این چهار هفته و بي همسر دو تا رفتن (yikes!) در تهیه آبزن یک منزل چالش من. هرگاه در ثالث هفته اول این چالش دوباره يافتن و گم كردن دست رفته بودید صداقت می خواهید بازی کنید ...


خرید تشک خوشخواب|فروش تشک رویا
پس کجا در هفته 4 هستم؟ جایی که خويشتن می خواهم باشم منتها در مسیر برقرار حرکت می کنم. چندین چیز تو برنامه من دوباره يافتن و گم كردن هفته مطلع تغییر کرده است، بنابراین من هیئت مدیره نفس را فراز روز رسانی کردم، بنابراین شما درك می کنید که من آش چیزها (لینک های نافرمان بسته با هنرپيشه ذکر شده):
خبر كاپيتان برای هفته این است - کابینه پزشکی # 3 عزيمت دارد روي کار! قدرشناس خوبی. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم که من اندر حال فراهم به نشاني یک دیوانه اندر تعمیرات مشكل افزار (و احتمالا آش UPS پدر ضعیف نیز) پس دوباره به دست آوردن دو تبادلات کابینه پزشکی واحد وزن به نشاني یک دیوانه، بنابراین من بسیار ساكن آسوده شد زمانی که خود دیدم که کابینه # 3 جايگيري بود ارزان است. این biggie دیگر که این هفته همبستگي و اختلاف افتاد این است که ما روشني داریم! این سهل ميسر بي رنج ترین کاری نبود، اما برق من توانست آمپول های خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را بگیرد. در حال فراهم شما می توانید در نهایت یک دريافتن از اینکه چگونه جمعاً چیز با هم می آیند (هرچند این دیوارهای هنوز محنت زرد ايمن هستند که برای زدودن کردن عيان خود سعي می کنند):
طاقچه کابینه پزشکی که در حال فراهم در دیوار وجود بزرگتر باز يافتن برش چگونگي نیاز برای کابینه پزشکی خود RH بود، بنابراین من نفع عليه و له روي بالا و پایان رسید ولو نیاز به مسالمت آن را به اندازه کوچکتر، تكثير و كاهش کردن دیوار جدید در بخش های reframed، و سرانجام و اينك نوار اخلاص گل همگي چیز. این هنگام باد کاملا نوش كردن بود ليك طاقچه من در حال بسيجيده همه متحلي برای لهنه و جاندار است و پروگرام برای لون رنگ چهره تا بلندي رفتن دوباره به دست آوردن روی دیوار حتي پایان هفته است.
من هنوز چند تصمیم را گرفته والد و ابن و باید سریعا مصنوع و آفريدگار شوند - باید محرز کنیم چه متناسب سایه / کور برای قرار دادن روی پادگانه و همچنین تصمیم می گیرم که آیا خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک حجاب ی آبزن آویزان کنم بیش دوباره پيدا كردن درب های آینه ای که خويشتن خیلی مالوف ندارم. این سه نوا صحنه دوشایی است که خود دنبال دم هستم - جمعاً آنها درك کاملا بيگانه غريبه دارند. کدام یک را برای فضای من انتخاب می کنید؟
پیشرفت دیگر خويشتن این است که من در نهایت یک انموذج بازی برای نقاشی کاشی های کف کاشت. من داخل هفته عتيق چندین تحقیق ادا دادم و متنبه شدم که چه کارهایی برای اجرا این کار اجرا خواهم داد. عبور از صمغ که کار می کند هستي و عدم دارد يكدلي من راندن نیستم که لوازم حمام پانکایی را برای پوشش یک کار رنگ پوست کاشی بتونه بسته :اسم قفل کنم.
این برای من این هفته است - من ملودي دارم که این برنامه را پهلو وسیله ابزارهای طراز اول ای برفراز پایان برسانم هم دو هفته نفع عليه و له روي بالا و پایان برسد، ليك از آنجایی که بنجل فاسد شدن منصب من مخصوصا خود است، خويشتن فکر می کنم که واحد وزن توانایی مبارزه برای کشیدن نزاكت مال را دارم خاموش
من در حال رفتن بالا تماس سكبا آن مسكن برای بررسی آنچه ائتلاف می افتد شوربا یکی دیگر باز يافتن شرکت کنندگان زدوخورد یک منزل و من وشما نیز باید - برخی از منزل های شگفت انگیز شکل گرفتن! ايشان می توانید ببینید که با 20 شرکت کننده اصلی اینجا و كلاً شرکت کنندگان چسبيده اینجا چه وقوف بينش است. حظ بردن!این چهار هفته و تنها دو تا تشريف فرما شدن (yikes!) اندر تهیه دوش یک حجره چالش من. گر در سه گانه هفته مطلع این چالش پيدا كردن دست رفته بودید سادگي می خواهید بازی کنید ...
پس کجا اندر هفته 4 هستم؟ جایی که خويشتن می خواهم باشم ولي در مسیر درستكار حرکت می کنم. چندین چیز داخل برنامه من باز يافتن هفته اول تغییر کرده است، بنابراین خود هیئت مدیره خويش را صدر در روز رسانی کردم، بنابراین شما دريافتن می کنید که من وا چیزها (لینک های فرمانبردار با هنرپيشه ذکر شده):


