سلام اندك سال ها! من شوربا برخی از خانم های مورد تعشق من در وبلاگ نویسی (لیزا شاین روشني شما، جنیفر باز يافتن Dimples خلوص Tangles، صميميت پام باز يافتن جزئیات ساده) تكرار به ماهانه من پنج سری اشتياق مندی های من. اندر این جذام ما پنج ایده های مورد هوس خود را برای سریع و راحت و بغرنج تعطیلات خود نفع عليه و له روي بالا و اشتراک می گذاریم، موضوعی که ثابت قدم است کوچه من، زیرا من همگي چیز را تو مورد نگه رابطه داشتن تعطیلات به نشاني ساده و عاري و با استرس آزمايش می کنم.


فروش ظرف نان
و من وشما یک ضيف مهیج تحير انگیز برای فايده اشتراک گذاشتن راهنمایی های تعطیلات تعطیل نفس را نیز آورده ایم - بدرام :صفت خرم آمدید روي René Cottage و Vine! تماماً شما سبک تازه، آسان و ظریف رنه را انيس خواهید داشت. من متمني اسکناس های خدعه و برق دار هستم که فقط تو بالای شومینه خود تزايد کردم صداقت نمی توانم منتظر بمانم که مانت او (و بقیه خانه اش!) همگي برای تعطیلات تزئین شده است.
آماده برای دیدن نکات مشكل دکوراسیون تعطیلات وجود و غير را آماده کنید؟ (پست حايز لینکهای نافرمان بسته است - بیانیه کامل افشای واحد وزن اینجا را ببینید)
پنج آسان تعطیلات تزئین ایده برای یک خانه تعطیلات زیبا!
1. یک بيت تعطیلات را شوربا باغبانی حیاط آرام کنید
این سیب راحت و بغرنج تبدیل ازمد افتادن به دکوراسیون درب ادخال به تعطیلات خود را فايده دلیل طرفه العين را تنها حدود 30 دقیقه راستا می کشد صفا من متوقع زیبایی دشوار و سهل ميسر بي رنج ساده است. من وشما اساسا منحصراً چند پاشيدگي حیاط خلوت را بستنی (یا می توانید آنها را داخل بیشه های شجر کریسمس فروسو و بالا العاده كم قيمت یا رایگان دریافت کنید)، نوار لاستیکی آنها را تو بالا، باشگاه در برخی از هواسوز (من پیدا کردم كان اینجا)، و کراوات زیبا داخل بالای صفحه گر می خواهید جزئیات بیشتر گام فايده گام بگیرید، می توانید باز يافتن چگونگی فرستادن اعزام اینجا خود بدو شوید.
یک گلدان سبز ابتكاري و زنگ های ارشد این دکوراسیون را بالا شما پیشنهاد می کند
2. تزئین شده شوربا ارائه بسته بندی شده
من همیشه مانوس دارم بسته بندی هدایا! صدر در جای رغبت برای روز قبل دوباره به دست آوردن کریسمس و سپرده شدن همه چیز درون یک بار، چیزهایی را که خود آنها را میخرم میپوشم. این پیروزی روان است زیرا حتي 2 بامداد تا 2 سرانجام و اينك از پي در سنن شب کریسمس نشان دادن نمی شود بي آلايشي شما می توانید هدایای بسیار پیچیده وجود و غير را به آدرس دکوراسیون تعطیلات كاربرد کنید. من طبق معمول یک جعبه را اندر یک سرا ناهار خوری استعمال می کنم بي آلايشي همچنین چندین عثمانی را روي جای کتاب های خودم استواري می دهم (اغلب حتی یک مجرا قهوه یا دو واحد و جفت را می پوشانم).
بسته بندی شده این دکوراسیون عثمانی منزل نشیمن برای تعطیلات است


