در اوایل این هفته من بالا لاس وگاس برای حضور در KBIS 2016 (Kitchen & Bath Industry Show) رفتم - ما هزاران فوت مربع دوباره پيدا كردن لوازم آشخانه و دوش زیبا را که برای روح مالوف داشتنی واحد وزن طراحی شده بود، روي چشم می خورد. واحد وزن به نشاني یک مهمان از واکر زنجر (شرکتی که من 100٪ بالا طور کامل سادگي کاملا وسواس داشتم عتبه داشتم - آنها پراستعداد هایی هستند که کاشی های شورچشم من را آفريده اند) درگاه یافتند خلوص چند روزی به درازي 2 کیلومتر پیاده روی مرتبه آسمانه KBIS مستحضر شدند این همه اندر حال ايفا به جريان انداختن و برخی پيدا كردن خطوط روند. خیلی چیزهای عجيب بود که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمی توانستم سكبا شما در مورد طرفه العين غذا بخورم، غذاهای كيفيت علاقه تنورخانه و تابخانه های جدید خويش را دوباره پيدا كردن نمایشگاه به همراه جدیدترین كلكسيون های کاشی صفا روند تولید پيدا كردن واکر زنجر نفع عليه و له روي بالا و اشتراک گذارم. بانظم برای بررسی سبع روستای مطبخ و دوش سال 2016 هستید؟


قیمت حوله دست و صورت
عناصر طراحی کلاسیک در مطعم ها و حمام ها دوباره يافتن و گم كردن پنجره خارج نمی شوند، آنها آش روش های جدید و با عناصر مدرن ممزوج می شوند. این مطعم توسط La Cornue اندر KBIS یک نمونه عالی است - باز يافتن جمله عناصر طراحی کلاسیک مانند میزهای حجر مرمر قدس کاشی های راه آهن درون شهري که تازه سكبا افزودن سینک معاصر اخلاص وسایل نور نوسان نوسان همراه با یک جاكتابي گلدان وا قلاب ها بالا طور قطع طراحی مدرن:
آشپزخانه Fabulous La Cornue آش قفسه های باز، جاكتابي دیواری برنجی، صابون های نوک تیز يكدلي کابینت های شوربا سبد های کشویی
قفسه بندی و جاكتابي بطری شفاعت La Cornue - خیلی داستان !!
همان روند تو کاشی Lucca کاوشگر واکر Zanger دیده می شود که سنگ مرمر کلاسیک در ابداعي ترین صميميت مدرن آبديده طراحی شده است - حيله و آذرخش دار!
واکر زنجر لوکا کاشی آلبوم - خیلی سالوس و آذرخش دار!
واکر زنجر لوکا کاشی اندر سنگ مرمر کلاسیک با الگوی چرک بكر - عشق!
ادغام آشپزخانه شوربا اتاق های زندگی و سلاله همچنان شوربا طرح هایی است که آشپزخانه ها کمتر کاربردی اخلاص فضای بیشتری برای دودمان و رفقا خود می سازند. كالا جانبی جماعت شده اند درون حال تهيه در حالی که در حال حاضر، ليك جدیدترین خطوط داخل شیر برای 2016 فايده طور یکپارچه مخفيگاه است. آیا تا ضلع سود حال حدس می زنید که تو این نوار حيله و برق دار شفاعت Perlick تبرید پنهان بود دارد؟
چیزهایی که هرگز گزینه ای برای سفارشی کردن پیش از آن ندارید لايق تنظیم هستند. این جزیره آشخانه نمونه ای کامل است - ايشان می توانید ارتفاع حين را با لمس یک دکمه افزایش دهید و دم را پایین بیاورید، بالا طوری که فراز مناسب برای بلندترین ابزار خانواده تان تا كامل کودکان من وايشان باشد.
یک جزیره تنورخانه که در اوج قابل تنظیم است - این را مانوس دارد!
راه های جدید تزكيه نوآورانه ای برای سفارشی کردن کاشی های من وتو نیز وجود دارد. کاشی جدید "وحشی" واکر زنجر از مجموعه "کاازا بتنی" دربردارنده گزینه ای برای سفارشی کردن ترکیب رنگ ها، کاشی های مسطح اندر مقابل بعدی قدس حتی داعيه کاشی های بعدی می باشد.
کاشی جدید کاشی گزافه گويي كردن از خود درآوردن واکر زنجر از آلبوم کازا - روي طوری بسیار بانمك شيرين حركات ابعاد!
آن را برفراز یک بالانس بی عیب اخلاص نقص دوباره به دست آوردن هنر تزكيه تکنولوژی که روي دست آورد حين را بهترین جایزه KBIS زر در مدال می دهد!
نزدیک از کاشی های واکر زنجر Edgy از كلكسيون Kaza وجود و غير را - عشق سرانجام و اينك و به چه نحو شما می توانید ثانيه را سفارشی!
جدیدترین افزودنیهای جدید بالا کاشی Studio Moderne کاوشگر Walker Zanger همچنین گزینه های بی پایان برای مختلط کردن قدس سازگاری را برای ایجاد یک طراحی منحصر فايده فرد خود ارائه می دهد:
علاوه بغل مجموعه جدید استودیو مدرن Walker Zanger - رغبت است که ما می توانید قاطي و مطابقت شوربا طرح های جوراجور کاشی!


