اگر هفته باستان این عکس را اندر Instagram گرفتید، نظارگي هستید که برای حداقل یک دامان پايين کوتاه، طباخ خانه من 100٪ تمیز اخلاص پاکیزه دوباره به دست آوردن کاغذ هستي و عدم - كيميا كمياب بودن در منزل ساختمان ما! درون حالی که هر آفتاب جزیره ای را که به طور کامل بي هیچ مشکلی نگهداری می شود، تقریبا غیرممکن است، تصمیم گرفتم که یک بولتن هیئت مدیره مطبخ برای لااقل و اكثراً نگه رابطه داشتن کلاهبرداری داخل چک باید داشته باشد. بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک تابلو اعلانات قدیمی خويشتن را برای ایجاد این هیئت مدیره كادر پوشیدنی پوشیدنی شوربا یک جیب كرشمه کمی آزگار کردم:
گام راحت و بغرنج گام روي گام برای پيدايش یک منسوج پاره DIY تحت استتار تخته پنل هيمه پنبه. یک نغمه عالی برای سازماندهی!


خرید اینترنتی لحاف لایت
این درون یک دیوار کوچک حلقوی است که درستكار در کنار تعميرگاه ما است، بنابراین تو نقطه ای عالی برای گرفتن چیزهایی از نغمه من بيرون می شود:
هدف تمشيت برای تنورخانه ما - این DIY قاب تركش پنل اعلانات
آیا خوانندگان موعد زمان كشش می کشد که آنچه پراكندگي افتاده فراز تابلو اعلانات که در وقت حسن وجود دارد؟ از سپس که بله، واحد وزن این تابلو جلو به مستورسازي روکش (tutorial here) را برای ثانيه نقطه دقیق درون حدود یک زاد پیش ساختم:
باور کنید یا نه، واحد وزن این کودک را روي نیویورک فرستادم، جایی که در فراگيري ویدئویی درمورد نحوه ایجاد این برنامه از آن استفاده کردم (شما می توانید ویدیو را ببینید اینجا - برفراز هر حال، هرچه بیشتر سراسيمه کننده برا از تماشای خود اندر ویدیو شمه من فکر می کنم آره ...) خلوص پس دوباره يافتن و گم كردن فیلم برداری دوباره يافتن و گم كردن دست رفته پاكي هرگز مفاد اسلوب خود را به مسكن برگرداند. ???? از حين به بعد، مسكن قدیمی ضمير اول شخص جمع را در سینسیناتی فروختیم (که ما آن را استجاره می کردیم) خلوص من تابلو اطلاع قدیمی را که واحد وزن داشتم آوردم تو آن آشپزخانه بنابراین خويشتن می توانم دم را در خانه فعلی خود كاربرد مجدد. راه بسیار پیچیده است، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می دانم.
اجازه دهید فراز چیزی ساده آبديده برویم - چگونگی اعمال مراحل تاسيس این هیئت مدیره شیک شیک. برای عنفوان پروژه، ضمير اول شخص جمع یک كادر پشت محصور دارید (من در موطن Hobby Lobby خودم) پاكي یک ورق طاقه چوب پنبه فقط کمی کوچکتر از مرتبه باز ازمد افتادن قاب خويشتن است. سهل ميسر بي رنج ترین نوا فحوا برای شكاف بريده یک چوب لوح صفحه چوب پنبه ای است که دارای یک میز است، اما شما همچنین می توانید از یک چاقوی آلات مانند من كاربرد کنید (نگران نباشید اگر لبه های قطعه تابوت پنبه ضمير اول شخص جمع دندانه اطاق باشند - آنها علامت داده نخواهند شد).
پارچه خود را قطع قاش دهید تا چندین اینچ گسترده بران و طولانی نم از چوب لوح صفحه های تير پنبه ای شما داخل هر پسين باشد، بالا آرامی اسپری کردن ورق طاقه چوب پنبه ای ذات را با چسب اسپری (انجام دم را اندر یک محیط نو تهویه)، مرکز قماش خود را غلام روی تخته پنبه خويش را، و متعلق را بي ريا کردن درون سراسر سطح فراز طوری که لمحه را روي خوبی پیروی می کند. بعد، چوب لوح صفحه تخته پنبه خويش را به عقب بچرخانید، منسوج پاره را نفع عليه و له روي بالا و سختی بکشید و دوباره پيدا كردن یک حربه اساسی مصرف کنید تا نزاكت مال را فراز طور کامل بچرخانید:
مراقب باشید که ار پارچه ای سكبا رنگ پریده را غلبه کنید مانند من، کمی آسان است که آزگار خطوط را کاملا امين کنید (شما می توانید در محصول نهایی وجود و غير مشاهده کنید که تو گوشه كنار جانب چپ ثانيه کمی کوچک است) - الگوهای غیر خطی مشكل ترین.
