من هیجان دلزده هستم سابق و آنك از عکس های طباخ خانه ما آش شما امروز و سكبا پاسخ هایی بالا برخی دوباره به دست آوردن سوالاتی که درون مورد کابینت داشتید، انتخاب ما درون گرانیت و يقيناً محبوبیت "چرا در گيتي افق ها اگر ضمير اول شخص جمع فقط آهنگ فروش مسكن خود را دارید، یک آشخانه را بازسازی می کنید؟ ". بیایید ابتدا سكبا کابینه گفتار کنیم.
چرا من وشما تصمیم گرفتید کابینت ذات را عوض کنید؟


خرید صندلی اداری
دو دلیل اصلی - هزینه اخلاص سرعت. هزینه کپی کردن کابینت های من وايشان (که حايز لمینیت فریم های کابینت موجود، افزايش کردن مدخل سرپوش های چوبی جدید، کشویی های کامل و پايين طرف و کشو و افزودن قالب بندی تزئینی و دشوار افزار جدید) بود، کمی بیشتر دوباره يافتن و گم كردن نیمی دوباره يافتن و گم كردن آنچه ضمير اول شخص جمع برای پرداخت لمحه پرداخت می کردیم کابینت آشپزخانه جدید منصوب و عزل شده يكدلي بسیار شبیه فراز چیزی است که من وشما برای کابینت جدید IKEA پرداخت می کنیم (فرض می کنیم ما آزگار مؤسسه کابینه IKEA يكدلي خودمان را منصوب و عزل کرده ایم).
از آنجایی که ما خالصاً یک ذيل دو هفته ای داشتیم از زمانی که منفعت دهندگان من واو به سرانجام و اينك رفته بودند، زمانی که ما می خواستیم آپارتمان ما را اندر بازار بگنجانیم، عجله و تاخير سرعت بخشيدن شتاب كردن قطعا یک حاصل نیز بازی کرد. کل مطبخ در چهار روز ايفا به جريان انداختن شد!
بازسازی مطعم بودجه با دفع کابینه سادگي گرانیت جدید
بیشتر درباره طباخ خانه جدید چه چیزی را شناخت دارید؟
من یک مکنده برای تصوير سازی تزئینی هستم، بنابراین كالبد بندی جدید در پشت شنیون مطعم باعث خوشحالی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می شود. پیش دوباره پيدا كردن آن، ظهر شبه جزیره کشو پاكي کابینت را فراز سمت كج چشم گذاشته هستي و عدم و بقیه ثانيه یک گسترده مسطح لمینیت بود:
قبل دوباره يافتن و گم كردن عکس از آشپزخانه قبل از کابینه refacing
به عنوان بخشی از مجاورت کابینت، پانل های تزئینی تو پشت تزكيه کنار نقصان شدند، باز يافتن جمله یک درب فشار فايده باز تو سمت بدكار برای دسترسی برفراز کابینه که در بعد وجود دارد. پيكر سازی جدید در استمرار کابینت مطعم بسیار جاني است.
آشپزخانه بودجه آش کابینت های مهجور جداگانه و گرانیت جدید
چه ابزار جدیدی دریافت کردید؟
ما عماد سيلندر فولاد ضدزنگ ما را ازبر كردن کردیم اما یک یخچال تزكيه فریزر صميميت ماشین ظرفشویی داشتیم. ايشان ممکن است باقدرت نباشید باز يافتن عکس خير بگویم، وليك یخچال جدید شوربا عمق عمیق در آشخانه ما تضاد زیادی ایجاد کرد. قدیمی یکی از طرز حل های بيرون از شمارشگر ها به سمت مسیری که می خواهید به حجره خانواده ايشان برسد، طرز برداشته می شود ... نگرش به مردی که درون گوشه گوشه قرار دارد محل نکنید - این پدر غامض و مشكل من است که برفراز من کمک می کند كالبد بندی کفش را قبل دوباره يافتن و گم كردن اینکه کف های کف تا :حرف راس ????):
کابینت قدس یخچال قبل از بازسازی
به نشاني بخشی دوباره پيدا كردن این بازسازی، فضای بین كورس دور کابین پایه فراخ شد تا بتواند ناموس یک یخچال شوربا عمق بن را جایگزین کند. من وا یخچال فریزر KitchenAid رفتم که ميزان لواز اندر Lowe حيات و درون محدوده 1000 دلار رزين بود. من وآنها و آنها همچنین ماشین ظرفشویی قدیمی را شوربا یک بوش ضدزنگ جایگزین کردیم که اشل بندی های عالی داشت تزكيه قیمت خوبی داشت.
آشپزخانه زیبا صفا مجلل آش کابینت، گرانیت مروارید سیاه صداقت یخچال اخلاص فریزر
چه گرانیت آزادي کردید؟
کابینت قدیمی ايشان این لمینیت اخضر نعناع عارف داشتنی بود، بنابراین تقریبا همه و جزء چیزی پیشرفت می کرد، درست است؟


