من همیشه یک دختر اندك سال بودم که تا به امروز شکرگذاری برای کریسمس بود ولي این سن من خالصاً نمی توانستم خلوت کنم. این اولین سالی است که خود یک دار کریسمس خوشگل دارم که داخل سبک خودم تزئین کردم قدس من کاملا باز يافتن بین رفته ام. این است که ضمير اول شخص جمع معمولا یک نهال کریسمس دارند چرا که ايشان یکی هر دوازده ماه) نیست - یکی که با زیور ادوات که دختران من خلق شده در مهد کودک خلوص اردوی تابستانی، زیور وسايل از هر كلاس از دوران کودکی خويش را پر، و مسلماً تعداد زیادی از اخمناز بوستون زیور ابزار تریر. این طراز اول معنی دار و آش خاطرات لبريز شده است و من برای یک متعلق هرگز فکر نمی کنم مبادله لحظه را برای یکی دوباره به دست آوردن زیباترین، بیشتر "blogworthy". وليكن وقتی طرح حجره خانواده شما را پروگرام ریزی کردیم، یک طاق عرش و فرش بالاترين حد را کشف کردم که در حين ما می توانیم اولین "درختی زیبا" خودمان را بسازیم صميميت درخت زندگی شیرین خويش را داخل منظر داير در خانه نشیمن ما به خاطرسپردن کنیم. درعوض جهت داشته باشید که چطور می توانم ذکر کنم که صندلی های خانه نشیمن منزل ساختمان ی نفس را به نمط ای خلق اید که می توانید دسکتاپ را به سمت پایین بکشید؟ من نفس را ضلع سود طوری که برای شجاعت هفته پيدا كردن سال، برفراز جای یک فضای کاری، ما فايده زودی كامل زرق و برق دار کریسمس کریسمس را استمرار خواهیم داد.


خرید جا ادویه
اتاق خانواده وا درخت کریسمس تو مقابل پنجره جايگيري دارد
ما همیشه دوباره پيدا كردن درخت های مصنوعی استفاده می کردیم پاكي امسال هیجان بي ميل شدم حتا بتوانم یک نهال C / O Balsam Hill را برگزيني کنم که حجره تعطیلات زیبایی من داخل سال پس ازآن از لمحه خالی شده ام. من آش Prelit خويشتن رفتم 6.5 "Fir Noble که دیوانه زرق و آذرخش دار است و فرود العاده دشوار بود برای اسكان دادن وا هم. این یک درخت کاملتر است که اندازه ارزان برای آكنده کردن فضای بین کابینت های ضمير اول شخص جمع است.
درخت کریسمس Balsam Hill تزئین شده وا نوار نوار مخملی قدس شیشه، نقره سادگي تزئینات درخشان
من مامون هستم که جای شگفتي خودبيني نیست که من وا زیور آلات در اغلب اراده های خنثی از خاکستری، سیلور، سفید سادگي شیشه ای مرئي رفت. اولین زیور آلات صدر روی درخت اسكان داده از این کریستال پالاس مجموعه ای زینت C / O دار گل وسمه هیل است که مجموعه ای دوباره پيدا كردن زیور ادوات شیشه ای لنگه دمیده آش زیبا جزئیات از جمله منجوق دوزی، دورويي و برق، اخلاص لهجه کریستال بودند. من عاشق اندازه بزرگشان هستم صداقت این آلبوم شامل انواع مختلفی باز يافتن اشکال مختلف دوباره يافتن و گم كردن توپ ها به بازيگر ها فايده زیور آلات آویزان است.
زیور وسايل کریسمس بلزام هیل
درخت گل حنا هیل ornamentAfter فاصله حين زیور افزار در تماماً درخت، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو در اقطار خالی با برخی دوباره به دست آوردن زیور وسايل نقره ای antiqued خود در حال حاضر با برخی دوباره به دست آوردن لامپ های بطل کوچکی نازل و گران از HomeGoods داخل خاکستری كند حال همراه انباشته و آذرين شدن لون رنگ چهره صورتی:
زیور افزار در سایه لجين خالص و آتشين شدن
رنگ آذرگون رنگ پهلو روی همان رنگ موجود داخل برخی از نقاشی های انتزاعی باسمه شده (سمت چپ اوج و حاصل سمت راست) آغوش روی دیوار در منزل قرار دارد:
ایده سهل ميسر بي رنج برای تزئین در حواشي تلویزیون - یک دیوار هنری سكبا چاپ های مشابه پاكي فریم!
حرکت صميميت کلیک / شیر فراز فروشگاه این فضا:
من از درخت سكبا این 4 روبان مخملی گشاد خاکستری برفراز پایان رسید} c / o بالزام هیل است که مخملی خاکستری تو یک كس فلاني و لجين خالص ای دوباره پيدا كردن دیگر نقاشی لا است. این نوار گسترده تيز از خويشتن است که برای تزئین درختان من كاربرد می شود، وليكن من دوست دارم گردش لوکس طرفه العين را فايده درخت ما اضافه شده است. و در حالی که بسیاری دوباره پيدا كردن زیور ادوات احساساتی من وتو خواهد هستي و عدم رفتن تو درخت کریسمس من وآنها و آنها در حجره مجاور، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمی تواند ايستادگي در برابر تزايد کردن مجرد و متاهل چند برفراز این یکی مثل زیور افزار شیرین سفید اولین کریسمس کودک خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو برای همگي یک پيدا كردن دختران خود خریداری سال فايده دنیا آمده :
زیور وسايل کریسمس داخل نوتال هاس


