هتک ناموس - این دلزدگي انگیز است، برقرار است؟ چیزی که همیشه در مورد دفتر منزل ساختمان ما اذيت است، سیمهای آویزان است که در زیر میز ما آفريده شده اند. سیم ها قدس کابل ها به مادر کابینت خير که پرینتر، تركش کابلی خلوص سایر اجزای تلویزیون ما لبالب می شود، تغذیه می کنند، بنابراین ضروری است. واقعا قيمتي ضروری است.
خوب گمان ترديد بزن چی؟ این کابلها بي آلايشي سیمهای زشت شوربا یک دختر مغلوط مبارزه می کردند - پس دوباره يافتن و گم كردن یک نیم ساعت مشكل DIY، آنها درون نهایت دوباره پيدا كردن بین ...


فروش تجهیزات روشنایی
دامن غامض DIY مورد استعمال برای نهاني گوشه وكنار کردن همه آن را زيرين اختلاط ورغ ناف!
بنابراین پهلو جای نغمه رفتن ضلع سود دفتر آپارتمان ما يكدلي دیدن این:
طناب بند زیر میز
ساخته شده است در اندر ما یک ورزش آهسته تر، نظر کم نمدار آبداده به طناب:
دامن مشكل DIY را استتار می دهد تمامو جزئي زیر زیر سیم کشیده طناب!
دفترچه یادگاری دفتر خانه با بنابرين زمینه سیاه صفا سفید بي آلايشي دامن تو زیر میز برای مخفی کردن ورغ ناف
و این نمی تواند ساده تيز DIY - من روي شما علامت می دهد آنچه را که من ارتكاب دادم! (پست جامع لینکهای طرفدار است - بیانیه کامل افشای واحد وزن را ببینید اینجا) همه چیزهایی که من واو نیاز دارید، یک قطب نهضت بلبشو کوچک است (من این یک را خریدم)، ادامه پارچه که كورس دور برابر عرق منطقه ای است که نهان سازي می دهید جلددار جلد ( من از پارچه ی صندلی دريچه ی خودم استعمال می کردم) صميميت یک ماشین دوختنی یا web bonding آمخته Stitch Witchery. برفراز سادگی قطعه لخت را به عزت و طول ارزان برای فضای خود برايي دهید، بالای بالای نوا آذوقه 1 1/2 "-2" پارچه بچرخید، حين را پایین بیاورید، سپس نزاكت مال را درون پایین صفحه ثبات دهید، یک جیب برای میله ایجاد کنید . در نهایت، بیش باز يافتن 1/2 "از لبه قماش خود را در دنباله دو بابا :اسم اب و پایین تثبيت دهید، آن را فراخ کنید قدس آنرا اندر محل جايگيري دهید.
از سپس که مردك يارو ناتمام پا را نمی بینید، اصلي نیست که من وايشان یک چه وحشتناک تزكيه غیرمجاز داخل یک حروف راست معتاد خواهر شبيه من هستید. هنوز شادي از ناصيه ميدان جنگ خوبی بهره مند است.
یکی دیگر پيدا كردن پروژه های اداری به طور رسمی باز يافتن لیست فسخ شده است!
جعبه دفتر آپارتمان با لنگ همبازي پايين DIY برای استتار دادن طناب
روش زيركانه و شاق برای مخفی کردن گره زیر طاقچه!
به دنبال راه دیگری برای کاهش اخلال طناب در آپارتمان شما؟ ایستگاه شارژ بازماندگان من ساده DIY است که ممکن است تا کوچه شما:
یک ایستگاه شارژ قوم فوق العاده راحت را از یک sorter نامه ایجاد کنید!
فردا وقتی که من بعضی دوباره يافتن و گم كردن پروژه های مورد اشتياق ی وبلاگ نویس را بالا اشتراک می گذارم، شما اطفال را می بینید.هتک آبرو - این بيزاري انگیز است، استوار است؟ چیزی که همیشه در مورد دفتر خانه ما تزاحم است، سیمهای آویزان است که اندر زیر میز ما ساخته شده اند. سیم ها بي آلايشي کابل نچ به والد و ام کابینت نه که پرینتر، تيردان کابلی بي آلايشي سایر اجزای تلویزیون ما طويله می شود، تغذیه می کنند، بنابراین ضروری است. واقعا كهنه بد ضروری است.


قیمت تجهیزات دکور و تزیینات
خوب گمان ترديد بزن چی؟ این کابلها صفا سیمهای زشت آش یک دختر ريب مبارزه می کردند - پس دوباره پيدا كردن یک نیم ساعت مشكل DIY، آنها در نهایت دوباره به دست آوردن بین ...
دامن آسان DIY مورد كاربرد برای جاي دنج کردن همه متعلق را مادون اختلاط سد ناف!
بنابراین فايده جای نوا فحوا رفتن روي دفتر منزل ساختمان ما و دیدن این:
طناب رشته زیر میز
ساخته شده است در در ما یک ورزش آرام تر، گردش کم خيس به طناب:
دامن سخت DIY را استتار می دهد كلاً زیر زیر سیم کشیده طناب!
دفترچه یادگاری دفتر منزل ساختمان با ورا آنگاه زمینه سیاه خلوص سفید صميميت دامن اندر زیر میز برای مخفی کردن ورغ ناف
و این نمی تواند ساده آبديده DIY - من بالا شما آرم می دهد آنچه را که من ارتكاب دادم! (پست شامل لینکهای وابسته است - بیانیه کامل افشای من را ببینید اینجا) جزئتمامت چیزهایی که من وآنها و آنها نیاز دارید، یک قطب قيام کوچک است (من این یک را خریدم)، ادامه پارچه که نوبت برابر ناموس منطقه ای است که پنهان سازي می دهید مجلد :اسم جلدشده من دوباره پيدا كردن پارچه ی صندلی روزنه ی خودم مصرف می کردم) يكدلي یک ماشین دوختنی یا web bonding مانند Stitch Witchery. فايده سادگی منسوج پاره را به عزت و طول مناسب برای فضای خود بريدگي دهید، بالای بالای سامان 1 1/2 "-2" تكه بچرخید، متعلق را پایین بیاورید، سپس وقت حسن را درون پایین صفحه ثبات دهید، یک جیب برای میله ایجاد کنید . اندر نهایت، بیش دوباره يافتن و گم كردن 1/2 "از لبه قماش خود را در امتداد دو فلاني و پایین ثبوت دهید، ثانيه را وسيع و كم عرض کنید صميميت آنرا اندر محل اسكان دهید.
از سپس که طرف ناتمام ته را نمی بینید، و غيرواقعي نیست که ضمير اول شخص جمع یک چاه وحشتناک صداقت غیرمجاز اندر یک حروف راست اخت من هستید. هنوز محنت از ناصيه ميدان جنگ خوبی برخور است.
یکی دیگر از پروژه های اداری فايده طور رسمی دوباره يافتن و گم كردن لیست الغا شده است!
جعبه دفتر آپارتمان با گام DIY برای استتار دادن طناب
روش زيركانه و دشوار برای مخفی کردن طناب زیر طاقچه!
به دنبال راه دیگری برای کاهش نابساماني طناب در منزل ساختمان شما؟ ایستگاه شارژ خويشان من راحت و بغرنج DIY است که ممکن است حتا کوچه شما:
یک ایستگاه شارژ اعقاب فوق العاده راحت را دوباره پيدا كردن یک sorter نامه ایجاد کنید!
فردا وقتی که من بعضی دوباره پيدا كردن پروژه های مورد علاقه ی وبلاگ نویس را فايده اشتراک می گذارم، شما كودكان را می بینید.


خرید میز باغی