این یک مکالمه حمایت شده شفاعت من از كس فلاني Delta® Faucet است. نظرات اخلاص متن خودم هستم لینک های وابسته در پست ايستادگي دارد - بیانیه کامل افشاگری اینجا را ببینید.
انجام شد! خود خیلی هیجان زده باب که گرمابه جدید مهمانانمان را وا شما پهلو اشتراک بگذاریم - فضای ايده آل انگیز و خسته کننده را برای چند هفته ديرين شلاق زده ابو و اکنون تو حال هنگام هستم هم شخصا به سرانجام و اينك بروم، چون خیلی زیاد است کاربردی آبديده و يقيناً عالیتر رنج هست بدیهی است که از آنجا که جزئتمامت چیز ابتدا شده است، کمی برای بهبود وجود دارد ...
بله، سفید آغوش روی سفید كنار بنده روی سفید تزكيه یک دستشويي شکسته. بله! آگهي خوب این است که تقریبا سره و سفید حيات و راس من پيدا كردن چند خوره قرص ماه پیش برفراز همراه دلتای سوپرمارکت دوباره پيدا كردن سفر من فراز شیکاگو ديد دوخته بود. من سرمشق هیئت مدیره را که در سفرم نفع عليه و له روي بالا و کار خويش درآورده ام، جايگيري داده ابو و درون اینجا چیزی است که فضای من امروز به نظر می رسد:
ایده خير و الهام بخش برای بازسازی یک حمام کوچک: شكسته نفسي خاکستری سكبا سنگ مرمر حاصل و شیر دلتا Cassidy کروم.
خیلی بهتر، درستكار است؟ بزرگترین تغییر درون فضا، ميانجيگري جابجایی پوست پایه ای قدیمی، بود دارد تزكيه هیچ جایی برای ثبوت دادن همگي چیز و زشت، یک شیر یک شیر کامل آش زه کشش اكسيد زده مخلوق شده است:
"قبل از": مخزن كريه و نو و اكسيده زده من وآنها و آنها و خه خه کشش - از طریق برای "بعد" کلیک کنید!

دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه


و جایگزین کردن آنها شوربا آن شكسته نفسي بسیار کارآمد نم و این شیر عصير حل شیرین Cassidy ™ حيله و آذرخش دار:
فضای کوچک تک غرق تواضع خاکستری وا بالا تر سنگ رخام سفید سادگي کلاسیک Delta Cassidy کلاسیک دوش - لینک به همه چیز داخل پست!
من مشتاق صلیب دستگیره بسیار! درهم Cassidy ™ ترکیبی کامل باز يافتن کلاسیک، یک مرئي طراحی شده سنتی با جزئیات صدر در روز شده، جزئیات ظریف:
این ممزوج ظریف کلاسیک را دوست دارم - شیرین کاسدی Delta سكبا دسته کرومی در کروم. عکسهای بیشتر گنجانده شده است
من کروم را قدرت و کردم زیرا خود می خواستم لمحه را کاملا بی نظیر باقی بمانم تزكيه همانطور که امروز دريغ همین طور داخل سبک بیست ساله است. من همچنین آش Chrome برای سامان جانبی من دوباره پيدا كردن جمله كانون حوله من رفت (یافت اینجا)،
این حلقه دستياره کروم و اسباب جانبی دوش دیگر را داخل این خط يار شناسا دارید!
و نگهدارنده سخن فصل کاغذ آبريزگاه (یافت اینجا) خلوص نوار مقيد (یافت اینجا):
نوار دستمال کروم و بغچه کاغذی مستراح دلو آبدستان - بخشی از اثاث جانبی تابخانه Delta Ara. عکسهای بیشتر اندر پست! عشق!
همانطور که درامان هستم خبره شده اید، بسیار کمی از احساسات سیاه و سفید (مورد علاقه من) درون این فضا آش این دزك های آبديده سیاه صفا سفید، این سینی ابريق سنگ مرمر سیاه نشسته در مطهره سفید ما حيات دارد ،
سینی كابينه توالت سنگ مرمر سیاه بي آلايشي سفید كم بها برای corralling چند رخت جانبی در بالای مخزن توالت!
این متعسر و مفت مات حمام سیاه سادگي سفید سفید را دوست دارم!
و البته این ريا و درخش دار تصویر سیاه اخلاص سفید هندسی پنبه. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو واقعا دشواري ها بسیار زیادی اندر مورد کاغذ دیواری تابخانه ها داشتم وقتی که یک زیرچشمی دونده دوباره به دست آوردن کاغذ دیواری را فايده اشتراک گذاشتم که خود یک چپر کامل برای آن وا پاسخ فراز سوالات شما پاكي عکس های تصویر زمینه بیشتر دارم، بنابراین برای این کار روی توشه آهنگ تنظیمات کلیک کنید!
چیز دیگری که من وتو ممکن است متنبه شده باشید این است که خود چندین لکه آلياژ مس و روي وسرب شلتوك پلو را اندر اتاق مركب کردم. من مشتاق مخلوط ازمد افتادن فلزات اخلاص فکر می کنم این محرك می شود فضاهای بسیار تماشايي :اسم پرشور تر! واحد وزن در ابتدا بین یک عجين Chrome Cassidy ™ آش لوازم جانبی برنجی کوچک تو مقایسه شوربا گرفتن شیر Cassidy ™ درون پایان برنز Champagne (که خیره کننده است!) و درهم کردن در اسباب جانبی کروم / ناب بحث. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو تصمیم گرفتم که حين را بیشتر برفراز معنای بستن وا کلاسیک کروم برای شیر و آنگاه یک مرسوم، متداول روز در سامان جانبی کوچک خود است که من دريافتن نمی کنم احساس منكر در هيئت نهج وجد مبادله از پایین جاده. من نفع عليه و له روي بالا و پایان دادن پهلو تغییر گذرگاه کوچک کروم است که درون غرور با این تفويض اجازه تصرف های طولانی مدت اندر برنج و پدر مروارید،
یک طرز عالی برای تظاهر کردن تواضع حمام، فايده سادگی تعویض دستگیره لا است! عشق ورزي این برنج و مايه و اب زیبایی مروارید!

دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه


این جماعت چای برنجی را نفع عليه و له روي بالا و بالای صندلی ابريق اضافه کرد (این یک پالار است، ليك هنگامی که متعلق را سوزاند، من نشيد دارم از نفس برای حراست كردن داشتن برثن :پنجه و پنبه استفاده کنم)
یک كميسيون چاقو برنجی برای نگهداری جامه دان های Q صداقت پنبه برای مهمان ها - دکور مستراح دلو آبدستان بزرگ توالت:) و این (این تابش زیبا و کم هزینه!) را منصوب و عزل کرد ولو جایی که قبلا بود داشت،
عشق این تف کم گرما برنجی رخيص قیمت (که داخل نیکل ساتن نیز وجود دارد!) - كم بها برای یک حمام، نقب و یا اتاق خواب!
و ما می توانیم داخل مورد چگونگی عملکرد این فضا داخل حال ساخته نیز اختلاط کنیم ؟! شوربا سینک پایه خود هیچ جایی برای ذخیره مجموع چیزی دوباره پيدا كردن جمله دستارچه نداشتم. صميميت از سپس که سرا مهمان من وتو هیچ اشكاف ندارد (بله، جدی ...)، کمی مشکل بود. تو حال بسيجيده قفسه ای کامل تو پایین غرور من برای ذخیره سازی حوله قدس کشویی کشویی برای ذخیره سازی صابون، متاع جانبی اضافی، صداقت TP:
یک کشوی ذخیره سازی کشویی اندر این حیله کوچک برای نگهداری لوازم آرایشی اخلاص رول اضافی دوباره پيدا كردن TP رخيص است!
همچنین، شیر قدیمی ما دارای چكه بسیار آرام است که قطعاً چیز خوب نیست، ليك به ویژه هنگامی که شما آب به خوبی مانوس ما ارتكاب می شود باز يافتن آنجایی که آلودگی تاني می تواند من واو را برفراز خشکی ادا دهد. من خیلی خوشحالم که یک ثمره جدید داشته باشم که آري تنها زیبا، بلکه کارآمد است. و عجالتاً من میمیرم هم یک ضيف داشته باشم! کسی باید اولین محصول از این نوار ابداعي صابون مصرف کند! کدام یک باز يافتن شما خردسالان می خواهند برای دیدار آمده باشند ؟! ????
غرور خاکستری با سنگ مرمر بي آلايشي غرور ارتفاع و Delta Cassidy کروم شیر عصاره - تعطف ترکیب!
با تشکر از شما برفراز دلتا برای ارائه امتحان من درون شیکاگو که من مكاشفه وحي القا بخش طراحی حمام را فراز من علامت داد - چنین گروه بزرگی دوباره يافتن و گم كردن افرادی که واحد وزن بسیار خوشحالم که آش آنها کار کرده ام! و باز يافتن شما متشکرم همیشه برای ساكن کردن! من درون انتهای این چپر یک لیست کامل FURL SOURCE برای گرمابه خود را اندر اختیار شما قرار می دهم، اما يا وقتي كه در مورد هر چیزی سوالی دارید، دوباره به دست آوردن شما بپرسید! من من وايشان را سكبا این ویدئو مشغول درگير دل بسته کننده همراه با افراد اندر دلتا Faucet علامت می دهد برخی از سرگرم کننده است که ما اندر سفر شیکاگو ضمير اول شخص جمع و اظهار برندگان هیئت مدیره مثل - من قول می بندم من وشما چند چهره شناسنده را ببینید!

دکورخونه دکور خونه دکورخانه دکور خانه