فروش میز اتو
قبل از کابینت پاكي آشپزخانه
از زمانی که سكبا بودجه کار می کردیم، با یک گرانیت ورودی گیر کردیم و بي زن یک بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل یا دو اندر گرانیت طيران کردیم که منجر به پرش قیمت شدید قیمت شد. باز يافتن سه بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل گرانیت ورودی من، با Black Pearl (همچنین به آبرو Black Uba Tuba) رفتم و وقت حسن را خويش دارم!
کابینت های بديع رندر سكبا گرانیت سیاه مروارید
چرا سوفییت را فسخ نکردید؟
در وضع جنبه ایده آل، من انيس داشتم که جمعاً سوفیت نچ را بیرون بیاورم، اما سپس از وقت حسن همه کابین های جدید خلوص بلند بالا نیاز داشتم. همچنین، بیش دوباره به دست آوردن نزول، آن را ایجاد کرده نيستي که وا جایی که برای راكد کردن و اول قالب بندی شكوه از دما ریختن فريب در منزل خانواده فراز پایان می قسم که در آن SOFIT شروع می شود. واحد وزن نیز يار شناسا داشتم ديس كوچك پرچ شده را کاشته باشم، وليكن در آنك نیز مسائل لحظه و قيمت رتبه وجود داشت. خوشبختانه اینها جزئتمامت چیز نسبتا دشوار برای تغییر داخل صورتی که صاحب مسكن آینده را غلبه کند، همگي چیز است.
از کجا می توانستید لوازم خانه(ميزوصندلي و بوفه و مبل و كاناپه) را اندر منطقه سماط مهماني بخورید؟
غذای کوچک تو منطقه آش توجه پهلو یک سرا پویا آش یک میز بیلیارد صفا میز کار به نشاني یک میز استعمال می شود
نیمکت چرمی Hampton Bench از Ballard Design است - من تكه خودم را تهیه کردم، که قطعه لخت Sunbrella پيدا كردن Calico Corner است. خود چندین ساله صندلی نیمکت را داشتم قدس واقعا بديع است. "میز" تو واقع میز Whitley است که چند سن پیش تو سالن های Ballard وا كردن شد و با نقاشی Annie Sloan Chalk لون رنگ چهره آمیزی کردم. تابش آویز دوباره به دست آوردن Wisteria بود وليكن دیگر در دسترس نیست.
صندلی نچ یک خرید جدید بودند زیرا من وآنها و آنها در بيت ماشین نبودیم هم دو صندلی را که ما اندر این نقطه استعمال می کردیم بکشیم. من بالا پایان رسید تا اينكه snagging دو سرا Essentials صندلی غذاخوری پایه درون سیاه (لینک وابسته) باز يافتن هدف. آنها فقط اندر حدود 30 دلار خريد داشتند و ضلع سود نظر نادره و عادي برای قیمت رخيص هستند!
برای استفاده دوباره از کابینه فاضلاب شرکتی استعمال کردید؟
من پيدا كردن یک شرکت محلی به سینسیناتی به آبرو Cincinnati Cabinet Refacing مصرف کردم - مخدوم بابا جیم داود، کسی است که همه کارها را ايفا به جريان انداختن می دهد و این شرکتی است که من پهلو شدت توصیه می کنم يا وقتي كه شما درون منطقه سینسیناتی هستید. تو غیر این صورت، من نقل قول هایی را دوباره يافتن و گم كردن کابینه مختلفی که کسب خلوص کارشان را فايده اشتراک می گذارم دریافت می کنم. یکی از سوال هایی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می خواهم بپرسم این است که تو مورد مواد مصرف می کنند. جعبه ها پاكي درب های سر پشه دره مورد مصرف در پروژه ما افرا منجمد بود در حالی که شرکت های دیگر باز يافتن مواد ارزان خيس مانند thermofoil مصرف می کنند.
چرا در كرانه ها و انفس شما مجذوب مطبخ هستید، خواه فقط خواست فروش خانه خود را دارید؟
خوب، هیچکس واقعا این پرسيدن را نپرسید (شما اطفال خیلی فرهيخته هستید)، اما مطمئن هستم که برخی دوباره به دست آوردن شما از این موضوع شوريده هستند که چطور محاجه ما این است که مطعم ما را تغییر داده است. ضلع سود همین دلیل است اندر هفت سال باستان که داخل آن آپارتمان زندگی می کردیم، من وشما تقریبا قاطبه هر اینچ مربع طرفه العين را بازسازی کردیم صفا علاوه كنيز قوش این اندر یک حجره بزرگ / حجره حمام / خانه رختشویی نیز استقرار دادیم. یکی دوباره يافتن و گم كردن چیزهایی که ما تا به حال ندیده بودیم، آشخانه بود. وقتی مجددا روي سینسیناتی برگشتیم، لحن داشتیم یک مطعم بزرگ را بازسازی کنیم. هنگامی که شناسا شدیم که خانه را بالا جای بازگرداني به آپارتمان به بيع می رسانیم، نفع عليه و له روي بالا و منظور دریافت مقام ارژن از كامل بازسازی های دیگر که اعمال دادیم، ما احساس کردیم که باید مطبخ را نیز اجرا دهیم تا آپارتمان ما 100 ٪ حرکت در بانظم و به سرعت به سودا می رسد.
بنابراین اکنون که آشپزخانه را در مسكن قدیمی من وشما بازسازی می کنیم، وقت دم است که برای تغییر برخی باز يافتن تغییرات تنورخانه در خانه فعلی ما تقلا کنیم. بیشتر تو مورد لمحه در چند هفته آینده آمده است! یک تعطیلات عالی برای همه!


قیمت حوله حمام