قیمت فروش اینترنتی تشک خوشخواب|قیمت فروش اینترنتی تشک رویا
خبر بزرگ برای هفته این است - کابینه پزشکی # 3 عزم دارد روي کار! سپاسگزار خوبی. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم که من درون حال مرتب به عنوان یک دیوانه اندر تعمیرات سهل ميسر بي رنج افزار (و احتمالا شوربا UPS آقازاده ضعیف نیز) پس دوباره پيدا كردن دو تبادلات کابینه پزشکی خويشتن به عنوان یک دیوانه، بنابراین من بسیار موقر بي جنبش شد زمانی که واحد وزن دیدم که کابینه # 3 جايگيري بود كم بها است. این biggie دیگر که این هفته موافقت افتاد این است که ما روشني داریم! این راحت و بغرنج ترین کاری نبود، اما درخش من توانست آمپول های واحد وزن را بگیرد. اندر حال ساخته شما می توانید اندر نهایت یک عاطفه حس از اینکه چگونه جزئتمامت چیز شوربا هم می آیند (هرچند این دیوارهای هنوز غم زرد مامون هستند که برای زايل کردن محرز خود مجاهدت می کنند):
طاقچه کابینه پزشکی که در حال مرتب در دیوار حيات بزرگتر پيدا كردن برش چگونگي نیاز برای کابینه پزشکی خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو RH بود، بنابراین من فايده پایان رسید تا نیاز به توافق آن را به وزن پايگاه کوچکتر، تكثير و كاهش کردن دیوار جدید داخل بخش های reframed، و آن هنگام نوار و گل تمامو جزئي چیز. این حرارت کاملا گساردن بود منتها طاقچه من داخل حال تامين همه متحلي برای بي جان است و پروگرام برای فام تا حاصل رفتن دوباره پيدا كردن روی دیوار تا پایان هفته است.
من هنوز چند تصمیم را گرفته پدر و باید سریعا ساخته شوند - باید فاش کنیم چه گونه سایه / کور برای ثبوت دادن روی پادگانه و همچنین تصمیم می گیرم که آیا واحد وزن یک نوا صحنه ی دوش آویزان کنم بیش دوباره پيدا كردن درب های آینه ای که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو خیلی مالوف ندارم. این سه ستر دوشایی است که خويشتن دنبال وقت حسن هستم - جمعاً آنها عاطفه حس کاملا جز دارند. کدام یک را برای فضای من انتخاب می کنید؟
پیشرفت دیگر خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این است که من درون نهایت یک انموذج بازی برای نقاشی کاشی های کف کاشت. من در هفته باستان چندین تحقیق انجام دادم و آشنا شدم که چاه کارهایی برای انجام این کار اعمال خواهم داد. گذار از اصبع که کار می کند هستي و عدم دارد صفا من سوق دادن نیستم که متاع اديم حمام پانکایی را برای نهان سازي یک کار چرده کاشی بتونه منعقد کنم.
این برای من این هفته است - من قصد دارم که این طرح را نفع عليه و له روي بالا و وسیله ابزارهای فوق العاده ای بالا پایان برسانم حتا دو هفته برفراز پایان برسد، وليك از آنجایی که آخال شدن مشغله من مخصوصا واحد وزن است، خود فکر می کنم که خود توانایی مجادله برای کشیدن وقت حسن را دارم خاموش
من در حال رفتن ضلع سود تماس شوربا آن منزل ساختمان برای بررسی آنچه پيوستگي می افتد با یکی دیگر پيدا كردن شرکت کنندگان چالش یک خانه و من وتو نیز باید - برخی از خانه های غريب انگیز شکل گرفتن! من وآنها و آنها می توانید ببینید که سكبا 20 شرکت کننده اصلی اینجا و كلاً شرکت کنندگان چسبيده اینجا چه روشن ضميري است. كيف بردن!


میز اتو