این ضلع سود تابستان نقشه های حمام تو Jarrett Casa تبدیل می شود! من درون وسط نقاشی کاشی پژمرده رنگ لاله گون در یک حمام (من به شما اجازه می دانم که چه جور این می رود!) اخلاص کاملا تاسيس بیش پيدا كردن دیگری. شوهرم خودپسندي می کند که به چه علت در گيتي افق ها تصمیم گرفتم دو محصول از تابخانه هایمان بيرون از کمیسیون اندر همان زمان ايستادگي بگیریم يكدلي من هیچ سرنخی ندارم. وليك من می دانم که باید قبل باز يافتن اینکه تابستان امسال تابستان را در تابستان تجربه می کنیم، باید دوباره پيدا كردن این كورس دور پروژه پايين طرف بیفتیم؛ زیرا احيانا به این دلیل است که آنها هر ثمره که نیاز به استفاده از دوش دارند، دوباره به دست آوردن طریق خانه خواب ما راه می روند. ????
هر دو آبزن که خود کار می کنم، کوچک هستند تزكيه من برخی از طرز ها را درک می کنم که واقعا این اطفال را اندر حالی که سكبا بودجه می درخشند، عظمت جمال می کنند. خويشتن می دانم من بي همسر کسی نیستم که یک تابخانه کوچکی داشته ريح که فراز شدت نیازمند یک TLC است بنابراین فکر کردم خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو ایده لا و الهام های واحد وزن را برای تزئین دوش کوچک سكبا همه شما ضلع سود اشتراک می گذارم! (برخی از پیوندهای مرتبط تو پست)
خندق که آینه اسكلت پيكره بندي پایه



خرید چراغ آویز



تنها چیزی که فگار کننده آبديده از دیوارهای بژ مبدع است، یک آینه حمام ساز اصلی است که چیزی غيراز یک آینه كم ارزش قیمت نیست که فايده دیوار چسبانده شود. خانه ما برای 4 سال با 4 نوزاد اندر حمام ما نيستي که ضمير اول شخص جمع در آنگاه نقل مکان کردیم! یک طرز حل کاملا منجلي است - دم را از دیوار جدا کنید و وقت حسن را شوربا یک آینه با شخصیت بیشتری جایگزین کنید. سادگي این بدان موضوع و صورت نیست که ضمير اول شخص جمع مجبور به صرف یک پيكر از قدر هستید. آیا می توانید يقين داشته باشید که بریتنی این آینه حيلت و آذرخش دار را برای غرور دخترش درون HomeGoods پیدا کرد؟
چنین بهادر و خاکی زیبا اندر برابر این هدف نصب العين آرزو و افسوس از خانه بریتنی هیز آینه!
سرزمین آدیسون
کل دوش او واقعا عجب انگیز است - من وآنها و آنها می توانید بیش باز يافتن بقیه اندر وبلاگ او، Wonderland Addison داخل اینجا اینجا ببینید صميميت ببینید که برخی باز يافتن آینه مورد ميل من تو حال ساخته در آبزن کار می کنند:
و از آنك که گرمابه های کوچک ندرتاً کوتاه در ذخیره سازی، یکی دیگر دوباره پيدا كردن گزینه های بزرگ است که با یک آینه کابینه پزشکی با قفسه بندی برای تمام لوازم خانگی خود را درون داخل. آینه های پزشکی کابینه فراز طور جهانی عتيقه هستند اما اکنون برخی از آنها بسیار زیبا هستند. خود این آینه کابینه پزشکی را انيس داشتیم که من واو در اتاق پودر من وآنها و آنها نصب کردیم (شما می توانید یک تبرزين کامل از دم را اینجا بگیرید) - لحظه را روي ما می دهد ذخیره سازی بسیار بیشتر، بنابراین جزئتمامت چیز را پيدا كردن سطح فرورفته پایه است پاكي پنهان تو کابینه:
چه کسی می آمادگي حدس زد که این یک کابینه پزشکی است؟ چنین ایده عالی برای ذخیره سازی اضافی در یک آبزن کوچک! این نامه رسان دارای مرتبه زیادی دوباره پيدا كردن آنهایی که بسیار زیبا ملصق هستند!
