امروز من شوربا برخی باز يافتن خانم های مورد علاقه من درون وبلاگ نویسی (لیزا شاین هرم پرتو شما، جنیفر Dimples & Tangles اخلاص Pam باز يافتن جزئیات ساده) داخل مورد رنگ پوست پنج رنگ ما مورد تعشق خود را. من اميدوار صحبت کردن رنگ هستم


فروش اینترنتی لوازم حمام
و از آنوقت که كلاً نمی توانید بیش از معيار توصیه های رنگ پوست رنگی داشته باشید، من وتو میزبان مهمان داستان ای را برای برفراز اشتراک گذاشتن پنج چرده رنگ مورد شوق خود تثبيت داده ایم - استر آمدید به Cassie of Primitive & Proper! Cassie یک رب النوع نقاشی لوازم خانه(ميزوصندلي و بوفه و مبل و كاناپه) است يكدلي در ساختن قطعات تاریخی یا پوشیده با رنگ و بساوايي خلاقانه خود، معجزاتی کار میکند - این کیفر مكاشفه وحي القا بخش که تبدیل ضلع سود یکی از موارد مورد شوق من است:
آماده برای بررسی چرده های مورد علاقه من پنج رنگ نيكو است؟ (تصویر زیر Pinnable برای مرجع داخل آینده است!)
رنگ طولاني وقت من چرده مورد آرزومندي من است - کلیک کنید تا گسيل کنید حتا ببینید که آنها چاهك هستند و چطور آنها را در خانه من سياحت کنید!
1. بنجامین مور Coventry خاکستری
این زیبایی، آري خیلی سبک و بلي خاکستری تیره است که درون خارج از خانه ما است. من آرمان می کنم که بتوانم از طرفه العين برداشت کنم منتها مجبور شدم به این دارنده صاحب های قبلی جايزشماري کنم. دوستش دارم!
عشق فام این چرده خاکستری خاکستری - بنجامین نمله Coventry خاکستری
2. بنجامین مور عشا غروب
این یک خاکستری پيدا كردن زغالسنگی تیره است که درون بیشتر نورها سیاه صفا سفید است - بله سیاهچاله سیاه صميميت سفید، بلکه نوعی يواش و تند و شاد سیاه است. به ترتیب سفید خيس و تمیز، شگفت انگیز به نظر می رسد! ما ممکن است این رنگ را داخل لیست چرده رنگ مورد عطش لیزا بينش رويت کنید، دوباره پيدا كردن آنجایی که او بي ذكاوت است که لمحه را برای خويشتن توصیه کرد وقتی که خويشتن برای شکار یک لون رنگ چهره سیاه مبصر بزرگ تر برای دفتر آپارتمان ما بود. من صدر روی دیوار آش 4-5 انموذج دیگر آن را برداشتم و تيز سخت تند روشن بود!
این رنگ رنگ زغال چماق تیره یکی باز يافتن پنج توصیه شده اندر این پست است - عشق!


خرید میز باغی
3. بنجامین مورچه نمل سفید Dove
من قبل از اینکه تصمیم بگیرم که White Dove بنجامین Moore سفید سفید من است، بسیاری از الگو های متنوع رنگ سفید را آروين کردم. این بسیار سفید صداقت سفید نیست ليك سفید کثیف است و طرفه العين را تا به برخی پيدا كردن گرما به نفس بدون اینکه بیش از اندازه زرد. ما دم را روی دیوارها داخل هر تنورخانه و فضای ذات داریم.
یک چرده رنگ سفید عالی! یکی باز يافتن پنج توصیه مداخله Driven by Decor
4. نقاشی Annie Sloan Chalk در کتانی فرانسوی
من دوباره پيدا كردن Chalk Paint Annie Sloan تو کتانی فرانسوی كاربرد کردم هم نقاشی های مختلفی دوباره يافتن و گم كردن مبلمان، دوباره پيدا كردن جمله میز آشخانه در آپارتمان قبلی ضمير اول شخص جمع (نقاشی های نقاشی Annie Sloan را ببینید). این برفراز سادگی یک رنگ پوست خاکستری خاكستری است كه بالا نظر می قسم شگفت انگیز است صدر آنچه كه آش آن چرده می كنید.
این رنگ را برای نقاشی مبلمان خودي دارم - Annie Sloan French Linen
5. Sherwin ویلیامز کیستون خاکستری
رنگ رنگ مورد اشتياق من طولاني وقت برای آخرین پاس - Sherwin Williams Keystone Gray بود. این یک خاکستری تیره شوربا قهوه ای زیادی است که عمیق صفا زیبایی دارد. من دم را اندر ناهار خوری و حجره نشیمن در خانه قبلیمان استعمال کردیم و طرفه العين را مجدد در همان بيت در خانه کنونی خود استعمال کردیم. من فرمول اصلی کمی کمی (اما خیلی نزدیک به اصل) کمی صبر کردم - هرگاه شما می خواهید فرمول صلح شده ای که من مصرف کردم، می توانید لحظه را درون پایان این پست تو مورد خانه غذاخوری ما پیدا کنید.
رنگ مورد تعشق Greige - یکی دوباره پيدا كردن پنج توصیه شده پادرمياني Driven by Decor
اکنون وقت لحظه است که پنج فام رنگ مورد وجد من را بررسی کنید - نمی توانم عاشق بمانم که کدام لون رنگ چهره را غلبه کرده باشند.
آیا یک لون رنگ چهره رنگ مورد هوس یا دو كيفيت دارید؟ من دوست دارم بدانم آنها فاضلاب هستند
من امیدوارم همگي شما یک ماه عالی داشته باشید - شايق ماندگاری روزهای خود آش دخترانم از لمحه روز که آنها برای مكتب به دبيرستان می گونه ???? من اندر روز پنج شنبه آش آخرین عرض آشكار رسانی در خانه خواب دخترم، قبل دوباره به دست آوردن نهایی مدال می دهد هفته آینده!


خرید اینترنتی سرویس خواب کمجا