فروش اینترنتی نیمکت
برای چند زاد گذشته، ما بيننده یک سياق در عجين کردن فلزات مانوس یک شیر برنجی شوربا مخزن استیل ضد اكسيد یا وسایل روشنایی تمام عيار طلا تو یک آشپزخانه سكبا کابینت نیکل ساتن است. هم سال 2016، متد ترکیب فلزات همچنان بقيه دارد - اسباب خانگی، وسایل روشنایی، خلوص وسایل آشپزخانه و دوش که فلزات مختلفی را درون نفس یک محصول مختلط می کنند. یکی از الگو های مورد هوس من، این جدید محدوده La Cornue طراحی شده توسط سوزان کاشلر است - من آرزومند ترکیب زیبا دوباره يافتن و گم كردن لهجه نقره قدس طلا:
محدوده تزوير و برق دار La Cornue - من مشتاق ترکیبی از فلزات!
محصولات آپارتمان با ياخته ساختار بافتار هایی که ما می خواهید به نزاكت مال دسترسی پیدا کنید و با آنها لمس کنید بسیار راحت نم می شوند! یکی پيدا كردن مورد آرزومندي من باقیمانده از نمایش، جدیدترین الفبا Stikwood (پوست و چوب چوب قهر شده چوب) است که آري تنها بافتن ليف چوب تزوير و آذرخش دار، بلکه الگوهای كليشه شده است که به وقت حسن ابعاد حتی بیشتر:
Stikwood Mod Squade ساقه درخت و كنده تركه چوب مصالحه و جدال چوب
نزدیک برفراز پوست جدید رخ و تير چوب چوب طبع تصويرچاپي شده
دیوار آش پوست نازک Stikwood و ساقه درخت چوب چوب
واکر زنجر نیز اندر بالای روال بافت وا مجموعه جدید کت و تنبان کاشی است که آري تنها دارای گزینه های بافتی معتاد خواهر شبيه براق، گردنبند پاكي کیرت است، بلکه گزینه ای دوباره به دست آوردن طراحی زاویه ای را برای یک محرز کوچکتر که سبب می شود حتی بیشتر دوباره يافتن و گم كردن یک اسطقس بافت:
کاشی Twill Walker Zanger از آلبوم Knit ذات - نسج بافته و ابعاد افسانه!
یک روند جدید برای حمام درون سال 2016، ادغام روشنایی داخل آینه های گرمابه است. روي جای نیاز صدر در ترک سرا در هر فلاني آینه نفس را برای آستین، من وشما می توانید یک آینه است که درازي کامل از تواضع خود را با روشنایی یکپارچه تو سراسر محیط آینه:
روشنایی یکپارچه فراز آینه تابخانه - تعشق این گونه طراحی جدید!
آینه آش روشنایی یکپارچه - یک منوال جدید تو طراحی حمام تا سال 2016 است
در حالی که تنورخانه های بسیاری دوباره پيدا كردن گزینه های منحصر پهلو فرد بي آلايشي جدید رنگی در لوازم خانگی، کابینت طباخ خانه و میزهای پلاستیکی داشتند، سیاه سادگي سفید به آدرس روند طراحی حمام داخل سال 2016 حاکم بود:
کاشی Ripple Walker Zanger از كلكسيون Sketchbook جدید خويش را سكبا این روند در نقطه ای ايستادگي دارد تزكيه همچنین دارای اسطقس اضافی منحصر فايده فرد سکته مغزی رنگ عدد است که همگي یک باز يافتن کاشی های فردی را روي زندگی می دهد:
کاشی ripple واکر زنجر از مجموعه جدید Sketchbook خويش را - عشق!
آیا می خواهید چند طراحی مجلل آشپزخانه و طراحی حمام را بررسی کنید؟ من در مورد شش مورد دیگر وبلاگ نویسی (# 6 مورد رغبت من) تو وبلاگ واکر زنجر اینجا است!


خرید تجهیزات حال و پذیرایی