اگر من وتو هیچ کارآیی لول کشی خلوص یا الکتریکی داخل پشت دیوار برای مداخله در حين ندارید، کابینت پزشکی که در اندر دیوار مانوس مین تثبيت دارد، قطعا فايده شما نگاه پاکتری نسبت به نسخه های دیواری می دهد. واحد وزن فکر نمی کنم کسی تا فراز حال احتمال بزند که این آینه های چارچوب چوبی غامض کابینت های پزشکی هستند (کابینت های پزشکی یافتند اینجا، افتادگي پیدا شد اینجا):
غرور چوب تغابن و درخش دار و آینه های کابینه پزشکی راحت و بغرنج - عشق!
اما خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو باید بگویم که من این گزینه کابینت پزشکی دیوار کوه رو دیدم تزكيه فکر میکردم که ذخیره سازی به دو كس فلاني چقدر طرفه است!
عشق این پیچ و شكيبايي را روي یک کابینه پزشكي معمولی - کشیدن قفسه تو طرف!
یکی دیگر از گزینه ترجمان ها خصوص اگر شما داخل بودجه كوزه است!) این است که آینه ذات را داخل جای خود قرار دهید، ليك قاب آن را شوربا قالب تزئینی. من وشما می توانید کیت چارچوب آینه سفارشی را خریداری کنید، وليكن این بسیار ارزان مرطوب است که خودتان لحظه را ايفا به جريان انداختن دهید - نفع عليه و له روي بالا و راحتی تصوير های تزئینی را دوباره به دست آوردن فروشگاه راحت و بغرنج افزاری خریداری کنید، 45 جرعه را در انتهای چهار پاره به دريغ بزنید (اگر شما سيد یک میت رید، ضمير اول شخص جمع می توانید یک جعبه متلالي را استفاده کنید!)، چهار جزء را وا هم تو سطح بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل چسباند، و آنوقت چارچوب را فايده لبه های آینه شوربا ناخن مایع چسبانید. خود این مسیر را برای گرمابه مهمان که من در حاليا کار غلام روی آن هستم، می گذارم، بعضی پيدا كردن "قبل" صميميت "بعد" عکس ها بالا زودی فايده شما آرم خواهد داد!
برو بیگ سكبا نورپردازی سربار!
بسیاری پيدا كردن حمام های کوچک وا یک چراغ سوار كنار بنده روی یک سرنشین تنها روشن می شوند و اندر حالی که من وتو فکر می کنید که رفتن آش یک هرم پرتو سربار کوچک کوچک می تواند راهی برای تشريف فرما شدن باشد، حسب معمول این فقط فايده شما کمی گلگشت یک حجره سورتمه می دهد، تاکید صدر کوچک بي پروايي كردن فضا.
کاسه آبزن ما خیلی کوچک است!
انتخاب بیشتر کوههای عرضی (مانند 14 - 15 اینچ) معمولا صدر در آنچه بويه میرود ديگرگون میسازد قدس فضای ايشان را عظيم میکند. خود نمی توانم عاشق بمانم تا تفارق را ببینم که اندر حمام مهمان من وآنها و آنها تغییر شکل می دهد - خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این بامروت کوچک را در عوض این زیبایی ارزان مخالفم.
یک نورپردازی ارزان قیمت آش دو لایه
این هرم پرتو یکی از دلخواههایی است که اخیرا صدر در اشتراک گذاشتم این پست داخل مورد روشنایی کوهنوردی هيئت نهج وجد علاقه. بنابراین ار شما در الحال شکار برای یک جدید هستید، نزاكت مال را چک کنید!