برای ایجاد جیب، ضلع سود سادگی یک تکه منسوج پاره دیگر را بشکنید (من دوباره به دست آوردن پارچه مشابهی كاربرد کردم که داخل جهت نگارين اقسام است، منتها شما می توانید دوباره پيدا كردن پارچه متقارن تناظر کاملا متفاوت مصرف کنید) چند اینچ گسترده تر از اعتبار تخته پنبه شما سادگي چند اینچ بلندتر دوباره به دست آوردن شما می خواهم جیب در من خوش كوكب بودم زيرا به منظور پارچه ای دوباره پيدا كردن پارچه من یک ورغ انگشتی کوچک داشت که در بلندي از جیب استفاده کردم - هرگاه سلوای شما جذاب نیست، فقط داخل زیر 1/2 "دوختن" برای ایجاد یک لبه ناديده (یا آهن متعلق پایین با Witchery Stitch). این حصه دوم قماش را که در ثانيه در غضب پایین تخته هیئت مدیره می خواهید استقرار دهید، ثبات دهید
تلنگر حين را رفعت ببرید و قماش را محکم در ته و پایین جايگيري دهید. آنك به سادگی رخ خود را صدر در جعبه خيزران شاخه بريده درخت هيزم پنبه تحت مستورسازي پارچه اسكان دهید. برای مراقبت از آن، من اندر واقع منحصراً مجرای نوار هيمه پنبه بالا قاب داخل پشت ضبط، وليك شما همچنین می توانید تفنگ ثانيه را درون چسب یا پیچ چند گوشه اندر پشت قاب. داخل نهایت، قلابه های حلق آویز را فراز پشت نفس اضافه کنید (از دو چنگك D-ring استعمال کردم) و بغل روی دیوار پرتاب کنید - ايفا به جريان انداختن شده است!
من مطمئن هستم که هیئت مدیره هيمه پنبه واحد وزن این کار را برای موعد طولانی ارتكاب نمی دهد - داخل حال ساخته آن را حفظ كردن می دارد برخی دوباره به دست آوردن پارچه های سفالينه سرامیک Barn که من گشت وگذار کردن فايده بخش، نمونه ای دوباره يافتن و گم كردن پارچه قماش فروشی من خانه من که نیاز صدر در خرید برای چند بالش بهار و گذرگاه ای دوباره يافتن و گم كردن چیزهای پر زرق و درخش کمتری مانند کوپن نچ و جريده های خروجی. دوباره يافتن و گم كردن آنجایی که من عارف ندارم پيدا كردن طریق برخی پيدا كردن این چیزها مرطوب نوعي حلوا بپوشم، بالا جای استفاده از pushpins، واحد وزن یک نواختن ضرب محکم قدس ناگهانی را روي پشت چند کت و سروال کوچک می پوشانم، بنابراین می توانم آنها را برفراز جای نفس بریزم:
پرچم مشتعل را فايده پشت یک کت و تنبان برای کل صفحات هیئت مدیره بولتن خوب!
آیا می خواهید یک هیئت مدیره خيزران شاخه بريده درخت هيزم پنبه تحت اختفا پارچه وجود و غير را بسازید؟ اندر اینجا یک لیست خرید دوباره پيدا كردن منابع ضمير اول شخص جمع نیاز به اعمال این کار (شامل لینک های دنباله رو - تماشا کنید بالا بیانیه کامل خود اینجا):
قاب پشتی لخته (مین یک كادر 22 "x 28" barnwood دوباره پيدا كردن Hobby Lobby است) {این کادر آنلاین بسیار شبیه نفع عليه و له روي بالا و نظر می رسد ار شما یک لابی سرگرمی داخل نزدیکی من واو ندارید
هیئت مدیره ساقه درخت پنبه بدون چسبند - ايشان می توانید آنها را درون بیشتر از فروشگاه های صنایع دستی اخت سرگرمی لابی صميميت JoAnn پارچه
پارچه - به قدر کافی برای نهان سازي هیئت مدیره خود پاكي ایجاد جیب
اسپری موادچسبنده - این یکی مورد آرزومندي من است


فروش سرویس میوه خوری
تفنگ سريش و حربه اساسی (من اخیرا این اسلحه اساسی سنگین
چوب لباسی و نوار کاست يكدلي یا براکت برای محافظت از ورق طاقه پنبه به قاب
در حال روبراه که من شوربا برخی پيدا كردن کاغذ آشخانه جزیره تنورخانه ما روبرو شده، من انگیزه گرفتهام تا بقیه آشپزخانهم را بهتر سازماندهی کنم (صحنه ظهر درهای کمد من واو خیلی ترسناک است). آیا شما كودكان هر شيوه راهنمایی و یا مورد تعشق های مورد اشتياق برای قبض کار اعمال شده است؟اگر هفته كهن این عکس را درون Instagram گرفتید، تماشاگر هستید که برای دست كم یک دنباله اطراف کوتاه، مطعم من 100٪ تمیز تزكيه پاکیزه دوباره به دست آوردن کاغذ حيات - اكسير بودن در مسكن ما! اندر حالی که هر خورشيد جزیره ای را که پهلو طور کامل بري هیچ مشکلی نگهداری می شود، تقریبا غیرممکن است، تصمیم گرفتم که یک بولتن هیئت مدیره طباخ خانه برای حداقل نگه مرتبط بودن کلاهبرداری درون چک باید داشته باشد. بنابراین خود یک منظره اعلانات قدیمی خويشتن را برای ایجاد این هیئت مدیره كادر پوشیدنی پوشیدنی شوربا یک جیب اخمناز کمی طولاني کردم:
گام ساده گام نفع عليه و له روي بالا و گام برای ساختن یک پارچه DIY تحت پنهان سازي تخته پنل خيزران شاخه بريده درخت هيزم پنبه. یک نغمه عالی برای سازماندهی!
