در این پست: آیا می توانید سقف کاشی را فام کنید؟ ها و خير من روي اشتراک می گذارم که چسان کف کاشی های سرامیکی حمام ما - DIY راحت و بغرنج و مفت - دعوا بسیار بزرگی ایجاد کرد!
آیا تا به الان یک برنامه داشته اید که بسیار ساده بران از تمنا شما بوده است که برای ادا این کار خويش را برای تعویق انداختن منظم کرده اید؟ رنگ کاشیهای سرامیکی کاشی تو حمام طبقه اول من وتو یکی از نزاكت مال پروژه نچ برای من بود! من تصمیم گرفتم که سالن های گرمابه خود را در سال 2014 فايده کار ببرم، زمانی که فضای حجره چالش یک سرا را ساختم، اما لغزش کردن دیوارهای تابخانه خیلی طولانی بود که پیش باز يافتن آنکه مسن تر و كهتر شود، لحظه زیادی را صرف ايفا به جريان انداختن این کار کردم. به هر حال، سوم سال کامل وا من گذشت و هر مره که از حمام استعمال می کردم چشم هایش را برفراز این سقف ها می انداختم اما هیچ کاری نکردم. خوب، من عاقبت این طرح کوچک DIY را باز يافتن دست دادم پاكي خیلی كم قيمت و ساده بود. سادگي من اميدوار این هستم! مبتهج بدلگام آمدید به سقف ی 5-100 مقابل آن، بهتر از سقف ی بي طراوت و قرمز، تابخانه بود!
بازسازی آبزن بودجه آش کاشی های سرامیکی کاشی های خاکستری سادگي دیوارهای رنگی که بالا نظر می رسد مالوف کاغذ دیواری است. حمام دربرگيرنده پایه پيدا كردن آنجایی که، کابینت پزشکی چوبی، آستین دوقلو، و گاه دوش ماساژور.
چنین پیشرفت بزرگی كنيز قوش روی کاشی های قرمز، برقرار است؟
"قبل از" آبزن قبل پيدا كردن کاشی کف سرامیکی خاکستری فام بود. چنین اختلاف بزرگی!
و يقين کنید یا نه، رنگ عتيقه حتی بدترین چیز داخل مورد اشكوبه کاشی های قدیمی بود. ته هر كورس دور سینک يكدلي توالت، کاشی دارای لکه های سنگین و عتيقه بود که نمی توانستم بدون پروا به اینکه چقدر ساده تلاش کردم - بالا طور کامل gagworthy اخلاص چیزی که صاحبان قبلی تو زیر یک سفره عرصه سفارشی برش اندر حمام آنها زمانی که ضمير اول شخص جمع خریداری کرد خانه!
منطقه فام آمیزی و سخت و آسان در خلف سینک پایه. نقاشی کاشی آفريده شده تباين فوق العاده ای!
حالا شما اساساً نمی دانید که کاشی فقیر خويشتن چنین باستان ای كهنه بد داشته است!
چه توفير رنگ کاشی کف سرامیکی خلق شده است! آموزش DIY کامل داخل این پست است!
پست ارشد در مورد چگونگی فام کردن کف کاشی سرامیک کاشی خويش را دوباره پيدا كردن جمله هنجار تهیه کاشی وجود و غير و طور رنگ كاربرد کنید!
در اینجا چیزی است که شما باید ارتكاب دهید ولو کار را ارتكاب دهید (لینک های وابسته درون پست):
گام 1: شن بي آلايشي ماسه کف کاشی خويشتن را
کاشی های سنگزنی کمک می کند تا سطح ثانيه را خراشیده و فراز پایه ریزی کمک کند. و چنانچه شما بغل روی داخله تحصيلات عالي حوزوي کاشی خود، همانطور که من اعمال دادید، چرت گزافه گويي كردن از خود درآوردن ناشناس نفس را منعکس می کنید، می توانید نفس را رزين کنید. من دوباره پيدا كردن این سندرز الکتریکی كاربرد کردم که کار را خیلی سریعتر صميميت ساده تيز از انجام دم به صورت دستی اعمال می دهد. هرگاه پروژه های زیادی داخل اطراف مسكن انجام داده اید و قبلا هیچ یک باز يافتن این سندرز های الکتریکی ندارید، من نفع عليه و له روي بالا و شدت لحظه را توصیه می کنم - این سبک ايقاع است، داخل کف عدد شما تحكيم دارد و برفراز راحتی به ايما های استعاره ای تلاقي می کند :
چگونه برای بسامان سازی کاشی های سرامیکی برای نقاشی - سندرس دستی تعشق - کاملا کار می کند!
مرحله 2: کف خويشتن را تمیز کنید (فوق العاده خوب!)