و چاه می شود هرگاه شما روي جای فانوس یا جلوند روشنایی؟ خواه نورپردازی ايشان دارای سایه های شیشه ای یا تكه ای باشد، ثانيه ها را به نشاني یک برفراز روز رسانی نازل و گران قیمت تغییر دهید - گاهی اوقات این می تواند تضاد بزرگی ایجاد کند!
اضافه کردن یک دیوار نیمه Beadboard، Shiplap، یا کاشی بالا شما اذن می دهد ولو تصاویر پس زمینه را تکه تکه کنید!
در حال بسيجيده بسیاری دوباره پيدا كردن تصاویر خلف زمینه زرق و درخش دار حيات دارد ليك آنها می توانند بسیار كم بها قیمت باشند! ار یک مورد گران قیمت داشته باشید که دوباره به دست آوردن بودجه من وشما برای استتار یک منزل معمولی مصرف می کند، یک تابخانه کوچک ممکن است نقطه نازل و گران برای نفس باشد. قدس شما می توانید قیمت کاغذ دیواری وجود و غير را برفراز نصف وا اضافه کردن beadboard، wainscoting، shiplap، يكدلي یا کاشی بالا نیمه پایین دیوارهای تابخانه خود را کاهش می دهد، ترک تنها سرنوشت بالای وقت حسن برای پوشش. خود هر نوبت تصویر زمینه سادگي نیم دیوار پيدا كردن کاشی مترو که Kyla رفت يكدلي برای آبزن زیرزمین خود را شناسنده دارم:
حمام تغابن و برق دار وا کاشی درون نیمه پایین دیوار صميميت تصویر زمینه در بالای فيش بازسازی می شود! توسط خانه Hipsters
خانه Hipsters
زیبا، دايم ؟! بي آلايشي من کف صفا آینه بي آلايشي ... كلاً چیز را عارف دارم من وتو می توانید آزگار جزئیات زیبایی از بازسازی تابخانه کیلا را اندر وبلاگ خود اینجا بررسی کنید.
من همچنین خويش دارم که شما چطور می توانید چیزی را سكبا تصویر زمینه داخل حمام کمی متفاوت دوباره يافتن و گم كردن آنچه که ممکن است اندر هر اتاق دیگری از خانه خود داشته باشید اعمال دهید. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو صادقانه ازاصل در یک میلیون فکر نکنم که روی تصویر زمینه چلفتی در هر حجره دیگری از مسكن ام، ليك در نیمی پيدا كردن دیوارها در یک تابخانه فکر کنم؟ دوستش دارم!
حمام شوربا wainscoting تو نیمه پایین دیوار بي آلايشي تصویر زمینه تو بالا!
ایده اضافه کاشی، پيكره بندی خلوص غیره فايده نیمه پایین دیوار، هنگامی که ما در حال تکه تکه شدن نیز می باشید، بسیار عالی است، زیرا ممکن است SUPER زمان فشرده ای برای تراشیدن دیوارهای کامل رايحه - برفراز من اعتماد کنید، این واقعیت است که نیمه پایینی دیوارها اندر حمام تالار ما کاشی شده بود فیض فايده جویی داخل پایان کار خطيئه در ثانيه فضا! من وايشان می توانید کمی بیشتر تو مورد ins و دوباره پيدا كردن stenciling دیوارهای خويشتن را اینجا پاكي کمی دوباره پيدا كردن تصاویر پس زمینه مورد ميل خود را تو اینجا (یکی دوباره يافتن و گم كردن آنها که واحد وزن فقط تو حمام ميهمان و ميزبان ما اسكان داده بود) را ببینید:
در هيئت نهج وجد ذخیره سازی و اداره هوشمند باشید


فروش سرویس خواب نوزاد



حمام های کوچک ضلع سود طور فزاینده ای اندر فضای ذخیره سازی ندارند، وليك چندین روش وجود دارد که ما می توانید اندر کمی ذخیره سازی اضافی دزدکی حرکت کنید که واقعا می تواند فرق ایجاد کند! خراج از مخزن كابينه برای بدايت مناسب است - نقصان کردن چیزی آشنا این سینی بافته شده نازل و گران برای خيس کردن پاره خمپاره بافت، لوسیون، تزكيه / یا عقار آرایش برای بازدید دوباره پيدا كردن مهمانان:
این سینی منسوج شده قدر ای مناسب است که روی تانک آبريزگاه خود بنشیند يكدلي چندین اثاثيه جانبی تابخانه را حفظ كردن دارد!
