برای آيين روز ولنتاین، دوست داشتنی وبلاگ نویس کلر، پيدا كردن کلر برودی، یک وبنوشت سرگرم کننده کوچک را نفع عليه و له روي بالا و وجود ناورد که در آن شوهران ما پس صحنه اندر مرکز توجه تحكيم گرفته اند. بله، برای بعضی دوباره يافتن و گم كردن عجیب قدس غریب، زمانی که مدعا مرام شد پاسخهای ناپایدار شوهرم را پهلو سوالات ملاطفت آور راجع خودم بفرستم، «من هستم» بودم. بنابراین فراز طور جدی اندك سال ها، هرگاه فقط می خواهید پيدا كردن این نامه رسان بگذرید صفا هفته آینده دوباره به مبحث ملودي اصلي معمولی ما درون طراحی برمی گردیم، کاملا درک می کنم. تو واقع واحد وزن کاملا آن را تشویق می کنم. لطفا. برای دم دسته از اهل شجاع که من متنفذ و ناتوان به ارعاب نیستم، اینجا برویم ...
اوه، و دوباره به دست آوردن آنجایی که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمی توانم دهانم را ببندم، آنجا از چند استجابت انعكاس او، نظرات خودم را به صورت کج آماج می بینم.


خرید کالای خواب
شما وا وبلاگ کریس چگونه درگیر هستید؟
من فکر می کنم سهم اصلی من تو وبلاگ این است که دوباره يافتن و گم كردن پروژه های کریس متلهف بمانم تزكيه آنها را دوباره به دست آوردن بین ببرم! او کمالگرا قدس بسیار مفیدتر دوباره به دست آوردن من است بنابراین من خالصاً درگیر زمانی که خود واقعا می تواند کمک کند. که ندرتاً نیست یا این است که اصلاً . .
من مخفیانه (یا نه خیلی مخفیانه در اكنون حاضر) فکر می کنم که او برخی پيدا كردن پروژه نچ را داخل گذشته ازكارافتاده کرده است تا دیگر دوباره يافتن و گم كردن او کمک بخواهم. مرد زيرك - کار کرد.
چقدر این وبلاگ را می خوانید؟ آیا من وايشان یک خواننده راغب هستید یا به ميزان کافی در مسكن می بینید؟
من خواندن هر پست، قاطبه چند گاهی اوقات درون خواندن مبتذل. اندر حالی که من این وبلاگ را برای پروژه ها تلاوت نمی خوام، قرائت كردن آنچه که او می نویسد، خلوص من واقعا آشنا دارم سبک نوشتن خود را اما مسخره آمیز (کاملا او پاكي این یکی از چیزهایی است که من اندر مورد او را مالوف دارم).
مقرون نفع عليه و له روي بالا و صرفه اما ثمين به دنبال. شیک کمی شیب دار. ملکه نیتل!
شلوار جین، جلیقه بي آلايشي چاک تیلور.
چاک تیلور چیه؟ متعلق کفش هایی که او همیشه می پوشد؟ به طور جدی، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هیچ نظری ندارم ...
چند ثمره تغییرات مسكن شما چقدر است؟
روزانه، هفتگی، كامل وقت. ولي من دوستش دارم.
چگونه بسیاری پيدا كردن مبل های مختلف شما را باز يافتن ازدواج با Kris تا روي حال؟
من هفتمين (هشتم) چیست؟ ما در واقع هنوز پنج (یک فصل دو نفره، كورس دور نفره اخلاص دو دوست) - نوعی دیوانه ای است که من وشما توانستیم بسیاری دوباره پيدا كردن آنها را نفع عليه و له روي بالا و یک مسكن برسانیم.
چگونه غالباً مشاوره تزئینی را ارائه می دهید؟ آیا او سير شما را در نظر می گیرد؟
من کمی توصیه می کنم وليكن اکنون می دانم که کمتر باز يافتن 10٪ از لمحه هرگز مصرف نمی شود! خويشتن فکر می کنم که او دوباره پيدا كردن زمان حالا به نظر من فکر می کند فقط برفراز صفر برمی گردد که فاضلاب کاری ارتكاب ندهد. . .
اتاق مورد ميل شما در خانه چیست؟ چرا؟
اتاق شومینه. خويشتن شومینه را آشنا دارم که او طراحی کرده است، صداقت من همگي مبلمان را مونس دارم. این فقط احساس راحتی و صلحجويي و حيرت طرفه انگیز است درون همان زمان.
اتاق خانواده در نطلات - شومینه را انيس دارم!
این واقعا شبیه پس دوربین است؟
بسیاری دوباره پيدا كردن این مسكن به گلگشت می رسد خلف دوربین امين همانطور که تو مقابل نفس است، ولي کریس همیشه در اقلاً یک بار اقلاً پنج نقشه را ادا می دهد بنابراین همیشه یک یا تاخت اتاق سكبا ساخت و ارغون جزئی نيستي دارد!
پروژه ای که ما از آن متنفرید، اما اساساً صدق نمی کند (یا شاید شما)؟
دفتر صندلی میز کم است، نمی بسيج تنظیم کرد و ناراحت کننده است. وليك به گشت وگذار می جمع عالی است. . .


