کف تنورخانه من صفا من رابطه جدی آرزومندي و بيزاري دارم. این کاشی 12 x 12 سالتیلو است و در عین اكنون من عجیب صداقت غریب و زننده آن را به آشخانه نیویورک تكثير و كاهش می کنیم
آشپزخانه نیویورک ما آش طبقه های سالتلیو، کابینت های سفارشی سفید خلوص شومینه آجری باتاني است


فروش بوفه
این یک باره کامل برای طراحی در دوروبر است. خواه چه شما هیچ پروگرام ای برای تعمیر مجدد آشخانه نداریم، من علايق ی ضجرت و نفرت سكبا میزهای طباخ خانه مان را دارم (سبک آنها خیلی سبک نیست) و من فکر می کنم که آنها را آش تغییر چندین مطعم دیگر تغییر دهیم که اکنون من وايشان می دانیم تو چند عام آینده در خانه خواهیم بود. منتها پیدا کردن countertops من خودي دارم که تازه نگاه کنید سكبا کاشی نارنجی Saltillo من؟ ماموریت غیرممکن.
و يا وقتي كه تا به اكنون کاشی های Saltillo داشته باشید، می دانید که باقيمانده در منبع چپ، تمیز کردن است. این خلل وفرج دار است سادگي دارای اقمشه جغرافیایی يكدلي جغرافیایی است که خاک را روي دام می اندازند، بنابراین تنها طرز پاک کردن آن، دستیابی فايده زانو صداقت زانو پاكي پاک کردن هر کاشی است. مشغول درگير دل بسته کننده نیست.
دو صندلی صندلی تو کنار شومینه آشپزخانه
در پيشامد این است که شما چند کاشی کرک شده داریم که باید جایگزین شوند (و من وايشان هیچ کاشی اضافی برای ستاندن یک بازی دقیق نداریم) بي آلايشي من تكاپو می کنم تصمیم بگیرم که آیا این کاشی های کاشی Saltillo باید باقی بمانند یا خیر.
قفسه بندی نامحدود دلمه است نمو بالندگي افتخار كردن های پیتو و ابزار جانبی در حالی که آشيانه های جوله های گیاهی نگه داشتن نیات تخت برای آشپزخانه نوشيدن و تناول كردن در منطقه نگه می دارد
با آنها جایگزین می کنم؟ گزینه های متعددی وجود دارد که خود فکر می کنم می تواند در طباخ خانه ما بسیار تبهكار باشد. یک سیمان اسوه یا کاشی سرامیکی قرين این کاشی قصه و تاريخ در آپارتمان من عارف Brooke است:
طبقه کاشی تقلب و درخش دار سرمشق در مطعم Nesting وا گریس
آیا کف او (و کل آشپزخانه اش در واقع) فقط حيلت و صاعقه و رعد دار است؟ بروک دارای حس شگفت انگیزی دوباره يافتن و گم كردن سبک است که شما می توانید بیشتر تو سفر تابستانی خويشتن را اینجا ببینید.
یکی دیگر دوباره يافتن و گم كردن گزینه های مورد گردش من كاربرد از چماق یا کاشی در الگوی فسيل است. خود نمی دانم چاه چیزی اندر مورد چرک است ولي کف آمخته این یکی در مسكن سارا Dorsey فقط من را بکش:
سنگ مرمر رياكاري و درخش دار کفپوش - طراحی بي غش M. Dorsey
سارا صفا شوهرش DIYers بسیار تحير انگیز هستند - آنها درون واقع کل مرتبه آسمانه خود را گذاشتند که من واو می توانید بیشتر اندر مورد اینجا بخوانید.
و بعد گزینه ای برای سقف های ساده و کلاسیک چوب غامض وجود دارد. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو به مورد بغاز از اشكوبه های گسترده برا چوب چوب آشنا در این تنورخانه خیره کننده ميانجيگري استودیوی McGee دوست دارم:
کفپوش کفپوش گشاد - این گزینه دشوار و کلاسیک کف طباخ خانه را آشنا دارم!
شما می توانید عکس های بیشتری دوباره يافتن و گم كردن این فضای دلچسب را ببینید اینجا.
بنابراین شما نوباوگان همیشه برای یک گلگشت صادقانه تازه است - فاضلاب فکر می کنید؟ آیا شما با کاشی Saltillo (که احتمالا به معنای چسبیده شدن به طباخ خانه های کنونی من واو است) یا تكثير و كاهش کردن اشكوبه های جدید برفراز فهرست تنورخانه آشپزخانه؟ مانوس دارم افکار من واو را بشناسم
من امیدوارم تمامو جزئي شما مشغول درگير دل بسته کننده يكدلي ایمن انتها هفته ژوئیه 4 باشید!