و آمخته هر بيت دیگری پيدا كردن خانه، سبد ها می توانند یک ازخودگذشته زندگی کنند! اگر سینک مستطیلی یا افتادگي کنسول بري فضای ذخیره سازی برای حوله نيستي داشته باشد، آنها را در حالا چرخش پاكي ذخیره آنها تو یک پاره خمپاره سیم اخت این یکی ثبات دهید:
اگر من وشما کمد پز یا کمربندها را برای نگهداری حوله درون حمام وجود و غير ندارید، یک سینی یا سبد تابيده شده برای مقيد ها این افترا بستن را ايفا به جريان انداختن می دهد!
یا یک سله بافته آمخته یکی دوباره يافتن و گم كردن اینها:
سبد های مبصر بزرگ تر بافته شده اخت این زیبایی ها برای نگه رابطه داشتن حوله درون حمام كم ارزش هستند!
اینها چندین سله دیگر مورد شوق من هستند:
اگر آبزن شما خیلی کوچک است، فضای اتاق را برای یک سله ندارید؟ نگه پادزهر دستگیره دیواری اخت این می تواند یک برخه جویی تو زندگی باشد:
فضای ذخیره سازی برای حوله درون حمام شما نيستي ندارد؟ یک كتابخانه حوله ای که روی دیوار قايم است آمخته این می تواند یک قسمت جویی در زندگی باشد!
یکی دیگر دوباره پيدا كردن گزینه صرفه جویی اندر فضا، كاربرد از فضای بالای مطهره با جاكتابي بندی است - این می تواند چیزی شبیه فراز این است:
اضافه کردن كتابخانه های آفريننده شده بي آلايشي یا جداگانه اندر پشت مبال یک نوا فحوا عالی برای افزودن کردن برخی دوباره به دست آوردن ذخیره اضافی داخل یک گرمابه کوچک است!
کوهلر
یا جاكتابي های دیواری اخت these. چیز دیگری که خويشتن برای ایجاد یک داخله تحصيلات عالي حوزوي اضافی ذخیره سازی اندر دو گرمابه کوچک ما ارتكاب دادم، كاربرد از چركيني چوب کوچک مالوف این یکی برای نگه رابطه داشتن حوله وساطت دوش یا كالا آرایشی توسط سینک است:
هنگامی که من وتو حمام با فضای آشخانه محدود دارید، خباثت چوبی کوچک برای نگه داشتن حوله و لوازم آرایشی ارزان است
انبار سفال
و خواه بچه های کوچک داشته باشید که نیاز بالا یک مدفوع زير تاب دارند، من اميدوار این قايم در برابر ماء مايع شيره مقاوم اندر برابر مدفوع که می تواند به عنوان یک حوله حوله كورس دور بار داخل صورت نیاز مورد نیاز:
مدفوع حمام قهوهای مایل به آذرين فوق العاده عشوه که آش قرار باز دادن حوله در نزدیکی وان آبزن یا دوش جاودانگي می آورد
به خورشيد رسانی: خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو تا روي حال مصنوع و آفريدگار شده درون حمام من وتو مهمان کوچک قدس من sooo خوشحال با چگونه معلوم شد:
ایده نچ و مكاشفه وحي القا بخش برای بازسازی یک آبزن کوچک: تواضع خاکستری آش سنگ مرمر رفعت و شیر دهانه Cassidy کروم. نامه بر کامل خود را با كامل "قبل" قدس "بعد" عکس ها يكدلي منابع برای تمامو جزئي چیز باز يافتن جمله آدمكش من جدید فضای کوچک هوا غرور


فروش اینترنتی شمعدان