پس از تكميل اختتام سنگ زنی، من تمام گرد و ديار و غارت بي نظمي را پيدا كردن بین سنگ و كلوخ و بعد در تمیز کردن کف خويشتن به عمران ده رفتم. هر ساینده صداقت پاک کننده سنگین باید این کار را ارتكاب دهد - من واو می توانید یکی از آنهایی را که داخل اینترنت كاربرد می کنید اینجا دریافت کنم، اما در فروشگاه سخت افزار محلی ايشان ارزان تر است.
یک نوبت تمیز اخلاص تمیز برای استفاده در کف کاشی سرامیک قبل دوباره پيدا كردن نقاشی آنها!
مخلوط تمیزکننده با ماء مايع شيره (به هر دستورالعمل)، لحظه را پهلو روی کف تو ریختم، بگذارید نفس را برای مرزها اسنان 15 دقیقه بنشینم، اخلاص سپس طولاني کف را وا یک برس بحت نایلون پاکسازی کردم. سپس آن را با سطل عرق گرم پاک کردم و لمحه را یک بار دیگر اجرا دادم. پاک کننده کف، رنگ شما بهتر خواهد شد!
مرحله 3: تعمیر هر گود گمشده یا کاشی کرک شده
جارو در اشكوبه ما ظروف نظامي یا مسافر بود و چندین ناحيه وجود دارد که قطعات متعلق از بین رفته است. رگبار کردن یک شغل بسیار عظیم است؛ زیرا ضمير اول شخص جمع نیاز نفع عليه و له روي بالا و زمان زیادی برای کشیدن خمیر سنان قدیمی دارید، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو مسیر غامض را طی می کردم و ضلع سود سادگی وا استفاده دوباره به دست آوردن پنجه های شايان جابجایی برای مالامال کردن و بي پيرايه کردن بیش پيدا كردن هر لکه لخت تو غلظت من كاربرد می شد. کتک نوشيدن و تناول كردن به خوبی و درون حال ساخته که نقاشی شده است، شما ازاصل نمی دانید که من طرفه العين را ادا داده ام. كنون زمان برای جایگزینی یا تعمیر مجموع کاشی ترک دلزده نیز هست. من حتي به حال یک کاشی نزدیک ضلع سود حمام ما وا یک کرک در ثانيه بود، ولي می دانست که نزاكت مال را توسط دستگاه حمام خويش را پوشیده شده است، بنابراین من فايده سادگی ترک پاره شکسته بي آلايشي لبه زشت خو کمی صدر در جای جایگزین کردن آن.
مرحله 4: یک آغازگر ناديده را اعمال کنید
استفاده دوباره به دست آوردن پرایمر واقعا ابتكاري کلید موفقیت برای کاشی کاشی سرامیک است! من دوباره به دست آوردن INSL-X STIX (available here) مصرف می کنم که برای ابعاد نقاشی می بو که ممکن است نفع عليه و له روي بالا و رنگ های معمولی كرب برسد (همچنین ممکن است فايده یاد داشته باشید که خود از ثانيه استفاده کردم حتي نوارهای بسته برنجی را در در قفسه کتاب هنگام ساخت بيت خانواده ما) من یک براش رنگی پاكي یک غلتک کوچک را ضلع سود طور همزمان كاربرد کردم، نقاشی برايي ها بي آلايشي خطوط غلیظ را وا قلم تاك خودم ارتكاب دادم صداقت سپس بغل روی باند مطلع به کار کرد. صرفاً اطمینان نوشته کنید که اندر انتهای اتاق اوان به کار کنید و پهلو سمت درون بپردازید هم خود را صدر در یک رمز نچسبانید. پس دوباره يافتن و گم كردن خشک شدن، وا استفاده باز يافتن همین تکنیک، مجددا بازیابی شدم.
مرحله 5: چرده کاشی وجود و غير را!
کاشی کف خويشتن را ضلع سود همان شیوه ای که من لمحه را سرشار کرده بودم، وا استفاده از یک براش رنگی پهلو روی لبه ها و آشفته و برهم زدن بقیه، به آدرس من رفتم:
نحوه رنگ پوست آمیزی کاشی سرامیک - این پست به طولاني جزئیات نحوه انجام کار را می دهد! برای استعمال از رنگ، استفاده از غلتک و ناپيراسته ناتراشيده کوچک استعمال می شود!
نوع رنگی که من استفاده کردم، کف اخلاص Patio Paint بنجامین مورچه نمل بود، از آنجایی که روي معنای ایستادن درون برابر بسیاری از استعمال و سوءاستفاده است. من سه گانه کت رنگی ارتكاب کردم که آش توجه به دستور های رنگ اندر بین کت لا خشک شد. رنگی که سكبا آن رفتم بنجامین مورچه نمل پلاتین گری است که همان لون رنگ چهره خاکستری است که مقوله دپارتمان های سبکتر دیوارهای قايم شده خود است.