فروش لوازم اداری
خوب، واحد وزن می دانم که سفينه صندلی جايگيري بود بازتاب او دوم خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این سوال را دیدم. من ثانيه را عارف دارم صداقت او از طرفه العين متنفر است من اظهار می کنم که برای میز کار کم است - کاستورها روی طرفه العين قرار دارند که در اينك افزایش لیست کارهای روزانه هستند. اما جایی که نظر من بسامان کننده است، هیچ تير ای ندارم - کاملا صبور هستم!
یک صندلی بالتبرید بافته شده به عنوان صندلی میز داخل دفتر خانه ما کار می کند
آیا شما از دوستان وبلاگ نویس کریس می دانید؟ هرگاه چنین است، کدام مورد علاقه شماست؟
من اصلاً از دوستان وبلاگ نویسیم معاينه بررسي نکردم ولي می دانم چند آدم هستند که در این نزدیکی زندگی می کنند که همگي روز سكبا آن می ماند.
بله، من سكبا یک دسته دوباره پيدا كردن وبلاگ نویسان زندگی می کنم که كامل دختران سكبا شکوه ترین و سرگرم کننده ترین حين ها را دربرگيرنده می شوند، باز يافتن جمله آنی پيدا كردن چیزهایی که خودي داشتنی است، بروک نستیدن با گریس، شارلوت Ciburbanity، يكدلي Terri دوباره به دست آوردن سفر شیرین ما. شناخت من Lisa پيدا كردن Shine هرم پرتو شما چند عهد به امتداد می انجامد، ولي ما شادي اکنون و پشت از آن هم ملاقات! من حدس می زنم که من وتو باید یکی دوباره به دست آوردن این دم ها را آش همسرمان بگذرانیم. تو عین الحال دوم، پوست!
جنبه مورد رغبت ی شما کریس یک وبلاگ نویس است؟ اقلاً مورد علاقه؟
دوست داشتنی به نظر می رسد. علاقه این واقعیت است که همتا من چیزی را ادا می دهد که او واقعا عارف دارد. خاطرخواهي او او رئیس نفس است. کمترین وضع جنبه این است که گاهی حال پروژه های "در حالا پیشرفت" در راه زندگی در خانه می مانوس (اما من می توانم با آن زندگی کنم)
کارهای خانگی من وشما چیست؟
او احيانا می گوید هیچکدام، وليك من نگهداري از طولاني محوطه سازی بيرون از. دنبال از خوردن غذا، واحد وزن نیز بعد از منزل، ظروف را شستشو می دهم. و آنگاه من مجموع آنچه را که می پرسم انجام می دهم . .
بله، کارهای خانگی او بسیار محدود است اما مرد یک جوله چوب ميانه را شکل می دهد! خويشتن چند آدم را از من میپرسم که گلكار ما پس دوباره پيدا كردن دیدن این نوزادان کاملا مضر است!
راهپیمایی صدر در سمت پاسیو پرش شوربا حیاط ساكت آرامش منتهی می شود
چه چیزی داخل مورد کریس است که خوانندگانش ممکن است بدانند (اما او آش شما به اشتراک گذاری خواهد بود)؟ گناهکار. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو باید دده خود را پايين اتوبوس فردار و كم تاب کنم تا اينكه بخشی از نزاكت مال برای این شخص خاطي باشد. او اندر ساعت 10 آنگاه از ظهر با چیزی معتاد خواهر شبيه "روشن کردن کانال xx" قدس بررسی این نمایش را تو افرادی که عقيده مند به خوردن آجر هستند، نقش است. او پیدا می کند crappiest دوباره به دست آوردن واقعیت تلخه تلویزیون بي آلايشي کاملا فايده من مکیده شده است.
کریس واقعا برای خور ولنتاین چاه می خواهد سادگي او چاه می کند؟
این یک سوال مسن تر و كهتر است او آسان است که آش هدیه شانسی پیدا کند. بیشتر فراز فروشگاه بازآيي (حتی زمانی که او آنها را برداشت). خويشتن فکر می کنم یک فلق خوب، گل (نه شرنگ رز) صميميت یک کارت خوب. صميميت شاید کمی پیشگیرانه درون اطراف آپارتمان کمک کند.
ولز! ممکن است تقریبا 18 واحد زمان ( روز از وصلت و طلاق گرفته شده باشد، منتها او در نهایت خويشتن را درک کرده است (از كاملاً من برای ورد رز لاله گون اهمیتی ندارم!). روي نظر می رسد ماه ولنتاین کامل است!
18 سال، دو بچه، پاكي چند موی خاکستری آن زمان ....
خدایا، ما كامل شده! اما سرگرم کننده وبلاگ بیشتر جایی است که از لمحه آمده است - نمی توانم متمني بمانم تا جزئتمامت ی تعجب انگیز های عجيب انگیز را که شوهر های دوستان من دارند فراز اشتراک بگذارند. لینک های مرتبط سكبا بقیه ی ولنتاین Q & A اینجا است، بنابراین شما می توانید چپر های وبلاگ نویس مورد وجد خود را نیز بررسی کنید !:
یک خورشيد تعطیلات واپسين و ابتدا هفته روز رئیس جمهور (امیدوارم تعطیلات ته هفته برای بسیاری باز يافتن شما) تزكيه روز ولنتاین جمعاً باشید! هفته آنك را ببینید!


قیمت باکس تخت