در این پست: می خواهم بدانم چه جور جایگزین نوار دستمال سرامیکی حمام (آنهایی که جفا دهنده آش ثابت فراز پایان می رسد!) راه راحت و بغرنج است؟ من دانا شدم که چگونه فوق العاده سهل ميسر بي رنج برای و انجماد و ضلع سود اشتراک گذاری چه جور کار را انجام دهید!


قیمت خرید اینترنتی تشک رویا
به آدرس بخشی دوباره يافتن و گم كردن چالش یک اتاق از تابخانه ما که واحد وزن اینجا نفع عليه و له روي بالا و اشتراک گذاشتم، یک نوا فحوا فوق العاده آسان را برای جایگزینی نوار دستارچه پلاستیکی قدیمی من وشما که انتهای سرامیک درست بود پیدا کردیم. من مسائل زیادی در مورد لحظه داشتم که صدر در نوعی دوباره يافتن و گم كردن من خيره شده بود؛ زیرا تخيل می کردم که كالبد شما وجود ندارد که این بلوک های دلخواه دايم را روی کاشی های سرامیکی چسبانده اند (اکثر شما اطفال یک نوار دستمال ای معمولی به دیوار گچی ، درست؟). ولي به روشهای دیگر خود خیلی حيرت نکردم، چون من نمیتوانم جزا خود را پهلو صورت آنلاین پیدا کنم پاكي چگونگی جایگزینی نوار روپاك خودم را پیدا کنم.
این نوار روپاك ای سفید پلاستیکی شناخت داشتنی است که سكبا آن مقدمه کردم - تمام دو تكه کوتاه قدس کوچک برای براکت های روبان حوله امين بود. لعاب سفید نیز بدايت به تراک انداختن کرد (نگاه کنید به زیبایی صورتی پیکه ؟!) منتها خوشبختانه این منحصراً در اندر نگه دارنده نيستي و زمانی که نوار منديل اسير ای جدید خود در آنك قرار داشت، وديعه درستكاري شد.
در اینجا چیزی است که من ارتكاب دادم و طرفه العين را فسخ کردم:
1. مقياس گیری پاكي خرید سامان جایگزین خود را
بدست آوردن منابع وضعيت نیاز غامض ترین مقوله دپارتمان بود - زمانی که خويشتن آنها را داشتم، این یک وارفتگي 10 دقیقه ای بود. شما خيز چیز را می خواهید - یک نوار جایگزینی پاكي کلاه های پایان یافته نوبهار و پاييز شكوفه بت خانه لبه. برای روبان جایگزینی، مقدار گیری کنید تا اينكه ببینید آیا من وآنها و آنها نیاز صدر در یک نوار 3/4 "یا 5/8" دارید صداقت همچنین طول مورد نیاز را قدر گیری کنید يكدلي یک روبان جایگزین را که مدت زمان طولانی نمدار آبداده است خریداری کنید. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نیاز ضلع سود یک نوار 3/4 "جایگزین که حداقل 22" طولانی بود، بنابراین من اجازه داد این نوار جایگزینی کروم 24 اینچ. این بسیار سبک وزن است صداقت در عنفوان من چشم به راه بودم که رخيص بود و اختيار خوبی نبود ولي من دانا شدم ضرب سبک اجباري برای برش لمحه به شمار قابل اعمال است صداقت نوار فايده نظر می جماعت عالی است و تو حال فراهم بسیار پایدار است که نصب شده است. برای کلاه فراز گذاشته شده بهار، من اذن این کیسه های پایه گرفتار ای را گزينش کردم که فقط فراز انتهای نوار مقيد جایگزینی ذات برسد:
2. نوار دستارچه قدیمی را بردارید


قیمت فروش اینترنتی تشک رویا
اکنون که من واو منابع خويشتن را ضلع سود دست آورده اید، وقت متعلق رسیده است که سكبا برداشتن نوار رومال ای قدیمی کار کنید. من روي راحتی می توانم نوار خويشتن را از نزاكت مال خود کنم، زیرا برای آغاز بسیار کوتاه بود، اما اگر شما نباشد، می توانید وقت حسن را دوباره پيدا كردن طریق وسط وقت حسن برداشت.
3. روبان جایگزین جدید ذات را به پايه برش دهید
هنگام قطع قاش نوار روپاك جایگزین خويشتن را ضلع سود اندازه، و غيرواقعي است که شما ثانيه را بیش از پايه طولانی خلوص یا خیلی کوتاه کوتاه نیست. اندر اینجا چیزی است که من اجرا دادم - یک رازنگهدار پایه ربيع را پهلو یک انتهای روبان کروم من گذاشتم و دم را ضلع سود یکی پيدا كردن پایه های دیواری ثابت نقصان کردم. من روبان را به درون براکت فشار دادم تا آنك که می برم و انتهای دیگر روبان را درون نقطه مشخص می کند که باید وازده و اميدوار شود (فقط کمی کوتاهتر از درون محفظه ثابت). از متعلق برای قطع قاش زنجیر استفاده کنید - در واقع بسیار سهل ميسر بي رنج است که از نفس استفاده کنید.
4. کلاه های انتهایی بهاران را در نوار بگذارید يكدلي نصب کنید!
پس از برداشتن نوار جایگزینی خود به وزن پايگاه صحیح، کلاههای انتهایی آبسالان را روی دو انتهای نوار قرار داده و وقت حسن را بین دو براکت ثابت قرار داده ام. بسیاری دوباره يافتن و گم كردن شما اندر این مرحله ادا می شود، وليكن حمام واحد وزن دارای کیکر اضافی است که دارای براکت های نهایی است که برای بند بزرگتر پيدا كردن نوار حوله آفريننده شده است، داعيه می شود که رومال حوله درون محفظه داخل حین مصرف از رومال جیغ کشیدن. این شکاف های مانوس داشتنی بین روبان و درون براکت را نظاره کنید:
راه وارفتگي من برای جیغ زدن نوار، استعمال از یک ورقه فوم نازک سفالی است که از یک پهلو چسبنده است گر پشت طرفه العين را بکشید - من در مایکلز میوه را گرفتم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو 8 هم 5/8 چاربر را برداشتم سادگي بین حوله صفا براکت گذاشتم. من درنتيجه چسبناک را نخوردم صميميت قطعات فوم تو جای خود تحكيم گرفته اند، اما هرگاه آنها اول به حرکت می کنند، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو همیشه می توانم آنها را بچرخانم. داخل حال تامين همه چیز نيكو و است و آري بیشتر jiggling! اخلاص خوشبختانه ار شما پایین کمر اسكان دهید و نفع عليه و له روي بالا و انتهای نوار حوله گلگشت کنید، خالصاً می توانید کار خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را دوباره ايفا به جريان انداختن دهید. بنابراین شاید تازي :اسم عرب و عجم تازيك من چشمان خود را اندر کارهای کوچک من هک کند، ولي هیچکس دیگر وقت حسن را نخواهد دید.
امیدوارم این برای بعضی دوباره به دست آوردن شما با یک مشکل ابهام آميز که من داشتم مفید بود! از آنوقت که روبان حوله خود را منتفي از ميان رفته می کنید، ممکن است به برخی از حوله های بسیار تودل برو نیاز داشته باشید هم به نفس برسید! این پست در مورد بهترین، نرمترین، لوکس ترین رومال های حمام را بیرون بکشید!


خرید مبل تختخواب شو