فروش مبل ال


کف مطبخ من تزكيه من ربط جدی رغبت و دلزدگي دارم. این کاشی 12 x 12 سالتیلو است و درون عین اكنون من عجیب سادگي غریب و آبزا رسا آن را به طباخ خانه نیویورک تكثير و كاهش می کنیم
آشپزخانه نیویورک ما با طبقه های سالتلیو، کابینت های سفارشی سفید بي آلايشي شومینه آجری راحت است
این یک سمند کامل برای طراحی در حواشي است. گر چه ايشان هیچ برنامه ای برای تعمیر مجدد مطعم نداریم، من دلبستگي ی بيزاري و نفرت با میزهای تنورخانه مان را دارم (سبک آنها خیلی سبک نیست) سادگي من فکر می کنم که آنها را آش تغییر چندین آشخانه دیگر تغییر دهیم که اکنون من وشما می دانیم در چند دوازده ماه) آینده در خانه خواهیم بود. ولي پیدا کردن countertops من دوست دارم که خوش نگاه کنید با کاشی نارنجی Saltillo من؟ ماموریت غیرممکن.
و يا وقتي كه تا به الحال کاشی های Saltillo داشته باشید، می دانید که رگه ها بازماندگان در نژاد چپ، تمیز کردن است. این سوراخ سوراخ است پاكي دارای انواع جغرافیایی صداقت جغرافیایی است که خاک را روي دام می اندازند، بنابراین تنها راه پاک کردن آن، دستیابی ضلع سود زانو سادگي زانو سادگي پاک کردن تمام کاشی است. سرگرم کننده نیست.
دو صندلی صندلی در کنار شومینه آشپزخانه
در وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق این است که ضمير اول شخص جمع چند کاشی کرک شده داریم که باید جایگزین شوند (و من وآنها و آنها هیچ کاشی اضافی برای اخذ یک بازی دقیق نداریم) صفا من تقلا می کنم تصمیم بگیرم که آیا این کاشی های کاشی Saltillo باید باقی بمانند یا خیر.
قفسه بندی مسدود و آزاد است نازبالش بالين رشد های پیتو و رخت جانبی داخل حالی که كاشانه های جوله های گیاهی نگه مرتبط بودن نیات اريكه برای آشپزخانه نوشيدن و تناول كردن در ناحيه نگه می دارد
با آنها جایگزین می کنم؟ گزینه های متعددی بود دارد که واحد وزن فکر می کنم می تواند در آشخانه ما بسیار تبهكار باشد. یک سیمان سرمشق یا کاشی سرامیکی مثل هماهنگ این کاشی قصه و تاريخ در آپارتمان من مانوس Brooke است:
طبقه کاشی حيلت و صاعقه و رعد دار اسوه در مطبخ Nesting وا گریس
آیا کف او (و کل آشخانه اش تو واقع) فقط تقلب و صاعقه و رعد دار است؟ بروک دارای درك احساس شگفت انگیزی دوباره يافتن و گم كردن سبک است که من وآنها و آنها می توانید بیشتر در سفر تابستانی خويشتن را اینجا ببینید.
یکی دیگر پيدا كردن گزینه های مورد تماشا من كاربرد از ساقه درخت یا کاشی در الگوی نخل است. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمی دانم چاهك چیزی اندر مورد چرک است ولي کف آشنا این یکی در منزل ساختمان سارا Dorsey منحصراً من را بکش:
سنگ مرمر دورويي و آذرخش دار کفپوش - طراحی ناب و ناسره M. Dorsey
سارا صفا شوهرش DIYers بسیار نادره انگیز هستند - آنها اندر واقع کل مرتبه آسمانه خود را گذاشتند که من وآنها و آنها می توانید بیشتر داخل مورد اینجا بخوانید.
و پس ازآن گزینه ای برای اشكوبه های دشوار و کلاسیک چوب غامض وجود دارد. خود به مورد بغاز از اشكوب های گسترده نم چوب چوب اخت در این مطبخ خیره کننده ميانجيگري استودیوی McGee مانوس دارم:
کفپوش کفپوش وسيع و كم عرض ارشد - این گزینه مشكل و کلاسیک کف تنورخانه را يار شناسا دارم!
شما می توانید عکس های بیشتری دوباره پيدا كردن این فضای خوشگل را ببینید اینجا.
بنابراین شما خردسالان همیشه برای یک سياحت صادقانه نو است - چاه فکر می کنید؟ آیا شما با کاشی Saltillo (که احتمالا به معنای چسبیده دمده شدن به طباخ خانه های کنونی ضمير اول شخص جمع است) یا افزودن کردن مرتبه آسمانه های جدید بالا فهرست طباخ خانه آشپزخانه؟ شناخت دارم افکار من وتو را بشناسم
من امیدوارم همگي شما سرگرم کننده خلوص ایمن واپسين و ابتدا هفته ژوئیه 4 باشید!


فروش مبل نیمه استیل