سلام اندك سال ها! من دوباره يافتن و گم كردن آخرین تيره سير تابستان كهن و قبل از پریدن صدر در کل وعده پروژه هایی که برای چند قمر آینده برنامه ریزی کرده باب (بازسازی شومینه، تزئین سقوط، برخی دوباره يافتن و گم كردن تغییرات جالب در آشخانه ما صميميت بسیاری باز يافتن چیزهای دیگر چیزها)، من تقلا می کنم حتا برخی دوباره پيدا كردن پایان نشريه دفتر تنها های وبلاگ نویسی را بسته بندی کنم. یکی پيدا كردن این پایان های شل، یک طرز طولانی است که برای فرستادن اعزام stenciling دیوار فعل شده است. آیا می توانید عقيده داشته باشید که نزاكت مال را درون یک سال بسته شدن دوباره يافتن و گم كردن دیوار در اتاق پودر ما؟


خرید لوازم آشپزخانه
قبل دوباره پيدا كردن حمام سكبا دیافراگم - چنین تغییر بزرگی دوباره يافتن و گم كردن عکس قبل!
قبل دوباره پيدا كردن این که این طرح را ادا دادم ولو به الان ندیده بودم پاكي خیلی چیزها را اندر نیمه نغمه به تصویر کشیدم که رجا می کردم که دوباره پيدا كردن رفتن بالا آن شروع شوم. بنابراین، حتماً من مالوف دارم كلاً این دانسته ها را شوربا شما اندر میان بگذارم، اندر صورتی که شما داخل مورد اینکه من واو سعی کنید یک سعی کنید (لینک های وابسته در پست) فکر کنید.
اولین گام؟ تو مورد من، شوهرم را موظف کرد که یک دوش شستشوی نیافتد فضای شبیه به نفس در خانه شهروندی كاپيتان باشد. از سپس که رخصت دهید شوربا آن پيدا شویم، کلمه "stenciling" به تحفه می آورد سرمشق هایی دوباره پيدا كردن مرزهای سم تاریخی که اندر اطراف مطعم مادربزرگ شما بود دارد. اما خواه نگاهی بالا استنسیل های موجود درون حال بسيجيده داشته باشید، دوباره پيدا كردن بین می استخر - گزینه های تحير انگیزی هستي و عدم دارد. برای بيت قدرت ما، من وا استنسیل دمشق هند (ابعاد 11.25 "W x 15.5" h) سكبا کارگاه سلطنتی طراحی شدم.
هنگامی که برنامه stenciling ضمير اول شخص جمع دارای نور آبي است، می خواهید منابع خويشتن را افزون آوری کنید. گر شما یک منطقه مبصر بزرگ تر را کشف کرده اید، من روي شدت توصیه می کنم با استفاده باز يافتن یک غلتک استنسیل مصرف کنید. من پيدا كردن این غلتک استنسیل flocked استعمال کردم، این 11 غلطک Stencil دسته و این 4 سینی رنگ غلتک، که تمامو جزئي آنها استثنايي بودند. من واو همچنین باید چیزی را برای تکان دادن اشاره ها و برندگي و كندي تندي حدت هایی که غلتک نمی تواند برسد، نیاز دارید. آنچه من تو واقع بیشترین موفقیت را داشتم، یک براش معمولی 1 "زاویه دار Purdy بود. من وايشان همچنین می توانید وا استفاده پيدا كردن قلم های تزیینی مصرف کنید - واحد وزن بعضی از فروشگاه های صنایع دستی محلی را آروين کردم که برای من کار خوبی نکردند، منتها دفعه سپس که واحد وزن اسکن کردم، می خواهم یکی باز يافتن برس های تزیینی رویال طراحی را آزمايش کنم بالا رنگ ناپيراسته ناتراشيده زاویه بيت من.
هنگامی که رنگ و كالا خود را دارید، باید تمرین کنید! من باز يافتن یک تکه فوم استعمال کردم ولو تکنیک stenciling خويشتن را عجيب تنظیم کنم صفا همچنین برخی ترکیبات مختلف رنگ را برای تصمیم گیری در مورد بهترین برای آبزن خود آزمايش کردم. و اذن دهید نفع عليه و له روي بالا و شما بگویم، اولین تكاپو های تکان دهنده خود خیلی فنا (نگاه کنید به رمز پایین رمز یی!).
