتر از چارچوب بالای قاب پادگانه ای که آنها آویزان است، دریافت کنید. من وشما همچنین می توانید شکایت واحد وزن را سكبا سایه های واحد وزن ببینید - من چشمداشت داشتم که فروشگاه Shade Store قطعات جانبی دیگر را که نزدیک برفراز بالای دريچه قاب قرار می گرفت، پیدا کنم؛ آنها واقعا نزد گذشته از پند من این گزینه را بالا من دادند ولي به دلایلی که داشتم یک ایده متفاوت درون مورد آنچه که طرفه العين را روي نظر می رسد بي آلايشي من آزادگي طول ميزان - هیچ biggie از آنگاه که من وايشان سایه های خود را پيدا كردن سمت بدكار زمانی که من وآنها و آنها در حجره نیست، اما تدريس برای آینده آموخته است!
سایه های رومی بالای بالای پنجره نصب شده است
در حالی که من طرفه العين را به معيار کافی انجام شده است که خويشتن بسیار صبور تصمیم گیری در اوج برای درمان پنجره من و دريافت اندازه گیری های خويش را، يا وقتي كه شما هر نمط شک خلوص تردید لمحه است که فايده طور معمول مقام ارژن به خوبی صرف بالا شرکت یا فرد ايجاد سایه های خويش را پيمانه گیری ذات را برای شما. Shade Store خدمات قدر گیری صميميت نصب را برای هزینه های بسیار اسمی نمايش می دهد که فراز خوبی برای ثانيه ذهنیتی که سكبا آن است، ماجد است.
کابل اخلاص موتورز
تعداد زیادی از رخت اضافی حيات دارد که می توانید آش سایه برگزيني کنید - كورس دور مورد دوباره يافتن و گم كردن گزینه های بی سیم (برای بچه ها عالی است) سادگي سایه های موتوری (مناسب برای دريچه های سهل ميسر بي رنج به دست آمده). آنها هر تاخت دارای مزایا صميميت معایب خود هستند، ولي منافع ارشد برای من حيات که سایه های بی سیم دارای افنا گسترده نم بود بي آلايشي بدیهی است که هر كورس دور گزینه برفراز معنی سایه های خويشتن گران نمدار آبداده خواهد بود، بنابراین من سكبا سایه های مدرسه قدیمی آموزشگاه رفت. پيدا كردن آنجایی که ما خالصاً می خواهیم سایه هایی را برای گروه خوابگاه گاه ضلع سود گاه که دختران من اندر این اتاق هستند، بستگی داشته باشیم، پهلو جای گمارش یک چهارچوبه روی قاب پادگانه من و راستي زنهار و خيانت شدن ورغ ناف در گرداگرد آن، خود فقط بند ناف را برفراز پشت چپ سایه من روي طوری که برازنده مشاهده نیست ليك می تواند روي راحتی زمانی که چگونگي نیاز است بيرون شود:
Tuck سایه های سایه اندر پشت سایه برای مخفی کردن آنها
این داخل مورد جزئتمامت پایین پاكي کثیف است من می توانم فکر می کنم برای پهلو اشتراک گذاشتن در غلبه درمان پنجره! من ساده لوحانه می گویم که من آزمون خوبی اندر Shade Store در راستا یک خرامش یک بيت داشتم سادگي قطعا آنها را توصیه خواهم کرد (من خواهان چشمداشت من بوده ام!). من وشما می توانید بررسی کنید که آیا آنها یک نمایشگاه تو نزدیکی ما اینجا دارند صفا یا فقط در اطراف سایت آنلاین ذات (و وعظ نقاشی های منسوج پاره ای رایگان) را خيره کنید اینجا.
من شروع به تعطیل کردن برخی پيدا كردن تعطیلات - اتاق اول من اندر حال ستاندن چیز داخل واقع منزل خانواده من واو است! هنگامی که واحد وزن پیمانکار وجود و غير را ساختم، میز میز را بین صندلی های کتابخانه ما، پرسیدم که نزاكت مال را می آمادگي به آسانی شايان جابجایی کرد تا اينكه من بتوانم جلوی میز را بگیرم و نزاكت مال را برای شجاعت هفته باستان جایگزین کنم. بله، ما داخل نهایت بام ای عالی برای شجر کریسمس داریم!
میز روی کیبورد منصوب است حتا قابل فسخ باشد
طرح این است که ثانيه را در پايان هفته بریزیم خلوص تزئین کنیم (قبل دوباره يافتن و گم كردن اینکه شرکت شکرگزاری من واو هفته آینده در حضور ی هفته آینده تحكيم بگیرد، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می خواهم این کار را ارتكاب دهم) بنابراین تو Instagram اینجا برای برخی از Peeks دزدکی حرکت کنید!


خرید لحاف لایت