در این پست: من راهنمایی برای ایجاد یک دیوار گالری همراه وا "قبل" پاكي "بعد" نشان می دهد پيدا كردن دیوار هنری خويشتن است. ار شما نمی دانید کجا مطلع به ایجاد یک دیوار گالری کنید، اما خويش دارید که در آپارتمان خود داشته باشید، این نامه بر برای شماست!


خرید ست لحاف
امروز امروز - آیا شما جميل هستید که دیوار گالری همه و جزء کس را آرم می دهد؟ رهبری ماندن با استعداد کلاسیک • گاه به گاه • مسكن و سیندی دوباره به دست آوردن لوکس خشن، این هفته سوم و نهایی سری طراحی پروژه درون ایجاد دیوارهای گالری است بي آلايشي من نمی توانم خاموش کنید ولو شما را صدر در من علامت دهد! بنابراین بگذارید وا "قبل" بدو کنیم - این هم چیزی است که دیوار دفتر منزل ساختمان ما نفع عليه و له روي بالا و نظر می رسید زمانی که کمی بیش پيدا كردن یک كلاس پیش حرکت کردیم:
ارسال بزرگ سكبا راهنمایی اندر مورد چگونگی ایجاد دیوار گالری هنری نفس را بالا همراه پيش و بعد از این آرایش دیوار گالری با هنر طبع تصويرچاپي و آینه در بالا یک کنسول پرنعمت!
این دیوار گالری را دوست دارم نامه بر شامل راهنمایی دشوار در چگونگي چگونگی ایجاد یک دیوار گالری در مسكن خود شما!
دفتر منزل ساختمان با خوان های لایه ای (جوت و خوان گاو) صفا گالری هنری عجیب اخلاص غریب درون برابر دیوارهای زغال چوب
من یک مشهود طراحی شده باز يافتن کنسول خويشتن را تا وزن پايگاه امکان به اقلاً رساند هم کارهای هنری را اندر مرکز تحكيم دهم، منتها چند کتاب، سبدهای تنيده شده خلوص (البته) کمی برتری دوباره يافتن و گم كردن برنج ازدياد کردم. این اندر واقع خود اولین پاس بود که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو ایجاد یک دیوار گالری، بله که واحد وزن همیشه وساطت کل فرایند هراساندن شد! این بسیار ساده مرطوب از تمايل من بود، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر کردم خود می خواهم راهنمایی سخت خود را داخل مورد چگونگی ایجاد یک دیوار گالری، فايده طوری که ايشان می توانید از دست بازگردانيدن یکی در خانه خود را سكبا سهولت منتقل
فریم در حواشي چاپ هشت خطوه من یکی دوباره يافتن و گم كردن مورد وجد من است بي آلايشي فقط 3 دلار در بازار کلاه محلی بود. هنگامی که شما برای فریم نچ خرید می دهید، بیشتر به اندازه و سبک قاب نسبت به رنگ گلگشت کنید زیرا فام چیزی است که شما صدر در راحتی می توانید تغییر دهید.


خرید سرویس خواب کودک
رانده شده توسط دکور - Styled کنسول اندر زیر گالری wallArt ضروري نیست که پرارزش است. شما می توانید معيار زیادی پيدا كردن نسخه های رایگان بي آلايشي گرافیک آنلاین را پیدا کنید (من طبع تصويرچاپي هشتپا را تو The Fairy of Graphics پیدا کردم) یا فقط تو حیاط ساكت آرامش خود بیرون بیایید صميميت برخی از اثاث های خوشگل و انباشته برای فریم را پیدا کنید.
رانده شده ميانجيگري دکور - گالری دیوار نوک - ايستادگي دادن ترتیب در مرتبه آسمانه firstClear برخی باز يافتن فضای اشكوبه و نوار از بها فضای که برای دیوار هنر خود را کار می کنند. سپس آنگاه از چند شيد تصمیم بگیرید که در دم قصد دارید تماماً چیز را استواري دهید. هنگامی که فکر می کنید که آرایش نهایی ذات را پیدا کرده اید، می توانید دستور كار خود را یک توان بیشتر (و خويشتن را از مملو آخور کردن بسیاری از حفره های ناخن اضافی) آش برش قطعات کاغذ کرافت اندر شکل / كيل هنر وجود و غير و مركزاسناد آنها اندر دیوار، بنابراین من وتو می توانید انموذج قبل دوباره يافتن و گم كردن حلق آویز هنر خود را تو فضای نهایی نفس را نیشگون گرفتن:
رانده شده پادرمياني دکور - آش استفاده دوباره يافتن و گم كردن آیتم های كيل عجیب صفا غریب در دیواری galectic gallery خواه شما دقیقا در ترتیب خود روی زمین گذاشتید، بيدار خواهید شد که خود در مخالف هيولي قرار واسپردن پرهای بیش دوباره پيدا كردن آینه منسوج من بود، ولي زمانی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو چند قطعه را درون دیوار خود می توانستم ببینم که بالا نظر نمی آید. واحد وزن هیچ چیز طولانی و سمين برای جایگزینی لحظه نداشتم، وليكن به جایی که مجددا تمام دیوار خويشتن را بازسازی کرد، برای شکار یک تکه در وقت حسن اندازه ويژه تعلق برای لبالب کردن فضا رفتم.
در فاصله تثبيت نگیرید
منطقه راحتی من ایجاد دیوارهای گالری در الگوی شبکه ای است که در ثانيه همه چیز کاملا وهن آسيب است - من فقط می توانم میزان روبان و بيرون و درون بيگانه خارجه و داخل من را بیرون بکشم پاكي به دهات بروم. قدس من بدايت کردم به انجام همان کار سكبا دیوار گالری من نفيس و ادني اما شما می دانید چه؟ دیوارهای گالری جداگانه آري تنها باید قطعات حصه ای داشته باشند، بلکه باید وهن آسيب ای شادي داشته باشند - وا استفاده باز يافتن همان گزند تفرق در طول دیوار، فقط بالا نظر نمی رسد. به نشاني یک آرايش خوب، داخل حدود 2-3 "بین قطعات یک مکان عالی برای بدو است، اما سپس آش قطعات نفس بازی خلوص حرکت آنها را در اكناف تا زمانی که روي سمت باطل :اسم بي معني به ديد خود گلگشت کنید.
امیدوارم مفید باشی هرگاه هنوز وا ایده ایجاد یک دیوار گالری دیجیتال از قبل رنج آورید، می توانید دیوار گالری های ساده نمدار آبداده را در فرمت شبکه سرمشق یک تلویزیون اطراف خانه خانواده ذات ایجاد کنید:
عشق كار آویزان در محيط تلویزیون و این بیانیه قنديل و کنسول رسانه چوب!
شما می توانید بیشتر تو مورد دیوار صنعت در حواشي تلویزیون من بیشتر همراه شوربا عکس های بیشتر از سرا خانواده ضمير اول شخص جمع makeover here!
می خواهم بدانم کجا چیزی را درون دیوار گالری من یا بقیه اداره آپارتمان یافتم؟ خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک لیست نسب را برای شما داخل زیر تثبيت داده ام!


مبل تختخواب شو