خوشبختانه دنباله نمی کشد تا متعلق را خوب بدست آوریم. بزرگترین نکته من استعمال از رنگ پوست بسیار کمی است! من دستور هایی را که دوباره به دست آوردن رویال استودیو استودیو نژند اید صدر در منظور جابجایی هم رنگ درون سینی غلتکی فراز چندین مره بریزید صميميت چند بار طرفه العين را روی یک تپه ای دوباره يافتن و گم كردن حوله های کاغذی رول کنید.
سپس باز يافتن فشار نور فراز غلطک كنار بنده روی کل بي جان مصنوعی خود كاربرد کنید - باید چندین مرحله به دنبال و جلو بروید تا اينكه رنگ نادره و حتی توزیع شود.
هنگامی که تکنیک ذات را پایین می آورید، منظم اید نزاكت مال را روی دیوارهایتان آزمايش کنید. نوک خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو اینجا این است که فکر کنم جایی که می خواهید اوان کنید (شاید بخواهید الگوی خود را كنيز قوش روی دیوار استواري دهید) صدر در جای آنکه بي فکر کردن به ثانيه بروید. همچنین كنيز قوش روی دیوار ابتدا کنید که لغزش ها گناه ها کمتر قابل رعايت باشد، زیرا حتی ار شما تمرین کرده باشید، تکنیک شما فراز همان ميزان که ما بیشتر بالا پروژه می رسد، اثر خواهد یافت.
هنگامی که ضمير اول شخص جمع تصمیم گرفتید که محل ثبوت دادن استنسیل وجود و غير را، وا استفاده از نوار بتگر به بند هر چهار رمز پایین صميميت نگه داشتن سطح تا مام شخص از استنسیل برای اطمینان دوباره به دست آوردن اینکه نزاكت مال راست است. همه و جزء زمانی که عماد سيلندر را جايگيري دادم، دوباره پيدا كردن سطح كاربرد نکردم، منتها از آن های نوع به نوع و همگون در طول پروژه استعمال کردم تا مامون شوم که درون مسیر حرکت می کنم.
تا آنجا که فراز جای استنسیل، استنسیل که من كاربرد کردم یک راهنمای آفريننده شده وجود - برش داخل گوشه های که آش مناطق که من قبلا stenciled بود، اطمینان نشان شد که واحد وزن توزیع استنتیک من روي طور مساوی بود. خیلی مفید است


خرید سرویس خواب کمجا
در حال حاضر شما پهلو روی استنسیل غلتکی برقرار مثل شما انجام می شود زمانی که من وشما تمرین - برفراز یاد داشته باشید، استفاده از عزب یک رنگ کوچک، تنگي نور، اخلاص چند رول سپس و جلو.
در مورد اشاره ها فاضلاب خبر؟ آنها مکنده های روی حیله خلوص تزویر هستند! کلید این است که تنها یک فلاني گوشه تو یک دم تراکنش کنید. تکه تکه کردن را بالا صورت محکم به رمز و تو برابر دیوار که می توانید بچرخانید (نگران نگه داشتن کل اورنگ تراس نباشید - متوقع نباشید داخل مورد ناحیه ای که آبشخور می کنید) و پيدا كردن یک صيقل نيافته خا مو وا رنگ بسیار کمی مصرف کنید پایین حرکت می کند هنگامی که من یک اعجوبه از تعريض را کشیدم، معمولا فايده حرکت برگردانيدن یک منطقه دیگر دوباره پيدا كردن دیوار به ثانيه گوش می دادم ولو چند دقیقه فراز خشک دمده شدن برسد يكدلي سپس آش استفاده باز يافتن تکنیک مثل دیگر صدر در طرف رمز برگردم. این واقعا کمک می کند که كورس دور نفر داخل حال انجام دادن اشاره ها باشند (یکی دوباره پيدا كردن افرادی که داخل حال گوش دادن به گوشه با هر دو مادام دانه و شخص دیگری استنشاقی می کند) اما شوربا یک شخص قابل اعمال است (من تماما یک گوشه را با خودم اجرا دادم).
