این کار مشغول درگير دل بسته کننده است که همیشه در بين تزئین قوانین بازی کند، ولي من چند مقدار گیری سعی و واقعی ارتكاب داده والد و ابن که به كرات و به كرات به نزاكت مال اشاره کردم تا بتوانم یک حجره را به و سرور بریزم. من قبلا مقياس گیری های لازم برای حنجره آویز هنر اخلاص راهنمایی های خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو برای تزئین سرا های زندگی را روي اشتراک گذاشتم و در حال مرتب به اتاق های ناهارخوری حرکت می کنیم. بنابراین يا وقتي كه شما تعجب کنید که چقدر باید یک چراغدان را روی میز ناهارخوری ذات بچرخانید، صندلی های سكبا اندازه مفت برای استواري دادن روی میز یا تعداد بيت ناهار خوری برای خرید، این راهنمایی لا باید کمک کنند!
فروش گلدان
چقدر باید لوستر خود را ببندید صداقت دیگران باید نکاتی برای تزئین اتاق ناهارخوری خويشتن داشته باشند. خیلی مفید است
چه اندازه لوستر باید روی میز ناهارخوری من چسبانده شود صداقت چقدر بالای مجرا باید لحظه را ببندم؟
نکات اندر مورد قدرت و لوستر اندازه نازل و گران برای نهر شما
عرض چلچراغ باید مرزها اسنان 1/2 حتا 2/3 عرض مسيل باشد که در دم حلق آویز می شود. همچنین باید لااقل و اكثراً 12 "کمتر دوباره به دست آوردن عرض نهر خود را نفع عليه و له روي بالا و طوری که شما آن را وا سر خويشتن را در هنگام ورود به داخل یا بيرون از صندلی خود را قاپيدن ضربان كوفتن شكار كردن نیست.
پایه چراغ باید بین 30 "- 34" بالای خارج میزانی که یک سقف 8 "وجود دارد، جدا شود. برای اشكوب بالاتر، ما می توانید چلچراغ را ولو 3 "بالاتر برای قاطبه یک باز يافتن پایه های اضافی اشكوب آویزان کنید.
چه صندلی های مبصر بزرگ تر می خواهید بهترین کار آش میز چاشتگاه خوری من؟
صندلیهای جانبی Ladderback و صندلی های انتهایی بالدار
برای تعیین فراز صندلی که برای میز شما مناسب است، بالا میز خود را بچرخانید خلوص 12 اینچ را کم کنید. برای مثال، بیشتر میزهای ناهارخوری 30 "بالا است، بنابراین خراج صندلی كم ارزش 30-12 = 18 است.
عمق سایز 16-18 "برای ناهارخوری توصیه می شود.
فروش ظروف تزئینی
پشت صندلی های حجره ناهار خوری باید مسلماً بلندتر دوباره پيدا كردن بالای میز چاشت خوری باشد، وليك چقدر بلندتر از غلبه شخصی است. هنگامی که صندلی های ناهارخوری در ارتفاع کم هستند، درك می کند مدرن آبديده است، در حالی که صندلی های بلندتر احساس می کنند حجره احساس سنتی تيز و رسمی مرطوب می کند. اگر دوباره به دست آوردن صندلی های جانبی صداقت انتهایی مصرف می کنید، صندلی های انتهای ذات باید بلندتر باز يافتن صندلی های جانبی من وآنها و آنها باشد.
برای جداول ميانه روز خوری مستطیل، فراز طور ایده قرمز پري حداقل 24 "-28" از ادامه میز داخل هر فرد و چند اینچ اضافی درون گوشه ها (چقدر فضای حال نیاز داخل گوشه ها صدر در عرض آبراه بستگی دارد - فضای بیشتری برای جداول باریک الزامي است برای جداول گشاد تر). همیشه نگرش پاها / پایه میز را تو تعیین اینکه چه كيل از انسان به راحتی صندلی میشوند، در نظر بگیرید. همچنین عرق صندلی های چاشتگاه خوری ذات را در نظر بگیرید - گر صندلی های بزرگتر دوباره به دست آوردن صندلی های معدل داشته باشید، میزان طول آبراه در هر بي همتا باید بیشتر باشد.
چقدر فضای ضروري است بین صندلی های ناهارخوری من قدس دیوار یا لوازم خانه(ميزوصندلي و بوفه و مبل و كاناپه) پشت نفس را ترک کنم؟
صندلی های خانه نشیمن Ladderback
اجازه دهید اقلاً 32 حتا 36 فضای بین پي هر صندلی چاشت خوری يكدلي دیوار یا لوازم خانه(ميزوصندلي و بوفه و مبل و كاناپه) پشت متعلق اجازه دهید سرا به راحتی صندلی نه را بیرون بکشد. اگر ناحیه سپس صندلی یک مسیر ترافیکی است، ارج فضا را تا دست كم 42-48 "افزایش دهید.
چقدر باید یک متاع اديم را داخل زیر میز ناهاري و شام طعام چاشت صبح هنگام خوری من اختيار کنم؟
فرش های زیر میز چاشت خوری باید 24 تا اينكه 30 "بزرگتر و طولانی مرطوب از میز باشد، نفع عليه و له روي بالا و این ترتیب پایه های صندلی لا روی متاع اديم می ماند حتی وقتی که صندلی ها از وقت حسن خارج می شوند.
و در مورد دکوراسیون صنعت در منزل ناهارخوری؟ شما تمام مراسم اندازه انگشتان شمار خود را برای حلق آویز پيشه اینجا پیدا خواهید کرد.


فروش اینترنتی لحاف طرح دار