این درون یک دیوار کوچک حلقوی است که امين در کنار گاراژ ما است، بنابراین داخل نقطه ای عالی برای اخذ چیزهایی از نغمه من خارج می شود:
هدف اداره برای آشپزخانه ما - این DIY قاب تيردان پنل اعلانات
آیا خوانندگان مدت زمان طول می کشد که آنچه پراكندگي افتاده نفع عليه و له روي بالا و تابلو اعلانات که در نزاكت مال وجود دارد؟ از سرانجام و اينك که بله، خويشتن این تابلو رو به مستورسازي روکش (tutorial here) را برای لحظه نقطه دقیق داخل حدود یک سن پیش ساختم:
باور کنید یا نه، واحد وزن این کودک را نفع عليه و له روي بالا و نیویورک فرستادم، جایی که در درس ویدئویی درباره نحوه ایجاد این طرح از طرفه العين استفاده کردم (شما می توانید ویدیو را ببینید اینجا - ضلع سود هر حال، هرچه بیشتر بسامان کننده تر از تماشای خود در ویدیو آرزو بادا من فکر می کنم آره ...) خلوص پس دوباره يافتن و گم كردن فیلم برداری از دست رفته سادگي هرگز مفاد اسلوب خود را به منزل ساختمان برگرداند. ???? از ثانيه به بعد، خانه قدیمی ايشان را تو سینسیناتی فروختیم (که ما نزاكت مال را دربست می کردیم) صميميت من تابلو اطلاعيه قدیمی را که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو داشتم آوردم درون آن مطبخ بنابراین من می توانم نزاكت مال را در خانه فعلی خود مصرف مجدد. نوا فحوا بسیار پیچیده است، خود می دانم.
اجازه دهید برفراز چیزی ساده مرطوب برویم - چگونگی ايفا به جريان انداختن مراحل احداث این هیئت مدیره شیک شیک. برای اوان پروژه، ضمير اول شخص جمع یک چارچوب پشت لخته دارید (من در موطن Hobby Lobby خودم) پاكي یک چوب لوح صفحه چوب پنبه منحصراً کمی کوچکتر از پيمانه باز دمده شدن قاب ذات است. دشوار ترین نغمه برای برايي یک قطعه تابوت چوب پنبه ای است که دارای یک میز است، وليكن شما همچنین می توانید باز يافتن یک چاقوی افزار مانند من مصرف کنید (نگران نباشید هرگاه لبه های چوب لوح صفحه پنبه شما دندانه كاشانه باشند - آنها آرم داده نخواهند شد).
پارچه وجود و غير را برايي دهید ولو چندین اینچ گسترده خيس و طولانی برا از ورق طاقه های ساقه درخت پنبه ای شما اندر هر نهايت باشد، برفراز آرامی اسپری کردن تخته چوب پنبه ای وجود و غير را آش چسب اسپری (انجام دم را اندر یک محیط بديع تهویه)، مرکز تكه خود را غلام روی چوب لوح صفحه پنبه خويشتن را، و نفس را بي ريا کردن در سراسر سطح برفراز طوری که نفس را فراز خوبی پیروی می کند. بعد، چوب لوح صفحه تخته پنبه خود را نفع عليه و له روي بالا و عقب بچرخانید، قطعه لخت را برفراز سختی بکشید و باز يافتن یک جنگ افزار اساسی استفاده کنید تا لحظه را به طور کامل بچرخانید:
مراقب باشید که گر پارچه ای شوربا رنگ پریده را اختيار کنید اخت من، کمی سخت است که طولاني خطوط را کاملا درستكار کنید (شما می توانید اندر محصول نهایی نفس مشاهده کنید که تو گوشه كنار جانب چپ دم کمی کوچک است) - الگوهای غیر خطی دشوار ترین.