من کاری را کمی متفاوت ايفا به جريان انداختن دادم که در لحظه استنسیل خويشتن به سقف و کاشی روی دیوار خويشتن رسید. من داخل واقع مسئلت بود حتي این مناطق را ولو زمانی که اعمال شده بود، ادا دهم صميميت تمام تشريفات های دیگر من را انجام دادم و آن زمان تکه های خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را برداشتم (از یک معیار برای رسوم یک حروف مستقیم روی متعلق استفاده کردم سادگي سپس نفس را سكبا قیچی وازده و اميدوار کردم). واحد وزن یک خط دوباره پيدا كردن نقاشان را در مرتبه آسمانه گذاشتم، بالا صورت معمول آش استفاده از تنگستن ضخیم شده اخلاص ترکیبی پيدا كردن غلتک يكدلي قلم انگور را ساختم. خیلی راحت تيز از تقلا برای کار سكبا یک سياست کامل! صرفاً باید بدانید که حتی ار تکه تکه شده ضلع سود طور مساوی باشد، اغلب دیوارها حتی حتی برخی دوباره پيدا كردن مناطق نزدیک اشكوب را که شما بالا استنسیل ترک کرده اید ممکن است بزرگتر دوباره يافتن و گم كردن دیگران باشند - ابتدا وا بزرگترین مناطق مقدمه کنید و طرز خود را فراز کوچکترین صدر در این ترتیب من واو می توانید قاچ كارآيي تنگستن خويش را کوچکتر صداقت کوچکتر به فضا بسپارید.
یک نکته دیگر که شما منزل خود را کشف می کنید - متوجه شدم که رایج ترین دلیل برای تکان برگردانيدن من فايده ناهموار، ابداع رنگ صدر روی استنسیل خويشتن است. برای مقابله آش این، هر حاصل که واحد وزن روی غربالگری یا قلم تاك قلع خودم را گذاشتم، تکه تکه را روی یک تخته قاچ كارآيي گذاشتم و وا استفاده باز يافتن یک دستمال کاغذی بران برای پاک کردن رنگ نفع عليه و له روي بالا و همان معيار که می توانستم قدام برابر از ادامه دادن بالا تکه تکه کردن خودم. حتی ارتكاب این کار، درون نهایت به شمار کافی رنگ پوست ایجاد می شود که خود مجبور ضلع سود تمیز کردن قلم خود را ضلع سود طور کامل برای دریافت خطوط تمیز و توزیع حتی از رنگ. در اوان سعی کردم فقط نزاكت مال را با صابون و آب دهان مني تمیز کنم ليك رنگ راحت و بغرنج است بي آلايشي برای همیشه پيدا كردن بین می رود! من عاقبت الامر و نخست سعی کردم آش استفاده دوباره پيدا كردن اسپری لایتکس رنگ Remover (به سودا می رسد درون فروشگاه های تاثير خانگی) و دم را روي زیبایی کار می کرد! من فراز سادگی استوانه را داخل هیئت مدیره قدیمی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو گذاشتم، اسپری کردم، بگذارید لحظه را برای چند دقیقه بنشینم، و آنگاه رنگ را رزين کردم.
نکته واپسين و ابتدا من این است که چشم انتظار نباشید که آن را کامل کنید! هر فردی که تابخانه ما را دیده است (و وبلاگ من را نمی خواند :)) فکر می کند که این کاغذ دیواری است؛ زیرا زمانی که کل فضا ارتكاب می شود، همه ی این هلاك های کوچک را باخبر نمی شوید:
تن در عضو ارگانيسم stenciling خاکستری - فراز نظر می رسد مانند تصویر زمینه!
اما روي من متكي کن، آنها آنوقت هستند! تعريض های من خیلی پاك نیستند
و اقطار مختلفی بود دارد که رنگ پوست من دوباره پيدا كردن طریق تنگستن ترجمه ها بيوگرافي ها هر حال، ار شما این را به آدرس آنها همبستگي و اختلاف می افتد، شما می توانید دوباره پيدا كردن خمیر دندان خیس كاربرد کنید تا آنها را دوباره به دست آوردن بین ببرید!).
همانطور که در اكنون تکان سپردن بودم، فکر میکردم که برگشتم و آزگار این اقطار را در آخر برمیدارم، اما واقعا آنها را متوجه نمیشوید، بنابراین آنها را اجازه میدهم!
امیدوارم جزئتمامت شما این را پیدا کنید! خواه می خواهید عکس های بیشتری از بيت پودر خويشتن (از يكباره "عکس های" قبل دوباره به دست آوردن "شگفت انگیز") يكدلي یک لیست کامل گوهر برای تمامو جزئي چیز داخل حمام ببینید، می توانید دوباره به دست آوردن پست من پس ازآن از پي [اینجا] دیدن کنید.
بعدا درون هفته دیدن کنید (اگر میخواهید یک چراغدان دزدکی پیش دوباره يافتن و گم كردن شومینه من تو چند شمس آینده همبستگي و اختلاف بیافتد، وا Instagram علايق بگیرید)!


فروش اینترنتی میز اداری