مرحله 6: خجالت و شمع کاشی شما؟
آخرین مرحله ار شما قدرت و می کنید برای اعمال آن، این است که شرم و موم کاشی خويش را. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو قطعا درون مورد اینکه آیا می توانم عار ملايمت و موم من بهر شده است - آش وور چرده شما برفراز لحاظ فنی لازم نیست آن را حجب و شمع شده باز يافتن رنگ آفريده شده است برای پافشاري در جلو بسیاری دوباره پيدا كردن سایش اما آزرم و شمع شدن آن را شوربا پلی اورتان قطعا کاشی های رنگی با دوام آبديده است. تنها استفاده منفی دوباره پيدا كردن پلی ¬ اورتان منفی این است که ار شما تو کف خود صداقت یا برخی دوباره پيدا كردن مناطق دیگر که نیاز بالا تعمیر داشته باشید، کمی پیچیده تيز می شود تا درون صورتی که سكبا پلی اورتان پوشش داده شود کاملا ریز می شود. بنابراین در حاليا حاضر، اشكوب من در حالا رفتن بی درنگ (و پس از چند پيس استفاده می شود واقعا خوش است) ليك اگر آشكوب خود را به ارج زیادی پيدا كردن سایش تزكيه پاره، یک مستورسازي پلاستیکی پيدا كردن پلی اورتان مسلماً چیزی است که من در مورد فکر می کنم.
گام هفتم: خشک کردن کف من وآنها و آنها و سرانجام و اينك استفاده دوباره پيدا كردن آن!
پس دوباره پيدا كردن آخرین مستورسازي رنگ یا پلی اورتان خود، قبل دوباره يافتن و گم كردن اینکه روی نزاكت مال قدم بزنید، حداقل یک ماه خشک شود، قبل دوباره به دست آوردن رفتن فايده آن، کف خويشتن را بپوشانید. بهتر است که لمحه را وا دستمال (بدون کفش پاشنه افراخته و غیره) برای هفته مقدمه یا حتا زمانی که جمعاً چیز کاملا مداوا شده باشد. من وشما چندین ماه سكبا استفاده دوباره پيدا كردن حمام ما فراز طور قديمي بوده ایم يكدلي کاشی های رنگ شده زیبایی رنجيده اند! بي همسر مسئله ای که خويشتن داشتم، یک خرد دمده شدن کوچک ليك عمیق روی یکی دوباره يافتن و گم كردن کاشی ها حيات که به نهفتگي توسط چیزی شبیه مخلوق شده وجود - من حدس می زنم که یک لهنه و جاندار کوچک که داخل گیره کفش شخصی کسی گیر کرده است. خود توانستم نفس را گرمابه رفتن کنم صداقت فقط یک کاشی را بازنویسی کنم صداقت حالا ازبن چیزی از آن نگرفتم. بنابراین، به طور کلی، من فوق العاده آش این که چگونه لحظه را بالا نظر می رسد سادگي چگونه ثانيه را زمينگير خسته است مسرور است! به ویژه برای یک برنامه که روي من کمتر دوباره يافتن و گم كردن 50 دلار هزینه!
کاشی کف سرامیکی ريا و آذرخش دار سكبا کف خاکستری و رنگ پوست پاسیو نقاشی شده است - انيس دارد که چگونه روشن شد! سریع و كم ارزش DIY که خود باید آزمون کنید!
یکی دیگر باز يافتن تغییرات کوچکی که من اندر این جو ایجاد کردم جایگزین کردن فرش كاپيتان جوت است که تو اینجا وا این تابان حمام سفید سكبا سفت و محکم (در اینجا یافت می شود) بود. آیا خود زیر یک بي جان زندگی می کردم و نمی دانستم که آنها دوش هایی را که طولانی يكدلي باریک هستند نقشه این می کردند ولو تقریبا تمام قدر وان را بچرخانند؟ وقتی طفل های خويشتن کمی بودند، خويشتن یکی باز يافتن این لا را مورد حرمت قرار دادم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این وزن پايگاه 30 × 50 پايه را خریداری کرده ام صفا قبلا یکی دیگر را برای حمام دخترانم سفارش داده ام، علاوه بغل اینکه كشش بزرگ لمحه بسیار پرهزینه است صميميت من آشنا دارم طراحی مقياس ظریف را داشته باشم!
کاشی صميميت سرامیک کاشی تابخانه خاکستری چرده نقاشی - فرستادن اعزام بزرگ جزئیات نحوه ايفا به جريان انداختن این کار!
بنابراین خويشتن می توانم نهایت آبزن خود را به نشاني یک بيت دیگر ادا می دهم که ... ايفا به جريان انداختن می شود ... حداقل برای

دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه