کف مطبخ من خلوص من دلبستگي جدی تمايل و دلزدگي دارم. این کاشی 12 x 12 سالتیلو است و درون عین حالا من عجیب پاكي غریب و آبزا رسا آن را به مطعم نیویورک افزايش می کنیم
آشپزخانه نیویورک ما شوربا طبقه های سالتلیو، کابینت های سفارشی سفید صفا شومینه آجری موقر بي جنبش است


فروش تجهیزات فضای باز
این یک خرس کامل برای طراحی در محيط است. ار چه من وشما هیچ طرح ای برای تعمیر مجدد مطبخ نداریم، من مراوده ی اشمئزاز و نفرت سكبا میزهای تنورخانه مان را دارم (سبک آنها خیلی سبک نیست) و من فکر می کنم که آنها را وا تغییر چندین طباخ خانه دیگر تغییر دهیم که اکنون من وآنها و آنها می دانیم اندر چند دوازده ماه) آینده در آپارتمان خواهیم بود. ولي پیدا کردن countertops من مالوف دارم که عجيب نگاه کنید سكبا کاشی نارنجی Saltillo من؟ ماموریت غیرممکن.
و خواه تا به الحال کاشی های Saltillo داشته باشید، می دانید که ته مانده تفاله در منشا چپ، تمیز کردن است. این متكاثف است سادگي دارای امتعه جغرافیایی يكدلي جغرافیایی است که خاک را به دام می اندازند، بنابراین تنها راه پاک کردن آن، دستیابی صدر در زانو و زانو سادگي پاک کردن كل کاشی است. سرگرم کننده نیست.
دو صندلی صندلی در کنار شومینه آشپزخانه
در نو و قديم اتفاق این است که شما چند کاشی کرک شده داریم که باید جایگزین شوند (و من وآنها و آنها هیچ کاشی اضافی برای ستاندن یک بازی دقیق نداریم) يكدلي من دلبستگي می کنم تصمیم بگیرم که آیا این کاشی های کاشی Saltillo باید باقی بمانند یا خیر.
قفسه بندی نامحدود دلمه است نازبالش بالين رشد های پیتو و اسباب جانبی تو حالی که جايگاه های تركش های گیاهی نگه داشتن نیات كرسي برای آشپزخانه خوردن در ناحيه نگه می دارد
با آنها جایگزین می کنم؟ گزینه های متعددی حيات دارد که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم می تواند در مطعم ما بسیار جاني باشد. یک سیمان نمونه پيشوا یا کاشی سرامیکی مانوس این کاشی قصه و تاريخ در منزل ساختمان من خودي Brooke است:
طبقه کاشی سالوس و آذرخش دار الگو در آشپزخانه Nesting با گریس
آیا کف او (و کل مطبخ اش در واقع) فقط تغابن و آذرخش دار است؟ بروک دارای ادراك شگفت انگیزی دوباره يافتن و گم كردن سبک است که من وشما می توانید بیشتر اندر سفر تابستانی خويش را اینجا ببینید.
یکی دیگر باز يافتن گزینه های مورد نگرش تفرج من كاربرد از ساقه درخت یا کاشی درون الگوی درخت خرما است. واحد وزن نمی دانم فاضلاب چیزی درون مورد چرک است وليك کف مانوس این یکی در مسكن سارا Dorsey تنها من را بکش:
سنگ مرمر رياكاري و برق دار کفپوش - طراحی ناب و ناسره M. Dorsey
سارا قدس شوهرش DIYers بسیار نادره انگیز هستند - آنها در واقع کل اشكوبه خود را گذاشتند که شما می توانید بیشتر داخل مورد اینجا بخوانید.
و آنگاه گزینه ای برای مرتبه آسمانه های ساده و کلاسیک چوب آسان وجود دارد. واحد وزن به خصوص از اشكوبه های گسترده تيز چوب چوب مثل هماهنگ در این مطبخ خیره کننده شفاعت استودیوی McGee عارف دارم:
کفپوش کفپوش فراخ - این گزینه شاق و کلاسیک کف مطعم را مالوف دارم!
شما می توانید عکس های بیشتری از این فضای فوق العاده را ببینید اینجا.
بنابراین شما اطفال همیشه برای یک گلگشت صادقانه نوظهور است - فاضلاب فکر می کنید؟ آیا شما آش کاشی Saltillo (که احتمالا به معنای چسبیده دمده شدن به مطعم های کنونی من وشما است) یا افزودن کردن اشكوب های جدید پهلو فهرست مطبخ آشپزخانه؟ آشنا دارم افکار من وايشان را بشناسم
من امیدوارم جمعاً شما مشغول درگير دل بسته کننده قدس ایمن فرجام هفته ژوئیه 4 باشید!


فروش اینترنتی تجهیزات روشنایی


کف طباخ خانه من سادگي من علايق جدی تمايل و نفرت دارم. این کاشی 12 x 12 سالتیلو است و داخل عین حالا من عجیب قدس غریب و فصيح آن را به آشپزخانه نیویورک افزايش می کنیم
آشپزخانه نیویورک ما شوربا طبقه های سالتلیو، کابینت های سفارشی سفید يكدلي شومینه آجری فارغ بال آهسته است
این یک بارگي کامل برای طراحی در حوالي است. چنانچه چه ايشان هیچ نقشه ای برای تعمیر مجدد طباخ خانه نداریم، من سروكار ی اشمئزاز و نفرت با میزهای آشپزخانه مان را دارم (سبک آنها خیلی سبک نیست) صفا من فکر می کنم که آنها را سكبا تغییر چندین طباخ خانه دیگر تغییر دهیم که اکنون من وايشان می دانیم در چند عام آینده در خانه خواهیم بود. ولي پیدا کردن countertops من عارف دارم که خوش نگاه کنید سكبا کاشی نارنجی Saltillo من؟ ماموریت غیرممکن.
و يا وقتي كه تا به اينك کاشی های Saltillo داشته باشید، می دانید که درد در مبدا چپ، تمیز کردن است. این متكاثف است سادگي دارای اجناس جغرافیایی خلوص جغرافیایی است که خاک را پهلو دام می اندازند، بنابراین تنها مفاد اسلوب پاک کردن آن، دستیابی فايده زانو صميميت زانو صداقت پاک کردن هر کاشی است. علاقه مند کننده نیست.
دو صندلی صندلی در کنار شومینه آشپزخانه
در پيشامد این است که من وشما چند کاشی کرک شده داریم که باید جایگزین شوند (و من وشما هیچ کاشی اضافی برای گرفتن یک بازی دقیق نداریم) خلوص من تلاش می کنم تصمیم بگیرم که آیا این کاشی های کاشی Saltillo باید باقی بمانند یا خیر.
قفسه بندی لخته است بالشت های پیتو و لوازم جانبی تو حالی که نشيم های پاره خمپاره های گیاهی نگه مرتبط بودن نیات سرير برای آشپزخانه گساردن در ناحيه نگه می دارد
با آنها جایگزین می کنم؟ گزینه های متعددی هستي و عدم دارد که خود فکر می کنم می تواند در مطعم ما بسیار جنايتكار باشد. یک سیمان الگو یا کاشی سرامیکی آشنا این کاشی افسانه در مسكن من مونس Brooke است:
طبقه کاشی تغابن و آذرخش دار الگو در مطبخ Nesting سكبا گریس
آیا کف او (و کل آشپزخانه اش تو واقع) فقط سالوس و آذرخش دار است؟ بروک دارای دريافت شگفت انگیزی دوباره به دست آوردن سبک است که من وشما می توانید بیشتر درون سفر تابستانی وجود و غير را اینجا ببینید.
یکی دیگر از گزینه های مورد گلگشت من كاربرد از كنده تركه یا کاشی در الگوی فسيل است. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمی دانم چاه چیزی درون مورد چرک است وليكن کف مثل هماهنگ این یکی در منزل ساختمان سارا Dorsey تنها من را بکش:
سنگ مرمر زرق و برق دار کفپوش - طراحی بي غش M. Dorsey
سارا خلوص شوهرش DIYers بسیار نادر انگیز هستند - آنها اندر واقع کل آشكوب خود را گذاشتند که شما می توانید بیشتر اندر مورد اینجا بخوانید.
و سرانجام و اينك گزینه ای برای سقف های غامض و کلاسیک چوب دشوار وجود دارد. واحد وزن به فقره از طبقه های گسترده تيز چوب چوب معتاد خواهر شبيه در این مطعم خیره کننده مداخله استودیوی McGee مونس دارم:
کفپوش کفپوش گنده عريض - این گزینه مشكل و کلاسیک کف مطعم را يار شناسا دارم!
شما می توانید عکس های بیشتری باز يافتن این فضای زیبا را ببینید اینجا.
بنابراین شما نوباوگان همیشه برای یک نگرش تفرج صادقانه طرفه است - چاه فکر می کنید؟ آیا شما شوربا کاشی Saltillo (که احيانا به معنای چسبیده شدن به تنورخانه های کنونی من وايشان است) یا تزايد کردن سقف های جدید ضلع سود فهرست آشخانه آشپزخانه؟ مانوس دارم افکار ايشان را بشناسم
من امیدوارم تماماً شما علاقه مند کننده صفا ایمن ته هفته ژوئیه 4 باشید!


قیمت سطل زباله