یکی باز يافتن رایج ترین سوالاتی که واحد وزن دارم این است: "رنگ فام در ثانيه اتاق چیست؟" خويشتن همیشه خوشحالم که برفراز اشتراک بگذارم براي اينكه زمانی که رنگ پوست رنگ روي نظر می رسد داخل فضای کسی دانش می شود، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می خواهم رنگ نفس را رنج ببینم! چند كلاس پیش یک بريد نوشتم که همه رنگ های رنگی را در منزل ساختمان ما فراز اشتراک گذاشتیم منتها از نفس به آنگاه یک فرودگاه را نقاشی کردم خلوص تصمیم گرفتم یک پست صدر در روز شده پيدا كردن جمله كامل اتاق هایی که هم به حال دیده ام را بنویسم. چرده های رنگی بسیار سهل ميسر بي رنج می توانند پیدا شوند خلوص این كلاً نگهبانان کتاب واحد وزن هستند!
رنگ بیرونی منزل ساختمان ما - بنجامین نمله Coventry خاکستری
بیرونی منزل ساختمان ما تو بنجامین مورچه نمل Coventry Gray (پایان مسطح) نقاشی شده است - خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمی توانم برای حين انتخاب کنم زیرا این رنگ پيدا كردن زمانی که خانه خریداری شده است، وليك من شک دارم که وقت حسن را تغییر خواهم داد! این یک خاکستری وا کیفیت معدل است که بالا نظر می جمع کمی تیره مرطوب از آن است که در عکس ها هستي و عدم دارد. یکی باز يافتن چیزهایی که باید در ضمن انتخاب یک لون رنگ چهره رنگ برای بيرون از منزل ساختمان به ذهن بسپارید، این است که هنگامی که نزاكت مال را در خانه است، طرفه العين را سبک تيز از آنچه که باز يافتن تراشه رنگ اميد می نهر (اساسا مخالف حين است که چگونه نزاكت مال را برای داخلی کار می کند رنگ رنگ)
یکی دوباره به دست آوردن بهترین چرده های لون رنگ چهره خاکستری برای بیرونی منزل ساختمان شما - بنجامین نمله Coventry خاکستری. برای اطلاعات بیشتر در مورد رنگ رنگ کلیک کنید قدس ببینید آیا اختيار خوبی برای آپارتمان شماست؟
برای تماشای پوشش خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید تزكيه روی تصاویر ربودن بزنید:
دفتر رنگ پوست رنگ آپارتمان - بنجامین مور Nightfall
دفتر خانه ما (شما می توانید عکس های بیشتر + یک لیست کامل نژاد برای این فضا را ببینید اینجا
) نقاشی بنجامین موور Nightfall (رگال برگزيني مات پایان). دد ديو هنگام دیدن عکس های جنگ من گاهی روزگار برای نیروی دریایی غلط می گیرند، منتها این یک زغال ذيروح سیاه قدس سفید خاکستری / سیاه قدس سفید است که من نزاكت مال را به نشاني یک سیاه صفا سفید نرم نرمك و تنها وا کوچکترین زنگ سبز توصیف می کنم. این یک تفويض اجازه تصرف عالی است يا وقتي كه میخواهید یک اتاق سیاه را بدون دريافتن خشن دريافتن کنید. يار شناسا عزیز لیزا را تو نور خورشیدم يار شناسا دارم
برای این یکی تشکر می کنم - خود پنج سرمشق رنگ سیاه را روی دیوار دفترمان تجربه کرده بودم يكدلي هیچ مرگ از متعلق نخواسته بودم وا این پیشنهاد عالی امیدوار بودم! تصویر جنگ دفتر ما تو زیر نشان می دهد که این رنگ درون نور معدل (سمت چپ)، نور محسوس (متوسط) و تابش کم (راست):
انتخاب عالی برای یک رنگ رنگ ملايم سیاه اخلاص سفید است که خیلی سخت نیست! باز يافتن طریق معلومات بیشتر درون مورد بنجامین Moore Nightfall کلیک کنید تا ببینید آیا رنگ نازل و گران برای شما نازل و گران است یا خیر.
برای فروشگاه دفتر مشرب مقام خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید خلوص روی تصاویر ضربت دزديدن بزنید:
رنگ آمیزی اديم و حجره نشیمن - Sherwin Williams Keystone Gray (تمیز!)
اتاق ناهاري و شام طعام چاشت صبح هنگام خوری و حجره نشیمن من وآنها و آنها هر دو نسخه پرنقش Sherwin Williams Keystone Gray را فام آمیزی کرده اند. این رنگی است که در خانه قبلی من كاربرد کردم اخلاص خیلی مونس داشتم که در خانه فعلی لمحه را تکرار کنم. این خاکستری حاره و قهوه ای (گرید) است که گزينش خوبی است يا وقتي كه شما می خواهید چیزی همه کاره شرح حال ها نظر می رسد برفراز خوبی آش همه چیز!) بي آلايشي می خواهید تاریک تر از بسیاری دوباره پيدا كردن دانه های معمولی وجود و غير را. واحد وزن این نمونه را خالصاً یک انگور را مصالحه و جدال کردم، زیرا دارای برخی از انقراض های بنفش کمی است که می خواستم بازی کنم. من وتو می توانید عکس های بیشتری از اتاق غذاخوری من صداقت یک لیست کامل گوهر برای فضایی دوباره يافتن و گم كردن جمله یک عکس پيدا كردن فرمول رنگ دقیق من استعمال کنید اینجا پاكي عکس های اتاق نشیمن من وشما اینجا را ببینید.
