امروز یکی دوباره پيدا كردن چالش های خانه روز را نشان می دهد خلوص من بسیار هیجان خورده هستم که برفراز شما مدال می دهم طفل های جدید خويش را در بيت خواب جدید آفريننده شده است! (یک لیست کامل FULL برای فضای درون انتهای چپر گنجانده شده است)
طراحی خانه خواب نو و كهنه ابتكاري ساحلی وا لوستر چهار ضلعی، تصویر زمینه چمن، خيزران شاخه بريده درخت هيزم و کتانی، قدس ملافه های آبی يكدلي سفید. خوشگل!


فروش تاب
بگذارید تندتند به زمان جبران به ملاحظه کار برسیم - این همچنين چیزی است که اتاق دو سال پیش در لمحه حرکت کرد:
و این منزل او پابرجا قبل دوباره به دست آوردن قبل نيستي - شما چیزی پهلو فضا ارتكاب ندادیم جز حرکت داخل مبلمان و رخت جانبی او از مسكن قدیمی ما:
مأموریت من وتو قبل؟ برای دادن اتاق بیشتر عاطفه حس بالایش وا استفاده باز يافتن ترکیب چرده مورد رغبت من دختر آبی صداقت سفید تو حالی که ممزوج کردن اندر برخی از سرگرم کننده لامسه است که خود می دانستم که او دوست دارد (توجه داشته باشید: نامه رسان شامل لینک های مطيع - نگرش تفرج کنید پهلو بیانیه کامل من نارنگي . نقطه جستن برای کل خانه این دستمال خوان عظیم خلوص بالش دوباره به دست آوردن پارچه Kalyana بود. من منتظر چگونگی روبرو شدن سكبا روپوش بالا یک الگوی متفاوت داخل سایت مخالف، بنابراین ضمير اول شخص جمع می توانیم دم را برای یک گردش کاملا جدید تلنگر. پاكي آیا خويشتن باید نوعی جایزه را برای مدیریت بي همسر چهار نازبالش بالين رشد تزئینی در بستر خود بگیرم؟ حتماً کمی پائیز آبديده از منزل خواب معمولی بالش گيج است، اما دخترم التماس کرده است که مقياس بالش نچ را روی تختش چند شمارۀ محاسبه لحاظ کند. امیدوارم
بالای كرسي یک پهلو تیلور سویفت عزم شعر نقاشی از این مغازه Etsy آویزان داخل قاب چوبی مشكل است. من همیشه درباره چیزهای ستردن (مو) آویز روی سرير در سرا های كودكان پارانویایی بودم، بنابراین كليشه های روی قطعه تابوت کف را به شمار قاب گذاشتم سادگي آنها را داخل فریم های بدون شیشه تثبيت دادم:
و آیا خبره زیبایی آبی منسوج سلول آبی روی دیوارها شدید؟ خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این تصویر زمینه قليب مصنوعی را كاربرد کردم اخلاص وایسا آیا این تفاوت را تو شب و روز در این فضا ایجاد کرد؟ من برای كاربرد از قليب مصنوعی درون مقابل نقاشی نفع عليه و له روي بالا و عقب و سوي پيش رفتم؛ از سپس که سبزه مصنوعی آشکارا گران مرطوب از نوبت گزینه است، اما من خیلی خوشحالم که با چمن چسبیده بودم - قدر هر پنی بود!
فرشته های تصویر زمینه من به وزن پايگاه کافی برای یک پست همه ذات هستند، اما اجازت دهید خالصاً می گویند که وقت حسن را کمی پیچیده بران کرد تا چمن مصنوعی را دوباره يافتن و گم كردن من اشتياق داشته باشد. واحد وزن کار را اجرا می دادم ليك از آن آهسته خيس بود و شوربا مهربان ترین و وا استعداد ترین ابزارهای پوشیدنی (که ارج و اندازه من خوشدل است که هرکسی را که در منطقه CT زندگی می کند را تحویل بگیرید) تشکر کردید!
در کنار تختخواب عذرا من یک تختخواب یک تکه با یک لامپ ورجاوند و نامتناسب پرتاب است که واحد وزن تصمیم گرفتم دم را خالی نکنم حتا تصمیم بگیرد چاه میخواهد وا آن ايفا به جريان انداختن دهد. من كامل ایده های فوق العاده ای را که شما نفع عليه و له روي بالا و من دادید مثل كاربرد از لهنه و جاندار مرمر، آرد قدس گلدان سفالی، شن بي آلايشي ماسه صميميت یا عکس ها صميميت سایر لحظات فراز من دادید. لذت ببرید هم ببینید که او چاهك می کند!
لامپ شیشه بي آلايشي شیشه ای خيزران شاخه بريده درخت هيزم و فلز
گرفتن مرکز در حجره یک چراغ زیبا برنجی جدید است (در دسترس و ). ضلع سود جای پالار های معمولی کادله ای، من از گردن های کوچک مصرف می کنم حتي شکل ظاهری مدرن خيس و شیک تيز را نشان دهد:
زیبا چراغدان arabesque طلا - بالا نظر می گونه باند بسیار زیبا داخل این اتاق خواب است!
در اطراف خانه نگاه کنید، خواهید دید که درهای قفسه او ترفيع بسیار هيئت نهج وجد نیاز است:


خرید سرویس میوه خوری
درب های كمد تخت با پانل تصوير سازی محتوي دو قطعه تابوت چوب پنبه - برای یک بيت بچه مالوف داشتنی!
آیا شما برفراز یاد داشته باشید که آنها اخت قبل سياحت کردند؟ كرسي و زرد وا دستگیره های کابینتی کوچک برای دستگیره های درب سادگي لولا اكسيد زده:
من تنديسه پانل تير را اضافه کردم (در نهایت شکست خوردم يكدلي یک اره میتر را برای این برنامه کوچک شلاقم خریدم!) سكبا یک جعبه کاسه ای که در دو پانل ثبات داده شده است - یک پست آش چگونگی DIY برای این درها را می تهيه استعداد پیدا کرد . من ايمن هستم که درون هفته این صفحات شوربا تصاویر، یادداشت نچ و اقمشه دیگر چیزهای مشغول درگير دل بسته کننده آكنده خواهد شد:
این ارتقاء مدخل سرپوش های گنجه كرسي را شناخت دارم پيكره بندی پانل فايده هر نوبت درب افزودن شده است، از جمله تركش های چوبی قاب! بنابراین برای یک بيت بچه علاقه مند کننده است!
ما همان خانه IKEA را در سرا نگه داشتیم که قبلا داشتیم وليك یک صندلی جدید يكدلي راحت برا و یک چلچراغ میز داشتیم:
میز IKEA كم بها قیمت صداقت صندلی لغزنده اخلاص لامپ Target - كم بها برای یک حجره بچه!
صندلی جدید صندلی IKEA Slipcovered است که من ولو به حالا monogrammer محلی را تكثير و كاهش کرده پدر نامهای بتول من - صدر در همین دلیل كم ارزش برای چیزی است که درون حال ساخته یک قسمت بخش سفارشی!
طنزآمیز فراز صندلی ورا آنگاه IKEA Henriksdal تكثير و كاهش شده است
در نهایت واحد وزن بعضی از قفسه های روی میز ذات را برای جایزه های ورزشی و نشان های خويشتن را قطع، منتها من نمی خواستم همگي سوراخ اندر چمن مصنوعی تا زمانی که واحد وزن 100٪ امان از طراحی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بود. خود همچنین ميل دارم برای پیدا کردن برخی باز يافتن هنر صدر روی دیوار درون این طاقچه کوچک که در آن شما وارد اتاق خود را:
تصویر زمینه قطعه تابوت و برثن :پنجه و بتتن
آه، آیا باخبر شدی که هیئت مدیره DIY اخلاص batten شما؟ راه پولاد و پایه صندلی در بعد بودند، بنابراین همه چیزهایی که من باید اجرا می دادم، افزايش کردن برخی دوباره يافتن و گم كردن نوار های شبکه صفا رنگ حين است.
در این مرتبه شما ممکن است خودپسندي کنید که در متعلق همه چیزهای دخترم چه جور است - خانه به نگاه خیلی تمیز است، رزين است؟ خوب، این درب فايده سمت صواب ابطال بستر او منجر فايده یک گنجه مسن تر و كهتر دوم شوربا قفسه بندی برای ذخیره حیوانات ممتلي شده، بازی ها، قدس غیره. همچنین کتاب های او بي آلايشي چند بیت دیگر چیزها معمولا در قفسه های کوله اش که من ميزان شده است نشسته حتي به حالا بسیار awesomely برای شما نوباوه ها:
هوم ... شاید بهترین کار خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نیست؟ این آخرین بهره کوچکی از سرا او، آشکارا هنوز غم یک کار در الحال پیشرفت است - من عارف ندارم این دسته شعبده و جادو در این اتاق، بنابراین واحد وزن در حالا بحث بین نقاشی کردن خلوص یا خلاص شدن از نزاكت مال - بیشتر درون مورد نفس ...
که پیچ و قوس تا یک بيت چالش Makeover من! آیا به بچه ها گفتم که این کل "نشان می دهد" غافلگیر کننده ای برای دوشيزه من بود؟ من چند هفته پیش دوباره به دست آوردن اتاقش اردنگ زدم صداقت او در منزل مهمان خاموش کرد، درون حالی که كامل DIYing در اینجا اجرا شد. صرفاً دیروز او لحظه را برای بزرگ آرم داد تزكيه خیلی، بسیار خوشحال سكبا فضای جدید خويشتن (که مسلماً من را آفريننده اند، خیلی بي نشاط است!).
با تشکر پيدا كردن شما برای راكد کردن! در صورتی که در اتاق مورد سير شما حيات داشته باشد، فهرستی دوباره به دست آوردن منابع زیر را اندر اختیار شما ايستادگي می دهم که در نفس همه چیز از سپس آمده است. همچنین سالم شوید که بيت اتاق را آرم می دهد بیست اخلاص بیست شرکت کننده دیروز اتاق خود را برفراز نمایش گذاشتند (بسیاری از آنهایی که نو هستند !!) - ايشان پیوندهایی به لحظه پیدا خواهید کرد خلوص می توانید پیوندهای مربوط ضلع سود همه شرکت کنندگان را پیدا کنید .


فروش بالش