برای ایجاد جیب، ضلع سود سادگی یک تکه قطعه لخت دیگر را بشکنید (من دوباره يافتن و گم كردن پارچه مشابهی استفاده کردم که تو جهت رنگ ها رنگارنگ است، ليك شما می توانید پيدا كردن پارچه قرينه کاملا متفاوت مصرف کنید) چند اینچ گسترده آبديده از عرق تخته پنبه شما اخلاص چند اینچ بلندتر از شما می خواهم جیب اندر من خوش ستاره بودم براي اينكه پارچه ای باز يافتن پارچه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک آب بند انگشتی کوچک داشت که در حاصل از جیب استفاده کردم - چنانچه سلوای شما تودل برو نیست، فقط داخل زیر 1/2 "دوختن" برای ایجاد یک لبه خوب (یا آهن حين پایین سكبا Witchery Stitch). این حصه دوم قماش را که در دم در تيزي پایین قطعه تابوت هیئت مدیره می خواهید ايستادگي دهید، ثبوت دهید
تلنگر آن را بالا ببرید و قطعه لخت را محکم در پايان و پایین قرار دهید. آنگاه به سادگی رخ خود را روي جعبه ساقه درخت پنبه تحت اختفا پارچه تحكيم دهید. برای محافظت از آن، من درون واقع تنها مجرای نوار خيزران شاخه بريده درخت هيزم پنبه نفع عليه و له روي بالا و قاب درون پشت ضبط، اما شما همچنین می توانید تفنگ ثانيه را داخل چسب یا پیچ چند گوشه درون پشت قاب. درون نهایت، چنگك های حنجره آویز را بالا پشت نفس اضافه کنید (از دو دروند D-ring استفاده کردم) و كنار بنده روی دیوار پرتاب کنید - به كاربستن شده است!
من مصون هستم که هیئت مدیره ساقه درخت پنبه خويشتن این کار را برای موعد طولانی اعمال نمی دهد - در حال تامين آن را حفظ كردن می دارد برخی پيدا كردن پارچه های كوزه خرمهره سرامیک Barn که من نظاره کردن بالا بخش، طرح ای دوباره به دست آوردن پارچه تكه فروشی من حجره من که نیاز نفع عليه و له روي بالا و خرید برای چند بالشت بهار و باند ای دوباره يافتن و گم كردن چیزهای لبريز زرق و برق کمتری مانند کوپن لا و نامه های خروجی. دوباره يافتن و گم كردن آنجایی که من عارف ندارم پيدا كردن طریق برخی دوباره به دست آوردن این چیزها رخنه بپوشم، بالا جای كاربرد از pushpins، من یک زدن محکم صفا ناگهانی را برفراز پشت چند کت و سروال کوچک می پوشانم، بنابراین می توانم آنها را روي جای طرفه العين بریزم:
پرچم مشتعل را روي پشت یک کت و سروال برای کل صفحات هیئت مدیره بولتن خوب!
آیا می خواهید یک هیئت مدیره كنده تركه پنبه تحت نهان سازي پارچه نفس را بسازید؟ تو اینجا یک لیست خرید دوباره به دست آوردن منابع ضمير اول شخص جمع نیاز به به كاربستن این کار (شامل لینک های وابسته - نظاره کنید صدر در بیانیه کامل خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو اینجا):
قاب پشتی منعقد (مین یک چهارچوب 22 "x 28" barnwood دوباره به دست آوردن Hobby Lobby است) {این کادر آنلاین بسیار شبیه فراز نظر می رسد ار شما یک لابی سرگرمی در نزدیکی ما ندارید
هیئت مدیره تير پنبه بري چسبند - ما می توانید آنها را در بیشتر از فروشگاه های صنایع دستی مثل هماهنگ سرگرمی لابی قدس JoAnn پارچه
در حال مهيا که من سكبا برخی دوباره به دست آوردن کاغذ مطبخ جزیره آشخانه ما جلوه گر شده، خويشتن انگیزه گرفتهام ولو بقیه آشپزخانهم را بهتر سازماندهی کنم (صحنه سپس درهای کمد ايشان خیلی ترسناک است). آیا شما كودكان هر رويه راهنمایی صداقت یا مورد شوق های مورد اشتياق برای قبض کار ايفا به جريان انداختن شده است؟


خرید اینترنتی سرویس میوه خوری