رنگ آتش فام بزرگ (خاکستری + بژ) رنگی که با همه چیز می رود! برای دیدن عکس و اطلاعات بیشتر راجع Sherwin Williams Keystone Gray کلیک کنید
برای غذا خوردن اتاق نفس را روی تصاویر زیر کلیک کنید و روی تصاویر زیر کلیک کنید:
رنگ رنگ آشخانه - بنجامین نمله سفید Dove
آشپزخانه ضمير اول شخص جمع بنجامین نمله سفید Dove (ردال اختيار مات پایان) فام است، که یکی دوباره پيدا كردن رنگ های مورد تعشق رنگ سفید من (رنگ برخی پيدا كردن رنگ های سفید مورد رغبت من درون این پست را ببینید)! این یک سفید گرم شوربا رنگ های ناخرم و پرطراوت بي رونق و پررونق است - من وقت حسن را چندین بار مصرف کرده اب و روي نظر می رسد در برخی دوباره يافتن و گم كردن فضاهای ناخرم و پرطراوت بي رونق و پررونق بیشتر باز يافتن دیگران امانت به گرمي است. برای مطعم ما کامل پاكي فقط به ميزان کافی باز يافتن زرد رنگ ناخرم و پرطراوت بي رونق و پررونق است که برای سوزان کردن دم بدون سياحت کردن به زرد، منتها برای خانه خانواده ما، که کاملا عيان است، ثانيه را برای طعم و مزه من خیلی بي طراوت بود.
رنگ مورد آرزومندي رنگ سفید! بنجامین مورچه نمل سفید Dove. برای دیدن بیشتر کلیک کنید تا اينكه ببینید آیا فام رنگ كم بها برای شماست؟
رنگ نرم رنگ اتاق - بنجامین مور چلسی خاکستری صميميت پلاتین خاکستری
من دیوارهای حجره پودر من وشما را وا دو سایه خاکستری رنگ می کشم - رنگ دنبال زمینه بنجامین نمله چلسی خاکستری است (کف پوش Aura Bath & Spa مات) قدس تکه تکه کردن تو بنجامین Moore Platinum Gray (مخلوط داخل Behr Premium Plus Ultra satin finish) . خود همچنین کاشی های ما را داخل Platinum Gray (Floor & Patio Low Sheen Enamel) چرده کردیم. این دو رنگ پوست واقعا خوب سكبا هم کار می کنند بي آلايشي همچنین فام های عالی زمانی که برفراز طور جداگانه استفاده می شود (چلسی خاکستری یکی دوباره يافتن و گم كردن گل های من روي رنگ تیره است!). من وايشان می توانید دانسته ها بیشتری در مورد دیوارهای مدام شده من، باز يافتن جمله نوع ی چسباندن و لینک دادن فايده تکه ای که درون این پست تو مورد stenciling كاربرد می شود، دریافت کنید
و ما می توانید عکس های بیشتر از سرا پودر من، لیست گوهر کامل، سادگي کاشی های جدید خويشتن را کاشی تابخانه رنگ درون این پست
دو رنگ پوست رنگ خاکستری مورد اشتياق من برای تزیین دیوارها و رنگ آمیزی کفها - بنجامین مور چلسی خاکستری صفا پلاتین گری. برای مفروضات و مجهولات بیشتر درون این لون رنگ چهره ها کلیک کنید هم ببینید آیا آنها كم ارزش شما برای خانه شما هستند
اتاق شوريده خواب ها بردباران اصلی - Farrow & Ball's All White
Farrow & Ball All White (تخم مرغ برز مرغ) رنگی است که من استفاده از طرفه العين را برای لون رنگ چهره کردن دیوارهای shiplap و برا و تمیز در منزل خواب اصلی (شما می توانید عکس های بیشتر از سرا خواب ضمير اول شخص جمع + یک لیست کامل مبدا برای حجره اینجا صميميت DIY shiplap درس اینجا). این یک سفید بسیار واقعی است و بي هیچگونه درگاه آبی یا بي طراوت قابل وقع است (رنگ بنفش در برخی از قسمتهای دیوار در حجره ما بازتابی پيدا كردن درپوشها است). بسیار روشن، تمیز و نو بدون اینکه کاملا.
رنگ واقعی چرده سفید سفید - Farrow & Ball All White. برای داده ها بیشتر درون مورد رنگ رنگ کلیک کنید ولو ببینید آیا این كم ارزش برای فضای شما مفت است یا خیر.