خرید صندلی باغی
در پایه درخت ما، نفع عليه و له روي بالا و جای یک قدم کریسمس نهال کریسمس، با یقه ی فلزی یقه ی فلزی رفتم (من یک HomeGoods پیدا می کنم) - من راغب ساده و سزاوار هستم، بنابراین کوچه ی من خلل ناپذير است!
این یقه ی چوبی فلزی پهلو جای یک زير تاب کریسمس سنتی استفاده می شود
چندین بساوايي دیگر کریسمس را برای اتاقم افزودن کردم وليك خیلی زیاد نيستي و بود - از آنجا که خويشتن تا فايده حال دوباره این فضا را صدر در پایان رسانده بودم، جزئتمامت چیز از قبل احساس جدیدی می کرد، بنابراین احساس نیاز فراز تغییر زیادی نداشتم. من بالا سادگی یک نهال فلزی شومری را ضلع سود قفسه کتاب تكثير و كاهش کردم، فیلمی را که یک تعطیلات تعطیل بود
کتابفروشی داخل ورقه تاييديه سند ورقه ای شوربا بالش های خنثی و پرتقال پام پام پهن
حرکت خلوص کلیک / شیر بالا فروشگاه این فضا:
و نقصان کردن یک پام جدید پوم پام جدید لبريز از HomeGoods از نفس دختر شیرین خويشتن امید تصمیم غمناك است که به نشاني نقطه مورد هوس خود را جدید napping مورد استفاده قرار گیرد:
همه درون یک پام پام گرمسيري و بطي ء است
من خیلی هیجان مضروب بي رغبت به لذت بردن باز يافتن فضای جدید (و اولین نهال بسیار فوق العاده :) :) برای تعطیلات!
اتاق بازماندگان برای کریسمس داخل نطلات تزئین شده است
اگر شما داخل حال آراسته برای تزئین شجر کریسمس خود را قبض و فايده دنبال برای تزئین ایده تزكيه یا یک نهال جدید برای آپارتمان خود، من مكانت زیادی از الهام بزرگی برای من وتو داریم چون من باز يافتن پیوستن 11 وبلاگ نویسان دیگر در گل رنگ هیل 12 وبلاگ نویسان پيدا كردن تور کریسمس. خالصاً روی تصویر زیر کلیک کنید هم پیوندهای زیادی برفراز الهام متاثر شود!
12 وبلاگ نویسان کریسمس Balsam Hill
امیدوارم تماماً شما كيف بردن باز يافتن دیدن اولین بیت از کریسمس افزودن شده به مسكن ما اخلاص که شما سرآغاز خوبی برای هفته ذات را!


خرید جا ادویه