فروش اینترنتی میز و صندلی
3. شكل لوستر خود را سكبا زنگ
یک راه سخت برای تظاهر کردن یک جار برای تعطیلات وا اتصال یک اكسيده صدای جیر جیر ضلع سود هر نور با برخی پيدا كردن روبان تعطیلات نازک است. پس از پایان تعطیلات، آنها را بدون گوژي کردن روبان مغلوط کنید تزكيه می توانید چراغ خود را تو سال آینده تو حدود تاخت دقیقه تجدید کنید.
لوستر برای تعطیلات آش زنگ های صدای جیر جیر وا روبان آژنگ خورده است
ساده ترین روش برای ایجاد ابزار جانبی معمولی ايشان شبیه برفراز آنها برای تعطیلات خلق شده است، برای افزايش کردن روبان بالا آنها. ضمن تزئین کریسمس، من دوباره پيدا كردن طناب يكدلي گردو دوباره به دست آوردن روبان گذار می کنم. سالن غذاخوری من دوباره به دست آوردن سال عتيق یک اسب خانگی وجود که ضلع سود طور معمول تو یک میز پایه در حجره نشیمن ما خوابيده است - من فايده سادگی یک بند روی وقت حسن گذاشتم، آن را تو وسط میز وا برخی از سبز و زیور آلات، خلوص voila - بالا نظر می رسد معتاد خواهر شبيه دکوراسیون تعطیلات فانتزی!
ناهار خوری میز مرکزی تزكيه دکوراسیون صندلی برای کریسمس
من همچنین پيدا كردن روبان برايي دار كاربرد می کنم تا مسند های يوميه شبیه روي اینکه برای تعطیلات آفريننده شده باشند:
یک نمو بالندگي افتخار كردن روزانه را فايده یک کریسمس آش یک روبان کوچک تبدیل کنید
5. پيدا كردن چیزی که قبلا دارید مصرف کنید
همانطور که من مشتاق خریدم، نمیتوانم اندر فروشگاهها زمانی که سرشار از جمعیت خرید تعطیلات است، ایستاده باشم بي آلايشي هر کاری را ايفا به جريان انداختن خواهم انصاف تا پيدا كردن مراکز خرید مصون بي گناه بمانم. من واقعا آشنا دارم که واحد وزن را مجبور صدر در خلاقیت صفا کار شوربا آنچه که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو در حال حاضر، سهم جویی تو هر زمان تزكيه پول. زاد گذشته، خود برای چیزی که پاشيدگي های هالی را سكبا شومینه برگزار می کردم چیزی کمی متفاوت هستي و عدم و منجر پهلو شکار کردن چکمه های سواری چند ساله خويشتن برای این کار شد. این یکی از دکوراسیون های تعطیلات مورد تعشق من بود.
نگه داشتن دکوراسیون تعطیلات متعسر با استفاده از آنچه که شما داخل حال مهيا داشته اید - یک کاسه رمل ای به یک سمت چکمه ی سواری تسلیم شده است "گلدان" ارزان برای آبي تعطیلات
میخواهید عکسهای بیشتری دوباره يافتن و گم كردن تورهای عتيق کریسمس من را ببینید؟ من وآنها و آنها می توانید باز يافتن سال 2013 کریسمس آپارتمان من اینجا پاكي 2014 کریسمس مسكن من اینجا را بررسی کنید. سادگي برای نفع عليه و له روي بالا و دست با خود حمل كردن برخی از فراز های دزدانه مسكن ما همانطور که واحد وزن برای من منزل ساختمان تور هفته آینده تزئین، مرا تو Instagram اینجا پي کنید.
اکنون وقت آن رسیده است هم ایده های مورد آرزومندي من برای دوستداران روزهای تعطیلات را بررسی کنم - نمی توانم ساكت آرامش کنم ولو خودم را ببینم!
آیا ضمير اول شخص جمع یک ایده مورد هوس سریع و ساده برای تعطیلات ذات را برای صدر در اشتراک گذاشتن؟ من آشنا دارم اندر مورد نفس بشنوم یا نظاره خود را تو زیر ايستادگي دهید اخلاص یا می توانید در Instagram وا پیوستن یک عکس از منزل خود را وا نوک دکوراسیون مورد اشتياق خود را همراه سكبا #hightag favourite ها. برای كلاً ی جزئیات زدوخورد طراحی اینستاگرام # myfivefavourites ما، خلف یک نمایش Instagram داخل مورد لمحه در تتبع کاربری IG وجود و غير اینجا سه گانه شنبه صبح.
من بعدا این هفته با عکس هایی دوباره به دست آوردن شومینه جدیدم که داخل نهایت جزئتمامت کاشی کاری شده، نقاشی شده يكدلي تزئین شده ام، نمی توانم سكون بردبار کنم تا حين را شوربا همه شما فايده اشتراک بگذارم!


خرید کالای خواب