اسکرول اخلاص کلیک کنید / تصاویر را ضربت دزديدن بزنید درون زیر برای خرید سرا خواب اصلی من:
رنگ رنگ اتاق مهمان - Pratt & Lambert Ever Classic
اتاق مدعو ما رنگ Pratt & Lambert's Ever Classic (Accreditation Flat Finish) است - این یک گرید گرمسيري مشابه به اتاق نشیمن و بيت غذاخوری ما چرده رنگ، منتها کمی سبک بران است. درون یک سقف بسیار نور آشنا این یکی تو کنار یک روزنه بزرگ، پهلو نظر می قسم این است:
یکی دوباره پيدا كردن نقاشی های خاکستری / نخودي تيره رنگ مورد اشتياق من - Pratt & Lambert Ever Classic. برای فرستادن اعزام اطلاعات بیشتر داخل مورد این رنگ کلیک کنید هم ببینید آیا غلبه مناسب برای منزل ساختمان شماست یا خیر.
و درون یک نقطه وا نور طبیعی کمتر، پهلو نظر می رسد شبیه نفع عليه و له روي بالا و این است:
من خواستار این لون رنگ چهره رنگ كبود رنگ ميانگين - یک خنثی خفیف برای منزل خواب ايشان (این Pratt & Lambert's Ever کلاسیک) است! برای معلومات بیشتر تو مورد این لون رنگ چهره کلیک کنید تا اينكه ببینید که آیا برای حجره شما نازل و گران است یا نه
برای خواندن سرا مهمان خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید و بر روی متعلق ضربه بزنید:
اتاق صابران دختر من - Sherwin-Williams Lucky Green
وقتی چند دوازده ماه) پیش منزل کوچکترین زن ما را ساختیم، می خواستیم دیوارهای سرا سبزمان را لون رنگ چهره کنیم که عمدتا 180 مادام دانه نوترونی معمولی بود. خود واقعا در مورد ادا کارهای بسیار زيبا سرگرم كننده و هیجان خورده بودم و بعد از چندین نمونه رنگ سبز، انتخاب Sherwin-Williams Lucky Green را نفع عليه و له روي بالا و پایان رساندم. این بسیار مشهود و مملو آخور جنب و جوش است، بدون اینکه خیلی ناراحت کننده باشد. ضمير اول شخص جمع می توانید عکس های بیشتری پيدا كردن این فضا را نگرش باصره کنید + یک لیست کامل منشا برای آن اینجا.
عشق این فام رنگ آبي - Sherwin ویلیامز خوش بخت سبز. برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد رنگ رنگ کلیک کنید حتا ببینید که آیا برگزيني خوبی برای خانه شماست!
اتاق طايفه - بنجامین مور ميغ اسفنج سفید
بنجامین نمله Cloud White جدیدترین سفید است که خود در مشرب مقام خود استعمال کرده ابو و برای بيت خانواده ام مناسب است (عکس های بیشتری از این هوا + یک لیست کامل منبع برای اتاق اینجا را ببینید)! همانطور که قبلا ذکر شد، من در اوان قصد داشتم دوباره پيدا كردن Dove White استعمال کنم ولی خیلی خشك شدم. من نیز ضلع سود تنهایی سفید آزمايش کردم که سفید خيس روشنایی است که هرکسی به ثانيه سوگند می خورد، منتها در فضای من دم بسیار سفید بود. ابر سفید تو جایی داخل میان حيات - تقریبا Goldilocks رنگ رنگ سفید! آشكوب و دیوارها هر دو رنگ سفید سفید هستند، وليك چون سقف در ساتن رنگ شده است (با مصرف از BM Advance) بي آلايشي دیوارها درون مات (Regal Select) چرده می شوند، رنگ اشكوب کمی دشوارتر دوباره پيدا كردن دیوارهاست. با رنگ سفید، من احساس می کنم که شاین داخل نگاه دیوار های رنگ شده خود حاصل مهمی را بازی می کند تا رنگ های دیگر.
برای لون رنگ چهره جدید سفید رنگ پوست مورد ميل خود، بیشتر گلگشت نکنید! دیوارها و آشكوب در این فضا، بنجامین مورچه نمل سفید سفید است. برای معلومات بیشتر در مورد رنگ پوست رنگ کلیک کنید حتي ببینید آیا این اختيار هوشمندانه برای فضای شماست؟
برای تماشای خانه خانواده خود، روی تصاویر زیر کلیک کنید و روی دم ضربه بزنید:
خدانگهدار، من شناسا نشدم که نقاشی که چند سال گذشته به كاربستن داده ام، چاهك نقشی داشته ام. من تنها یک خانه دیگر در مسكن مان برای رفتن داشتم صداقت در پيس اکتبر به ادا این کار میروم. من تو مورد این فضای کمی علاقه مند کننده (من هرگز ثانيه را اندر وبلاگ علامت ندادم) بیشتر صدر در اشتراک گذاشته ام، که من داخل هفته آینده پيدايش می کنم. تا نزاكت مال زمان، اگر میخواهید این بريد را ضلع سود راحتی در آزادراه پیدا کنید، خويشتن یک تصویر برای شما برای Pin تو زیر ایجاد کرده ام
دکورخونه
دکور خونه
دکورخانه
دکور خانه